Nou kijk, als de ouders een force hebben, mag de pup dan een force van een van de ouders erven?
Finnick
Dog profile Age: 3 years forevah' Lifestyle: Perfectly lonely Partner: Want a sugar cube?
Onderwerp: Re: Lemme have a Question do 24 mei - 8:18
Volgens mij kan dat wel. Maar ik ben natuurlijk niet de almachtige admin, dus daar ga ik niet over.
Vegas Admin
Dog profile Age: 4 years Lifestyle: Guess I'm on my own again Partner: Love. Naah, thanks.
Onderwerp: Re: Lemme have a Question do 24 mei - 8:19
Nee, een pup erft niet een van de forces van de ouders. Hier staat daar wat meer uitleg over. De pup zal zelf een nieuwe force moeten verzinnen (; Ook is het stofje dat zeg maar door de forcehonden is opgenomen een muterend virus, die dus per hond weer verschild. Als je me begrijpt ;p
Welkom op Boundless, een honden RPG waar je een hond met krachten (zogenoemde 'forces') of een realistische hond speelt. Laat je hond uitgroeien tot een machtige Packleader, maak vrienden en vijanden, vind een relatie of blijf dapper alleen. Alles is mogelijk, because you are boundless! (lees meer)
SEIZOEN
JAAR 1
De winter heeft zijn intocht gemaakt en blaast met een gure wind over de velden van Boundless. Prooi is schaars, warmte zelfs nog schaarser. Temperaturen liggen tussen de -10 en 5 °C, en een winterse bui is niet uit te sluiten.