Dog profile Age: 6,5 months old Lifestyle: Solitair Partner: it is too good to be true
Onderwerp: Rate de rpg'er boven jou di 19 jun - 9:54
De bedoeling is dat je de Posts van het persoon boven je een cijfer geeft.
Begin maar bij mij :)
Oreo
Dog profile Age: 3 years Lifestyle: Let's party all night Partner: My heart is letting go
Onderwerp: Re: Rate de rpg'er boven jou di 14 aug - 2:52
Fijne posts om te lezen, een 8,7
Penny
Dog profile Age: 4 Years. Lifestyle: Alone / lives with people Partner: None yet
Onderwerp: Re: Rate de rpg'er boven jou di 14 aug - 3:13
Een 8,5
[Voor mijn post moet je even hier bij de laatste reactie kijken, die is namelijk niet zo inspiratie loos ;)]
Skye
Dog profile Age: »3 yrs 'nd 3 mnts Lifestyle: »Get the fuck off. Partner: »Daredevilɞ
Onderwerp: Re: Rate de rpg'er boven jou di 14 aug - 3:16
Leest wel okay, beetje veel spellingsfouten en korte zinnen, maar verder wel leuk c: een 7,8.
Oreo
Dog profile Age: 3 years Lifestyle: Let's party all night Partner: My heart is letting go
Onderwerp: Re: Rate de rpg'er boven jou di 14 aug - 3:29
Een 8,8
Niall
Dog profile Age: 1.2 Years Lifestyle: The Ancora Pack [Lulu] Partner: Ain't no mountain high enough ~
Onderwerp: Re: Rate de rpg'er boven jou di 14 aug - 3:30
Lekkere posts, lees je makkelijk doorheen. Een 8.2
Penny
Dog profile Age: 4 Years. Lifestyle: Alone / lives with people Partner: None yet
Onderwerp: Re: Rate de rpg'er boven jou di 14 aug - 5:40
Ik heb even een post van Ib doorgelezen en daar krijg je een 9 voor :D Ze zijn lang en gewoon leuk
[Lees de laatste reactie van dit topic maar even door (dat is tot nu toe denk ik wel een van mijn beste reacties)]
Lulu
Dog profile Age: 2,5 Years 'ld Lifestyle: Packleader [ The Ancora Pack ] Partner: These words I never say.
Onderwerp: Re: Rate de rpg'er boven jou di 14 aug - 9:02
Ehm.. Een 7 ?
Ik heb dat topic beetje half half doorgelezen, maar wat ik heb ervaren van dat topic wat we hebben/hadden: Geef je niet echt veel materiaal aan je tegenspeler/tegenspeelster. Daarbij vind ik ook dat je Penny haar naam nogal veel gebruikt ^^ En nog een paar spelfoutjes, misschien moet je eens wat in Word typen om die fouten te voorkomen ;o ? Groot zijn ze niet, maar je leert dan gelijk wel een stuk bij over spelling en zo - was bij mij het geval ^^
(Ja, ik gebruik vrijwel nooit de naam van mijn personage in een post; dat komt door het feit dat ik dan het gevoel heb dat ik in derde persoon enkelvoud aan het praten ben of zo. Iknow, vreemd; but that's me o3o!)
Vegas Admin
Dog profile Age: 4 years Lifestyle: Guess I'm on my own again Partner: Love. Naah, thanks.
Onderwerp: Re: Rate de rpg'er boven jou di 14 aug - 9:09
Een 8,7! Leest heel fijn door, op een leuke manier geschreven en alles wordt heel duidelijk beschreven. Het evenwicht tussen terugblikken/gedachtegangen en tekst is ook zo.. précies goed :3
Shadow
Dog profile Age: 6,5 months old Lifestyle: Solitair Partner: it is too good to be true
Onderwerp: Re: Rate de rpg'er boven jou wo 15 aug - 2:35
8,9 Gewoon leuk om te lezen
Oreo
Onderwerp: Re: Rate de rpg'er boven jou wo 15 aug - 3:23
De post leest vlot door. Hier en daar wel wat spellingsfoutjes. Een 8,4
Penny
Onderwerp: Re: Rate de rpg'er boven jou zo 9 sep - 5:35
Nog steeds een 8,5
Nuri
Dog profile Age: 3 jaar Lifestyle: Loner Partner: If the one comes knocking, I will be there
Onderwerp: Re: Rate de rpg'er boven jou zo 9 sep - 5:39
Ook een 8.5 je post lezen fijn :3
Etu
Dog profile Age: 7 Months. Lifestyle: Solitair. Partner: Egghead, look at the age.
Onderwerp: Re: Rate de rpg'er boven jou zo 9 sep - 6:43
wel goed. 7
Penny
Onderwerp: Re: Rate de rpg'er boven jou zo 9 sep - 8:20
Een 9 je posts zijn leuk en grappig. Eigenlijk niets aan op te merken :)
Utah
Dog profile Age: 6 years old Lifestyle: Solitair Partner: Love is a riddle
Onderwerp: Re: Rate de rpg'er boven jou zo 22 sep - 1:11
ik heb eventjes snel wat van je posts doorgelezen en het ziet er wel goed uit, een 7,5 omdat ik verder niet kan oordelen c:
Oreo
Onderwerp: Re: Rate de rpg'er boven jou zo 22 sep - 6:19
Welkom op Boundless, een honden RPG waar je een hond met krachten (zogenoemde 'forces') of een realistische hond speelt. Laat je hond uitgroeien tot een machtige Packleader, maak vrienden en vijanden, vind een relatie of blijf dapper alleen. Alles is mogelijk, because you are boundless! (lees meer)
SEIZOEN
JAAR 1
De winter heeft zijn intocht gemaakt en blaast met een gure wind over de velden van Boundless. Prooi is schaars, warmte zelfs nog schaarser. Temperaturen liggen tussen de -10 en 5 °C, en een winterse bui is niet uit te sluiten.