Boundless
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 the first time in my new life and looking for some friends [100% OPEN VOOR IEDEREEN!]

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Penny

Penny


the first time in my new life and looking for some friends [100% OPEN VOOR IEDEREEN!] 2upzi21
Posts : 279
Ω : 79

Dog profile
Age: 4 Years.
Lifestyle: Alone / lives with people
Partner: None yet

the first time in my new life and looking for some friends [100% OPEN VOOR IEDEREEN!] Empty
BerichtOnderwerp: the first time in my new life and looking for some friends [100% OPEN VOOR IEDEREEN!]   the first time in my new life and looking for some friends [100% OPEN VOOR IEDEREEN!] Emptyzo 27 mei - 7:21

Penny liep over een paadje in het park, ze keek even achterom naar haar zogenaamde baasje. Ze had ooit een baasje, twee zelfs en een heleboel andere husky's, totdat ze in Alaska gingen oefenen voor een honden slee race. Het had net gesneeuwd en ze gingen verder, totdat ze bedolven werden onder een reusachtige lawine. Sinds die tijd had ze geen baasje meer en wou ze die ook niet, maar er was toch iemand die daar anders over dacht en haar wou verzorgen. Penny had een hekel aan die personen, maar toch moest ze er nog een tijdje mee leven, of niet. Penny stopte met lopen, ze keek naar de riem die aan haar halsband zat en beet er een paar keer in, maar het lukte har niet om het te breken. Ze keek met een scheef koppie naar haar baas, die keek niet terug, hij stond te kletsen met een hardloopster, zij glimlachte wel naar haar en bleek wel geïnteresseerd te zijn. Penny keek haar vragend aan,misschien was zij zo lief om haar te verlossen van dat vreselijke ding om haar hals. Maar ook zij rende weg, Penny keek haar teleurgesteld na. Haar baasje liep verder, maar keek nog steeds niet naar Penny, zij besloot te gaan blaffen om aandacht te krijgen. Maar dat was geen goede beslissing, hij schreeuwde boos terug: Hou toch op, Stomme hond!' De laatste twee woorden galmde in haar hoofd. Penny keek boos terug, maar het hielp niet, hij was weer in gesprek. De teef liep naar hem toe en liet blijken dat ze los wou lopen. Haar baasje werd er gek van en klikte de riem los. Eindelijk! Vrijheid! Zweefde er in haar gedachten, ze wachtte geen moment en rende zo snel mogelijk weg. Toen Penny ongeveer een paar 100 meter van hem vandaan was keek ze hem weer aan, hij was zo druk in gesprek, dat hij niets in de gaten had. Penny keek even naar de om haar nek, er zat een dingetje aan met het adres en het telefoon nummer.'Nou, zo schiet het ontsnappen ook niet echt op. als ik vrij ben, word ik weer gevangen en thuis gebracht. Gelukkig ben ik niet gechipt, zonder die band om vinden ze me nooit meer.' Ze begon duivels te grinniken. Snel trok Penny met veel kracht de halsband van haar nek. Zo, nu was ze weer een zwerf hond.Vaarwel, nep baasje. Ach, je vind wel weer een nieuw hondje. En dan ben ik weer vergeten. Geen zorgen ik zal het hier goed doen en mijn ware familie gaan zoeken. Dag, Lelijke mensen wereld, Hallo, geweldige hondenwereld.' Met die woorden verliet ze haar baasje en zette een eerste stappen in haar nieuwe leven. Er klonk boos geschreeuw door het park:'PENNYYYYYYYYYYYYYYYYY!!!' Penny begon te grinniken, ze was blij dat ze daar vanaf was, maar nu eerst, opzoek naar wat vrienden.

