Dog profile Age: 10 Weeks Lifestyle: Solitair Partner: Look! A spider!
Onderwerp: Pleegouder(s) gezocht za 2 jun - 2:45
Helleeuuww. Ik zoek dus zoals de titel zegt één, of twee pleegouders voor Hachi. Hachi is nog maar tien weken, dus ja. Voor informatie kan je in zijn voorsteltopic kijken. Ik heb liefst een goede of neutrale hond. Ik wilm graag een postje zien va iedereen die zich aan wilt melden.
Ja, ik wou het even kort houden.
Penny
Dog profile Age: 4 Years. Lifestyle: Alone / lives with people Partner: None yet
Onderwerp: Re: Pleegouder(s) gezocht za 2 jun - 3:55
Ik wil wel, hoe bedoel je eigenlijk 'postje', gewoon eentje die ik al heb gemaakt, of moet het een nieuwe zijn.
Maar Penny meld zich, voor info, zie characters =D.
Laatst aangepast door Penny op za 2 jun - 5:03; in totaal 1 keer bewerkt
Hachi
Onderwerp: Re: Pleegouder(s) gezocht za 2 jun - 4:46
Met postje bedoel ik een nieuwe post maken hoe je de pleegouder zou spelen.
Penny
Dog profile Age: 4 Years. Lifestyle: Alone / lives with people Partner: None yet
Onderwerp: Re: Pleegouder(s) gezocht za 2 jun - 5:17
Oke, eh, zo dus?
Spoiler:
[Sorry, ik ben niet zo goed om op deze manier te posten.]
Penny wandelde door het park, ze keek telkens achterom of haar pup er nog was en of hij haar tempo kon bijhouden. De pup was echter niet moe en kon prima achter haar aan lopen. Toch wou Penny geen risico`s nemen, dus lette ze altijd goed op. Ook hield ze de mensen en honden om haar heen goed in de gaten, als het nodig was, zou ze willen vechten om hem te beschermen. Ze keek weer achterom en zag dat de pup moe begon te worden. Penny stopte en wachtte even tot hij weer uitgerust was. Ze ging liggen en hield de omgeving goed in de gaten. De pup ging spelen met een andere pup en Penny hield ook dat goed in de gaten. Plotseling liep er een grote Doberman naar haar pup toe. Penny stond op en liep naar hem toe. De Doberman gromde tegen haar pup en Penny sprong snel voor hem, zij keek de reu fel aan. De reu keek grommend naar haar terug. Penny ging in de aanvals houding zitten en wachtte gespannen af wat hij zou doen. De reu probeerde Penny te bijten, maar Penny was veel sneller en beet hem in zijn oor, dit was nog en kleine waarschuwing maar als hij door ging, zou ze nog veel meer schade aan richtte. Ze trok zich snel terug en keek hem fel aan. De Doberman rende snel weg. Penny wenkte de pup dat ze verder moesten, hij liep keurig met haar mee.
Voor de mensen met een doberman als avatar, sorry, ik kon even geen andere hond verzinnen.
Lulu
Dog profile Age: 2,5 Years 'ld Lifestyle: Packleader [ The Ancora Pack ] Partner: These words I never say.
Onderwerp: Re: Pleegouder(s) gezocht za 2 jun - 6:14
Ik zit momenteel op ipad van mijn oom en mijn laptop is bij de reparatie dinges. Ik moet sowieso kijken wat Shin ervan vindt, maar het leek me wel grappig met Lulu. Ik denk dat ik echt een obsessie begin te krijgen met haar en wees pups owo
Dus dan moet ik eerst eventjes kijken of dat allemaal kan en ook kijken wanneer ik mijn laptop terug heb etc. Maar ik heb interesse n_n
Hachi
Onderwerp: Re: Pleegouder(s) gezocht za 2 jun - 7:16
@Penny, leuk!
@Lulu, hihi, heeft ze straks zo'n hele zwerm pups achter haar aan 'Allemaal braaf het touw vasthouden.' Maar, is goed, ik wacht sowieso nog op andere aanmeldingen enzo. *wbw*
Finnick
Dog profile Age: 3 years forevah' Lifestyle: Perfectly lonely Partner: Want a sugar cube?
Onderwerp: Re: Pleegouder(s) gezocht za 2 jun - 21:13
Ik heb Oreo of Finnick in de aanbieding ^^
Hachi
Onderwerp: Re: Pleegouder(s) gezocht za 2 jun - 22:12
Oké, maak je ook even een postje?
Lulu
Dog profile Age: 2,5 Years 'ld Lifestyle: Packleader [ The Ancora Pack ] Partner: These words I never say.
Onderwerp: Re: Pleegouder(s) gezocht ma 4 jun - 8:56
I did my best. Ene helft op laptop andere helft op iPod XD Hopelijk is hij goed n_n Ben slecht in openingsposten; dus ook in dit soort gederp ;p
Spoiler:
Als ze had gekund had ze de kleine pup liever wat langer laten slapen. Het beeld had toch altijd een speciaal effect op haar; het was zo vredig, alsof die harde, kille buitenwereld niet bestond. Zo rustig en onbezorgd. En juist daarom had ze hem liever laten liggen, wilde hem niet confronteren met de buitenwereld, nog niet. Voor zolang als het uitgesteld kon worden, echter was het al snel duidelijk dat dit gewoon niet kon. Zij had met ongeveer zes maanden ook al moeten accepteren dat het echte leven niet bestond uit rozengeur en maneschijn, juist daarom vond ze het zo vreselijk dat ze hem geen zorgeloos leventje kon geven. Ze kon hem toch makkelijk laten liggen? Nee, nooit. Ze zou het niet eens in haar hoofd halen om de kleine daar alleen achter te laten. Wat als hij wakker zou worden en naar haar opzoek zou gaan? Bang om alleen te zijn en wanhopig opzoek naar zijn “mama”. Of nog erger: wat als iemand anders hem vond? Iemand met slechte zin, er was geen manier mogelijk waarop dat goed kon gaan. Niet dat zij een grote husky, of herder – of noem het maar op, kon tegenhouden, maar ze had altijd nog haar Force en haar kaken waren niet zwak.
De reden dat ze vroeg op pad moesten gaan was omdat er dan meer kans was op prooi. Er waren waarschijnlijk minder honden op de dag en bovendien was het nu ook nog wat koeler en kwam dat haar gunstiger uit. Een konijn zou genoeg zijn voor beiden, schatte ze zo in. De kans dat ze het goed had was groot, aangezien ze het wel gewend was om met anderen op pad te gaan. Hoewel dat geen puppy’s waren maar volwassen honden. Ach, elk gezelschap was welkom in haar wereldje. Ineens bleef ze stilstaan, keek met grote ogen voor zich uit en ogen fier naar voren. ‘Kun je iets doen voor mama?’ De benaming was goed om een band mee op te bouwen en ergens vond ze het ook wel fijn om zo genoemd te worden, want typisch voor een chihuahua met haar persoonlijkheid had ze ergens wel een verre droom om ooit zelf pups te hebben. Schattige kleine bolletjes. Pluizenbolletjes. ‘Maak je klein,’ fluisterde ze, ‘En maak geen geluid, je mag wel naar mama kijken.’ Want van kijken leerde je immers. Voorzichtig zakte ze door haar poten wanneer ze zeker was dat de ander op zijn post zou blijven. Rustig sloop ze op het onwetende konijn af. Bijna… Bijna… Ze zette zich hard af met haar achterpoten, maakte jammer genoeg wel wat geluid, maar het was al te laat voor het konijn om nog te vluchtten. Wetende dat ze niet zoveel tijd zouden hebben om rond te blijven hangen, nam ze het leven van het diertje snel met een simpele beet in zijn nek. Luchtpijp doorboord en zo zorgde je voor een snelle en minst pijnvolle dood voor je prooi. Met het ontbijt in haar bekje trippelde ze terug naar de pup, keek trots naar hem; was blij dat hij zo goed had geluisterd. ‘Kom, het duurt niet lang of anderen pikken de geur op, we kunnen beter een schuilplaats zoeken,’ murmelde ze ietwat onverstaanbaar door de prooi in haar bek. Ze liep voor de ander uit, keek over haar schouder naar de ander en wachtte totdat deze naast haar stond. Ze had de pup naast zich dan achter of voor, want op die posities had ze het gevoel dat hij eerder óf achter haar neus óf voor haar neus weggekaapt kon worden door iets of iemand.
Hachi
Onderwerp: Re: Pleegouder(s) gezocht ma 4 jun - 9:01
Wow enorm goede post! :<'3: Ik vind dat ik wel lang genoeg gewacht heb, niet? Vanavond beslis ik. Mensen die willen hebben nog tot 9 uur de tijd om een postje te schrijven.
Hachi
Onderwerp: Re: Pleegouder(s) gezocht wo 6 jun - 8:16
Aangezien het al 9 uur is, kwart over negen als we precies willen zijn. Heb ik nagedacht, en ik heb mijn beslissing. Ik kies voor.. Lulu! ç: Waarom? Ik heb het gevoel dat Lulu wat meer rpg ervaring heeft. En dat vind ik iets fijner. ;)
Lulu
Onderwerp: Re: Pleegouder(s) gezocht wo 6 jun - 8:46
Dank u lieverd «3 Voel me vereerd c: Ik zal je gelijk eventjes een pb'tje sturen en derp n_n En mijn RPG ervaring... Pff, heb het niet bijgehouden maar het is geloof ik wel al lang XD
Solar
Dog profile Age: 4 years old Lifestyle: Solitair Partner: I'm looking
Onderwerp: Re: Pleegouder(s) gezocht do 7 jun - 2:24
(ik ben ook Penny)
Gefeliciteerd, ik zit inderdaad nog niet zo lang op RPG, misschien net een jaartje. Maar als nog, gefeliciteerd!
Welkom op Boundless, een honden RPG waar je een hond met krachten (zogenoemde 'forces') of een realistische hond speelt. Laat je hond uitgroeien tot een machtige Packleader, maak vrienden en vijanden, vind een relatie of blijf dapper alleen. Alles is mogelijk, because you are boundless! (lees meer)
SEIZOEN
JAAR 1
De winter heeft zijn intocht gemaakt en blaast met een gure wind over de velden van Boundless. Prooi is schaars, warmte zelfs nog schaarser. Temperaturen liggen tussen de -10 en 5 °C, en een winterse bui is niet uit te sluiten.