Dog profile Age: 4 Years. Lifestyle: Alone / lives with people Partner: None yet
Onderwerp: Re: Signature rate za 3 nov - 7:21
Een 7,8
Toshio
Dog profile Age: 1.5 Lifestyle: Partner: Maybe you love me, but I can never love you.
Onderwerp: Re: Signature rate za 3 nov - 7:31
Een 7 c:
Penny
Dog profile Age: 4 Years. Lifestyle: Alone / lives with people Partner: None yet
Onderwerp: Re: Signature rate zo 12 mei - 7:05
Een 8 :)
Sterre
Dog profile Age: 8 months Lifestyle: The Ancora Pack {Corredi} Partner: No matter how far away from me you may be, you will be closer to me than you think, because you're always in my heart
Onderwerp: Re: Signature rate zo 12 mei - 19:41
8,5 ^.^
Penny
Onderwerp: Re: Signature rate ma 13 mei - 0:58
Een 8,9 Ik weet niet waarom maar ik vind hem echt mooi <3
Dylan
Dog profile Age: 3,4 years Lifestyle: Free Partner: I am not allowed to love.
Onderwerp: Re: Signature rate wo 15 mei - 4:16
Een 8. Mooi gedaan, ik had zelf wel een iets ander lettertype gekozen denk ik xD
Penny
Onderwerp: Re: Signature rate wo 15 mei - 4:28
Een 10! Echt mooi, dat tekstje gebruik ik zelf voor een karakter op een andere site xD
Finnick
Dog profile Age: 3 years forevah' Lifestyle: Perfectly lonely Partner: Want a sugar cube?
Onderwerp: Re: Signature rate za 18 mei - 8:41
De bloem-texture loopt mooi over in het de achtergrond met de hond. Een 9 :3
Penny
Onderwerp: Re: Signature rate za 21 sep - 6:06
Een 8,6 :D
Utah
Dog profile Age: 6 years old Lifestyle: Solitair Partner: Love is a riddle
Onderwerp: Re: Signature rate za 21 sep - 23:24
hij is wel leuk, maar ik heb zelf op zulke RPG's de voorkeur aan honden zonder halsbanden om enzo en ik had zelf de linkse hond niet doorzichtig gemaakt^^
een 7,5 c:
Penny
Onderwerp: Re: Signature rate za 21 sep - 23:35
Een 7,3 hij is wel mooi, maar ik ben niet echt fan van het lettertype en de kleuren :) Penny leeft trouwens nog steeds voor een groot gedeelte een beetje samen met mensen, dus die halsband past wel bij haar :)
Oreo
Dog profile Age: 3 years Lifestyle: Let's party all night Partner: My heart is letting go
Onderwerp: Re: Signature rate zo 22 sep - 6:21
Ik had de linkse hond ook niet transparant gemaakt, maar voor de rest wel mooi geblend. Een 7,5 ^^
Sioux
Dog profile Age: 3 Years. Lifestyle: Solitair Partner: This love is killing me
Welkom op Boundless, een honden RPG waar je een hond met krachten (zogenoemde 'forces') of een realistische hond speelt. Laat je hond uitgroeien tot een machtige Packleader, maak vrienden en vijanden, vind een relatie of blijf dapper alleen. Alles is mogelijk, because you are boundless! (lees meer)
SEIZOEN
JAAR 1
De winter heeft zijn intocht gemaakt en blaast met een gure wind over de velden van Boundless. Prooi is schaars, warmte zelfs nog schaarser. Temperaturen liggen tussen de -10 en 5 °C, en een winterse bui is niet uit te sluiten.