Terug naar boven Ga naar beneden
Vegas
Admin
Vegas


the first time in my new life and looking for some friends [100% OPEN VOOR IEDEREEN!] 2upzi21
Posts : 1602
Ω : 385

Dog profile
Age: 4 years
Lifestyle: Guess I'm on my own again
Partner: Love. Naah, thanks.

the first time in my new life and looking for some friends [100% OPEN VOOR IEDEREEN!] Empty
BerichtOnderwerp: Re: the first time in my new life and looking for some friends [100% OPEN VOOR IEDEREEN!]   the first time in my new life and looking for some friends [100% OPEN VOOR IEDEREEN!] Emptydi 29 mei - 3:28

Vegas liep op haar gemak door het volle park. Overal waren honden, waar ze met veel plezier naar blaften, en het wemelde van de mensen. Het was een warme, aangename dag. Precies zo'n dag waarop de mensen er massaal op uit trokken met hun familie en vrienden om vervolgens allerlei nutteloze dingen te gaan doen, zoals naar het strand gaan of het park bevuilen. Vegas vond mensen maar vreemde wezens, en irritant bovendien. Waarom ze nu dan ook in het park rondliep terwijl ze wist dat het vol met mensen zou zitten, was niet helemaal te verklaren. Misschien omdat ze zin had om de mensen te irriteren? Of hoopte ze stiekem op een ontmoeting met een andere hond? De hitte had er vast voor gezorgd dat Vegas niet meer helder kon nadenken en dat ze zich gewoon liet leiden door haar poten.
Plots dook een grote, harige hond voor Vegas' neus langs. Ze deinsde achteruit en wilde het teefje wat naroepen, maar deze was al weer een eind verderop. Vegas spitste haar oren om het gebrabbel van de hond te kunnen verstaan, maar ze was te ver weg. Ze zag hoe het teefje haar halsband afrukte. Nieuwsgierig deed Vegas een paar stappen richting het teefje, die een paar verwoede dingen tegen haar baasje blafte. Hierna rende ze opnieuw weg, achterna geschreeuwd door haar mens. Vegas grijnsde breed. Die hond leek de mensen ook zat te zijn. Bij voorbaat vond ze het teefje al aardig. Sowieso, met elke hond die een hekel had aan mensen kon ze redelijk opschieten. Vegas besloot het teefje, wie 'Penny' werd genoemd door haar ex-baasje, te achtervolgen. "Hey, dat heb je mooi gedaan, daarnet," begon ze nadat ze Penny had ingehaald. Ze ging voor het teefje lopen om haar zo te stoppen. "Had je het even helemaal gehad met dat smerige mens-geval van je?"

Terug naar boven Ga naar beneden
https://boundless.actieforum.com
Penny

Penny


the first time in my new life and looking for some friends [100% OPEN VOOR IEDEREEN!] 2upzi21
Posts : 279
Ω : 79

Dog profile
Age: 4 Years.
Lifestyle: Alone / lives with people
Partner: None yet

the first time in my new life and looking for some friends [100% OPEN VOOR IEDEREEN!] Empty
BerichtOnderwerp: Re: the first time in my new life and looking for some friends [100% OPEN VOOR IEDEREEN!]   the first time in my new life and looking for some friends [100% OPEN VOOR IEDEREEN!] Emptydi 29 mei - 4:09

Penny ging steeds harder rennen, maar niet zo hard dat niemand haar meer kon inhalen. Ze was nu wel vergenoeg. Ze minderde snelheid en begon langzamerhand af te remmen. Plotseling werd ze ingehaald, Penny keek geschrokken op. De bruine teef keek haar aan en ging voor haar lopen. "Hey, dat heb je mooi gedaan, daarnet," Penny keek haar gedesinteresseerd aan. Ze ging rustig zitten en bleef luisteren. "Had je het even helemaal gehad met dat smerige mens-geval van je?" Penny begon te glimlachen. 'Ooit had ik een heel goed baasje, maar die is overleden tijdens een lawine. Nu wil ik geen baasje meer, ik kan me prima als zwerver hier redden en ik haat die mensen die me proberen te verzorgen. Dus, ja ik werd helemaal gek van hem. ' Ze keek de teef vrolijk aan. Penny voelde dat dit een de perfecte plaats voor haar was. De teef was het kennelijk met haar eens dat Penny de meeste mensen haatte. Het was altijd 'Oh wat een lief hondje is Penny!' en 'Oh wat is Penny lief en schattig!' Penny was niet zo lief meer, niet altijd. Penny was benieuwd naar deze teef. 'Ik ben Penny, en wat is jou naam?' Vroeg Penny vriendelijk aan de australische herder teef. Penny mocht haar wel, misschien was dit haar eerste vriendin. Penny werd vrolijk bij die gedachten. Penny was altijd lief tegen mensen geweest, maar nu ze hier was, kon ze net zo goed op nieuw beginnen en gemeen zijn tegen mensen. Tegen honden bleef ze aardig maar tegen mensen niet meer. Ze wou opnieuw beginnen en deed dat ook. 'Ik wil niet meer zo lief zijn tegen mensen, ik ben nu zwerver en mag doen wat ik wil. Zei ze vrolijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vegas
Admin
Vegas


