Boundless
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Wel of geen subfora?

Ga naar beneden 
+7
Liarth
Alcapone
Patrick
Mitch
Amillio
Layka
Vegas
11 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Vegas
Admin
Vegas


Wel of geen subfora? 2upzi21
Posts : 1602
Ω : 385

Dog profile
Age: 4 years
Lifestyle: Guess I'm on my own again
Partner: Love. Naah, thanks.

Wel of geen subfora? Empty
BerichtOnderwerp: Wel of geen subfora?   Wel of geen subfora? Emptyza 2 jun - 10:34

Dit topic is naar aanleiding van een bericht dat ik van Noor had ontvangen. Ze had de volgende 'stelling' waar ik graag ook jullie mening over wil horen.

Ik denk dat het, op lange termijn, beter is al een Pack een apart gebied heeft in een al bestaand gebied. (Dus een subfora)

Noor heeft hier hele sterke argumenten voor (zoals oa. het feit dat Packleden een gebied kunnen opeisen door alle topics die in dit topic worden geopend te terroriseren), en werkt mijn argumenten tegen eigenlijk een beetje tegen de grond (; Mijn overweging om geen subfora te maken voor Packgebieden is omdat ik alle gebieden graag overzichtelijk op de index wil hebben

Wat vinden jullie? Moet de Pack een bestaand gebied hebben, of een gebied in een subfora?

Noor, ik hoop dat ik jouw mening niet heb verdraaid door het een beetje in mijn eigen woorden te zeggen ;o
Terug naar boven Ga naar beneden
https://boundless.actieforum.com
Layka

Layka


Wel of geen subfora? 2upzi21
Posts : 21
Ω : 4

Dog profile
Age: Young enough to have fun.
Lifestyle: Solitair, maar zoekende naar een groep
Partner: Not interested.

Wel of geen subfora? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wel of geen subfora?   Wel of geen subfora? Emptyza 2 jun - 10:37

Mijn mening is, dat je misschien beter kunt wachten tot ze überhaupt een of twee weekjes echt actief zijn. Anders zit je met een gebied en is die hele pack niet actief...
Terug naar boven Ga naar beneden
Amillio

Amillio


Wel of geen subfora? 2upzi21
Posts : 101
Ω : 25

Dog profile
Age: 4,7
Lifestyle: on the street DUHHU
Partner: Inpress me *scheve glimlach*

Wel of geen subfora? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wel of geen subfora?   Wel of geen subfora? Emptyza 2 jun - 10:38

Layka heeft gelijk
Terug naar boven Ga naar beneden
Mitch

Mitch


Wel of geen subfora? Av1ua1
Posts : 533
Ω : 71

Dog profile
Age: 3 years
Lifestyle: Left behind and falling apart
Partner: let's find love in a hopeless place

Wel of geen subfora? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wel of geen subfora?   Wel of geen subfora? Emptyza 2 jun - 11:04

Ik ben ook tegen, omdat ik ook nogal van overzicht hou enzo, en ik vind het ergens die hele sup-forums nogal onzin. Waarom zou je een geheim gebied willen voor een Pack? Ik vind dat iedereen de pack-topics mag lezen. Vind het zelf namenlijk ook leuk om andere Pack-activieteiten te lezen, en met zo'n sub forum gaat dat niet :)

Ik heb ook nog eens na zitten denken over de voordelen, en het enige wat ik kon bedenken was dat je er dingen in het geheim met je roedel kan overleggen ofzo, Maar alsnog heb ik ze liever niet :)
Terug naar boven Ga naar beneden
Layka

Layka


Wel of geen subfora? 2upzi21
Posts : 21
Ω : 4

Dog profile
Age: Young enough to have fun.
Lifestyle: Solitair, maar zoekende naar een groep
Partner: Not interested.

Wel of geen subfora? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wel of geen subfora?   Wel of geen subfora? Emptyza 2 jun - 11:05

Nou, voor Ancora zou het evt. nog handig kunnen zijn maar zelf vind ik het ook veel leuker om gewoon alles te kunnen lezen, dus ben eig. ook gewoon hartstikke tegen. xd
Terug naar boven Ga naar beneden
Vegas
Admin
Vegas


Wel of geen subfora? 2upzi21
Posts : 1602
Ω : 385

Dog profile
Age: 4 years
Lifestyle: Guess I'm on my own again
Partner: Love. Naah, thanks.

