Dog profile Age: 3 jaar Lifestyle: Loner Partner: If the one comes knocking, I will be there
Onderwerp: Re: The Flood wo 3 okt - 3:22
Ja tis idd in een keer vet stilletjes ;__;
*zucht* waarom durf ik serieus niet eens hoi te zeggen tegen hem? OMG word echt gek van me zelf :s
Oreo
Dog profile Age: 3 years Lifestyle: Let's party all night Partner: My heart is letting go
Onderwerp: Re: The Flood wo 3 okt - 6:07
Ik zal het maar nu zeggen zonder omwegen of excuses etc; ik mag niet mee naar de meeting. Mijn ouders willen eerst nog een paar weken/maanden wachten en zien of jullie echt geen enge mensjes zijn. Misschien wordt het dan de volgende meeting guys, sawwry ):
Ib ɪƅ // ƒɪʌɲƈє ơƒ ʛʌɾɾɣ
Dog profile Age: 0.5 years Lifestyle: Loner Partner: The sad tale of a witch and a prince
Onderwerp: Re: The Flood vr 5 okt - 5:09
Jammer Lies, echt ;o Ik ga het zo vragen. Ik wil het niet vragen T^T
Mitch
Dog profile Age: 3 years Lifestyle: Left behind and falling apart Partner: let's find love in a hopeless place
Onderwerp: Re: The Flood za 6 okt - 12:04
menn ik ben moe maar ik ga echt niet slapen
Ib ɪƅ // ƒɪʌɲƈє ơƒ ʛʌɾɾɣ
Dog profile Age: 0.5 years Lifestyle: Loner Partner: The sad tale of a witch and a prince
Onderwerp: Re: The Flood za 6 okt - 13:34
Het is te stil hier ;o
Avalyn
Dog profile Age: 3 years Lifestyle: Solitair Partner: { I'm dead inside, bring me back to life }
Onderwerp: Re: The Flood za 6 okt - 14:14
Ligt het aan mij of is Megan al eeuwen niet meer online geweest? D:
Ib ɪƅ // ƒɪʌɲƈє ơƒ ʛʌɾɾɣ
Onderwerp: Re: The Flood za 6 okt - 20:12
Idk, ik sprak dr vrijdag voor het laatst via sms :o
Mitch
Dog profile Age: 3 years Lifestyle: Left behind and falling apart Partner: let's find love in a hopeless place
Onderwerp: Re: The Flood za 6 okt - 21:51
Jaa ik heb ook niets meer van dr vernomen ;o
Vegas Admin
Dog profile Age: 4 years Lifestyle: Guess I'm on my own again Partner: Love. Naah, thanks.
Onderwerp: Re: The Flood do 11 okt - 5:07
Ooh mensen, 1000 maal sorry voor mijn inactiviteit! Ik heb het onwijs druk met school en social life daarbuiten, en Boundless is een beetje op de achtergrond geraakt... Sorrysorrysorry!
Avalyn
Dog profile Age: 3 years Lifestyle: Solitair Partner: { I'm dead inside, bring me back to life }
Onderwerp: Re: The Flood do 11 okt - 7:05
Pfff, it's okay Megan! Fijn dat je wel even wat van je laat horen. Ik vroeg me al af of er iets ernstigs gebeurt was xD Maar het valt dus mee :3
Ugh. Ik weet nog steeds niet of ik morgen naar school moet gaan. Station Zwolle (waar ik uit moet stappen) wordt verbouwt dus zou ik vanaf Meppel een stuk met de bus moeten. Op zich is dat geen probleem - behalve dat ik bussen haat - maar ik reis beide 's ochtends en 's middags midden in de spitsuren, en op vrijdag gaan alle studenten ook nog terug naar huis. Echt, vrijdagmiddag kom je nauwelijks de trein naar Groningen in, en ik geloof nooit dat ze genoeg bussen kunnen regelen om iedereen gezellig mee te krijgen. Aan de andere kant is er leerplicht enzo, en hebben we AudioVisueel en Tekenen, waar ik eigenlijk wel zin in heb. Bovendien moet ik nog een afspraak met de leraar van Tekenen maken over het inhalen van een opdracht. Ik heb echt echt echt geen zin in die domme treinen en bussen.. Ga daar alleen maar verkakt chagrijnig van worden D: En mijn twee beste vrienden uit de klas zijn er morgen ook niet. Een aantal andere vrienden gaan wel, maar ook puur omdat hun ouders het hun verplichten, en mijn ouders hebben nou gezegd dat ik niet hoef en ik weet het niet en asdfghjkl. Any advice? ;_;
Bentley
Dog profile Age: 3 years Lifestyle: Solitair Partner: I'd rather stay alive then lose my heart in love.
Onderwerp: Re: The Flood vr 12 okt - 4:38
Hebben jullie ook dat ej op sommige sites van actieforum niet meer kan komen?
Mitch
Onderwerp: Re: The Flood zo 14 okt - 8:27
@Megan haha ja ik dacht al straks is dr iets gebeurd ofzo :'] maar t geeft niet, iedereen is druk met school en stuff. Wel jammer dat de meeting niet door gaat, maar I understand. volgende keer beter misschien C:
Laika
Dog profile Age: 3 Months Lifestyle: Solitair Partner: Eh, love. Nah, thats is nothing for me
Onderwerp: Re: The Flood ma 15 okt - 21:07
Waarom is Boundless zo stil :( deze site MOET actief worden!
Floor
Dog profile Age: 2 jaar en 9 maanden Lifestyle: Groepsdier [The ancora pack] Partner: Love can not find me
Onderwerp: Re: The Flood ma 15 okt - 22:51
Dat was hij ook.. Maar plots is het heel stil geworden.
Dog profile Age: Sixteen months Lifestyle: Solitair Partner: Love is everywhere but not in mine heart
Onderwerp: Re: The Flood do 18 okt - 6:47
Haha als je de foto weer vind gewoon sturen hoor dan maak ik een setje voor je, heb ik binnen 10 minuten gedaan namenlijk c:, okay maar wie wilt er een topicje met Roucha?
Skye
Dog profile Age: »3 yrs 'nd 3 mnts Lifestyle: »Get the fuck off. Partner: »Daredevilɞ
Onderwerp: Re: The Flood do 18 okt - 7:30
Zomg ik wil een nieuw chartje... misschien dat dat gaat werken^^ Kan je btw ook postsheets maken? ;333
Devin
Dog profile Age: 3 Months Lifestyle: Loner Partner: Take Me On
Welkom op Boundless, een honden RPG waar je een hond met krachten (zogenoemde 'forces') of een realistische hond speelt. Laat je hond uitgroeien tot een machtige Packleader, maak vrienden en vijanden, vind een relatie of blijf dapper alleen. Alles is mogelijk, because you are boundless! (lees meer)
SEIZOEN
JAAR 1
De winter heeft zijn intocht gemaakt en blaast met een gure wind over de velden van Boundless. Prooi is schaars, warmte zelfs nog schaarser. Temperaturen liggen tussen de -10 en 5 °C, en een winterse bui is niet uit te sluiten.