the first time in my new life and looking for some friends [100% OPEN VOOR IEDEREEN!] 2upzi21
Posts : 1602
Ω : 385

Dog profile
Age: 4 years
Lifestyle: Guess I'm on my own again
Partner: Love. Naah, thanks.

the first time in my new life and looking for some friends [100% OPEN VOOR IEDEREEN!] Empty
BerichtOnderwerp: Re: the first time in my new life and looking for some friends [100% OPEN VOOR IEDEREEN!]   the first time in my new life and looking for some friends [100% OPEN VOOR IEDEREEN!] Emptydi 29 mei - 4:43

Eerst leek het onbekende teefje niet zo blij te zijn met Vegas spontaniteit om haar aan te spreken, maar dit verzachtte al snel. Ze begon te vertellen over hoe haar baasje overleden was, en dat ze liever geen ander baasje had. Ze leek liever zelfstandig te zijn en onafhankelijk van een mens. Prima, hier viel mee te praten. "Ik ben Penny, en wat is jou naam?" "Dacht ik al," was Vegas' eerste reactie. Had ze toch gelijk gehad dat de naam Penny bij deze hond paste. "Vegas is de naam," vervolgde ze daarna. Ze liet haar staart wild heen en weer zwaaien, zoals voor haar gebruikelijk was. Dit was om haar energie een beetje kwijt te kunnen. In plaats van met haar staart te zwaaien kon ze ook honderduit gaan praten, of rondjes gaan rennen over het veld, maar Vegas wist dat ze zich nu in moest houden. Dus daarom liet ze haar staart maar even flink bewegen.
"Ik wil niet meer zo lief zijn tegen mensen, ik ben nu zwerver en mag doen wat ik wil." Vegas knikte enthousiast. "Welkom in de wereld van het alleen-zijn," zei ze met een glimlach. Zelf had ze nooit bij een mens gewoond en wist ze dus precies hoe ze in haar eentje moest overleven. Ze was altijd al afhankelijk van haarzelf geweest, had nooit iemand anders hulp nodig gehad. Het was prima zo, ze hoefde ook geen hulp of aandacht. Vegas vond het een leuk idee dat voor haar een groentje zat, misschien wel iemand die ze een stuk of wat dingen bij kon leren over het leven op straat. "Hoewel het onwijs ideaal lijkt, kan dat hartstikke tegenvallen zo af en toe. Maar dan troost ik me altijd met de gedachte dat ik het nog slechter kan hebben, zoals die honden daar." Het teefje gaf een subtiele knik naar een twee aangelijnde honden een eindje verderop die wild naar elkaar aan het blaffen waren terwijl hun eigenaren verwoede pogingen deden de twee van elkaar te halen. Al piepend gaven de honden eraan toe, waarna ze een stroom van scheldwoorden over hen heen kregen. Tja, dat kreeg je ervan als je niet dapper genoeg was de stap naar de vrijheid te zetten. "Je zult genieten van je nieuwe leven, echt waar. Je weet goede keuzes te maken voor jezelf."

Terug naar boven Ga naar beneden
https://boundless.actieforum.com
Penny

Penny


the first time in my new life and looking for some friends [100% OPEN VOOR IEDEREEN!] 2upzi21
Posts : 279
Ω : 79

Dog profile
Age: 4 Years.
Lifestyle: Alone / lives with people
Partner: None yet

the first time in my new life and looking for some friends [100% OPEN VOOR IEDEREEN!] Empty
BerichtOnderwerp: Re: the first time in my new life and looking for some friends [100% OPEN VOOR IEDEREEN!]   the first time in my new life and looking for some friends [100% OPEN VOOR IEDEREEN!] Emptywo 30 mei - 5:05

"Dacht ik al," Gaf de teef als antwoord. Penny keek haar aan. "Vegas is de naam," vervolgde ze daarna. Penny glimlachte, ze mocht deze teef wel, zij hield kennelijk ook niet echt van mensen. Vegas begon hevig te kwispelen. Penny was nieuwsgierig naar de geschiedenis van deze hond, maar ze vroeg het niet, ze wou niet dat Vegas gekwetst raakte. Vegas knikte enthousiast nadat Penny had gezegd dat ze niet zo lief meer tegen mensen was. "Welkom in de wereld van het alleen-zijn," zei ze met een glimlach. Penny glimlachde ook, ze voelde zich blij en vrolijk. "Hoewel het onwijs ideaal lijkt, kan dat hartstikke tegenvallen zo af en toe. Maar dan troost ik me altijd met de gedachte dat ik het nog slechter kan hebben, zoals die honden daar." Het teefje gaf een subtiele knik naar een twee aangelijnde honden een eindje verderop, Penny keek er naar. De baasjes probeerde ze uit elkaar te houden. Penny had daar geen last meer van, zij was vrij en mocht doen wat ze wou en deed dat ook. "Je zult genieten van je nieuwe leven, echt waar. Je weet goede keuzes te maken voor jezelf." Penny knikte vrolijk naar Vegas.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vegas
Admin
Vegas


the first time in my new life and looking for some friends [100% OPEN VOOR IEDEREEN!] 2upzi21
Posts : 1602
Ω : 385

Dog profile
Age: 4 years
Lifestyle: Guess I'm on my own again
Partner: Love. Naah, thanks.

the first time in my new life and looking for some friends [100% OPEN VOOR IEDEREEN!] Empty
BerichtOnderwerp: Re: the first time in my new life and looking for some friends [100% OPEN VOOR IEDEREEN!]   the first time in my new life and looking for some friends [100% OPEN VOOR IEDEREEN!] Emptywo 30 mei - 5:42

Het gesprek viel ongemakkelijk stil na de laatste woorden van Vegas. Het teefje had wel wat meer enthousiasme verwacht van het groentje. Maar in plaats van dat deze honderduit vroeg of in ieder geval een beetje meer vertelde, bleef ze vrolijk knikken. Oké, die had nog veel te leren. Dit was eigenlijk een best grote afknapper voor Vegas. Ze hield niet zo van die stille persoontjes, of van die honden die verwachtten dat de ander het gesprek op gang zou houden. Natuurlijk was ze niet bang om het initiatief te nemen, en als ze wilde kon ze dagen lang doorpraten over de meest onzinnige onderwerpen. Misschien had ze haar verwachtingen van Penny iets te hoog gelegd. Maar met knikken alleen kwam je niet ver. "Dus, was dat het al weer?" vroeg Vegas uiteindelijk maar, nadat ze de stilte zat was geworden. Ze wiebelde ongeduldig op haar poten. Van deze ontmoeting had ze niet verwacht dat hij zo zou lopen. Eigenlijk verdeed ze haar tijd nu. Als zwerfhond moest je al je vrije tijd nuttig besteden. Vegas kon bijvoorbeeld een lekkere worst stelen bij de slager, of zelf gaan jagen op de velden buiten de stad. Het wachten op een hond tot deze zou praten was niet heel zinvol.

Terug naar boven Ga naar beneden
https://boundless.actieforum.com
Penny

Penny


the first time in my new life and looking for some friends [100% OPEN VOOR IEDEREEN!] 2upzi21
Posts : 279
Ω : 79

Dog profile
Age: 4 Years.
Lifestyle: Alone / lives with people
Partner: None yet

the first time in my new life and looking for some friends [100% OPEN VOOR IEDEREEN!] Empty
BerichtOnderwerp: Re: the first time in my new life and looking for some friends [100% OPEN VOOR IEDEREEN!]   the first time in my new life and looking for some friends [100% OPEN VOOR IEDEREEN!] Emptydo 31 mei - 0:15

