Dog profile Age: 4 years Lifestyle: Guess I'm on my own again Partner: Love. Naah, thanks.
Onderwerp: Vind-een-partner-voor-je-topic topic di 14 aug - 7:30
Heb je een open topic en wil je graag dat iemand daar op reageert? Plaats dan hier een reactie met de link naar het topic en eventuele dingen waaraan de poster moet voldoen.
Laatst aangepast door Vegas op do 16 aug - 3:51; in totaal 1 keer bewerkt
Leaf
Dog profile Age: 2 years Lifestyle: Outlanders, you better watch out. Partner: seriously -.-
Onderwerp: Re: Vind-een-partner-voor-je-topic topic wo 15 aug - 2:05
mag je ook vragen of iemand met jou een topic wilt? want dan meld ik me :3
Oreo
Dog profile Age: 3 years Lifestyle: Let's party all night Partner: My heart is letting go
Onderwerp: Re: Vind-een-partner-voor-je-topic topic wo 15 aug - 3:20
Is er niemand die wil reageren? Maakt niet uit wie :3
Sterre
Dog profile Age: 8 months Lifestyle: The Ancora Pack {Corredi} Partner: No matter how far away from me you may be, you will be closer to me than you think, because you're always in my heart
Onderwerp: Re: Vind-een-partner-voor-je-topic topic ma 17 sep - 2:43
Welkom op Boundless, een honden RPG waar je een hond met krachten (zogenoemde 'forces') of een realistische hond speelt. Laat je hond uitgroeien tot een machtige Packleader, maak vrienden en vijanden, vind een relatie of blijf dapper alleen. Alles is mogelijk, because you are boundless! (lees meer)
SEIZOEN
JAAR 1
De winter heeft zijn intocht gemaakt en blaast met een gure wind over de velden van Boundless. Prooi is schaars, warmte zelfs nog schaarser. Temperaturen liggen tussen de -10 en 5 °C, en een winterse bui is niet uit te sluiten.