Dog profile Age: 1.5 Lifestyle: Partner: Maybe you love me, but I can never love you.
Onderwerp: Re: The Flood ma 29 okt - 5:29
Lang leve vakantie, gewoon rustig thuis zitten, afspreken en soms vervelen x'D
Hi c:
Vegas Admin
Dog profile Age: 4 years Lifestyle: Guess I'm on my own again Partner: Love. Naah, thanks.
Onderwerp: Re: The Flood ma 29 okt - 5:30
@ Melissa, Is niet erg, ik kan ook alleen maar dinsdag, donderdag of zondag reageren, voor de rest zit ik lang op school of moet ik werken...
@ Mitch, Puuuuuuuckieee <3 Omg ja het is zo gaaf dat mensen weer terugkomen, en vooral dat mensen het al die tijd op een uitgestorven RPG hebben volgehouden. You guys rock :'3 En gefeliciteerd! Heeeeeel erg nice gedaan :D
@ Lisa, Haaaaaaay!
Mitch
Dog profile Age: 3 years Lifestyle: Left behind and falling apart Partner: let's find love in a hopeless place
Onderwerp: Re: The Flood ma 29 okt - 5:35
yeah, ik vond het gewoon zonde dat die stil lag, maar precies in de week van de vakantie toen ik weg was werd het hier actief en toen ik weer hier keek was ik echt zo van; yeaahh, boundless's back ;D
en omg, dat kunsthoekje van mij, al die dingen zijn nu zo oud xD
Penny
Dog profile Age: 4 Years. Lifestyle: Alone / lives with people Partner: None yet
Onderwerp: Re: The Flood ma 29 okt - 5:40
Ik weet niet welk ras Penny moet worden. Ik kan niet kiezen tussen een Mechelse herder, een Tervueren Shepherd (geen idee hoe je dat vertaalt) of een Dobermann :(
Mitch
Dog profile Age: 3 years Lifestyle: Left behind and falling apart Partner: let's find love in a hopeless place
Onderwerp: Re: The Flood ma 29 okt - 5:47
ik vind een labrador juist wel bij de naam Penny passen, maar een Mechelse herder is ook wel leuk c:
Penny
Dog profile Age: 4 Years. Lifestyle: Alone / lives with people Partner: None yet
Onderwerp: Re: The Flood ma 29 okt - 6:25
Hmmm, het moet wel een politie hond zijn. Maar Labrador past toch eigenlijk wel. Ik denk nog even na :)
Oreo
Dog profile Age: 3 years Lifestyle: Let's party all night Partner: My heart is letting go
Onderwerp: Re: The Flood ma 29 okt - 6:42
Muh, zal ik Oreo zelfmoord laten plegen? Ik heb totally not inspiratie voor hem o3o En.. en... zal ik Sterre ouder of juist jonger maken? Ugh, derp ._.
Penny
Onderwerp: Re: The Flood ma 29 okt - 6:48
Oreo schreef:
Muh, zal ik Oreo zelfmoord laten plegen? Ik heb totally not inspiratie voor hem o3o En.. en... zal ik Sterre ouder of juist jonger maken? Ugh, derp ._.
Neeeeeeee! niet Oreo zelfmoord laten plegen, niet doen! Is de Seliona Pack trouwens gestopt?
Vegas Admin
Dog profile Age: 4 years Lifestyle: Guess I'm on my own again Partner: Love. Naah, thanks.
Onderwerp: Re: The Flood ma 29 okt - 6:49
@ Lies, Neeeeeeee, Oreo mag geen zelfmoord plegen, dat is zielig õ.õ Or start it all over again ;)
Oreo
Dog profile Age: 3 years Lifestyle: Let's party all night Partner: My heart is letting go
Onderwerp: Re: The Flood ma 29 okt - 7:16
Ja maar.. derp :/ Ik wil het ook niet, maar hem weggeven of inactief laten wil ik ook niet. Derp. ): Miss komt het door mijn stemming van de afgelopen dagen, te veel huiswerk onder mijn neus gehad en bijna geen frisse lucht gehad. Meh.
Penny
Onderwerp: Re: The Flood ma 29 okt - 7:22
Oreo schreef:
Ja maar.. derp :/ Ik wil het ook niet, maar hem weggeven of inactief laten wil ik ook niet. Derp. ): Miss komt het door mijn stemming van de afgelopen dagen, te veel huiswerk onder mijn neus gehad en bijna geen frisse lucht gehad. Meh.
Misschien moet je zijn karakter of uiterlijk veranderen?
Oreo
Onderwerp: Re: The Flood ma 29 okt - 7:24
Uiterlijk sowieso niet, daar is hij te smexy voor, misschien zijn geaardheid veranderen. Dat hij dan geen homohondje meer is maar weer normaal hetero. (:
Penny
Onderwerp: Re: The Flood ma 29 okt - 7:30
Bij mij helpt uiterlijk of karakter veranderen altijd :)
[edit=Ik vind dit plaatje echt heel erg goed bij Penny passen http://czertice.deviantart.com/art/I-ve-been-having-dreams-and-visions-283788305 (en nee, het is geen wolf, het is een wolfshond)]
Seunghyun
Dog profile Age: This isn't very important to know. Lifestyle: Loner. Partner: Do I need this?
Onderwerp: Re: The Flood ma 29 okt - 8:17
Boe! :3
Omg ik kan niet meer wachten op BD D; PLEASE SUMMIT ENTERTAINMENT! GIVE US BD RIGHT NOW!!
Vegas Admin
Onderwerp: Re: The Flood ma 29 okt - 8:25
@ Lies, Mwuuh, owee als het schools schuld is dat jij niet meer weet wat je met Oreo aanmoet...
Yeeeeeeeh, eindelijk mijn eigen laptop weer terug!
Oreo
Onderwerp: Re: The Flood ma 29 okt - 8:30
@Megan, Niet helemaal de schuld van school maar ook van een stalker o3o
Penny
Onderwerp: Re: The Flood ma 29 okt - 9:01
Mijn moeder wil ouderlijk toezicht of sowiets gaan installeren waardoor ik geen Boundless meer kan spelen :( ik hoop dat ze maar een grapje maakte ._.
Oreo
Onderwerp: Re: The Flood ma 29 okt - 9:05
@Penny, Hoop ik ook, anders verliest Boundless een van haar actiefste lidjes ): Ik zelf ben hélémaal niet actief D:
_____
Bye, ik ga douchen.
Vegas Admin
Onderwerp: Re: The Flood di 30 okt - 3:51
Oreo schreef:
.. Stalker? Who?
@ Melissa, Uumfnee, wat kut! Waarom wil ze dat? Alsof jij rare dingen doet op het internet ;o Oké, dat kan ik niet zeggen natuurlijk xd
Penny
Onderwerp: Re: The Flood di 30 okt - 4:34
Het gaat om mijn huiswerk. Ik zat gisteren tijdens het maken van een verslag voor Nederlands gewoon op Boundless ._. Maar ik had geen ander huiswerk en als ik het verslag af had gemaakt moest ik toch van de computer af
Oreo
Onderwerp: Re: The Flood di 30 okt - 4:42
Vegas schreef:
Oreo schreef:
.. Stalker? Who?
You don't wanna know o.0
Vegas Admin
Onderwerp: Re: The Flood di 30 okt - 4:58
@ Melissa, Pfff, dat vind ik dan wel behoorlijk streng voor zoiets xl
@ Lies, I DO!
Nooooooh, PS heeft het begeven x_x Waarom gaat ineens alles kapot?
Dylan
Dog profile Age: 3,4 years Lifestyle: Free Partner: I am not allowed to love.
Onderwerp: Re: The Flood di 30 okt - 5:07
Ik ben vandaag bijna in slaap gevallen in de les. x"D
Mitch
Onderwerp: Re: The Flood di 30 okt - 5:14
@Doos lol, te weinig geslapen ? xD
en pfffh, ik moet nog zoveel huiswerk maken voor BSM. Heel boek werk schrijven over Basketbal, vandaag toets gehad van gym, en die ging alleen over sociale contacten ofzo? ok dan.
Penny
Onderwerp: Re: The Flood di 30 okt - 5:27
Wie wil opnieuw een setje voor mij maken, ik heb nu goede plaatjes :)
Welkom op Boundless, een honden RPG waar je een hond met krachten (zogenoemde 'forces') of een realistische hond speelt. Laat je hond uitgroeien tot een machtige Packleader, maak vrienden en vijanden, vind een relatie of blijf dapper alleen. Alles is mogelijk, because you are boundless! (lees meer)
SEIZOEN
JAAR 1
De winter heeft zijn intocht gemaakt en blaast met een gure wind over de velden van Boundless. Prooi is schaars, warmte zelfs nog schaarser. Temperaturen liggen tussen de -10 en 5 °C, en een winterse bui is niet uit te sluiten.