Er heerdste een langdurige stilte tijdens het gesprek. Penny hield niet van zo'n stilte, ze dacht diep na over wat ze kon zeggen. "Dus, was dat het al weer?" vroeg Vegas uiteindelijk maar. Penny keek haar aan.'Wacht.' Zei Penny zachtjes. 'Heb jij ooit een baasje gehad?' vroeg Penny op de zelfde toon, ze voelde zich een klein beetje verlegen. Vreemd, zo had ze zich nog nooit gevoeld. Ze keek een beetje wanhopig om zich heen, opzoek naar een leuk onderwerp om over te praten. Er rende een meisje naar hun toe, ze richte zich op Penny en probeerde haar te aaien. Penny pikte dat niet en snauwde haar af. Het meisje rende huilend weg. Penny voelde zich nu wat fijner, maar ze was nogsteeds zenuwachtig. Vegas wiebelde onrustig op haar poten. Penny werd daar ook onrustig door. 'En...' Penny twijfelde even. 'Heb jij je familie gekend' Penny wist dat haar familie een naar onderwerp was, maar ze wist geen ander onderwerp.

[Kan je de naam van Maya in Kira veranderen, want ik vind Kira leuker.]
Terug naar boven Ga naar beneden
Vegas
Admin
Vegas


the first time in my new life and looking for some friends [100% OPEN VOOR IEDEREEN!] 2upzi21
Posts : 1602
Ω : 385

Dog profile
Age: 4 years
Lifestyle: Guess I'm on my own again
Partner: Love. Naah, thanks.

the first time in my new life and looking for some friends [100% OPEN VOOR IEDEREEN!] Empty
BerichtOnderwerp: Re: the first time in my new life and looking for some friends [100% OPEN VOOR IEDEREEN!]   the first time in my new life and looking for some friends [100% OPEN VOOR IEDEREEN!] Emptyvr 1 jun - 9:18

Een klein stemmetje wurmde zich uit Penny's mond. Vegas moest goed haar oren spitsen om te kunnen verstaan wat de hond zei. Ze vond het best vreemd dat de eerst zo enthousiaste Penny was veranderd in een stuk verlegener versie. "Heb jij ooit een baasje gehad?" Vegas schudde bijna direct haar kop. Een bijna trotse glimlach verscheen op haar gezicht. "Nooit. Ik ben altijd al vrij geweest. Geen mens is sterk genoeg om mij aan te kunnen," pochte ze. Dat laatste wist ze natuurlijk niet zeker, maar de eerste twee zinnen waren zeker niet gelogen. Ze was er blij mee dat ze nooit onder de leiding van een baasje had geleefd. Van jongs af aan had ze de vrijheid van het zwerfhond zijn al kunnen ervaren, en ze had er nooit aan gedacht om haar vrijheid zomaar te verruilen voor een mens. Ze had medelijden met de honden die niet zo leefden als zij. Ze wisten niet wat ze misten!
Vegas merkte hoe Penny zenuwachtig werd terwijl ze zelf een beetje ongemakkelijk met haar poten wiebelde. Oké, mooi, ze had dus een beetje invloed op haar gesprekspartner. Dat was altijd wel fijn om te zien, dat ze een ander ongemakkelijk kon laten voelen. Dit kon in haar voordeel werken, want nu wist Vegas een beetje een zwakke plek van Penny te vinden. En elk voordeel op dit gebied was mooi meegenomen, hoe goed je ook te vriend was met iemand. "En... Heb jij je familie gekend?" Vegas verstarde direct bij het woordje 'familie'. Ze herstelde zich snel, maar de lege blik in haar ogen bleef. Wilde ze hier wel over praten? Het onderwerp 'familie' had haar altijd al heel zwaar gelegen. Er over praten deed ze niet graag, evenmin als er over nadenken. Ja, ze had haar familie gekend. Ze had een prima jeugd gehad, voor de eerste paar maanden in ieder geval. Daarna had ze een hond ontmoet die haar leven zou veranderen. Vegas had een soort van crush op hem, vond hem helemaal het einde, was bereid alles te doen wat hij haar beval. Wat ze nooit had kunnen denken, was dat hij iets kwaads in de zin had. Maar hier zou Vegas pas later achter komen, veel te laat.
Wild schudde Vegas haar kop om de nare gedachtes uit haar kop te verdrijven. Nee, niet opnieuw. Ze wilde niet weer door dezelfde hel gaan als 2 jaar geleden. "Ik heb mijn familie gekend, ja," mompelde het teefje uiteindelijk met een zwak glimlachje. "Ze waren prima honden, maar ik heb ze verlaten. Ik ben erg op mezelf gesteld, weet je. Ik heb niet zoveel aan familie." Ze slikte moeizaam. Oké, ander onderwerp. Vragen naar Penny's familie zou de gedachte aan haar eigen familie niet goed doen. "Mag ik vragen waar je vandaan komt?" begon Vegas dus maar. Ze had wel kunnen raden dat Penny niet uit een dichtbijgelegen gebied zou zijn gekomen. Niet dat het teefje heel geïnteresseerd was in waar de ander vandaan kwam, maar ze had afleiding nodig, en wilde elke afleiding grijpen die ze maar kon krijgen. Dus dan dit maar, heh?

De naam Kira is al in gebruik...

Terug naar boven Ga naar beneden
https://boundless.actieforum.com
Penny

Penny


the first time in my new life and looking for some friends [100% OPEN VOOR IEDEREEN!] 2upzi21
Posts : 279
Ω : 79

Dog profile
Age: 4 Years.
Lifestyle: Alone / lives with people
Partner: None yet

the first time in my new life and looking for some friends [100% OPEN VOOR IEDEREEN!] Empty
BerichtOnderwerp: Re: the first time in my new life and looking for some friends [100% OPEN VOOR IEDEREEN!]   the first time in my new life and looking for some friends [100% OPEN VOOR IEDEREEN!] Emptyza 2 jun - 3:03

Bij Penny`s eerste vraag schudde Vegas gelijk haar kop. Er verscheen een glimlach bij haar, een best wel trotse glimlach. "Nooit. Ik ben altijd al vrij geweest. Geen mens is sterk genoeg om mij aan te kunnen," pochte ze. Penny wist dat het eerste niet gelogen was, maar van het tweede wist ze het niet zeker. Penny hield van haar baasjes en haar vrienden, het was altijd gezellig en ze hadden veel racen gewonnen met honden sleeën. Penny was dan altijd de leider, samen met een vriend, genaamd Domino, maar hij is dood gegaan tijdens de lawine. Ze was er kapot van, maar ja, je groeit er over heen. Toen penny aan de twee de vraag begon verstarde Vegas direct bij het woordje 'familie'. Penny wou niet dat ze verdrietig werd, maar ze had het al gevraagd en er was geen weg terug. Ze herstelde zich snel, maar de lege blik in haar ogen bleef. 'Als je het niet wil, dan hoef je er niet over te praten.' Zei Penny snel toen ze de reactie van Vegas zag. Het was weer een tijdje stil. Plotseling schudde Vegas wild haar kop, het leek alsof ze de nare gedachtes weg aan het schudden was. "Ik heb mijn familie gekend, ja," mompelde het teefje uiteindelijk met een zwak glimlachje. "Ze waren prima honden, maar ik heb ze verlaten. Ik ben erg op mezelf gesteld, weet je. Ik heb niet zoveel aan familie." Ze slikte moeizaam. Penny wist dat dit een moeilijk onderwerp was, maar ze wist even niets anders."Mag ik vragen waar je vandaan komt?" begon Vegas dus maar. 'Ik kom uit het noorden, richting Alaska. Daar trok ik sledes en won daar wedstrijden mee, totdat een lawine mijn vrienden en mijn baasjes doodde.' Zei Penny ook een beetje zwakjes, maar ze herstelde zich al snel.

[nogmaals, bedankt voor mijn setje, ik vind hem fantastisch!]
Terug naar boven Ga naar beneden
Vegas
Admin
Vegas


the first time in my new life and looking for some friends [100% OPEN VOOR IEDEREEN!] 2upzi21
Posts : 1602
Ω : 385

Dog profile
Age: 4 years
Lifestyle: Guess I'm on my own again
Partner: Love. Naah, thanks.

the first time in my new life and looking for some friends [100% OPEN VOOR IEDEREEN!] Empty
BerichtOnderwerp: Re: the first time in my new life and looking for some friends [100% OPEN VOOR IEDEREEN!]   the first time in my new life and looking for some friends [100% OPEN VOOR IEDEREEN!] Emptyza 2 jun - 3:20

Penny had Vegas nog gezegd dat ze niet over haar familie hoefde te vertellen als ze dat niet wilde. Ze had dus blijkbaar gezien hoe de Australische herder zich erg ongemakkelijk had gevoeld na die vraag. Maar Vegas wilde niet overkomen als een of ander sentimenteel mormel. Ze moest laten zien dat ze sterk stond en dat haar familie haar niets kon deren, hoewel dit in wezen natuurlijk niet zo was. Eigenlijk schaamde ze zich voor het feit dat ze familie had. Of eigenlijk voor het feit wat ze haar familie had aangedaan, waardoor ze deze niet meer onder ogen durfde te komen. Oh, waarom kon ze het verleden nou niet gewoon wissen? Was het zoveel gevraagd om dat gezeur over vroeger achterwege te kunnen laten in plaats van dat het haar elke dag opnieuw achtervolgde? Ze was nog jong en onbezonnen geweest. Haar grote liefde was alles wat ze wilde, en ze zou er ook alles aan doen om hem tevreden te stellen. Op een gegeven moment was haar liefde veel groter voor haar crush als voor haar familie, met alle gevolgen van dien.
Vegas was opgelucht toen Penny ging praten, zodat ze haar gedachten even ergens anders op kon focussen. "Ik kom uit het noorden, richting Alaska," vertelde de husky. "Daar trok ik sledes en won daar wedstrijden mee, totdat een lawine mijn vrienden en mijn baasjes doodde." Vegas merkte hoe Penny het een beetje lastig leek te krijgen bij de laatste zin. Natuurlijk, vrienden kwijtraken was nooit fijn. Zou ze ook verdrietig zijn om haar baasjes die waren omgekomen? Dat leek Vegas namelijk niet zo'n probleem. Toch fijn als je alleen door kan gaan, zonder menselijk gezelschap? Maar ja, Penny was vast anders opgegroeid en had alleen de goede kant van de mensen kunnen zien, waardoor ze blind werd gehouden voor de slechte kan van de mensen. "Het spijt me voor je om dat over je vrienden te horen," zei Vegas. "Alleen kan ik dat niet zeggen over het verlies van je baasjes. Het is toch hartstikke fijn om die eindelijk ook kwijt te raken? Kijk naar wat je nu gedaan hebt, dat had je blijkbaar veel eerder kunnen doen!" Ze lachte vriendelijk, ook al bedoelde ze dat laatste niet als een grap. Ze was zelfs bloedserieus. En gelijk had ze, toch?

Hihi, mooi zo (:

Terug naar boven Ga naar beneden
https://boundless.actieforum.com
Penny

Penny


the first time in my new life and looking for some friends [100% OPEN VOOR IEDEREEN!] 2upzi21
Posts : 279
Ω : 79

Dog profile
Age: 4 Years.
Lifestyle: Alone / lives with people
Partner: None yet

the first time in my new life and looking for some friends [100% OPEN VOOR IEDEREEN!] Empty
BerichtOnderwerp: Re: the first time in my new life and looking for some friends [100% OPEN VOOR IEDEREEN!]   the first time in my new life and looking for some friends [100% OPEN VOOR IEDEREEN!] Emptyza 2 jun - 5:03

"Het spijt me voor je om dat over je vrienden te horen," zei Vegas. "Alleen kan ik dat niet zeggen over het verlies van je baasjes. Het is toch hartstikke fijn om die eindelijk ook kwijt te raken? Kijk naar wat je nu gedaan hebt, dat had je blijkbaar veel eerder kunnen doen!" Ze lachte vriendelijk, ook al bedoelde ze dat laatste niet als een grap. Dat wist Penny wel. 'Ik was erg gehecht aan ze, maar ik ben er over heen gegroeid en ik leef nu zonder baas. En ik ben op zich ook blij, aangezien ik hier anders nooit was geweest.' Penny hoopte dat Vegas dat wel zou begrijpen. Want Penny vond het nogal logisch dat ze gehecht aan haar eigenaars raakte, sowieso waren het hele goede eigenaars die altijd voor haar klaar stonden. toch was ze blij dat ze nu een zwerver was, ze hoefde niet meer te luisteren naar de commando`s en ze kreeg geen straf meer als ze een gevecht was begonnen. Vroeger was dat vrijwel normaal, aangezien zij de trotse lijder was van de groep en die naam graag droeg, maar soms waren er honden die de leiding probeerde over te nemen.

