Dog profile Age: 4 years Lifestyle: Guess I'm on my own again Partner: Love. Naah, thanks.
Onderwerp: De Packs! za 2 jun - 10:34
Zoals velen van jullie vast wel weten, heb ik bijna met afschuw gezien hoeveel prachtige, uitgebreide en vooral originele Packs er zijn aangevraagd. Like, damn, hoe moet ik daar in godsnaam tussen kiezen? Uiteindelijk heb ik voor mezelf een lijn gesteld: 4 Packs, 2 goed/neutraal, 2 slecht. Dit betekend dat er aardig wat Packs afvallen, aangezien er een stuk of 5 slechte Packs waren aangevraagd. Na heel lang hebben nagedacht, alle aanvragen tig keer hebben doorgekeken, stiekem een beetje van mensen geluisterd naar wat ze graag wilden hebben, ben ik tot een keuze gekomen. De volgende mensen kunnen zich trotse eigenaren van een van de eerste Packs op Boundless noemen!
Alcapone met The Faithfull Prayers Lulu met The Ancora Pack Oreo met The Seliona Pack Mitch met The Outlanders
Allemaal heel erg gefeliciteerd guys (: Iedereen die een Pack heeft aangevraagd, maar niet door is; don't worry! Jullie aanvraag blijft staan, en wanneer er meerdere Packs bij komen, hebben jullie voorrang! En sowieso heel erg bedankt voor alle prachtige creaties. Als je wilt weten waarom je bent afgewezen als Pack, mag je je vrij voelen mij een PB te sturen waarna ik je zal vertellen waarom ik toch niet voor jou heb gekozen. Don't be afraid!
Ik zal zo snel mogelijk (waarschijnlijk morgen) een apart gedeelte maken voor de gekozen Packs.
Dog profile Age: 4,7 Lifestyle: on the street DUHHU Partner: Inpress me *scheve glimlach*
Onderwerp: Re: De Packs! za 2 jun - 10:39
Gefeliciteerd!!!!!!
Alcapone
Dog profile Age: 5,0 years Old Lifestyle: Packleader; the Faithful Prayers Partner: No. Do I need this in my life, no, so fck off
Onderwerp: Re: De Packs! za 2 jun - 10:52
Yaaaay okay Noor en ik houden officieel heel erg veel van je ;) Haha you know why /why/ hehe
Echt gefeliciteerd aan de anderen De rest die net niet door is, ik vond jullie ook enorm geweldig :3 <3<3
xx
Layka
Dog profile Age: Young enough to have fun. Lifestyle: Solitair, maar zoekende naar een groep Partner: Not interested.
Onderwerp: Re: De Packs! za 2 jun - 10:53
Veel succes d'rmee. :3
Mitch
Dog profile Age: 3 years Lifestyle: Left behind and falling apart Partner: let's find love in a hopeless place
Onderwerp: Re: De Packs! za 2 jun - 10:57
omg, mn hart maakte een klein huppeltje toen ik de naam Mitch zag staan ;D heel erg bedankt Megan en ik zal je niet teleur stellen ! Ik beloof het :)
Ik kon het eerst eigenlijk niet geloven, had het eigenlijk niet verwacht, dus ben echt heel happy nu ^^ er was zeker sterke concurrentie, want alles was zo mooi tot in detail gemaakt bij de aanvragen. Meh, ik weet niet wat ik nu nog meer kan gaan zeggen, alleen dat ik nu heel erg blij ben c:
Patrick
Dog profile Age: Don't know. Lifestyle: With friends. Friends? Partner: Own all the water!
Onderwerp: Re: De Packs! za 2 jun - 11:31
Lol. Epic fail bewerkingkunsten.
Njaa, mijn teksten waren wel goed? Probably.
Succes, rest van de packs. ^^
Hachi
Dog profile Age: 10 Weeks Lifestyle: Solitair Partner: Look! A spider!
Onderwerp: Re: De Packs! za 2 jun - 20:35
GEFELI CITEERD! En veel succes! <33
Sterre
Dog profile Age: 8 months Lifestyle: The Ancora Pack {Corredi} Partner: No matter how far away from me you may be, you will be closer to me than you think, because you're always in my heart
Onderwerp: Re: De Packs! zo 3 jun - 0:13
Heel erg bedankt Megan, I love you <3 En natuurlijk de andere roedels ook heel erg gefeliciteerd <33
Liarth
Dog profile Age: ;; 5 years Lifestyle: ;; solitair Partner: ;; WHAHAHA
Onderwerp: Re: De Packs! zo 3 jun - 6:34
GEFELICITEEERD! <3
Penny
Dog profile Age: 4 Years. Lifestyle: Alone / lives with people Partner: None yet
Onderwerp: Re: De Packs! zo 3 jun - 22:31
Gefeliciteerd, ik heb mijn twee profielen, Shadow en Penny, meteen aangemeld!
Welkom op Boundless, een honden RPG waar je een hond met krachten (zogenoemde 'forces') of een realistische hond speelt. Laat je hond uitgroeien tot een machtige Packleader, maak vrienden en vijanden, vind een relatie of blijf dapper alleen. Alles is mogelijk, because you are boundless! (lees meer)
SEIZOEN
JAAR 1
De winter heeft zijn intocht gemaakt en blaast met een gure wind over de velden van Boundless. Prooi is schaars, warmte zelfs nog schaarser. Temperaturen liggen tussen de -10 en 5 °C, en een winterse bui is niet uit te sluiten.