Dog profile Age: 1,2 Month(s) Lifestyle: The Ancora pack is my home, I will never leave them Partner: Love is closer than you think
Onderwerp: [Gezocht] (Pleeg)moeder en trainer zo 8 jul - 2:23
Ik zoek een (pleeg)moeder en trainer voor Honey, ze is goed en zit momenteel in The Ancora pack. Ik heb geen voorkeur voor het ras, haar geschiedenis nog niet helemaal bedacht dus het kan alijd nog veranderen. Honey is over het algemeen stoer, lief, niet bang, doet alles voor vrienden, ondeugend en is dominant. Als je het wil moet je dit lijstje invullen:
Code:
[b]Wie wil je worden:[/b] [b]het ras van je hond:[/b] [b]ongeveer de tijd die je op RPG heb door gemaakt:[/b] [b]Karakter:[/b] [b]Leeftijd:[/b] het liefst niet jonger dan 1 jaar [b]Roedel:[/b] Honey blijft bij The Ancora pack
Mijn eisen: Ervaring met dieren RPG Niet verwachten dat ik de elke dag post Posts afmaken Redelijk lange posts
Oké, dat was het wel zo'n beetje.
Groetjes Melissa/Honey ________________________
Aanmeldingen: - - - ________________________
Gekozen: - -
Laatst aangepast door Honey op do 9 aug - 1:43; in totaal 3 keer bewerkt
Honey
Dog profile Age: 1,2 Month(s) Lifestyle: The Ancora pack is my home, I will never leave them Partner: Love is closer than you think
Onderwerp: Re: [Gezocht] (Pleeg)moeder en trainer do 9 aug - 1:44
Ik heb het even aangepast, wil iemand nu?
Mason
Dog profile Age: 4 months, beat that. Lifestyle: Loner, tss. Partner: An intelligent hell would be better than a stupid paradise.
Onderwerp: Re: [Gezocht] (Pleeg)moeder en trainer di 14 aug - 3:04
Wie wil je worden: Trainer het ras van je hond: Australische herder ongeveer de tijd die je op RPG heb door gemaakt: 10 maanden Karakter: Eigenzinnig, een beetje een neuroot, serieus, gevoelig en nonchalant. Leeftijd: 3 jaar forever Roedel: -
Met Finnick c:
Penny
Dog profile Age: 4 Years. Lifestyle: Alone / lives with people Partner: None yet
Onderwerp: Re: [Gezocht] (Pleeg)moeder en trainer di 14 aug - 3:07
Ik zal je er even bij zetten, bedankt dat je je aanmeld :)
Floor
Dog profile Age: 2 jaar en 9 maanden Lifestyle: Groepsdier [The ancora pack] Partner: Love can not find me
Onderwerp: Re: [Gezocht] (Pleeg)moeder en trainer wo 15 aug - 2:27
Aangezien Honey en Floor samen een topic hebben, meld ik haar aan.
Wie wil je worden: Pleegmoeder het ras van je hond: Purbered Golden retriver ongeveer de tijd die je op RPG heb door gemaakt: Eigenlijk niet zo lang, ik denk nu ongeveer... 4/5 maanden? Sins mei ongeveer.. Karakter: Floor is heel aardig en rustig, ze voelt zich niet op haar gemak in gesloten ruimtes- ook als ze niet ver kan kijken. Wat je niet van haar zou verwachten is dat ze best brutaal is. Haar force is 'Beautyfull Flower' force Leeftijd: 2 jaar en 9 maanden
Roedel: TAP
Shadow
Dog profile Age: 6,5 months old Lifestyle: Solitair Partner: it is too good to be true
Onderwerp: Re: [Gezocht] (Pleeg)moeder en trainer wo 15 aug - 2:37
Gehe, ik was dit toipic even vergeten :) Oké, ik denk dat ik morgen ga beslissen oké?
Floor
Dog profile Age: 2 jaar en 9 maanden Lifestyle: Groepsdier [The ancora pack] Partner: Love can not find me
Onderwerp: Re: [Gezocht] (Pleeg)moeder en trainer wo 15 aug - 2:44
Welkom op Boundless, een honden RPG waar je een hond met krachten (zogenoemde 'forces') of een realistische hond speelt. Laat je hond uitgroeien tot een machtige Packleader, maak vrienden en vijanden, vind een relatie of blijf dapper alleen. Alles is mogelijk, because you are boundless! (lees meer)
SEIZOEN
JAAR 1
De winter heeft zijn intocht gemaakt en blaast met een gure wind over de velden van Boundless. Prooi is schaars, warmte zelfs nog schaarser. Temperaturen liggen tussen de -10 en 5 °C, en een winterse bui is niet uit te sluiten.