[Sorry voor de korte post, ik moest een powerpoint voorbereiden]



Terug naar boven Ga naar beneden
Vegas
Admin
Vegas


the first time in my new life and looking for some friends [100% OPEN VOOR IEDEREEN!] 2upzi21
Posts : 1602
Ω : 385

Dog profile
Age: 4 years
Lifestyle: Guess I'm on my own again
Partner: Love. Naah, thanks.

the first time in my new life and looking for some friends [100% OPEN VOOR IEDEREEN!] Empty
BerichtOnderwerp: Re: the first time in my new life and looking for some friends [100% OPEN VOOR IEDEREEN!]   the first time in my new life and looking for some friends [100% OPEN VOOR IEDEREEN!] Emptyza 2 jun - 7:37

"Ik was erg gehecht aan ze, maar ik ben er over heen gegroeid en ik leef nu zonder baas. En ik ben op zich ook blij, aangezien ik hier anders nooit was geweest," was Penny's verklaring. Vegas knikte, ook al had ze er niet echt veel begrip voor. Ze begreep niet hoe je als hond een band kon hebben met een mens. Het waren twee totaal verschillende dingen die echt niet samen konden gaan. Mensen moesten zich maar bezig houden met hun eigen dingen, en de honden met rust laten. Je moest je toch verschrikkelijk onderdrukt voelen als je werd gecommandeerd door een mens? Geen vrijheid, geen zelfstandigheid, niets! Wat was daar nou de lol van? Vegas had altijd al dingen voor zichzelf kunnen bepalen zonder dat haar iets in de weg stond. Het was goed dat Penny nu ook de knop had kunnen omzetten. "'t Zal wel, maar ik kan er mijn poot nog steeds niet op leggen hoe je in hondsnaam aan een band met een mens kan komen," zei Vegas nuchter. Ze snoof lichtelijk om haar afschuw te laten zien. "Mensen verdienen het gezelschap van een hond niet. Net zoals het respect, dat verdienen ze al helemaal niet. Het zijn gruwelijke monsters, ze zijn voor niets goed!" Het teefje merkte dat ze steeds feller begon te praten, maar was niet van plan rustiger aan te doen tegen de nog vrijwel onbekende husky. Iedereen mocht haar haat tegen mensen zien. Het maakte haar echt niet uit. "Het is een wonder dat je het er nog levend vanaf hebt weten te brengen, Penny. De meeste honden bezwijken onder het regime van een mens. Daar moet ik je toch een beetje respect voor geven." Vegas klonk niet onderdanig toen ze de laatste zin uitsprak. Ze wilde Penny inderdaad respect geven, maar wilde niet als een softie overkomen. En trouwens, haar respect gaf ze niet zo makkelijk weg. Verder dan dit zou ze niet gaan.

Da's niet erg, ik hou wel van korte posts!

Terug naar boven Ga naar beneden
https://boundless.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





the first time in my new life and looking for some friends [100% OPEN VOOR IEDEREEN!] Empty
BerichtOnderwerp: Re: the first time in my new life and looking for some friends [100% OPEN VOOR IEDEREEN!]   the first time in my new life and looking for some friends [100% OPEN VOOR IEDEREEN!] Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
the first time in my new life and looking for some friends [100% OPEN VOOR IEDEREEN!]
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Playing in the park (open voor iedereen)
» Walk away [color=indigo]{Open voor iedereen}[/color]
» Looking for some friends {open}
» A new life [OPEEEEEN!]
» Looking around (open voor de faithful prayers)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Boundless :: HOME, SWEET HOME :: PARK-
Ga naar: