Dog profile Age: 4 months, beat that. Lifestyle: Loner, tss. Partner: An intelligent hell would be better than a stupid paradise.
Onderwerp: Pleegma/pa en friends voor Mason gezocht. di 14 aug - 3:11
Heeuo =3
Ik zoek een pleegmammie/pappie voor mijn stoned Mason. Hij is nog een beetje te jong om de wereld alleen te terroriseren. Een pleegmoeder/vader is daarom geen slecht idee. Ook ben ik opzoek naar een paar vrienden voor hem. Mason is een duiveltje en houd ervan om anderen voor zijn plezier pijn te doen. Fysiek en geestelijk. Zijn geaardheid bungelt nu nog een beetje neutraal en slecht in. Het ligt dus aan de geaardheid van de pleegouder(s) welke kant hij opgaat. Al zal hij wel altijd een slecht randje behouden. Een verleden heb ik nog niet echt uitgewerkt, dus die staat nog vrijwel open. Alleen zijn ouders zijn dood, evenals zijn siblings.
Aanmeldingen pleegmoeder/vader: - Penny - Niall
Aanmeldingen friends: - Ib
Eisen: - Actief - Normaal ABN - Posts met inhoud (gaat me niet om de lengte of zo)
xx Lies
Laatst aangepast door Mason op di 14 aug - 4:44; in totaal 2 keer bewerkt
Penny
Dog profile Age: 4 Years. Lifestyle: Alone / lives with people Partner: None yet
Onderwerp: Re: Pleegma/pa en friends voor Mason gezocht. di 14 aug - 3:27
Ik weet niet of je aan Penny wat heb. Zij is neutraal maar kan ook slecht doen. Hoewel ze dat alleen tegenover vijnaden en (soms) vreemden doet. Ook kan ze andere honden goed irriteren door haar brutale gedrag, ze is erg dominant en gedraagt zich als een leider. Voor meer info moet je even hier kijken
Niall
Dog profile Age: 1.2 Years Lifestyle: The Ancora Pack [Lulu] Partner: Ain't no mountain high enough ~
Onderwerp: Re: Pleegma/pa en friends voor Mason gezocht. di 14 aug - 3:30
Ib kan opzich wel een buddy zijn. c: Ze houd van zichzelf, speelt graag de baas etc. Echt slecht is ze niet, maargoed. Áls ze het zou wordne, moet je wel in je achterhoofd houden dat Ib zeker heel erg bazig en bezitterig over Mason zou doen. Alsof hij zijn slaafje is.
Ik vind Niall stiekem wel cool als pleegpapa, maar ik denk niet dat hij een goede pleegvader is [Geen greintje serieus gedrag] en daarbij is hij een goede held op sokken. so. c:
Mason
Dog profile Age: 4 months, beat that. Lifestyle: Loner, tss. Partner: An intelligent hell would be better than a stupid paradise.
Onderwerp: Re: Pleegma/pa en friends voor Mason gezocht. di 14 aug - 4:14
Ik zal jullie erbij zetten c:
@Romy, Niall als pleegdaddy, er komt nu al een grappig scenario in me op x3 Zal ik je er gewoon bijzetten of niet?
Niall
Dog profile Age: 1.2 Years Lifestyle: The Ancora Pack [Lulu] Partner: Ain't no mountain high enough ~
Onderwerp: Re: Pleegma/pa en friends voor Mason gezocht. di 14 aug - 4:22
Uhm.. Well.. Ach, waarom ook niet? xd Zet hem er maar bij. Hij is allen wel een echte goedzak, dus zal hij Mason ook zo happy mogelijk laten zijn. Maar is hij niet een beetje jong?
Mason
Onderwerp: Re: Pleegma/pa en friends voor Mason gezocht. di 14 aug - 4:44
Honden zijn op ongeveer 1 jarige leeftijd lichamelijk gezien volwassen. Geestelijk groeien ze nog wel.
Ib ɪƅ // ƒɪʌɲƈє ơƒ ʛʌɾɾɣ
Dog profile Age: 0.5 years Lifestyle: Loner Partner: The sad tale of a witch and a prince
Onderwerp: Re: Pleegma/pa en friends voor Mason gezocht. di 14 aug - 4:50
Dat weet ik, maar Niall is geestelijk gezien nog een pup :/
Leaf
Dog profile Age: 2 years Lifestyle: Outlanders, you better watch out. Partner: seriously -.-
Onderwerp: Re: Pleegma/pa en friends voor Mason gezocht. di 14 aug - 8:08
Ik wou Leaf opgeven als pleegmama, totdat ik bedacht dat zij een heel stuk kleiner is/word -.- Maar als dat niet veel uitmaakt ;D
Leaf is voornamelijk een bitch (nee, geen woordgrap -.-) maar kan aardig zijn als dat nodig is. Normaal laat ze het iedereen zelf maar uitzoeken, maar ze heeft een zwakte tegen pups. Voor de rest moet je even in het linkje in mijn onderschrift kijken, daar staat alles in. (onder Leaf <3)
Damon
Dog profile Age: 1.5 Years Lifestyle: ♣ Outlanders ♣ Mitch Partner: ~.You can't break a heart of stone.~
Onderwerp: Re: Pleegma/pa en friends voor Mason gezocht. di 14 aug - 8:23
Misschien Damon? :)
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: Pleegma/pa en friends voor Mason gezocht.
Welkom op Boundless, een honden RPG waar je een hond met krachten (zogenoemde 'forces') of een realistische hond speelt. Laat je hond uitgroeien tot een machtige Packleader, maak vrienden en vijanden, vind een relatie of blijf dapper alleen. Alles is mogelijk, because you are boundless! (lees meer)
SEIZOEN
JAAR 1
De winter heeft zijn intocht gemaakt en blaast met een gure wind over de velden van Boundless. Prooi is schaars, warmte zelfs nog schaarser. Temperaturen liggen tussen de -10 en 5 °C, en een winterse bui is niet uit te sluiten.