Boundless
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Blue Moon Horses wedstrijd [Geen reclame]

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Sterre

Sterre


Blue Moon Horses wedstrijd [Geen reclame] 2upzi21
Posts : 135
Ω : 8

Dog profile
Age: 8 months
Lifestyle: The Ancora Pack {Corredi}
Partner: No matter how far away from me you may be, you will be closer to me than you think, because you're always in my heart

Blue Moon Horses wedstrijd [Geen reclame] Empty
BerichtOnderwerp: Blue Moon Horses wedstrijd [Geen reclame]   Blue Moon Horses wedstrijd [Geen reclame] Emptydo 14 jun - 6:40

Haai lieverds,

Ik doe mee met een wedstrijd op www.bluemoonhorses.actieforum.com
Hier is de link naar de wedstrijd: http://bluemoonhorses.actieforum.com/t586-contest-o-doe-mee
Alle uitleg enzo staat daar. Ik moet dus zoveel mogelijk leden verwerven. Als jullie even braaf willen zijn om je daar aan te melden, dan krijgen jullie een hondenkoekje van mij x3
Nee grapje. Maar ik zou het wel heel fijn vinden als je je daar aanmeldt en een character aanmaakt. Als je dat gedaan hebt, moet je in dit topic: http://bluemoonhorses.actieforum.com/t586-contest-o-doe-mee melden dat je op de site bent gekomen door mij (Sweetie). Ik moet minimaal 4 aanmeldingen hebben om kans te maken op een prijs. Ik heb er nu al 1, mijn zusje. Sowieso zou ik het heel leuk vinden als jullie ook op BMH komen, voel me daar nogal lonely omdat ik niemand ken. xd

xx Lies

Als dit tot reclame wordt gezien, dan mag het topic wat mij betreft verwijderd worden ;)
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Blue Moon Horses wedstrijd [Geen reclame]
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Blue Moon Horses
» Wel of geen subfora?
» Dream Horses [RPG]
» [RPG] Phases Of The Moon.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Boundless :: GENERAL :: HAVE A BREAK :: FLOODING-
Ga naar: