Als je wilt mag dat van mij ja x'D *moet die films echt nog eens een keer zien x'D*
Oke, dan wordt dat morgen ;3 Ik haat die films.. tenminste vroeger vond ik ze dood eng. Namelijk 1 van mijn eerste horror films, dus heb er zegmaar een beetje een trauma van over gehouden ;p
Toshio
Dog profile Age: 1.5 Lifestyle: Partner: Maybe you love me, but I can never love you.
Onderwerp: Re: The Flood zo 4 nov - 10:05
Bij mij was dat 'The ring' x'D gezien toen ik 8 was ofzoiets, was mij zeker niet goed bekomen c:
Etu
Dog profile Age: 7 Months. Lifestyle: Solitair. Partner: Egghead, look at the age.
Onderwerp: Re: The Flood di 6 nov - 3:22
sórry mensen. heb het zo vreselijk druk, en ik zit nu ziek thuis, maar ik weet niet wat ik met boundless moet doen. actief worden of ermee stoppen. of hetgeen wat ik nu doe en dat is zegmaar ertussenin
Seunghyun
Dog profile Age: This isn't very important to know. Lifestyle: Loner. Partner: Do I need this?
Onderwerp: Re: The Flood di 6 nov - 3:55
The Ring is niet eng ;O Daarbij vind ik The Grudge veel enger! O_O
Penny
Dog profile Age: 4 Years. Lifestyle: Alone / lives with people Partner: None yet
Onderwerp: Re: The Flood di 6 nov - 5:02
Etu schreef:
sórry mensen. heb het zo vreselijk druk, en ik zit nu ziek thuis, maar ik weet niet wat ik met boundless moet doen. actief worden of ermee stoppen. of hetgeen wat ik nu doe en dat is zegmaar ertussenin
NIET STOPPEN!!!!!!!!!!!!!!!! Je hoeft niet heel erg actief te worden, maar ga niet stoppen, alsjeblieft :|
Toshio
Dog profile Age: 1.5 Lifestyle: Partner: Maybe you love me, but I can never love you.
Onderwerp: Re: The Flood di 6 nov - 5:16
Seunghyun schreef:
The Ring is niet eng ;O Daarbij vind ik The Grudge veel enger! O_O
Ik keek al horror films vanaf dat ik 3 ben, dankzij me dad ;3 Maarja kijk het nu eigenlijk bijna alleen maar. Mijn eerste horror film van Sleepy Hollow, en ook Grudge dan.. Maar ik ga me griezel maar eens aanmaken.
Seunghyun
Dog profile Age: This isn't very important to know. Lifestyle: Loner. Partner: Do I need this?
Onderwerp: Re: The Flood di 6 nov - 9:26
Als nog blijft The Grudge het engst. *Gekeken met 11/12 jaar* Geen pretje. Vooral als het je blijft achter volgen in de zin van dat jij zo nu en dan onverklaarbare dingen ziet/hoort. DAN IS DAT HEEL ENG!
Lulu
Dog profile Age: 2,5 Years 'ld Lifestyle: Packleader [ The Ancora Pack ] Partner: These words I never say.
Onderwerp: Re: The Flood di 6 nov - 9:59
Mweeeh. School. Zo druk >.<... Onbegrijpbare dingen die ik thuis maar moet uitpluizen. HNNGG.
Sorry voor mijn inactiviteit mensjes D: Ik wil ook actief doen, niet eerlijk :c
Toshio
Onderwerp: Re: The Flood wo 7 nov - 1:21
Sleepy Hollow is echt een goede film, en op sommige momenten ook echt zo grappig x'DDDDd Ghehe, van die onverklaarbare dingen, dat had ik na het zien van paranormal activity, vond die film echt zo eng .___.
Jaaa vooral gewoon omdat, Johnny Depp erin speelt <3__<3 Neeejoh! Paranormal Activity is echt niet eng.. The Exorcist pas.. die staat al jaren op de nummer 1 engste film ever.
