Dog profile Age: 6 years Lifestyle: Solitair Partner: Love is as delicate as glass; once broken it can be fixed, but there will always be cracks.
Onderwerp: Mereltje wil ook in de spotlights (: di 22 mei - 9:38
Oui, ik ben het weer. Al een té lange tijd niet gerpg't, maar ik wil het graag weer oppakken aangezien ik er altijd veel plezier aan het beleefd (:
Mijn naam is Merel, bekend onder een hoop belachelijke bijnamen, ik loop al een jaar of 15 rond op deze vreselijke aardbol en ik woon in een saai dorpje, maar gelukkig vlak bij de zee. Ik ben dol op lezen, schrijven, rpg'en, tekenen en volleyballen en ik ben overduidelijk een dierenvriend. Mijn bejaarde teckel, Kayleigh, mijn psychisch niet helemaal in orde Tonkanees, Tinka en drie terroristen van een ratten, Muis, Noes & Zazoe, kunnen die dierenliefde allemaal wel waarderen geloof ik. Ik zit al een jaartje of drie á vier op volleybal en met twee á drie trainingen in de week + een wedstrijd kan ik er nog steeds niets van. Maar goed, het is goed voor mijn pens, conditie en spieren dus daar doe ik het dan maar voor. In het echt ben ik tegen vreemden onwijs gesloten en een gesprek met een nieuw persoon is altijd moeizaam, maar met letters en woorden ben ik goed. Vandaar dat het rpg'en me altijd zo is bevallen. (: Verder ben ik even inspiratieloos en weet ik niets interessants over mezelf te vertellen dus ga ik het bij deze maar eens afsluiten. Daarbij wil ik nog even mijn character afmaken en twee toetsen leren voor morgen dus mag ik wel even tempo maken. Dikke zoen Merel (:
Oreo
Dog profile Age: 3 years Lifestyle: Let's party all night Partner: My heart is letting go
Onderwerp: Re: Mereltje wil ook in de spotlights (: wo 23 mei - 3:59
Welkom op Bounty, Merel ^^ Jij hebt bijna dezelfde hobby's als mij, alleen ik hou niet van volleybal xd
Een paar vraagjes: - Wat voor kleur sokken heb je aan? - Hou je van paarden? - Ben je gek op wolven? - Wat is je favoriete muzieksoort? - Heb je een steen? - Is die lief? - Kan die kunstjes?
Dit waren mijn nutteloze vragen xD Ik wens je heel veel plezier in de RPG. En wie weet kom ik je nog wel eens stalken >D No, just kidding x3
xx Lies
Xyphon
Dog profile Age: 3 Lifestyle: Solitair Partner: I dont care about that kind of shit.
Onderwerp: Re: Mereltje wil ook in de spotlights (: wo 23 mei - 4:18
Welkom op Boundless, Merel!
Ik heb eigenlijk niet echt een vraag!
Devon
Dog profile Age: 6 years Lifestyle: Solitair Partner: Love is as delicate as glass; once broken it can be fixed, but there will always be cracks.
Onderwerp: Re: Mereltje wil ook in de spotlights (: wo 23 mei - 9:24
Bedankt allebei ^^
Oreo schreef:
Een paar vraagjes: - Wat voor kleur sokken heb je aan? - Hou je van paarden? - Ben je gek op wolven? - Wat is je favoriete muzieksoort? - Heb je een steen? - Is die lief? - Kan die kunstjes?
- Momenteel heb ik geen sokken aan, maar ik had vanmiddag een bruin-groen gestreepte en een blauw-wit gestreepte aan. - Ik vind ze soms een béétje groot, maar ik vind het wel hele leuk beestjes (: - Al van jongs af aan - Ja, hij heet Pinkie - Nee, het is een hele gemene steen en hij bijt graag vreemden. - Ja, Pinkie is vooral goed in dood liggen.
C:
EDIT: Duuude, ik vergeet gewoon een vraag O: - Ik luister nogal wat metal, rock, post-hardcore en stiekem ook screamo, maar dat weten de meesten mensen niet, aangezien ik er alleen maar gezeur en negatieve reacties over krijg en ik dat soort dingen liever niet rondbazuin.
Vegas Admin
Dog profile Age: 4 years Lifestyle: Guess I'm on my own again Partner: Love. Naah, thanks.
Onderwerp: Re: Mereltje wil ook in de spotlights (: do 24 mei - 2:40
MEREL, piepiee, heei (: Ik vind het echt vet awesome dat ik je hier op Boundless weer tegenkom! Ik was eigenlijk van plan om je heel veel vragen te stellen, maar de hitte heeft zeg maar mijn gedachten weggevaagd. I'm a zombie :3 Heel veel plezier hier en ik hoop nog eens een topicje te krijgen met Devon <3
Devon
Onderwerp: Re: Mereltje wil ook in de spotlights (: do 24 mei - 6:50
Merci, Megan. En ja, wij gaan zeker een topicje starten. ;)
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: Mereltje wil ook in de spotlights (:
Welkom op Boundless, een honden RPG waar je een hond met krachten (zogenoemde 'forces') of een realistische hond speelt. Laat je hond uitgroeien tot een machtige Packleader, maak vrienden en vijanden, vind een relatie of blijf dapper alleen. Alles is mogelijk, because you are boundless! (lees meer)
SEIZOEN
JAAR 1
De winter heeft zijn intocht gemaakt en blaast met een gure wind over de velden van Boundless. Prooi is schaars, warmte zelfs nog schaarser. Temperaturen liggen tussen de -10 en 5 °C, en een winterse bui is niet uit te sluiten.