Yepp wist geen betere passende tekst. BEN CREATIEF IN DE GAMEZONE VANDAAG, PEEPZ.
Maar ik zal het even uitleggen;
Degene boven heeft een naam, hondennaam. DAAAH. Bijv. bij mij Judas... etc. Nou waar doet jou die naam aan denken, en wat kan je van die naam maken? Het kan alles zijn dus wees creatief met je hersenen, laat ze lekker werken. ;D
Vegas Admin
Dog profile Age: 4 years Lifestyle: Guess I'm on my own again Partner: Love. Naah, thanks.
Onderwerp: Re: Make the name. vr 1 jun - 10:38
Het doet me denken aan het liedje van Lady Gaga En Judas wordt JUDA-JU-DE-AA-AAS Oh yeah, originaliteit x_x
Alcapone
Dog profile Age: 5,0 years Old Lifestyle: Packleader; the Faithful Prayers Partner: No. Do I need this in my life, no, so fck off
Onderwerp: Re: Make the name. vr 1 jun - 10:40
vegas doet me denken aan Las Vegas en de Playboydeo Vegas
Maiya
Dog profile Age: 2 Lifestyle: Maiya works with sheeps on the farm Partner: She will wait for the One who will love her the best
Onderwerp: Re: Make the name. vr 1 jun - 10:43
dat doet me denken aan een telefoon eigenlijk XD
Hachi
Dog profile Age: 10 Weeks Lifestyle: Solitair Partner: Look! A spider!
Welkom op Boundless, een honden RPG waar je een hond met krachten (zogenoemde 'forces') of een realistische hond speelt. Laat je hond uitgroeien tot een machtige Packleader, maak vrienden en vijanden, vind een relatie of blijf dapper alleen. Alles is mogelijk, because you are boundless! (lees meer)
SEIZOEN
JAAR 1
De winter heeft zijn intocht gemaakt en blaast met een gure wind over de velden van Boundless. Prooi is schaars, warmte zelfs nog schaarser. Temperaturen liggen tussen de -10 en 5 °C, en een winterse bui is niet uit te sluiten.