Boundless
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 A Perfect Halo [STORY LINE]

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Gast
Gast




A Perfect Halo [STORY LINE] Empty
BerichtOnderwerp: A Perfect Halo [STORY LINE]   A Perfect Halo [STORY LINE] Emptyza 27 okt - 0:20

A . P E R F E C T . H A L O
Alle goede verhalen beginnen met er was eens, of vroeger. Maar helaas begint dit verhaal heel anders, evenals dat het geen typisch goed verhaal is. Dit verhaal gaat echter wel over wat er in het heden is gebeurd, en wat nu vele gevolgen achter zich heeft spelen. Een verhaal dat je mee brengt in de geschiedenis van Zero, de rede hoe hij is op de dag van vandaag. En waarom. Vele vragen zullen branden in je hoofd. Vragen die nooit zullen rusten, en echter nooit een antwoord zullen krijgen.

T H E . P A S T
Sneeuw was die nacht gevallen. De wereld nu bedekt met een dikke witte deken. Zero baande zich een weg door de witte deken, gevolgd door zijn broer Ichiru. Tweelingbroers, ze leken op elkaar als twee druppels water. Alsof ze voor een spiegel stonden. Toch was er een verschil, wat je kon horen in de stemmen. En Ichiru was altijd al kleiner en ieler geweest dan Zero, de zwakste van de twee. Maar ze hielden van elkaar, deden alles samen, waren samen één. 'Wacht op mij!' Riep Ichiru. Zero hielt stil en draaide zich om naar zijn broer, een grijns te zien rondom zijn bek. 'Ren jij maar sneller' Ichiru hielt stil voor hem, en gaf hem een speelse duw met zijn schouder. ’Eh!’ Zero keek wat boos maar herstelde zijn blik toen hij de speelse ogen van zijn broer zag. Hij kon gewoon niet boos zijn op hem. Alles leek perfect die dag, totdat de geur van bloed op witte sneeuw alles tot aan nachtmerrie ter leven bracht. Ichiru keek Zero aan met dezelfde wantrouwende ogen, waarna ze beide terug rende naar hun woonplek. Daar lagen zijn ouders, beide omringt met een kring bloed. Naast hen stond een hond, een teef. Ze was prachtig, dat het gewoon gevaarlijk was. Zero wou zich omdraaien en wegrennen, keek om naar Ichiru die weg was. Toen hij zijn blik weer op de vreemdeling wou richten stond ze plots voor hem. Een schok ging door hem heen, toen ze in haar ogen keek. Voor hij het besef had lag hij op de grond. Zag een flits van de teef. En toen was alles zwart, verdween de wereld en was alles weg.

T H I S . I S . H A P P E N I N G
Dat was nu zo ongeveer 10 jaar geleden, het leven is nu anders. Zero leeft alleen zonder bloedverwanten, maar heeft honden om zich heen die van hem houden. Hij zou gelukkig moeten zijn, maar toch mist er iets in zijn leven dat hij nooit van zich af kan zetten. Wat ik hier ga vertellen word de verhaallijn, het is de bedoeling dat dit gespeeld gaat worden.
Zero leeft nu samen met Yuki, zijn pleegzus met wie hij sinds de moord van zijn ouders en broer mee samen leeft. De teef die zijn ouders heeft vermoord is een Force keeper, evenals Zero dat nu is. Dat komt doordat de Force van de teef was, dat ze andermans Forces kan afnemen, maar ze ook aan iemand kan geven. Sinds dien draagt hij dus een Force, een Force die hij zelf amper in controle kan houden doordat het zo sterk is. Zero leeft dus samen met Yuki, en nu is het dus de bedoeling dat er een groepje honden naar Boundless komt. Waaronder één leider, genaamd Kaname. Het lijkt alsof Yuki en Kaname elkaar al jaren kennen, maar toch is dat haast onmogelijk. Kaname draagt een Force, en Yuki niet. Dus het konden geen bloedverwanten van elkaar zijn. Zero en Kaname haten elkaar, het liefst zou Zero hem vermoorden. Maar dat kan hij niet doen omdat, Yuki van hem houdt. Dan komt Zero erachter dat Kaname de broer is van Yuki, en Yuki dus vroeger een Force keeper is geweest. Maar door dezelfde teef die Zero de Force heeft gekregen, is die van haar afgepakt. Maar Kaname heeft ook de Force om Yuki weer een Force keeper te laten worden. En dat doet hij. Daardoor is Zero zo boos, dat hij zweert als ze elkaar ooit weer tegen zouden komen hij ze beide zou vermoorden. Hij voelt zich opnieuw verlaten door geliefdes, en gaat weg. Dan komt hij zijn broer tegen. Jaren heeft hij gedacht dat hij dood was, maar hij staat daar voor hem. Zero kan het niet geloven. Maar Ichiru is boos, haat hem omdat, hij een Force heeft gekregen en hij niet. Er ontstaat een gevecht, en Ichiru wint. Zero is stervende maar dan komt Yuki, en maakt hem weer beter. (Yuki heeft een helende Force) Zero kan niet anders dan Yuki vergeven, maar blijft Kaname haten. Daarna kan het verhaal alle kanten op gaan! Dat kan eventueel besproken worden, maar dat kan ook zijn eigen gang gaan. Maar het begin is belangrijk voor de opbouw voor het verhaal

C H AR AC T E R S
Blauw is een Character met een Force
Zwart is een Character zonder een Force
Paars is een speciale Force hond
Een naam met een * is echt nodig in de verhaallijn!

-Yuki* (pleegzus/vriendin)
-Kaname* (broer Yuuki)
-Ichiru* (tweelingbroer Zero)
-Akatsuki* (tweedehand van Kaname)
-Hanabusa (volger Kaname)
-Ruka (volger Kaname)
-Senri (volger Kaname)
-Takuma* (tweedehand Kaname)

Niet alle Karakters zijn verplicht, maar Yuki, Kaname, Ichiru en een paar volgers wel!

Karakter looks;

Zowieso worden al deze honden een Japans ras, dan kan je denken aan Akita Inu of Shiba Inu. Maar er zijn nog meer rassen die mogen. Echter wel alleen Japans.

Japanse Rassen:
-Akita Inu
-Great Japanese Dog
-ChowChow
-Samojeed
-Hokkaido
-Japanse Spits
-Kai Ken
-Kishu
-Shiba Inu
-Shikoku

Dan zijn er nog de vacht kleuren en oogkleuren;

Yuki
Oogkleur: bruin
Vacht Kleur: bruin

Kaname
Oogkleur: bruin
Vacht kleur: bruin

Ichiru
Oogkleur: zilver/paars
Vacht kleur: zilver/wit

Akatsuki
Oogkleur: bruin
Vacht kleur: oranje

Hanabusa
Oogkleur: blauw
Vachkleur: blond

Ruka
Oogkleur: bruin
Vacht Kleur: zilver/bruin

Senri:
Oogkleur: blauw/wit
Vacht kleur: rood (oranje is makkelijker)

Takuma
Oogkleur: groen
Vacht kleur: blond/wit

Je kan op de namen klikken om wat meer informatie over het karakter te vinden!

Dat was het eigenlijk wel! Echter vereis ik wel dat als je je aanmeld, je misschien de serie Vampire Knight wel kent! Zo niet, dan kan je mij een pm sturen en dan zal ik vertellen wat je karakter inhoud en wat er van je verwacht word! Ook graag voordat je je aanmeld dat je je wel bedenkt dat ik deze verhaallijn geheel wil afronden, zodat ik daarna verder kan met Zero in de rpg. Wat je daarna met je Karakter doet mag je zelf weten!
Terug naar boven Ga naar beneden
Penny

Penny


A Perfect Halo [STORY LINE] 2upzi21
Posts : 279
Ω : 79

Dog profile
Age: 4 Years.
Lifestyle: Alone / lives with people
Partner: None yet

A Perfect Halo [STORY LINE] Empty
BerichtOnderwerp: Re: A Perfect Halo [STORY LINE]   A Perfect Halo [STORY LINE] Emptyzo 28 okt - 19:59

Ik ken de serie nog niet maar als er niemand komt wil ik me opzich wel aanmelden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Toshio

Toshio


A Perfect Halo [STORY LINE] Av1ua1
Posts : 37
Ω : 2

Dog profile
Age: 1.5
Lifestyle:
Partner: Maybe you love me, but I can never love you.

A Perfect Halo [STORY LINE] Empty
BerichtOnderwerp: Re: A Perfect Halo [STORY LINE]   A Perfect Halo [STORY LINE] Emptyzo 28 okt - 22:09

Oké, ik ken de serie maar zit nog te twijfelen x'D
Als ik mee doe dan ga ik waarschijnlijk voor Senri of Hanabusa x'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




A Perfect Halo [STORY LINE] Empty
BerichtOnderwerp: Re: A Perfect Halo [STORY LINE]   A Perfect Halo [STORY LINE] Emptyma 26 nov - 5:11

Yeaaah ^^ Goedgoed! Laat maar horen als je wil ofzo ;3
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





A Perfect Halo [STORY LINE] Empty
BerichtOnderwerp: Re: A Perfect Halo [STORY LINE]   A Perfect Halo [STORY LINE] Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
A Perfect Halo [STORY LINE]
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [RPG] Dogs story
» [Story] A lesson in Love

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Boundless :: CREATION :: SCENARIOS-
Ga naar: