Boundless
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Let's get started x') [again]

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Oreo

Oreo


Let's get started x') [again] Av1ua1
Posts : 325
Ω : 82

Dog profile
Age: 3 years
Lifestyle: Let's party all night
Partner: My heart is letting go

Let's get started x') [again] Empty
BerichtOnderwerp: Let's get started x') [again]   Let's get started x') [again] Emptywo 31 okt - 8:54

Heya peepz,

Ik heb me al een keer voorgesteld, maar dat is al weer eeuwen geleden, I guess. De meesten hier zullen me wel kennen. Ik ga meestal schuil onder de namen Lies, Niez, Lisanne, Lis, Banaan en de oude klassieker niet te vergeten: Vogelbekdier. Yep, ik heb een uitgebreide lijst aan bijnamen :')
Iedere week/maand komt er wel weer een nieuwe bij. Maar Lies blijft altijd mijn officiële bijnaam forever. Eyup, ik heb -net zoals ieder ander mens- een hart, twee longen, twee nieren, een lever, darmen (dikke, dunne en al die shizzle inbegrepen), bloed dat door bloedvaten stroomt, hersenen, ogen, oren, mond, neus et cetera. Ik heb vele hobby's. Het liefst ben ik creatief bezig, zoals tekenen, Photoshoppen, met mijn Wacom Bamboo Pen & Touch klooien en een zelfportret waar ik nu al weken mee bezig ben, maar waar ik geen zin in heb om hem nu af te maken xD
Andere hobby's zijn Sims 3'en, fotograferen, wandelen in het bos en nog wel een paar die ik nu niet weet op te noemen omdat mijn brein hersendood is. o3o
Ik doe op dit moment Havo 3 op een school ergens in Gelderland in de buurt van onze hoofdstad. Geen geweldige school, maar ook geen slechte. Ik heb voorgaande jaren Vwo gedaan, maar daar was ik te dom voor dus dachten de docenten; "Laten we Lisanne eens lekker op de Havo gaan dumpen." Yep, ik ben er nog steeds niet helemaal overheen. Ik mis mijn vriendinnen en mijn oude klasgenootjes heel erg. De klas waar ik in gedumpt ben, 3H4, is zo 'normaal'. En alles wat niet 'normaal' is keuren ze gelijk af, zoals handelswaar. En zo voel ik me ook, ik ben niet echt normaal in hun ogen. Boeit me ook weinig want ik ben wie ik ben en you gotta deal with or die >3
Dat is mijn motto om het zo maar te zeggen. Ik heb niet zo'n ingewikkeld karakter. Ik ben echt zo'n persoontje die altijd op de achtergrond leeft, ik zeg geen woord op school (alleen tegen vriendinnen ben ik hyper en mezelf), ben super verlegen en heb geen zelfvertrouwen, ik ben onhandig en durf nooit mijn mening te geven op school of ergens anders dan thuis. Zelfs hier op internet ben ik terughoudend en ben ik bang dat ik iets verkeerds typ en dat bij anderen dan verkeerd aankomt. Zo, ja..
Aan de andere kant, als ik me onder mensen bevind die ik vertrouw, dan ben ik een hypere stuiterbal en ben ik overmatig vrolijk. Soms iets te. :'D
Ik heb -zoals veel mensen- een huisdier. Een hond wel te verstaan. De meest knuffelbare, gekke, liefste, schattigste, mooiste, knapste hond ter wereld; Sterre <33 Ze is een Border Collie van 10 maanden, op 24 december verjaart ze en ze is een teefje. Ik speel haar hier als Sterre :') De hond op haar setje is ze ook zelf. Ik leef alleen voor haar en ze is mijn beste vriendin. Later als ik ouder ben, dan verhuis ik samen met haar naar zee. Ik heb een voorliefde voor Zeeland, Groningen, Friesland en de Waddeneilanden. Al vanaf jongs af aan kom ik in Zeeland en nu sinds een paar jaar ook jaarlijks in Pieterburen (bekend van zeehondencrèche Lenie 't Hart) een klein dorpje bovenin Groningen. Zeeland voelt gewoon alsof ik thuiskom <3
Later wil ik heel graag mijn Havo-diploma halen en dan doorstromen naar Vwo. Als ik die op zak heb wil ik gaan studeren aan het UMC St. Radboud in Nijmegen en dan de opleiding Geneeskunde volgen. Als ik dat gedaan heb, wil ik heel graag Anesthesist worden (zo iemand die de narcose regelt tijdens een operatie). Hehe, ik heb mijn hele toekomst al uitgestippeld.
Wat kan ik nog meer over mezelf vertellen? *Denkt diep na*
Ik hou van de kleur blauw, limegroen, paars en zwart. Mijn favoriete muziek bestaat vooral uit One Direction (Directionner forever en dan vooral Zayn <3), Cristina Perri, Rihanna, Katy Perry, Avril Lavigne en PSY. OPPA GANGNAM STYLE <333
Meestal luister ik naar popmuziek of country. Mijn zusje noemt rustige nummers begrafenis muziek -,- Dat kind heeft gewoon geen verstand van muziek.
Ik leef dus in een familie van vijf personen; ik, mijn moeder, vader, zusje Mirthe (13), broertje Jan Willem (10) en hond Sterre (10 maanden).
Ik heb een voorliefde voor alle Apple producten, vooral Iphone 5, die ik niet mag kopen omdat ie te duur is ._.
Taylor Lautner is mijn man en ik heb een geheime relatie met Robert Pattinson en Zayn Malik. Van beroep ben ik stalker en fan van Twilight en The Hunger Games. Ik lees graag en heb al honderden boeken verslonden met mijn vlijmscherpe tanden >D
Ik weet niet veel meer te vertellen, dit was het zo'n beetje. Oh ja, ik RPG al iets meer als een jaar nu en ben het nog steeds niet ontleert.
EN MY LITTLE PONY IS NIET STOM!

xoxo Lisanne aka Lies

Terug naar boven Ga naar beneden
http://crystallblues.tumblr.com
 
Let's get started x') [again]
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» LETS BARF RAINBOWS 8D ~

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Boundless :: GENERAL :: INTRODUCING-
Ga naar: