Dog profile Age: 0.5 years Lifestyle: Loner Partner: The sad tale of a witch and a prince
Onderwerp: Re: The Flood zo 2 sep - 1:24
NO GUYS!? Omg, wat een hel ;o Mijne wil je niet, te hoog nerdgehalte óf ze denken dat zo veel swag hebben.
Aiden
Dog profile Age: 2 yr. Lifestyle: Solitair. Partner: Nu-uh.
Onderwerp: Re: The Flood zo 2 sep - 1:24
De jongens in onze klas zijn ook allemaal noobs.
Ib ɪƅ // ƒɪʌɲƈє ơƒ ʛʌɾɾɣ
Dog profile Age: 0.5 years Lifestyle: Loner Partner: The sad tale of a witch and a prince
Onderwerp: Re: The Flood zo 2 sep - 1:27
In mijn vriendengroep speelden ze allemaal minecraftt, 1 dude was zelfs zo'n pro ofzo. Hoorde bij de groep van beste minecrafts spelers ofzo. Ik heb zelf een hekel aan minecraft, so yeah :/
Bentley
Dog profile Age: 3 years Lifestyle: Solitair Partner: I'd rather stay alive then lose my heart in love.
Onderwerp: Re: The Flood zo 2 sep - 1:46
Nou, als Nick in me k.as zat was i al blij genoeg. Knap hoeven ze niet te zijn, gewoon grappig.
Damon
Dog profile Age: 1.5 Years Lifestyle: ♣ Outlanders ♣ Mitch Partner: ~.You can't break a heart of stone.~
Onderwerp: Re: The Flood zo 2 sep - 2:55
Wow. Boundless heeft een make over gehad xd
Ogani
Dog profile Age: 1,5 Yearz Lifestyle: Wanna join Partner: Noob.
Onderwerp: Re: The Flood zo 2 sep - 4:36
Ib schreef:
In mijn vriendengroep speelden ze allemaal minecraftt, 1 dude was zelfs zo'n pro ofzo. Hoorde bij de groep van beste minecrafts spelers ofzo. Ik heb zelf een hekel aan minecraft, so yeah :/
+1 serieus xD
bij mij zijn alle jongens ook noobs :}
Vegas Admin
Dog profile Age: 4 years Lifestyle: Guess I'm on my own again Partner: Love. Naah, thanks.
Onderwerp: Re: The Flood zo 2 sep - 4:46
Ik heb dan nog redelijk normale jongens in mn klas. Van die ijdele, knappe jongens, aso's, uber9gaggers, gewoon aardig, ultranerdjes... Maar de meesten zijn een combinatie van alles ;d
Ib ɪƅ // ƒɪʌɲƈє ơƒ ʛʌɾɾɣ
Onderwerp: Re: The Flood zo 2 sep - 5:07
Whaha, wij hadden nerdjes, dudes die denken dat ze swag hebben en kakkers. Ofja.. Er zat vrijwel altijd kakker in. En serieus iedreen draagt Abercrombie :/ So yeah.. Ik hoop dat het dit jaar beter gaat. Morgen weet ik het =W=
Cassy
Dog profile Age: 1 year Lifestyle: Alone Partner: Her one will come, when he comes.
Onderwerp: Re: The Flood zo 2 sep - 8:34
Haaiix. :3
Mitch
Dog profile Age: 3 years Lifestyle: Left behind and falling apart Partner: let's find love in a hopeless place
Onderwerp: Re: The Flood zo 2 sep - 8:36
Terug van werken, yeey ;D
En de jongens waar ik mee om ga zijn wel chill. In onze vriendengroep zitten bijna alleen maar jongens, die zeiken te minsten niet zo veel :')
Nuri
Dog profile Age: 3 jaar Lifestyle: Loner Partner: If the one comes knocking, I will be there
Onderwerp: Re: The Flood zo 2 sep - 8:58
Jeej ik heb net Mako's ogen van The legend of Korra getekend :D Al zeg ik het zelf ze zijn best wel goed gelukt hehe
Vegas Admin
Dog profile Age: 4 years Lifestyle: Guess I'm on my own again Partner: Love. Naah, thanks.
Onderwerp: Re: The Flood zo 2 sep - 9:06
Show us!
@ Puck, Ik heb een zo'n vriendengroep met allemaal meiden, en eentje waarin ik vrijwel het enige meisje ben, en dan merk je onwijs de verschillen tussen jongens en meiden. Meiden zeuren echt over van alles en nog wat, zitten zoveel te klagen, ook al heb je het zelf meestal niet door. Jongens daarentegen zitten op te scheppen over feestjes enzo die ze hebben gehad, zitten op nogal aparte sites te kijken op hun ipods, dat soort shizzle. Echt komisch om daar tussen te zitten xd
Nuri
Dog profile Age: 3 jaar Lifestyle: Loner Partner: If the one comes knocking, I will be there
Onderwerp: Re: The Flood zo 2 sep - 9:27
Spoiler:
Hier is ie dan :D De ogen van Mako, een beetje zelf wat toegevoegd zeg maar Let niet op dat uitgegumde stuk daar boven die was mislukt xD Tis een van me eerste werkjes dus kritiek/ opmerkingen altijd welkom hehe
Mitch
Dog profile Age: 3 years Lifestyle: Left behind and falling apart Partner: let's find love in a hopeless place
Onderwerp: Re: The Flood zo 2 sep - 10:06
@Nuri Awesome !