Wel of geen subfora? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wel of geen subfora?   Wel of geen subfora? Emptyza 2 jun - 11:18

Het gaat niet per se om 'geheime' sub-fora waar alleen de leden van de Pack kunnen komen, dat was ik sowieso niet van plan. Maar gewoon een sub-fora waar iedereen kan posten, maar wel wetende dat het het Packgebied van een andere Pack is, dus dat je er op eigen gevaar post. Ook door het weinige aanbod qua gebieden was het Noors idee (als ik het goed heb) om sub-fora's te doen in plaats van de Packs een groot gebied te geven. Met dat laatste ben ik het wel eens, aangezien Boundless al bijna 70 leden heeft, en eigenlijk maar 8 gebieden om te posten, en Force-honden hebben zelfs een nog beperktere aantal gebieden om te posten.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://boundless.actieforum.com
Layka

Layka


Wel of geen subfora? 2upzi21
Posts : 21
Ω : 4

Dog profile
Age: Young enough to have fun.
Lifestyle: Solitair, maar zoekende naar een groep
Partner: Not interested.

Wel of geen subfora? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wel of geen subfora?   Wel of geen subfora? Emptyza 2 jun - 11:21

Oké, dat snap ik wel maar alsnog blijf ik dan bij mijn standpunt dat ze zichzelf eerst maar twee weken actief houden en dán pas een eigen gebied verdienen. Het kan natuurlijk wel een leuke toevoeging zijn en zo en er kunnen leuke verhaallijnen uit voortkomen. Maar dan moet het wel heel overzichtelijk neergezet worden...
Terug naar boven Ga naar beneden
Vegas
Admin
Vegas


Wel of geen subfora? 2upzi21
Posts : 1602
Ω : 385

Dog profile
Age: 4 years
Lifestyle: Guess I'm on my own again
Partner: Love. Naah, thanks.

Wel of geen subfora? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wel of geen subfora?   Wel of geen subfora? Emptyza 2 jun - 11:23

Daar ben ik het er nu ook wel mee eens, eerst een beetje aanzien hoe de Packs lopen. Maar dan alsnog: Als na die 2 weken blijkt dat ze gewoon actief blijven, krijgen ze dan een bestaand gebied op de indexpagina, of een gebied onder een ander gebied (sub-forum)?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://boundless.actieforum.com
Layka

Layka


Wel of geen subfora? 2upzi21
Posts : 21
Ω : 4

Dog profile
Age: Young enough to have fun.
Lifestyle: Solitair, maar zoekende naar een groep
Partner: Not interested.

Wel of geen subfora? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wel of geen subfora?   Wel of geen subfora? Emptyza 2 jun - 11:25

Een bestaan gebied lijkt me persoonlijk leuker... want dan zijn andere packs sneller geneigd om het te veroveren, zeg maar. Als elke pack een subfora heeft, dan ben je denk ik minder snel geneigd andere subfora te overvallen, als je begrijpt wat ik bedoel. x'd
Gewoon bestaande gebieden dus.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mitch

Mitch


Wel of geen subfora? Av1ua1
Posts : 533
Ω : 71

Dog profile
Age: 3 years
Lifestyle: Left behind and falling apart
Partner: let's find love in a hopeless place

Wel of geen subfora? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wel of geen subfora?   Wel of geen subfora? Emptyza 2 jun - 11:29

Ooh oke, nee ik dacht dat het van die geheime subforums waren, die alleen roedel leden kunnen zien. Als dat niet zo is lijkt het me wel handig, aangezien ik net door heb dat er 2 pack's op een gebied zitten.. Misschien is het sowieso niet handig als er 2 roedels op een plek komen, dus als dat zo blijft moet daar denk ik wel een sub forum voor die roedels komen, omdat je anders 2 roedels hebt in een gebied :/
Meh, ik ben nu ook maar gewoon hard op aan het denken, maar alsnog heb ik ze liever niet, al maakt het niet zo heel veel uit c:

Ik hoop dat iemand me nog kan volgen want ik raak in de war van mezelf :')
Terug naar boven Ga naar beneden
Patrick

Patrick


Wel of geen subfora? Av1ua1
Posts : 24
Ω : 10

Dog profile
Age: Don't know.
Lifestyle: With friends. Friends?
Partner: Own all the water!

Wel of geen subfora? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wel of geen subfora?   Wel of geen subfora? Emptyza 2 jun - 11:39

Ik volg je.

