Dog profile Age: 3 jaar Lifestyle: Loner Partner: If the one comes knocking, I will be there
Onderwerp: Re: The Flood vr 14 sep - 3:17
@Ib haha looooool xD Alleen als ze mij ook gaan irriteren anders niet :}
Vegas Admin
Dog profile Age: 4 years Lifestyle: Guess I'm on my own again Partner: Love. Naah, thanks.
Onderwerp: Re: The Flood vr 14 sep - 4:43
Oreo schreef:
Mijn hond liet een scheet en rent nu angstig rondjes achter zijn staart aan. Soms snap ik honden gewoon echt niet õ-õ
This made my day :')
Aaawh, sinds gister hebben we een of ander random katje dat rond (en in) het huis rondzwerft. Niemand weet waar ie vandaan komt in de buurt, en is ook niet gechipt, soooo... Waarschijnlijk hebben we er een katje bij (a)
Btw, heeft iemand een open topic? De RPG gaat nogal doodjes ;o
Shadow
Dog profile Age: 6,5 months old Lifestyle: Solitair Partner: it is too good to be true
Onderwerp: Re: The Flood vr 14 sep - 4:51
Vegas schreef:
Oreo schreef:
Mijn hond liet een scheet en rent nu angstig rondjes achter zijn staart aan. Soms snap ik honden gewoon echt niet õ-õ
Aaawh, sinds gister hebben we een of ander random katje dat rond (en in) het huis rondzwerft. Niemand weet waar ie vandaan komt in de buurt, en is ook niet gechipt, soooo... Waarschijnlijk hebben we er een katje bij (a)
@Meegz; ik zal morgen of zondag even reageren ;D Ga zometeen bios dus dat word hem vandaag niet meer ;p
Shadow
Dog profile Age: 6,5 months old Lifestyle: Solitair Partner: it is too good to be true
Onderwerp: Re: The Flood vr 14 sep - 7:30
Ik vind mijn OS zo schattig! 8D
Oreo
Dog profile Age: 3 years Lifestyle: Let's party all night Partner: My heart is letting go
Onderwerp: Re: The Flood vr 14 sep - 7:57
Vegas schreef:
Oreo schreef:
Ik zal morgen reageren met Finnickje bij het topic c:
Het is niet grappig D: Sterrieberry is nog steeds van streek.. een beetje dan :')
Mitch
Dog profile Age: 3 years Lifestyle: Left behind and falling apart Partner: let's find love in a hopeless place
Onderwerp: Re: The Flood vr 14 sep - 9:04
sjhflskdjf derp.
soms snap ik tv programma's echt niet. Wie wil er nu naar iets kijken waarbij BN'rs van een duikplank af springen :')
Ib ɪƅ // ƒɪʌɲƈє ơƒ ʛʌɾɾɣ
Dog profile Age: 0.5 years Lifestyle: Loner Partner: The sad tale of a witch and a prince
Onderwerp: Re: The Flood vr 14 sep - 18:35
Idk, kijk het zelf ook niet. Maar ze moeten steeds met iets nieuws komen.
Waarom wordt ik inactief? Vandaag en morgen kan ik ook al niet posten omdat m'n vriendin komt slapen. En nu moet ik naar voetbal.. Echt walgelijk vroeg. Btw, ik ga vanavond met m'n vriendin naar de bios, weet er iemand nog een leuke film?
Vegas Admin
Dog profile Age: 4 years Lifestyle: Guess I'm on my own again Partner: Love. Naah, thanks.
Onderwerp: Re: The Flood vr 14 sep - 21:31
Shadow schreef:
Vegas schreef:
Oreo schreef:
Ik wil wel een Topic met Shadow ;)
Yeaah! Wie maakt em? En idd, Shadows OS is echt heel erg lief :3
@ bente, Awesome, is goed hoor! OPPA GANGNAM STYLEEEEE
@ Lies, Yussh =D Arme Sterre :')
Even een explosie van activiteit in de RP veroorzaken (a)
@ Puck, Omg, dat vraag ik me ook regelmatig af...