@megan Jaa I know right. Gister avond zat ik met wat dudes in iemands tuin. Het enige waar ze over praatte was een "leuke website" xD
Ib ɪƅ // ƒɪʌɲƈє ơƒ ʛʌɾɾɣ
Onderwerp: Re: The Flood zo 2 sep - 18:58
De jongens in mijn klas zijn echt nog kinderen, dus ja :') Best schattig soms, maar andere keren echt heel irritant. Ik zat in een groepje met 3 meisjes en voor de rest jongens. Maar als ik daar als enig meisje stond, smeerde ik hem altijd naar mijn beste vriendin en haar vmbo kiddo's. Ik heb niet zoveel behoefte aan landje veeoveren met een kaart en de hele tijd in je zei gepord worden omdat je daar niet tegen kan.
Aaah, ik moet om 11:45 op school zijn, maar ik wil niet -_- En ik heb geen Engels boeken :O En in mijn muziek boek staan alle antwoorden al. Laat ik die maar eens gaan overschrijven *evil laugh* Let's take a shower.
Vegas Admin
Onderwerp: Re: The Flood zo 2 sep - 21:09
@ Smurf, Gaaaaaf! Ugh, waarom kan ik niet ekenen? xl
@ Puck, Hahaha xD Dat verschil tussen jongens en meiden is echt awesome, bijna intrigerend ofzo :p Als ik geen zin heb ik meiden, ga ik gewoon met jongens praten, en andersom (h)
@ Romy, Maar bij jou zijn het nog allemaal kleine jongetjes die net in de puberteit komen en dus nog dat basisschoolkind in zich hebben. Later worden jongens wel een stuk normaler hoor Roomz, don't worry xd Huh, hebben jullie daar tijd/ruimte voor? Of is dat niet op school? ;p Aaaaaaaaah, veel succes! Ik heb nog vrij fuckyeah
Onderwerp: Re: The Flood ma 3 sep - 1:15
@Megan: Ahahaha, hoop het wel ja. Het zijn echt nog basisschool kinderen. Ja, in de pauze :/ Gezellig hoor. Heel gezellig om dat soort dingen te doen..
WOESH, mijn nieuwe klas is geweldig! Serieus, echt gezellig :O Ik zit bij twee vriendinnen in de klas en shizzle, heel cool. Voor het eerst dat ik bij.... Het populaire groepje hoor O_o Dat ik dat net zij.. Maar ik ga meestel met weirdo's om met school, en dit zijn echt normale kinderen. VICTORIE! (: En het is ook nog eens een gemengde gymnasium/atheneum klas. Alleen mijn mentor is een bitcj want hij geeft wiskunde :/ Morgen proberen ze me gelijk al te vermoorden met eerst blokuur gym, 3 uur les, tussenuur en dan mentoruur. Pff. Dat ik ook gewoon tussenuren heb -_-
Nuri
Onderwerp: Re: The Flood ma 3 sep - 1:56
@ Megan thanks haha ik kon eerst ook niet tekenen hoor, nu soms nog steeds niet xD
K ben net terug van school en ik heb eigenlijk wel een leuke klas, hoewel ik er niemand van ken... Serieus ál m'n vrienden zitten in andere klassen terwijl we helemaal niet zulke verschillende vakkenpakketen hebben D: Ach word vast wel leuk :D
Damon
Dog profile Age: 1.5 Years Lifestyle: ♣ Outlanders ♣ Mitch Partner: ~.You can't break a heart of stone.~
Onderwerp: Re: The Flood ma 3 sep - 3:00
Mako = Sexy :D
Vegas Admin
Onderwerp: Re: The Flood ma 3 sep - 3:22
@ Roomz, Awesooooooome! Dat is echt heel fijn voor je :3 Tussenuren: I know the feeling, bro. Ik heb er 7, waarvan 3 op vrijdag. En woensdag heb ik echt 1 uurtje les, en dan is mijn tweede uur van het jaar alweer een tussenuur :') En ook stiekem meteen bam tot het 8ste uur, maar dat vergeef ik school voor één keer
@ Smurf waarom weet ik jouw echte naam niet? :o, Aawh, zijn jullie misschien ingedeeld bij wiskunde? Zo ging dat bij ons in ieder geval.
Vinas
Dog profile Age: 3 years Lifestyle: Solitair Partner: Could you ever love a dog who can't see you?
Onderwerp: Re: The Flood ma 3 sep - 3:28
Hallo mensjes :3 Alle jongens in mijn klas zijn ook nerds, of kinderachtig -.- (wat wil je met VWO xP)
Vegas Admin
Onderwerp: Re: The Flood ma 3 sep - 3:40
Met een beetje geluk worden jouw jongens straks ook normaal hoor, Isa :') 5VWO en bijna alle sukkels zijn veranderd in real boys.
Skye
Dog profile Age: »3 yrs 'nd 3 mnts Lifestyle: »Get the fuck off. Partner: »Daredevilɞ
Onderwerp: Re: The Flood ma 3 sep - 4:07
Whoop whoop haay guyyzz ;D Denk dat ik het maar weer is ga proberen met Skye^^ Maar eerst met Tyson bij Clyde (thedark) >D Und mennm me = happy all the time c: alles voelt gewoon zo goed, behalve de ruzie met bk mensen xDDD De boys hier zijn wel chill ^.^
Mitch
Welkom op Boundless, een honden RPG waar je een hond met krachten (zogenoemde 'forces') of een realistische hond speelt. Laat je hond uitgroeien tot een machtige Packleader, maak vrienden en vijanden, vind een relatie of blijf dapper alleen. Alles is mogelijk, because you are boundless! (lees meer)
SEIZOEN
JAAR 1
De winter heeft zijn intocht gemaakt en blaast met een gure wind over de velden van Boundless. Prooi is schaars, warmte zelfs nog schaarser. Temperaturen liggen tussen de -10 en 5 °C, en een winterse bui is niet uit te sluiten.