Nouja, omdat iedereen het doet moet ik er ook maar aan geloven I guess.
So let's start this sh*t c:
Well mijn naam is Joya, hoewel ik eignelijk overal wel naar luister. Men noemt mij ook wel gek, alien etc. etc. Wees creatief en geef me je persoonlijke, zelfgemaakte bijnaam. Altijd leuk c:
Nou, ik voel me hier kinda oud, op de een of andere manier. Komt waarschijnlijk omdat ik over iets meer dan een maand 18 word. Ja dan ben ik gewoon volwassen o_0
Hobbies heb ik veel, net zoals verslavingen en stuff waar ik van hou. Dus ik zal maar niet alles op gaan noemen willen jullie niet bezig zijn tot het einde van het jaar. Dat zal ik jullie besparen ;)
Lief háh c:
Laat ik het dan maar even proberen op te delen ofzo. Denk ik.. Ja dat doe ik 8D
Music-SHINee
-Exo
-Big Bang
-BAP
-Suju
-Teentop
-U-kiss
-Alice Nine
-SID
-ViVid
etc. etc.
Stuff-PEWDIEPIE <3
-JAEJOONG <3
-Anime
-Manga
-Derpin'
-Drama's looken cuz me likes drama 8D
En ik stop maar want het word toch al wel te veel. Als je meer wilt weten vraag het me maar. Ik bijt meestal niet hard en ben geënt tegen hondsdolheid n_n
Ik heb eerst VMBO TL gedaan, daarna heb ik een jaar paardenhouderij gedaan in Zwolle en nu doe ik de opleiding Dierenhouderij en Management niveau 4 in Doetinchem. Niet dat het zo geweldig is maar ik wil nou eenmaal mijn MBO diploma om door te leren op het HBO c:
Maar daarvoor moet ik eerst nog 2 jaar deze opleiding doen
Verder heb ik nog drie honden ja drie, het zijn twee jackrussels en een asbakgevalletje uit Spanje. Daarnaast hebben we vogels en ja ook nog twee mylittleponies en mijn knollebol. Ook daar zal ik wel een topic van openen -als ik het niet vergeet-
Verder is mijn leven niet zo interessant.
Ik ben een zeer saai persoon die enkel en alleen derpt soo.. 8D
Oh en ik ben bezig met een cosplay, ja ik wil heel graag Gakupo van Vocaloid cosplayen gewoon omdat het kan c:
En eigenlijk weet ik niks meer te vertellen enzo.
Dus ehm tja, kamsa hamnida/ bedankt voor het lezen. En.. Stuff?
Annyeonghi gasipsio! ~~
Luvheid
Joya aka. Je Geweten