@ Romy, Waarom spreek ik jou zo weinig? xo Btw, ik had een tijd geleden wel je sms ontvangen, alleen heb ik echt al 2 weken geen beltegoed meer want mijn nummer wordt overgezet, en ik het per ongeluk al mijn beltegoed op mijn Simyo provider opgemaakt, en mijn vader vond het onzinnig (and I agree) om nog eens €10 te kopen die wss toch niet op zou gaan. Daarna was ik vergeten dat ik je een PB wilde sturen met het antwoord... En een leuke film? Ted voor Family Guy humor, Madagascar 3 als je met een niet te serieus persoontje gaat, Magic Mike voor eyecandy of Intouchables voor een sentimentele jankfilm ;d Mweh, ik wil weer naar Intouchables ;o
Acnologia
Dog profile Age: 1,5 Lifestyle: Solitair Partner: I'll bring you hell
Onderwerp: Re: The Flood vr 14 sep - 23:00
En toen had ik een account op Boundless 8D Hoop dat ik hier actief blijf, want het ziet er allemaal hartstikke gaaf uit
Mitch
Dog profile Age: 3 years Lifestyle: Left behind and falling apart Partner: let's find love in a hopeless place
Onderwerp: Re: The Flood vr 14 sep - 23:30
Jij bent Manon van WS ? haaaaaai :) awesome setje <3
Acnologia
Onderwerp: Re: The Flood vr 14 sep - 23:32
Yup :') Haaaayy c: und thanks <3
Laat ik langzamerhand maar even m'n profiel invullen en een force uitzoeken
Vegas Admin
Onderwerp: Re: The Flood vr 14 sep - 23:34
MANON! Oh mijn god jezusmina whuuuut. Dat is lang geleden zeg :o How're yaa?
Acnologia
Onderwerp: Re: The Flood vr 14 sep - 23:38
MEGAN! Echt lang geleden ja XD Was gisteren jarig 8D Dus het gaat wel goewd :')
Vegas Admin
Onderwerp: Re: The Flood vr 14 sep - 23:42
Dude, where did we lost each other? Echt waar? Gefeliciteerd dan nog! Leuke dingen gekregen? :)
Acnologia
Onderwerp: Re: The Flood vr 14 sep - 23:45
Jij moest zo nodig inactief worden op WS >,> Thanks <3 en ik heb wel wat dingetjes gekregen.. Geld 8D
Vegas Admin
Onderwerp: Re: The Flood vr 14 sep - 23:48
Mweh, laat me, ik vond het daar niet leuk meer :') Geld is altijd goed, ghehehe xd
Dusja.. piepmylife moet nu dus gedwongen met me broertje en zusje naar de bios ='/ Soorry meegs moet nog ff wachten met posten.. hopelijk vind het je het niet erg.
Mitch
Onderwerp: Re: The Flood za 15 sep - 2:11
lol, ik was vannacht volgens mijn moeder aan het slaap wandelen. Ik liep naar haar kamer 's nachts en vroeg of We morgen pizza mochten eten :')
EN GUESS WHAT WE GAAN NOG PIZZA ETEN OOK /WINWINWIN
Vegas Admin
Onderwerp: Re: The Flood za 15 sep - 5:39
@ Bente, Gedwongen met je broertje en zusje naar de bios? o.o Da's niet zo heel erg fijn.. Behalve als je ze mee hebt kunnen slepen naar Madagascar 3 (a) Maar dat is niet erg hoor bentoes ;d Heel veel plezier! Zul je nodig hebben, denk ik ;p
@ Puck, WTH xd Dat is wel echt heel scary, slaapwandelen. Hmm, maar wel lekker, pizza (A)
Welkom op Boundless, een honden RPG waar je een hond met krachten (zogenoemde 'forces') of een realistische hond speelt. Laat je hond uitgroeien tot een machtige Packleader, maak vrienden en vijanden, vind een relatie of blijf dapper alleen. Alles is mogelijk, because you are boundless! (lees meer)
SEIZOEN
JAAR 1
De winter heeft zijn intocht gemaakt en blaast met een gure wind over de velden van Boundless. Prooi is schaars, warmte zelfs nog schaarser. Temperaturen liggen tussen de -10 en 5 °C, en een winterse bui is niet uit te sluiten.