Dog profile Age: 3 years Lifestyle: Solitair Partner: Could you ever love a dog who can't see you?
Onderwerp: Re: The Flood vr 31 aug - 10:23
@Megan volgens mij ben ik echt de enige van het hele interet die nog nooit die filmpjes heeft gezien >.<
Mitch
Dog profile Age: 3 years Lifestyle: Left behind and falling apart Partner: let's find love in a hopeless place
Onderwerp: Re: The Flood vr 31 aug - 10:28
wows, ik heb 401 berichten ;0 Ik heb t gevoel dat het er vorige week nog 100 waren xD
Nuri
Dog profile Age: 3 jaar Lifestyle: Loner Partner: If the one comes knocking, I will be there
Onderwerp: Re: The Flood vr 31 aug - 10:29
Oh god dat liedje xD Weet je wel dat hij eigenlijk zingt hoe geweldige swag hij wel niet heeft? Hehe best wel stom K heb de hele dag geprobeerd die tekst uit m'n hoofd te krijgen maar is niet gelukt :P
Ib ɪƅ // ƒɪʌɲƈє ơƒ ʛʌɾɾɣ
Dog profile Age: 0.5 years Lifestyle: Loner Partner: The sad tale of a witch and a prince
Onderwerp: Re: The Flood vr 31 aug - 20:31
Ik weiger hem te luisteren, echt waar xD
@Puck; Yay! *big momma hug* Ik zal u even pb'en (: En no worry, ik heb geduld.
Bentley
Dog profile Age: 3 years Lifestyle: Solitair Partner: I'd rather stay alive then lose my heart in love.
Onderwerp: Re: The Flood vr 31 aug - 21:57
Mijn ma doet irritant, dus daarom ga ik vandaag alleen op de laptopa sl ze het niet ziet, en ga ik mijn kamer opruimen. MiepMiep. Maar ik will op SSA posten met Four. :(
Mitch
Dog profile Age: 3 years Lifestyle: Left behind and falling apart Partner: let's find love in a hopeless place
Onderwerp: Re: The Flood vr 31 aug - 22:15
hello C:
Nuri
Dog profile Age: 3 jaar Lifestyle: Loner Partner: If the one comes knocking, I will be there
Onderwerp: Re: The Flood vr 31 aug - 22:17
Guten tag everybody :3
lol de politie is nu bij ons xD M'n papa zit op schietsport dus moeten z'n wapens gecheckt worden hehe =]
Aiden
Dog profile Age: 2 yr. Lifestyle: Solitair. Partner: Nu-uh.
Onderwerp: Re: The Flood vr 31 aug - 22:32
Haai!
Skye
Dog profile Age: »3 yrs 'nd 3 mnts Lifestyle: »Get the fuck off. Partner: »Daredevilɞ
Onderwerp: Re: The Flood vr 31 aug - 22:36
Oeh oeh roomz, mag ik er ook 1 maken ;3 Haai guyz
Mitch
Onderwerp: Re: The Flood vr 31 aug - 22:39
@juud die serie op DA van jou :OOOOOO I lovee it C:
Ib ɪƅ // ƒɪʌɲƈє ơƒ ʛʌɾɾɣ
Dog profile Age: 0.5 years Lifestyle: Loner Partner: The sad tale of a witch and a prince
Onderwerp: Re: The Flood vr 31 aug - 22:42
@Juud: Hihi, sure :D Ik zou alleen niet weten van wat.. Hmm.. Zou je een Ibheid manip kunnen maken? ;p Ik heb alleen geen plaatjes van haar.. Die heeft Megan.
Enen, serie van Juud? Show me!
Skye
Dog profile Age: »3 yrs 'nd 3 mnts Lifestyle: »Get the fuck off. Partner: »Daredevilɞ
Onderwerp: Re: The Flood vr 31 aug - 22:50
Yeeeeej well dan, vraag ik megz wel of ze diewiltsturen c: Und thnxx pucko' <3
Ib ɪƅ // ƒɪʌɲƈє ơƒ ʛʌɾɾɣ
Onderwerp: Re: The Flood vr 31 aug - 22:54
Yay! Mag ik dan zelf een setje maken? Ik.vind namelijk dat ik daarmee moet oefenen. c:
Skye
Onderwerp: Re: The Flood vr 31 aug - 23:28
yeah sure ;P Ik ben ff aankleden en shizzlez xD
Mitch
Onderwerp: Re: The Flood za 1 sep - 0:52
damn u homework ;_;
Ib ɪƅ // ƒɪʌɲƈє ơƒ ʛʌɾɾɣ
Onderwerp: Re: The Flood za 1 sep - 1:06
Bah, huiswerk :/ Ik moet er nog niet aan denken. (Wij hebben het gemak van nakijkboekjes bij wiskunde en voor sommige vakken kan je de antwoorden opzoeken op internet >D)
Mitch
Onderwerp: Re: The Flood za 1 sep - 1:17
ja, maar ik moet rekenen maken. En ik moet mijn reken examen al in maart doen, en als ik daar voor zak mag ik niet naar havo 5. Het probleem is, ik ben zo Dyslectisch en heb Dyscalculie als de pest. Op de basis school heb ik noooit rekenen gehad, het is zelfs zo triest dat ik niet weet hoe je een deel som moet doen. En natuurlijk houden ze daar bij het examen geen enkele rekening mee -.- dus dat word nog veel oefenen. en als ik ergens een schijt hekel aan heb is het hoofd rekenen ><
But I'll survive.
Ib ɪƅ // ƒɪʌɲƈє ơƒ ʛʌɾɾɣ
Onderwerp: Re: The Flood za 1 sep - 1:36
Dyscalculie.. Pff, ik ken het -_- Ze vermoeden het van mij nu ook atm, al denk ik dat het bij mij vooral licht aan dat ik mezelf echt heel vaak ziek voordeed op de lagere school, zodat ik heel veel lessen heb gemist. En helemaal geen rekenen gehad? D; Hoe kan dat nou weer?
SUCCES!
Vegas Admin
Dog profile Age: 4 years Lifestyle: Guess I'm on my own again Partner: Love. Naah, thanks.
Onderwerp: Re: The Flood za 1 sep - 1:52
Vinas schreef:
@Megan volgens mij ben ik echt de enige van het hele interet die nog nooit die filmpjes heeft gezien >.<
Enjoy :3
Ib ɪƅ // ƒɪʌɲƈє ơƒ ʛʌɾɾɣ
Onderwerp: Re: The Flood za 1 sep - 1:57
Vegas schreef:
Vinas schreef:
Enjoy :3
Owgawd õ_õ
Vegas Admin
Dog profile Age: 4 years Lifestyle: Guess I'm on my own again Partner: Love. Naah, thanks.
Onderwerp: Re: The Flood za 1 sep - 1:59
IZ ZO ZEXY, IZNT IT?
Ib ɪƅ // ƒɪʌɲƈє ơƒ ʛʌɾɾɣ
Onderwerp: Re: The Flood za 1 sep - 2:00
Ik ga toch liever terug naar mijn dubstep xD Omg, die dude is like een pedo ofzo. Echt vet droog. xd
Mitch
Onderwerp: Re: The Flood za 1 sep - 2:13
Ib schreef:
Dyscalculie.. Pff, ik ken het -_- Ze vermoeden het van mij nu ook atm, al denk ik dat het bij mij vooral licht aan dat ik mezelf echt heel vaak ziek voordeed op de lagere school, zodat ik heel veel lessen heb gemist. En helemaal geen rekenen gehad? D; Hoe kan dat nou weer?
SUCCES!
jaa bij mij wisten ze dat ik het had in groep 4. en opzich, no big deal. Het is maar Dyslexie enzo, er zijn ergere dingen. Maar mijn basisschool was zo slim op tegen me te zeggen. "Weetje, jij kan toch niet rekenen. Ga jij maar lekker iets anders doen want uitleggen is hopeloos." ik hoefde dus alleen het eerste rijtje te doen, en was na 5 min klaar terwijl de rest er 2 uur aan zat. Nooit geen oefening gehad dus. En in de 1e 2e 3e ook niet, komen ze in de 4e aan met "Oja jullie moeten allemaal slagen voor rekenen anders gaan jullie niet over."
-__-
en jij ook succes aha :') ga je nog een test doen? is echt kapot duur, mijne geld niet meer, want de rest is te lang geleden ofzo. maar om een nieuwe test te doen moet je 900 euro betalen. Voor zo'n dom papiertje >< de leraar zei al; je hebt het zeker weten. maar je krijgt geen hulp want je hebt geen papieren. BASTERDS D:
Ib ɪƅ // ƒɪʌɲƈє ơƒ ʛʌɾɾɣ
Onderwerp: Re: The Flood za 1 sep - 2:17
Pff, wat een gezeik allemaal. Bij mij hadden ze al in groep 4 kunnen weten dat ik psychologische problemen had, maar nee hoor, ze hielden hun kop dicht. Achteraf is er duidelijk te zien dat ik vanaf groep 3 faalangst heb en dat het steeds erger werd.
Ja, echt duur allemaal -_- Nee, ga ik niet doen. Heel veel hulp krijg je niet met dyscalculie, so.. Nee. Ik red het wel, met of zonder. Ik focus me toch meer op de talen en met bijles moet ut lukken (:
Stomme manips. Y u not work with me??
Vegas Admin
Onderwerp: Re: The Flood za 1 sep - 2:26
Ib schreef:
Ik ga toch liever terug naar mijn dubstep xD Omg, die dude is like een pedo ofzo. Echt vet droog. xd
OPPA GANGNAM STYLE /wiejwiej Die dude is echt mijn held. Ik ga hem trouwen, als ik hem ooit vind. En dan krijgen we allemaal kleine, dikke kindjes die raar Koreaans praten, en dan trek ik ze eendenpakjes aan en ohmygod. Mijn toekomst wordt echt geweldig :d
Welkom op Boundless, een honden RPG waar je een hond met krachten (zogenoemde 'forces') of een realistische hond speelt. Laat je hond uitgroeien tot een machtige Packleader, maak vrienden en vijanden, vind een relatie of blijf dapper alleen. Alles is mogelijk, because you are boundless! (lees meer)
SEIZOEN
JAAR 1
De winter heeft zijn intocht gemaakt en blaast met een gure wind over de velden van Boundless. Prooi is schaars, warmte zelfs nog schaarser. Temperaturen liggen tussen de -10 en 5 °C, en een winterse bui is niet uit te sluiten.