Dog profile Age: 3 years Lifestyle: Left behind and falling apart Partner: let's find love in a hopeless place
Onderwerp: Re: The Flood zo 16 sep - 4:39
I you want to =D mitch lijkt een beetje op een Duitse Herder maar dan zonder de zwarte vlekken, en iets andere bouw. kijk maar of je iets kan vinden C:
Oke, ik ga me best doen =D Is het niet meer een Mechelse Herder dan?
Ib ɪƅ // ƒɪʌɲƈє ơƒ ʛʌɾɾɣ
Dog profile Age: 0.5 years Lifestyle: Loner Partner: The sad tale of a witch and a prince
Onderwerp: Re: The Flood zo 16 sep - 5:38
||Megan: Ahah! Ik dacht al xd Tja, geeft niet hoor (: Ik heb zelf ook heel weinig tijd btw, dus ja.
En de film ging niet door, mevrouw was weer blut xd We hebben gewoon bij mij thuis The Hunger Games en Bring It On gekeken, ook fun ^_^ En vandaag naar het bos geweest, is awesome. Voor het eerst een landschap getekend, faalt heel hard. Iemand tips met het tekenen van landschappen?
Mitch
Dog profile Age: 3 years Lifestyle: Left behind and falling apart Partner: let's find love in a hopeless place
Onderwerp: Re: The Flood zo 16 sep - 7:25
landschappen zijn echt kut om te tekenen :( maar zodra de schaduwen goed zijn, is de verhouding ook goed C: dus als je tekenend let op de schaduw/lichtval, dat helpt bij mij dan
Ib ɪƅ // ƒɪʌɲƈє ơƒ ʛʌɾɾɣ
Dog profile Age: 0.5 years Lifestyle: Loner Partner: The sad tale of a witch and a prince
Onderwerp: Re: The Flood zo 16 sep - 7:31
Aha, thanks. Ik suck in schaduwen, maar oefening baart kunst. Thanks!
Etu
Dog profile Age: 7 Months. Lifestyle: Solitair. Partner: Egghead, look at the age.
Onderwerp: Re: The Flood zo 16 sep - 7:43
Goedemorgen avond ^^
Vegas Admin
Dog profile Age: 4 years Lifestyle: Guess I'm on my own again Partner: Love. Naah, thanks.
Onderwerp: Re: The Flood zo 16 sep - 7:48
@ Rozz, Aah, ghehe ;p Inderdaad, dat is ook leuk (a) Wanneer kan ik jou btw weer eens op msn spreken? Het is echt veel te lang geleden ;o
Wieew, Boundless is bijna 4 maanden actief =o
En middag ;p
Ogani
Dog profile Age: 1,5 Yearz Lifestyle: Wanna join Partner: Noob.
Onderwerp: Re: The Flood zo 16 sep - 8:00
en toen had Ogani een setje 8D
gemaakt door Sykes <3
Acnologia
Dog profile Age: 1,5 Lifestyle: Solitair Partner: I'll bring you hell
Onderwerp: Re: The Flood zo 16 sep - 8:27
Omg, ik lief die ava <3
Mitch
Onderwerp: Re: The Flood zo 16 sep - 8:30
Ogani is sexy <3
Vegas Admin
Dog profile Age: 4 years Lifestyle: Guess I'm on my own again Partner: Love. Naah, thanks.
Onderwerp: Re: The Flood zo 16 sep - 8:35
Oeeh, Ogani's OS is very pretteh!
Ogani
Onderwerp: Re: The Flood zo 16 sep - 8:35
Dankjullieheelergwel <3
Edit, Dankjewel <3
Mitch
Onderwerp: Re: The Flood zo 16 sep - 8:40
nog maar 100 euri en dan heb ik genoeg geld voor mijn verblijf in Nicaragua. Daarna nog 400 euro sparen voor de stages, en dan nog sparen voor de injecties en de spullen die ik moet kopen.
YEAH ik ben er bijna, nar ander half jaar sparen ben ik er bijna C: /happy
Ogani
Onderwerp: Re: The Flood zo 16 sep - 8:43
Omg hoe gaaf 8D
Vegas Admin
Onderwerp: Re: The Flood zo 16 sep - 8:51
Mitch schreef:
nog maar 100 euri en dan heb ik genoeg geld voor mijn verblijf in Nicaragua. Daarna nog 400 euro sparen voor de stages, en dan nog sparen voor de injecties en de spullen die ik moet kopen.
Oh my, dat zijn wel echt heel veel centjes ;o Maar dat heb je wel snel bij elkaar gespaard dan :3
Ugh, mijn vader is er heilig van overtuigd dat jullie allemaal pedo's zijn, tot ik jullie mobiele nummer heb en ooit een keer met je heb gebeld. Like, fuck logic.
Ogani
Onderwerp: Re: The Flood zo 16 sep - 9:03
Dat... is... vaag :'D
al zeiden mijn ouders dat in het begin ook zo vaak :'D
Maar wat dan helemaal irritant is, is dat bij iedere tv show dat gaat over dat iemand in een pedotruc is ingetrapt, dat ze gelijk naar mij kijken, en dan zeggen van 'zie je? dat kan je gebeuren' en ik zo van... 'argh. hou erover op, you made your point clear, en toch ben ik nog heel'
Mitch
Onderwerp: Re: The Flood zo 16 sep - 9:42
Vegas schreef:
Mitch schreef:
Oh my, dat zijn wel echt heel veel centjes ;o Maar dat heb je wel snel bij elkaar gespaard dan :3
Ugh, mijn vader is er heilig van overtuigd dat jullie allemaal pedo's zijn, tot ik jullie mobiele nummer heb en ooit een keer met je heb gebeld. Like, fuck logic.
Lol als je mij dan belt zorg ik dat me opa opneemt >D - En yes dat is veel geld , maar t word het waard c: Een maand lang om 5 uur opstaan en de hele dag alleen maar rijst eten met bruine bonen (oke een keer in de week kip^^)
Oreo
Dog profile Age: 3 years Lifestyle: Let's party all night Partner: My heart is letting go
Onderwerp: Re: The Flood zo 16 sep - 10:00
Vegas schreef:
Mitch schreef:
Ik ben 14 en dus geen pedo (valt insecten ontleden daar ook onder?) xD
Vegas Admin
Onderwerp: Re: The Flood ma 17 sep - 2:53
@ Dodo, Deaamn, dat is pas irritant als ze zo gaan doen ;o Maar ze snappen het gewoon niet :')
@ Puck, Hahahaha moet je doen ja xD Ah well, voor zoiets heb je dat er vast wel voor over. Een once in a lifetime opportunity!
@ Lies, Yuuuuuck jij bent wel een dikke pedo met je beestjes õ_õ No me gusta.
Acnologia
Dog profile Age: 1,5 Lifestyle: Solitair Partner: I'll bring you hell
Onderwerp: Re: The Flood ma 17 sep - 5:46
Ik ben bijna door de episodes van Fairy tail heen T^T
Sterre
Dog profile Age: 8 months Lifestyle: The Ancora Pack {Corredi} Partner: No matter how far away from me you may be, you will be closer to me than you think, because you're always in my heart
Onderwerp: Re: The Flood ma 17 sep - 7:25
Iemand nog tips om wiskunde binnen anderhalf uur te leren? ;-;
Mitch
Onderwerp: Re: The Flood ma 17 sep - 8:13
terug van cake verkopen tijdens een ouder avond , damn die mensen waren gierig ><
Vegas Admin
Onderwerp: Re: The Flood ma 17 sep - 19:14
@ Lies, Nou.. niet. Heb je nu al toetsen dan? ;o
Eerste 3 uur vrij, pfoeh, heerlijk! Zeker met al die regen :')
Ogani
Onderwerp: Re: The Flood ma 17 sep - 19:19
ik. moet. so. morgen.
duits :C
Goedemorgen ^^ regen bah.
Vegas Admin
Onderwerp: Re: The Flood ma 17 sep - 19:28
Mwuh :o Maar school is net 1,5 week bezig of zoiets :') Oh wacht, nm, je woont vast ergens anders dan...
Yeah, als ik straks naar school moet is de regen voorbij (h)
Welkom op Boundless, een honden RPG waar je een hond met krachten (zogenoemde 'forces') of een realistische hond speelt. Laat je hond uitgroeien tot een machtige Packleader, maak vrienden en vijanden, vind een relatie of blijf dapper alleen. Alles is mogelijk, because you are boundless! (lees meer)
SEIZOEN
JAAR 1
De winter heeft zijn intocht gemaakt en blaast met een gure wind over de velden van Boundless. Prooi is schaars, warmte zelfs nog schaarser. Temperaturen liggen tussen de -10 en 5 °C, en een winterse bui is niet uit te sluiten.