Máár, op een gegeven moment krijg je dan dat bijvoorbeeld er geen 'plekken' meer over zijn en goede packs gaan niet vechten, weet je. Die zijn goed. Dus wat als alle gebieden bezet zijn door de 'bad-ass' roedels, dan zullen de goeien niet gaan vechten en komen zij uiteindelijk zonder gebied te zitten. Nja, althans, dat denk ik dan..

- En ondanks dat er 70 leden zijn, zoveel posts staan er nog niet. Helaas. ;$ -
Terug naar boven Ga naar beneden
Alcapone

Alcapone


Wel of geen subfora? Av1ua1
Posts : 385
Ω : 75

Dog profile
Age: 5,0 years Old
Lifestyle: Packleader; the Faithful Prayers
Partner: No. Do I need this in my life, no, so fck off

Wel of geen subfora? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wel of geen subfora?   Wel of geen subfora? Emptyza 2 jun - 11:46

Wel mijn voorkeur is neutraal;

Voor; je hebt dan de vele activiteiten en trainingen etc in 1 gebied staan. Zo houd je alles aan topics uit elkaar.

Tegen; het is ook wel weer verwarrend, dan kunnen ook topics inactief komen omdat ze te veel door moeten klikken naar het topic en of en het meer volgen /mijn ervaring/

But nog even een vraag; wel of geen kleur voor de packs (had het deze week al met je er over gehad op msn)
Terug naar boven Ga naar beneden
Vegas
Admin
Vegas


Wel of geen subfora? 2upzi21
Posts : 1602
Ω : 385

Dog profile
Age: 4 years
Lifestyle: Guess I'm on my own again
Partner: Love. Naah, thanks.

Wel of geen subfora? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wel of geen subfora?   Wel of geen subfora? Emptyza 2 jun - 11:50

Gabri heeft ook een punt daar, met dat alles in een sub-fora voor een Pack meer overzichtelijker is.
Oh, en de Packs zullen geen kleur krijgen. Ook hoef je als Packleider geen packleden aan je groep toe te voegen, tenzij je wilt dat ze mededelingen kunnen zetten in het forum waar je je aanmeldingstopic van de Pack hebt staan enzo :'p

Patrick schreef:
- En ondanks dat er 70 leden zijn, zoveel posts staan er nog niet. Helaas. ;$ -
Yup, that's true.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://boundless.actieforum.com
Liarth

Liarth


Wel of geen subfora? 2upzi21
Posts : 123
Ω : 51

Dog profile
Age: ;; 5 years
Lifestyle: ;; solitair
Partner: ;; WHAHAHA

Wel of geen subfora? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wel of geen subfora?   Wel of geen subfora? Emptyza 2 jun - 20:13

Over de stellingen hierboven. Maar ik had een vraag, krijgt elke roedel dan ook een eigen gebied, subfora om zaken te overleggen, als ze bijvoorbeeld willen aanvallen op iets dergelijks, activiteiten plannen. Het is leuker -mijn ervaring- als dat gewoon compleet onverwachts komt voor de rest van de leden.


Maar ik vind het gebieden claimen wel een punt. Ik denk dan dat er meer actie komt. - dat is mijn mening. Maar subfora ín een gebied gaat mij denk ik iets te ver (dat is toch je bedoeling?). Ik zou dan gewoon één gebied helemaal claimen.

Op DH hebben de kuddes allemaal eigen gebieden. Maar omdat het zo groot werd, werd het gebieden claimen onoverzichtelijk. We hebben als team dat weer besproken, en besloten het niet opnieuw in te voeren, hoe leuk het ook is. En daarom lijkt het me hier geweldig om het wel te doen. :'D
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dreamhorses.biz
Vegas
Admin
Vegas


Wel of geen subfora? 2upzi21
Posts : 1602
Ω : 385

Dog profile
Age: 4 years
Lifestyle: Guess I'm on my own again
Partner: Love. Naah, thanks.

Wel of geen subfora? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wel of geen subfora?   Wel of geen subfora? Emptyza 2 jun - 21:39

Het is inderdaad wel leuk als er onverwachts iets is besloten door een Pack waar niemand anders iets van wist, omdat het was besproken in een hun geheime Packgebied. Maar toch ben ik niet voor, omdat ik alles open en zichtbaar wil houden voor iedereen.

Een subfora zou dan als volgende gaan: Onder bijv. Valley of a thousand teardrops een gebied voor een Pack, genaamd Bosmeer, of idk. Dat gebied is dat het gebied van de Pack. Je mag er op eigen risico posten als buitenstaander, maar dan heb je een kans dat de Packleden hier niet zo blij mee zijn (als het een slechte Pack is, tenminste) en in het topic stappen (tenzij deze gereserveerd is voor honden).

Het claimen leek mij ook leuker met alleen de gebieden die er nu staan, zodat je sneller geneigd ben om te gaan veroveren omdat er zo weinig plek is. Eventueel zouden we later kunnen beslissen om onder 1 gebied 2 subfora aan te maken die het gebied zeg maar in tweeën splitsen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://boundless.actieforum.com
Lulu

Lulu


Wel of geen subfora? 2upzi21
Posts : 317
Ω : 38

Dog profile
Age: 2,5 Years 'ld
Lifestyle: Packleader [ The Ancora Pack ]
Partner: These words I never say.

Wel of geen subfora? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wel of geen subfora?   Wel of geen subfora? Emptyza 2 jun - 23:13

Ik heb alles half half doorgelezen.. Begon me scheel te kijken op die kleine letters op min kleine iPod scherm.
Ik ga echter niet op alles reageren, ben ik momenteel te moe voor.

Een ding zit me ongelofelijk dwars, heb het geloof ik ook meerdere keren voorbij zien komen, het veroveren van gebieden. Ik werd er een beetje gek van dat dát als argument wordt gebruikt. Er zijn natuurlijk overagressieve hebberige dingen bij en als die de hele tijd alles en iedereen in je gebied aanvallen om ze angst aan te jagen, dan is dat vermoeiend en in mijn ogen ook nog een hondsirritant.
Daarbij ben ik bang dat er juist onoverzichtelijkheid komt zonder subfora en kom op; één sub forum per bestaand gebied.. Dan gaat het er toch niet gelijk lelijker uitzien of kan gelijk niemand het meer vinden? Ik vind dat wat dat betreft een beetje overdreven wordt, maar dat is mijn mening. Bovendien zou je een hele lap aan gebieden krijgen als iedereen een heel nieuw gebied zou krijgen voor hun Pack en dat ziet geloof ik ook niet uit.

Kortom: er zijn meer manieren om spanning te creëren in een Pack dan enkel veroveren, laat de dingen gewoon zoals ze nu zijn en kijk hoe het gaat en handel dan kijkend naar dit topic en naar alles in de RPG etc.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vegas
Admin
Vegas


Wel of geen subfora? 2upzi21
Posts : 1602
Ω : 385

Dog profile
Age: 4 years
Lifestyle: Guess I'm on my own again
Partner: Love. Naah, thanks.

Wel of geen subfora? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wel of geen subfora?   Wel of geen subfora? Emptyza 2 jun - 23:35

Gheh, dan had je toch wat meer moeten lezen, want alleen het laatste stukje gaat over het veroveren van andere Packs (; Ik vind het zelf wel een belangrijk onderdeel, dat veroveren, dus wil ik daar ook zeker rekening mee houden. Maar het gaat er ook om dat meerdere gebieden al gauw te veel worden, en zoals Eileen ook al had gezegd, onwijsonwijs actief is het niet in de RP. Meer gebieden zouden nu overbodig zijn, maar wanneer je een pack een bestaand gebied geeft, zijn er nog 4 vrije gebieden om als niet-Packhond in te posten zonder de kans te krijgen geterroriseerd te worden...
Why is this so difficult?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://boundless.actieforum.com
Lulu

Lulu


Wel of geen subfora? 2upzi21
Posts : 317
Ω : 38

Dog profile
Age: 2,5 Years 'ld
Lifestyle: Packleader [ The Ancora Pack ]
Partner: These words I never say.

Wel of geen subfora? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wel of geen subfora?   Wel of geen subfora? Emptyzo 3 jun - 0:08

Ja, maar dan heb je er acht en derp. En ergens lijkt me dat dan een erg lange lijst. En laat mij slecht lezen, ik heb hoofdpijn D:
En ik zei toch ook helemaal onder aan mijn gederp; alles laten zoals het is en kijken hoe het gaat. Derp.
Terug naar boven Ga naar beneden
Etu

Etu


Wel of geen subfora? 2upzi21
Posts : 189
Ω : 15

Dog profile
Age: 7 Months.
Lifestyle: Solitair.
Partner: Egghead, look at the age.

Wel of geen subfora? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wel of geen subfora?   Wel of geen subfora? Emptyzo 3 jun - 8:25

ik denk dan; doe het offtopic subfora ding dan apart en hou dan één gebied voor jezelf als je echt dingen geheim wilt houden.


