Dog profile Age: 3 years Lifestyle: Let's party all night Partner: My heart is letting go
Onderwerp: Re: The Flood zo 23 sep - 7:06
Ik ga ze gewoon dwingen >D Nee, zo ben ik niet. Eerst maar eens het goede moment vinden om hen te vertellen dat ik rpg. Ben bang dat ze het stom vinden, me uitlachen of nog erger; het me verbieden D: Of ze gaan er volkomen normaal mee om. Mijn ouders zijn onvoorspelbaar, especially my mother.
Skye
Dog profile Age: »3 yrs 'nd 3 mnts Lifestyle: »Get the fuck off. Partner: »Daredevilɞ
Onderwerp: Re: The Flood zo 23 sep - 7:10
Whoeeeh survs gaat goeeeh ;3 hoe ist hier? Kmis jullie :( meuh, hoop zo erg dat de meeting niet op de 14 de is... Nja hoop dat het een datum word waarop ik kan ;P
Mitch
Dog profile Age: 3 years Lifestyle: Left behind and falling apart Partner: let's find love in a hopeless place
Onderwerp: Re: The Flood zo 23 sep - 8:05
haaai Juud C: heb jij ooit eigenlijk wel eens je verjaardags topic gezien ? xD but miss u tooo, en ik heb zin in de meeting C: mijn mamsie vind het een leuk idee, so yeah ik denk dat ik er bij ben =D
Laika
Dog profile Age: 3 Months Lifestyle: Solitair Partner: Eh, love. Nah, thats is nothing for me
Onderwerp: Re: The Flood zo 23 sep - 8:38
Waarom zijn alle laarzen en schoenen die ik wil zo duur :(
[edit=ik vind mijn setje echt geweldig!]
Mitch
Dog profile Age: 3 years Lifestyle: Left behind and falling apart Partner: let's find love in a hopeless place
Onderwerp: Re: The Flood zo 23 sep - 8:42
@laika Glad u like it C: (ben ook Nemy op WS ^^)
Laika
Dog profile Age: 3 Months Lifestyle: Solitair Partner: Eh, love. Nah, thats is nothing for me
Onderwerp: Re: The Flood zo 23 sep - 8:44
Dat wist ik al XD
Mitch
Onderwerp: Re: The Flood zo 23 sep - 8:52
ja maar ik dacht ik zeg het nog even, anders denk jij ook van wtff waarom zegt ze dat xD
Dylan
Dog profile Age: 3,4 years Lifestyle: Free Partner: I am not allowed to love.
Onderwerp: Re: The Flood zo 23 sep - 8:55
Laika schreef:
I KNOW RIGHT Mijn nieuwe paar laarzen was ook 50 euro D:
Laika
Onderwerp: Re: The Flood zo 23 sep - 9:11
Dylan schreef:
Laika schreef:
Alles wat ik wil kost meestal rond zo'n 125 euro (op zalando dan)
Oreo
Dog profile Age: 3 years Lifestyle: Let's party all night Partner: My heart is letting go
Onderwerp: Re: The Flood zo 23 sep - 9:47
Welterusten lieve poeperds van me <3 Lisanne gaat haar schoonheidsslaapje houden (a)
Dylan
Onderwerp: Re: The Flood zo 23 sep - 9:54
Laika schreef:
Dylan schreef:
Laika schreef:
Alles wat ik wil kost meestal rond zo'n 125 euro (op zalando dan)
Daaaymn, dat is veel D: Reden voor mij om niet te shoppen op Zalando.. ben ik veel te arm voor ;-;
Mitch
Onderwerp: Re: The Flood zo 23 sep - 10:17
Ik weet echt niet op wie ik moet stemmen bij OTM :I
Ib ɪƅ // ƒɪʌɲƈє ơƒ ʛʌɾɾɣ
Dog profile Age: 0.5 years Lifestyle: Loner Partner: The sad tale of a witch and a prince
Onderwerp: Re: The Flood zo 23 sep - 20:13
||Juud; We gaan hard, we gaan lekker ;p Mneh. Ik ga nu wel werken aan de slotjes, daarna ff posten op SSA en dan op WF. En WS. Meh.
