Dog profile Age: Doet er niet toe ;O Lifestyle: Would be part of the pack who's a part of my dad. Partner: Uh no?
Onderwerp: Re: The Flood zo 19 aug - 6:55
Haai;
/heeft zin in de aanmeldingen die ooit eens gaan komen/ xD
Lulu
Dog profile Age: 2,5 Years 'ld Lifestyle: Packleader [ The Ancora Pack ] Partner: These words I never say.
Onderwerp: Re: The Flood zo 19 aug - 6:56
Mitch schreef:
whiee ik ben al weer thuis
-
deze als onderschrift doen? :/
Die c lijkt een beetje op een z ;o
Mitch
Dog profile Age: 3 years Lifestyle: Left behind and falling apart Partner: let's find love in a hopeless place
Onderwerp: Re: The Flood zo 19 aug - 7:04
Lulu schreef:
Mitch schreef:
whiee ik ben al weer thuis
-
deze als onderschrift doen? :/
Die c lijkt een beetje op een z ;o
:O mehh, ben toch te lui om het te veranderen >D
Skye
Dog profile Age: »3 yrs 'nd 3 mnts Lifestyle: »Get the fuck off. Partner: »Daredevilɞ
Onderwerp: Re: The Flood zo 19 aug - 7:24
aight die is echt cool pucko! Welcome back btw (:
und haai guyz sorry voor mijn inactieviteit D=
Leaf
Dog profile Age: 2 years Lifestyle: Outlanders, you better watch out. Partner: seriously -.-
Onderwerp: Re: The Flood zo 19 aug - 7:25
Eey, im back ;D
Mitch
Dog profile Age: 3 years Lifestyle: Left behind and falling apart Partner: let's find love in a hopeless place
Onderwerp: Re: The Flood zo 19 aug - 7:39
@juud thanksss (: en het is toch veel te warm om nu actief te zijn met wat dan ook. zelfs computeren is al vermoeiend :I
@leaf ello (:
Duvessa
Dog profile Age: Doet er niet toe ;O Lifestyle: Would be part of the pack who's a part of my dad. Partner: Uh no?
Onderwerp: Re: The Flood zo 19 aug - 7:53
Haaii n.n
Trolololol.
ik wil graag eens posten , maar dan morgen xD
Mitch
Onderwerp: Re: The Flood zo 19 aug - 7:58
ik ben bezig met ons topic C: maar hoe zit dat nou met de leider van TFP? daar was toch iets van een verhaal om heen ?
Duvessa
Onderwerp: Re: The Flood zo 19 aug - 8:09
Uhu.
Ik zal het even globaal maken.
klik:
Alcapone is zonder enige meldingen vertrokken waardoor Judas en Achilles de roedel in handen hebben genomen. Achilles had Duvessa bij een mechelse herder verwekt, die het uiterlijk van de moeder kreeg en het innerlijk van haar vader. Achilles neemt de pup, die na een paar maand is aan komen wandelen op in de roedel en voed haar op. Hij maakt haar sterk in vechten voor zijn doen en laat haar slecht worden. Maar het geloof raakt minder in de spotlight dan eerder bij Alcapone. De force van Duvessa is tijdens een gevecht ontstaan (moet hem nog even aanvragen), en speelt wat Alcapone doet door naar haar vader. Haar oom "Alcapone" is schijnheilig bezig en gebruikt daar haar force tegen, waarna ze hem zwaar verwond. Ondertussen heeft Alcapone een klein ongeluk gehad, waardoor hij verzwakt raakt. Niemand helpt hem, ook uit zijn geloof word er geen steun en kracht gegeven. Achilles neemt de roedel over en traint Duvessa, tot ze sterk genoeg is, maar ook dat hij genoeg aan spierkrachten heeft. Alcapone ligt op stervende, door de ziekte die mee is gebracht in de wonden die hij heeft opgelopen. Hij is zwak, en Achilles ziet het niet meer aan na wat Duvessa hem allemaal heeft toe gespeeld. (De schijnheiligheid). Wanneer de nacht pik donker is, iedereen slaapt en er niemand anders achter komt, vermoord hij Alcapone om al zijn daden uit het verleden. Hiermee word het geloof nog maar een vierde van alles en word de slechtheid het overwinnende. De leider is dood, maar Achilles geeft niets op. Ook niet als het gaat om de roedel die nu een nieuwe leider heeft, genaamd hemzelf. Plots begint er iets te dagen. Zelf wil hij liever geen alpha zijn. Wanneer hij het slechte nieuws aan zijn leden verteld, komt Duvessa er tussen. Ze snauwt hem af, trekt zich op het gezagsvolle leven aan en verteld iedereen de waarheid van alles. Ze is boos en wil revanche op alles wat er is gebeurd. De teef trekt met haar force en haar gave veel in de voetsporen van de beta/alpha Achilles. De reu begint na te denken en blijft liever de rang behouden zoals hij altijd al had gehad en geeft Duvessa de eer om alpha van het pack te worden.
Dat is de verkorte versie :$:$
Maar goed n.n Omdat Achilles nu niet meer online komt, gaat Duvessa in een tijdje verder zijn, Achilles is vertrokken.
Kai
Dog profile Age: 2 years Lifestyle: I'm in a great familie with lovely humans and Niall Partner: Noo.. Do you ?
Onderwerp: Re: The Flood zo 19 aug - 8:11
Heeiix.
Duvessa
Onderwerp: Re: The Flood zo 19 aug - 8:21
Hallo Kai n.n
Hoe is het?
Mitch
Onderwerp: Re: The Flood zo 19 aug - 8:22
Duvessa schreef:
Uhu.
Ik zal het even globaal maken.
klik:
Alcapone is zonder enige meldingen vertrokken waardoor Judas en Achilles de roedel in handen hebben genomen. Achilles had Duvessa bij een mechelse herder verwekt, die het uiterlijk van de moeder kreeg en het innerlijk van haar vader. Achilles neemt de pup, die na een paar maand is aan komen wandelen op in de roedel en voed haar op. Hij maakt haar sterk in vechten voor zijn doen en laat haar slecht worden. Maar het geloof raakt minder in de spotlight dan eerder bij Alcapone. De force van Duvessa is tijdens een gevecht ontstaan (moet hem nog even aanvragen), en speelt wat Alcapone doet door naar haar vader. Haar oom "Alcapone" is schijnheilig bezig en gebruikt daar haar force tegen, waarna ze hem zwaar verwond. Ondertussen heeft Alcapone een klein ongeluk gehad, waardoor hij verzwakt raakt. Niemand helpt hem, ook uit zijn geloof word er geen steun en kracht gegeven. Achilles neemt de roedel over en traint Duvessa, tot ze sterk genoeg is, maar ook dat hij genoeg aan spierkrachten heeft. Alcapone ligt op stervende, door de ziekte die mee is gebracht in de wonden die hij heeft opgelopen. Hij is zwak, en Achilles ziet het niet meer aan na wat Duvessa hem allemaal heeft toe gespeeld. (De schijnheiligheid). Wanneer de nacht pik donker is, iedereen slaapt en er niemand anders achter komt, vermoord hij Alcapone om al zijn daden uit het verleden. Hiermee word het geloof nog maar een vierde van alles en word de slechtheid het overwinnende. De leider is dood, maar Achilles geeft niets op. Ook niet als het gaat om de roedel die nu een nieuwe leider heeft, genaamd hemzelf. Plots begint er iets te dagen. Zelf wil hij liever geen alpha zijn. Wanneer hij het slechte nieuws aan zijn leden verteld, komt Duvessa er tussen. Ze snauwt hem af, trekt zich op het gezagsvolle leven aan en verteld iedereen de waarheid van alles. Ze is boos en wil revanche op alles wat er is gebeurd. De teef trekt met haar force en haar gave veel in de voetsporen van de beta/alpha Achilles. De reu begint na te denken en blijft liever de rang behouden zoals hij altijd al had gehad en geeft Duvessa de eer om alpha van het pack te worden.
Dat is de verkorte versie :$:$
Maar goed n.n Omdat Achilles nu niet meer online komt, gaat Duvessa in een tijdje verder zijn, Achilles is vertrokken.
oke is goed, dan snap ik het weer ;]
Duvessa
Onderwerp: Re: The Flood zo 19 aug - 8:24
Okay n.n Dat is mooi. Ik wilde ook nog eens met de alpha wat spanning maken. Roedel tegen roedel. Maarja dat doe ik ooit nog eens XD
Mitch
Onderwerp: Re: The Flood zo 19 aug - 8:44
jaa ich auch, zo'n oorlog met slagvelden >D
EDIT: het topic staat (:
Duvessa
Onderwerp: Re: The Flood zo 19 aug - 8:45
Okay ik zal morgen dan terug posten.
Mitch
Onderwerp: Re: The Flood zo 19 aug - 8:51
prima C:
- ik. haat. muggen. zo. hard.
Duvessa
Onderwerp: Re: The Flood zo 19 aug - 8:54
Ik was gestoken in brussel door een kamikaze piloot. 14 KEER >.<
Hij was agressief en behoorlijk pijnlijk met z'n gif D;
Nu heb ik littekens door het op een bepaalde manier kapot te maken D; FINE >.<
Mitch
Onderwerp: Re: The Flood zo 19 aug - 8:56
AUW D: 14 keer, jdeez, wou dat beest je dood hebben ofzo :I
Duvessa
Onderwerp: Re: The Flood zo 19 aug - 9:01
Het was een Belgische, agressieve, Kamikaze piloot.
Ik sloeg hem weg, dood, omdat ik hem zat was. En ineens zie je hem zo heel snel een duikvlucht nemen zoals een kamikaze piloot doet O_O
Echt tot op een aantal keer toe.
Voelde me aangevallen door een mug, 14. 2 x mijn hoofd. 7 keer op mijn armen en 5 keer op mijn benen/knieën D;
Mitch
Onderwerp: Re: The Flood zo 19 aug - 9:11
op vakantie ging ik in een zee egel staan, 9 stekels in mijn voet. ze zaten heel diep :{ -
Kan ik voor iemand een setje maken ? (: me wantz bewerken
Duvessa
Onderwerp: Re: The Flood zo 19 aug - 9:14
AUW D; Dat lijkt me echt PIJNLIJK. Lopen wij ons aan te stellen met de kapotte schelpen op het strand die in onze voeten stak XD :$:X
Cassy
Dog profile Age: 1 year Lifestyle: Alone Partner: Her one will come, when he comes.
Onderwerp: Re: The Flood zo 19 aug - 9:16
Haaii ;3
Mitch
Onderwerp: Re: The Flood zo 19 aug - 9:19
Duvessa schreef:
AUW D; Dat lijkt me echt PIJNLIJK. Lopen wij ons aan te stellen met de kapotte schelpen op het strand die in onze voeten stak XD :$:X
jaa was best pijnlijk, ook omdat daar gif in zit. Niet dodelijk of iets, maar het lijkt op een soort kwallen steek, maar dan als een mega splinter in je voet ><
oh en haai Cassy (:
Cassy
Dog profile Age: 1 year Lifestyle: Alone Partner: Her one will come, when he comes.
Onderwerp: Re: The Flood zo 19 aug - 9:21
Oeff.. Dat lijkt me echt pijnlijk ;s
Heeft iemand btw zin om te rpg'en? ;3
Duvessa
Welkom op Boundless, een honden RPG waar je een hond met krachten (zogenoemde 'forces') of een realistische hond speelt. Laat je hond uitgroeien tot een machtige Packleader, maak vrienden en vijanden, vind een relatie of blijf dapper alleen. Alles is mogelijk, because you are boundless! (lees meer)
SEIZOEN
JAAR 1
De winter heeft zijn intocht gemaakt en blaast met een gure wind over de velden van Boundless. Prooi is schaars, warmte zelfs nog schaarser. Temperaturen liggen tussen de -10 en 5 °C, en een winterse bui is niet uit te sluiten.