Dog profile Age: 2 ½ Years Old Lifestyle: Partner:
Onderwerp: Manipulatie Shopje <3 wo 23 mei - 6:45
Hallo iedereen, Welkom bij mijn ''Manipulatie Shopje <3'' Ik maak hier dus, voor jullie, Manipulatie's, En ik wil er wel even bij zeggen dat ik pas net ben begonnen met bewerken etc. Dus ze zijn vaak niet helemaal tip top, maar dit kan je wel altijd even bij mijn melden als je niet tevreden bent, graag via PB om dit topicje niet te verstoren :3 Natuurlijk heb ik ook een paar voorbeeldjes;
Spoiler:
Klik, hij was een beetje te groot :3
Dit is dan ook mijn 1ste manipulatie, dus ook gelijk één van de niet-beste xD Maar goed, ik hoop dat het bij jullie wel wat beter lukt [Gaat ook vast lukken] En natuurlijk dat ik weer lekker veel bestellingen krijg :3
Gr, Gaby'x
Lijstje Naam Hond; Plaatjes; Oogkleur veranderen; Eventuele tekst; Extra;
Sterre
Dog profile Age: 8 months Lifestyle: The Ancora Pack {Corredi} Partner: No matter how far away from me you may be, you will be closer to me than you think, because you're always in my heart
Onderwerp: Re: Manipulatie Shopje <3 wo 23 mei - 7:28
Lijstje Naam Hond; Oreo Plaatjes; Kies hier maar iets uit Oogkleur veranderen; Nee Eventuele tekst; Nee Extra; Leef je uit C:
Ginger
Dog profile Age: 2 ½ Years Old Lifestyle: Partner:
Onderwerp: Re: Manipulatie Shopje <3 do 31 mei - 21:03
Euhwm.. Sorry dat ik het nu pas zeg, wist niet dat je al gereageerd had :3 Maar ik kan de site niet zien, dan zegt ie; Pagina niet gevonden Kan jij plaatjes ff hier neer zetten die je wilt :3 Sorry
Shadow
Dog profile Age: 6,5 months old Lifestyle: Solitair Partner: it is too good to be true
Onderwerp: Re: Manipulatie Shopje <3 vr 1 jun - 1:26
Sorry, ik had al iemand anders gevonden.
Maar ik heb wel een tip, zorg er voor dat de schaduw van de wolf niet op de liggende wolf komt, dat maakt het een beetje on-echt. Als je goed naar het bewerkte plaatje van jou, kijkt, zie je wat ik bedoel =D]
Welkom op Boundless, een honden RPG waar je een hond met krachten (zogenoemde 'forces') of een realistische hond speelt. Laat je hond uitgroeien tot een machtige Packleader, maak vrienden en vijanden, vind een relatie of blijf dapper alleen. Alles is mogelijk, because you are boundless! (lees meer)
SEIZOEN
JAAR 1
De winter heeft zijn intocht gemaakt en blaast met een gure wind over de velden van Boundless. Prooi is schaars, warmte zelfs nog schaarser. Temperaturen liggen tussen de -10 en 5 °C, en een winterse bui is niet uit te sluiten.