Dog profile Age: 1.2 Years Lifestyle: The Ancora Pack [Lulu] Partner: Ain't no mountain high enough ~
Onderwerp: Re: The Flood di 21 aug - 1:58
||Megan; Whut? Het is hier pokke warm ;o En okee hoor, take ur time ;p
Vegas Admin
Dog profile Age: 4 years Lifestyle: Guess I'm on my own again Partner: Love. Naah, thanks.
Onderwerp: Re: The Flood di 21 aug - 2:00
Ach, het is wel warm, maar bewolkt en de wind staat op de kust dus strandweer is het niet en we hadden gister al op de camping rondgehangen omdat het hetzelfde weer was en nu waren we het zat en wilden we naar huis xd /boesjah, geen punten! En euuh, blijf jij vamaaf bij je opa en oma logeren? Dan weet ik wanneer ik je nog wel en niet kan spreken vandaag ;p
Niall
Dog profile Age: 1.2 Years Lifestyle: The Ancora Pack [Lulu] Partner: Ain't no mountain high enough ~
Onderwerp: Re: The Flood di 21 aug - 2:02
Het is warm en het waait heerlijk <3 Nope, ik ben vanavond thuis. Ik eet hier en dan ga ik richting huis.
Vegas Admin
Dog profile Age: 4 years Lifestyle: Guess I'm on my own again Partner: Love. Naah, thanks.
Onderwerp: Re: The Flood di 21 aug - 2:17
Euw, okee, dan zorg ik dat ik nog voor het eten effies online kom :3
Vegas Admin
Onderwerp: Re: The Flood di 21 aug - 2:54
Okee, mijn laptop heeft besloten het niet meer te gaan doen ofzo, dus zit ik nu op mn vaders laptop... Maar Roomz, je bent niet online bij mij op Msn ;o
Utah
Dog profile Age: 6 years old Lifestyle: Solitair Partner: Love is a riddle
Onderwerp: Re: The Flood di 21 aug - 3:09
Iemand een topic met Riv?
Mitch
Dog profile Age: 3 years Lifestyle: Left behind and falling apart Partner: let's find love in a hopeless place
Onderwerp: Re: The Flood di 21 aug - 3:09
ik heb een nieuwe lievelings smile :I
hij kijkt zo :I zovan, :I
yeahh
Vegas Admin
Onderwerp: Re: The Flood di 21 aug - 3:22
PUCK jouw onderschrift is echt lachwekkend :')
Mitch
Dog profile Age: 3 years Lifestyle: Left behind and falling apart Partner: let's find love in a hopeless place
Onderwerp: Re: The Flood di 21 aug - 3:23
ahah thanks >D bij mij word hij nu een beetje irritant, dus ik ga hem snel weer veranderen denk ik.
en ik ben bezig met plaatjes zoeken voor manip, en dan ga ik joinme aan zetten C:
Vegas Admin
Onderwerp: Re: The Flood di 21 aug - 3:24
Ik had btw eerlijk gezegd niet verwacht dat het hier nog actief zou zijn als ik van de camping af zou komen x'D
Utah
Dog profile Age: 6 years old Lifestyle: Solitair Partner: Love is a riddle
Welkom op Boundless, een honden RPG waar je een hond met krachten (zogenoemde 'forces') of een realistische hond speelt. Laat je hond uitgroeien tot een machtige Packleader, maak vrienden en vijanden, vind een relatie of blijf dapper alleen. Alles is mogelijk, because you are boundless! (lees meer)
SEIZOEN
JAAR 1
De winter heeft zijn intocht gemaakt en blaast met een gure wind over de velden van Boundless. Prooi is schaars, warmte zelfs nog schaarser. Temperaturen liggen tussen de -10 en 5 °C, en een winterse bui is niet uit te sluiten.