*yeah sorry, niet alles gelezen, zit er stiekem op.*
Terug naar boven Ga naar beneden
Achilles

Achilles


Wel of geen subfora? Av1ua1
Posts : 99
Ω : 6

Dog profile
Age: 5 years, problem?
Lifestyle: Loner
Partner: F.U.C.K O.F.F

Wel of geen subfora? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wel of geen subfora?   Wel of geen subfora? Emptyzo 3 jun - 16:56

Liarth schreef:
Over de stellingen hierboven. Maar ik had een vraag, krijgt elke roedel dan ook een eigen gebied, subfora om zaken te overleggen, als ze bijvoorbeeld willen aanvallen op iets dergelijks, activiteiten plannen. Het is leuker -mijn ervaring- als dat gewoon compleet onverwachts komt voor de rest van de leden.


Maar ik vind het gebieden claimen wel een punt. Ik denk dan dat er meer actie komt. - dat is mijn mening. Maar subfora ín een gebied gaat mij denk ik iets te ver (dat is toch je bedoeling?). Ik zou dan gewoon één gebied helemaal claimen.

Op DH hebben de kuddes allemaal eigen gebieden. Maar omdat het zo groot werd, werd het gebieden claimen onoverzichtelijk. We hebben als team dat weer besproken, en besloten het niet opnieuw in te voeren, hoe leuk het ook is. En daarom lijkt het me hier geweldig om het wel te doen. :'D

Maar je kunt toch ook afspreken via PB, Liarth? Dan komt het toch ook onverwachts voor de ander? Of heb ik dit mis.
Terug naar boven Ga naar beneden
Liarth

Liarth


Wel of geen subfora? 2upzi21
Posts : 123
Ω : 51

Dog profile
Age: ;; 5 years
Lifestyle: ;; solitair
Partner: ;; WHAHAHA

Wel of geen subfora? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wel of geen subfora?   Wel of geen subfora? Emptyzo 3 jun - 17:43

Achilles schreef:
Liarth schreef:
Over de stellingen hierboven. Maar ik had een vraag, krijgt elke roedel dan ook een eigen gebied, subfora om zaken te overleggen, als ze bijvoorbeeld willen aanvallen op iets dergelijks, activiteiten plannen. Het is leuker -mijn ervaring- als dat gewoon compleet onverwachts komt voor de rest van de leden.


Maar ik vind het gebieden claimen wel een punt. Ik denk dan dat er meer actie komt. - dat is mijn mening. Maar subfora ín een gebied gaat mij denk ik iets te ver (dat is toch je bedoeling?). Ik zou dan gewoon één gebied helemaal claimen.

Op DH hebben de kuddes allemaal eigen gebieden. Maar omdat het zo groot werd, werd het gebieden claimen onoverzichtelijk. We hebben als team dat weer besproken, en besloten het niet opnieuw in te voeren, hoe leuk het ook is. En daarom lijkt het me hier geweldig om het wel te doen. :'D

Maar je kunt toch ook afspreken via PB, Liarth? Dan komt het toch ook onverwachts voor de ander? Of heb ik dit mis.

Dat gaat lastig, de anderen kunnen de reacties van een ander lid niet zien. Erg vervelend als je een discussie in de groep hebt.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dreamhorses.biz
Achilles

Achilles


Wel of geen subfora? Av1ua1
Posts : 99
Ω : 6

Dog profile
Age: 5 years, problem?
Lifestyle: Loner
Partner: F.U.C.K O.F.F

Wel of geen subfora? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wel of geen subfora?   Wel of geen subfora? Emptyzo 3 jun - 22:17

Liarth schreef:
Achilles schreef:
Liarth schreef:
Over de stellingen hierboven. Maar ik had een vraag, krijgt elke roedel dan ook een eigen gebied, subfora om zaken te overleggen, als ze bijvoorbeeld willen aanvallen op iets dergelijks, activiteiten plannen. Het is leuker -mijn ervaring- als dat gewoon compleet onverwachts komt voor de rest van de leden.


Maar ik vind het gebieden claimen wel een punt. Ik denk dan dat er meer actie komt. - dat is mijn mening. Maar subfora ín een gebied gaat mij denk ik iets te ver (dat is toch je bedoeling?). Ik zou dan gewoon één gebied helemaal claimen.