Weet iemand nog leuke games? I'm kinda bored.
Vegas Admin
Dog profile Age: 4 years Lifestyle: Guess I'm on my own again Partner: Love. Naah, thanks.
Onderwerp: Re: The Flood ma 24 sep - 2:13
Oreo schreef:
Ik ga ze gewoon dwingen >D Nee, zo ben ik niet. Eerst maar eens het goede moment vinden om hen te vertellen dat ik rpg. Ben bang dat ze het stom vinden, me uitlachen of nog erger; het me verbieden D: Of ze gaan er volkomen normaal mee om. Mijn ouders zijn onvoorspelbaar, especially my mother.
Mijn moeder vindt het echt geweldig, dit wereldje. Mijn vader daarentegen hamert er constant op dat ik niet mijn woonplaats/nummer/iets anders persoonlijks (toen ik hem vertelde dat ze nátuurlijk wisten dat ik Megan heette, werd ie al boos en zei dat ik een schuilnaam had moeten kiezen :l) doorgeef. Ik hoop dat jouw ouders hetzelfde zullen reageren als mijn moeder ;d En anders in ieder geval één van je ouders, want die haalt de ander dan wel weer over.
Oreo
Onderwerp: Re: The Flood ma 24 sep - 3:10
Vegas schreef:
Oreo schreef:
Mijn moeder vindt het echt geweldig, dit wereldje. Mijn vader daarentegen hamert er constant op dat ik niet mijn woonplaats/nummer/iets anders persoonlijks (toen ik hem vertelde dat ze nátuurlijk wisten dat ik Megan heette, werd ie al boos en zei dat ik een schuilnaam had moeten kiezen :l) doorgeef. Ik hoop dat jouw ouders hetzelfde zullen reageren als mijn moeder ;d En anders in ieder geval één van je ouders, want die haalt de ander dan wel weer over.
Chille moeder heb je. Ik denk dat mijn vader beter reageert dan mijn moeder. Van het weekend weet ik het antwoord (of dan ben ik nog aan het doordrammen). Maar ik moet en zal komen.
Benjamin
Dog profile Age: i will never tell you Lifestyle: Packlife Partner: I will not bow, Sugarcoat!
Onderwerp: Re: The Flood ma 24 sep - 10:25
BOEM!
toen leefde Benjamin XD
Mitch
Onderwerp: Re: The Flood ma 24 sep - 10:38
Hello Benjamin =D - yeahhhh het is zo wat zeker dat ik naar de meeting kom, alleen gaat me moeder + zusje aan het begin mee, dan gaan die later gewoon Amsterdam in . Alleen hoop ik zo dat het feest niet de 14e komt, en anders kan ik alle datums C:
Penny
Dog profile Age: 4 Years. Lifestyle: Alone / lives with people Partner: None yet
Onderwerp: Re: The Flood ma 24 sep - 22:46
Ik weet nog niet of ik wel naar de meeting mag, het ene moment is het ja en het andere moment is het misschien. Ik wil wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg graag, maar mijn moeder vind het een beetje eng ._. __________________________
Ik ben echt blij dat ik nu vrij ben, ik heb namelijk best wel veel huiswerk en volgens mij heb ik in het weekend geen tijd want zaterdag moet ik naar de stad voor nieuw schoenen en zondag ga ik (gratis door een feest van het werk van mijn vader) naar de Efteling, of was het nou volgende week... Ik weet het niet meer
Ib ɪƅ // ƒɪʌɲƈє ơƒ ʛʌɾɾɣ
Dog profile Age: 0.5 years Lifestyle: Loner Partner: The sad tale of a witch and a prince
Onderwerp: Re: The Flood ma 24 sep - 23:53
Ik heb het eigenlijk nog niet gevraagd. Mijn ouders zijn heel wat losser geworden sinds ik zo veel omga met andere personen, dus ik verwacht geen problemen. Daarintegen willen ze waarschijnlijk wel iedereen een hand geven en even spreken enzo. Ik denk dat ze daarna zelf de dierentuin in gaan en me van een afstandje in de gaten houden. Maar iedereen vindt mijn ouders altijd zo cool en geniaal en dat soort shit, dus ik denk niet dat we last van ze hebben. Ja, mijn vriendinnen zeggen dat echt. Maarja, anders stel ik gewoon voor dat zij met mijn kleine neefje daar gewoon een beetje gaan rondhangen, artis vinden ze immers zelf ook harstikke leuk. Of ik neem mijn beste vriendin mee. Die vertrouwen ze volkomen, dus dat moet geen probleem zijn. Ik kom wel hoor ;3
Mijn ouders waren niet echt enthousiast, vooral omdat ik vroeger zo verslaafd was aan habbo enzo. Maar ze vinden het nu geen probleem meer.
Etain
Dog profile Age: 6 Moons Lifestyle: Solitair with Sterre Partner: I've someone in the eye >> Looks at a cute border collie
Onderwerp: Re: The Flood di 25 sep - 1:38
Mweh, waarom lukt t niet om hier actief te zijn ._.
Ib ɪƅ // ƒɪʌɲƈє ơƒ ʛʌɾɾɣ
Onderwerp: Re: The Flood di 25 sep - 1:46
"Yar har fiddely dee! Being a pirate is alright with me, do what you want cause a pirate is free, YOU ARE A PIRATE!"
Geeft niet hoor Nathje *aait over hoofdje*
Vegas Admin
Dog profile Age: 4 years Lifestyle: Guess I'm on my own again Partner: Love. Naah, thanks.
Onderwerp: Re: The Flood di 25 sep - 3:34
@ Puck, AWESOME! Dus we meeten je moeder én je zusje ook? Me gusta :3
@ Melissa, Vraag anders ook of je moeder mee gaat, voor effies of zoiets. Purmerend ligt toch hartstikke dichtbij :)
@ Rooz, Aaah, neem gewoon je ouders mee joh, en dump die in de stad ofzo ;p Kennen ze mij onderhand niet al?
Pollux
Dog profile Age: 2 years Lifestyle: Alone Partner: Am I to sexy for you?
Onderwerp: Re: The Flood di 25 sep - 4:02
Mijn ouders waren ook mee op mijn eerste meeting en ik weet niet of ze me op de eerst volgende meeting wel alleen laten gaan want, ze zijn me twee uur kwijt geweest in R'dam.
Dylan
Onderwerp: Re: The Flood di 25 sep - 6:16
Eh. Wat de meeting betreft, hoop ik vooral dat ik rond die tijd niet al te veel huiswerk heb. En dat het niet op de 21e is, want dan logeer ik al bij een vriendin. D:
Vegas Admin
Onderwerp: Re: The Flood di 25 sep - 6:53
@ Endria, Ze waren je kwijt in Rotterdam? x'D Wat heb je nu weer uitgespookt?
@ Doos, Tja, hangt er vanaf op welke dag de meeste mensen kunnen, I guess ;o Neem die vriendin anders mee, dan zullen we ons extra normaal gedragen ^^
Welkom op Boundless, een honden RPG waar je een hond met krachten (zogenoemde 'forces') of een realistische hond speelt. Laat je hond uitgroeien tot een machtige Packleader, maak vrienden en vijanden, vind een relatie of blijf dapper alleen. Alles is mogelijk, because you are boundless! (lees meer)
SEIZOEN
JAAR 1
De winter heeft zijn intocht gemaakt en blaast met een gure wind over de velden van Boundless. Prooi is schaars, warmte zelfs nog schaarser. Temperaturen liggen tussen de -10 en 5 °C, en een winterse bui is niet uit te sluiten.