Toshio
Onderwerp: Re: The Flood do 8 nov - 5:51
Idd *3* Nhaaa, The Exorcist is helemaal niet eng, wil de films van nightmare on elm street ofzoiets eens zien, vooral zo die laatste nieuwe c: Maar waarom gaan in films mijn favo's altijd dood, was gistere werewolf the beast among us aan het kijken en was zo blij toen mijn favo bleef leven maar toen...ging ie dood TT^TT
Oreo
Dog profile Age: 3 years Lifestyle: Let's party all night Partner: My heart is letting go
Onderwerp: Re: The Flood vr 9 nov - 5:03
Ik mag mijn zusje niet echt soms, maar nu maak ik me wel zorgen om haar. Ze had om half vier thuis moeten zijn, maar is nu nog steeds niet thuis. En ze heeft haar mobiel uitstaan :/
Ik denk dat dat de meeste mensen hebben, gewoon druk met school en prive dingen. Ik hoorde dat de toetsweken er ook weer aan zitten te komen, of al bezig zijn,.
Arizona ƒυcк ∂є кσєℓкαѕт, ιк вєη cσσℓєя
Dog profile Age: 2 years 'ld Lifestyle: Solo Partner: If love's a fight, then I shall die with my heart on a trigger ~
Onderwerp: Re: The Flood za 10 nov - 8:55
Bonjour ;3 Sorry voor lange afwezigheid. School en actieforum waren aan het fucken.
Oreo
Dog profile Age: 3 years Lifestyle: Let's party all night Partner: My heart is letting go
Onderwerp: Re: The Flood za 10 nov - 9:34
Weet iemand de naam van dat Grieksachtige font die sommige hier hebben onder hun naam en/of dog profile? Can't find it D<
Penny
Dog profile Age: 4 Years. Lifestyle: Alone / lives with people Partner: None yet
Onderwerp: Re: The Flood za 10 nov - 22:44
Waarom kan ik geen mooie plaatjes van een Alaskian Malamute vinden :(
Ginger
Dog profile Age: 2 ½ Years Old Lifestyle: Partner:
Onderwerp: Re: The Flood vr 16 nov - 21:15
Ginger<3 Ik ben egt lang niet meer actief geweest ;o
Na de meeste hier.. school neemt voor iedereen gewoon zoveel tijd in geslag.
Ginger
Dog profile Age: 2 ½ Years Old Lifestyle: Partner:
Onderwerp: Re: The Flood zo 18 nov - 7:42
Ik denk dat ik hier ook niet meer ga posten ofzuw^^ Maar ik kwam opeens op boundless
Dylan
Dog profile Age: 3,4 years Lifestyle: Free Partner: I am not allowed to love.
Onderwerp: Re: The Flood zo 18 nov - 8:43
Ik zit er eerlijk gezegd aan te denken om met Boundless te stoppen. Vat het niet verkeerd op ofzo.. Maar zelfs nadat ik hier 5 maanden heb gezeten, kan ik niet zeggen dat ik me echt thuis voel. De enige reden dat ik momenteel steeds weer langs kom, is omdat ik mijn karakters geweldig vind, maar dat heeft ook niet echt veel zin als ik toch zelden de moeite neem om te posten.
Ik weet het nog niet zeker though... :I
Frozen
Dog profile Age: 10 month's Lifestyle: Soliter Partner: never to young to love,never to young to hate
Onderwerp: Re: The Flood do 22 nov - 4:30
Het kan niet het mag gewoon niet >< ik heb het zo druk,ik zal niet echt actief zijn.
Al was ik dat ook niet ><
Seunghyun
Onderwerp: Re: The Flood zo 25 nov - 3:59
Frozen;; Hetzelfde D; Ik kan op Boundless, SSA, Wildest Felines, Dog Fascination, Anime Wolves, Sevarin, Valindor enzo niet actief blijven. (Daarvan is de helft behoorlijk inactief)
Oreo
Welkom op Boundless, een honden RPG waar je een hond met krachten (zogenoemde 'forces') of een realistische hond speelt. Laat je hond uitgroeien tot een machtige Packleader, maak vrienden en vijanden, vind een relatie of blijf dapper alleen. Alles is mogelijk, because you are boundless! (lees meer)
SEIZOEN
JAAR 1
De winter heeft zijn intocht gemaakt en blaast met een gure wind over de velden van Boundless. Prooi is schaars, warmte zelfs nog schaarser. Temperaturen liggen tussen de -10 en 5 °C, en een winterse bui is niet uit te sluiten.