Op DH hebben de kuddes allemaal eigen gebieden. Maar omdat het zo groot werd, werd het gebieden claimen onoverzichtelijk. We hebben als team dat weer besproken, en besloten het niet opnieuw in te voeren, hoe leuk het ook is. En daarom lijkt het me hier geweldig om het wel te doen. :'D

Maar je kunt toch ook afspreken via PB, Liarth? Dan komt het toch ook onverwachts voor de ander? Of heb ik dit mis.

Dat gaat lastig, de anderen kunnen de reacties van een ander lid niet zien. Erg vervelend als je een discussie in de groep hebt.

Je kan naar meerdere mensen tegelijk pb'en?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Wel of geen subfora? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wel of geen subfora?   Wel of geen subfora? Emptyma 4 jun - 2:49

Mij lijkt een subfora wel handig/leuk want, je hebt dan je eigen gebied waar alleen de leden van die roedel kunnen komen. Enzo kan je dingen doen en bespreken zonder dat andere roedels mee kunnen geniet, denk ik tijd van oorlog en dergelijk ;p Dan denk ik wel heel ver, maarach.

En dan iedere roedel een eigen gebied, die alleen die roedel kan dan zegmaar. En dan misschien een kletstopic erbij, zegmaar net zoals ze bij DH hebben. Niet om DH na te bootsen, maar het wel heel leuk, en super handig.

Als dit al gezegd is negeer hem dan maar, heb namelijk niet heel het topic door gelezen ;p
Terug naar boven Ga naar beneden
Vegas
Admin
Vegas


Wel of geen subfora? 2upzi21
Posts : 1602
Ω : 385

Dog profile
Age: 4 years
Lifestyle: Guess I'm on my own again
Partner: Love. Naah, thanks.

Wel of geen subfora? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wel of geen subfora?   Wel of geen subfora? Emptyma 4 jun - 3:39

PBs sturen naar hele groepen zal niet gaan werken, Rico. Voor het bespreken van 'geheime' dingen binnen een Pack zou ik eventueel een geheime ruimte kunnen maken onder de Pack zelf zeg maar, waar je je ook kunt aanmelden en alles. Ik wil alleen niet dat er geRPGt wordt op geheime plekken die alleen zichtbaar zijn voor de leden van een Pack.

En haha, ja Bente, da's al een aantal keer voorgesteld, geloof ik ^^ Maar ik ben nog steeds niet voor, aangezien oorlogen vaak worden besproken buiten de RPG voor zover ik weet, in een verhaallijn of zoiets. Dat wordt niet zo snel In Character bepaald.

Mijn main-point hier is of de Packs hun eigen GROTE gebied of een SUBFORA moeten krijgen als gebied. Niet of het geheim moet zijn of niet ;)
Terug naar boven Ga naar beneden
https://boundless.actieforum.com
Achilles

Achilles


Wel of geen subfora? Av1ua1
Posts : 99
Ω : 6

Dog profile
Age: 5 years, problem?
Lifestyle: Loner
Partner: F.U.C.K O.F.F

Wel of geen subfora? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wel of geen subfora?   Wel of geen subfora? Emptyma 4 jun - 3:47

Vegas schreef:
PBs sturen naar hele groepen zal niet gaan werken, Rico. Voor het bespreken van 'geheime' dingen binnen een Pack zou ik eventueel een geheime ruimte kunnen maken onder de Pack zelf zeg maar, waar je je ook kunt aanmelden en alles. Ik wil alleen niet dat er geRPGt wordt op geheime plekken die alleen zichtbaar zijn voor de leden van een Pack.

En haha, ja Bente, da's al een aantal keer voorgesteld, geloof ik ^^ Maar ik ben nog steeds niet voor, aangezien oorlogen vaak worden besproken buiten de RPG voor zover ik weet, in een verhaallijn of zoiets. Dat wordt niet zo snel In Character bepaald.

Mijn main-point hier is of de Packs hun eigen GROTE gebied of een SUBFORA moeten krijgen als gebied. Niet of het geheim moet zijn of niet ;)

Dan zou je toch groepen moeten maken, en daar de mensen van die roedel in proppen, want anders gaan die geheime bespreek dingen ook niet werken, maar dat wou jij niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Wel of geen subfora? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wel of geen subfora?   Wel of geen subfora? Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Wel of geen subfora?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Blue Moon Horses wedstrijd [Geen reclame]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Boundless :: GENERAL :: NOTES :: DISCUSSIONS-
Ga naar: