Dog profile Age: 2 jaar en 9 maanden Lifestyle: Groepsdier [The ancora pack] Partner: Love can not find me
Onderwerp: Re: Het afwezigheidstopic di 10 jul - 22:05
Ik ben van 10 juli tot 24 juli op vakantie, dit geldt voor Floor en Muck.
Dyggur
Dog profile Age: three months Lifestyle: You can talk as you please, I just don't listen Partner: Dogs ask me why it's so hard to trust others, and I ask them why it's so hard to keep a promise
Onderwerp: Re: Het afwezigheidstopic za 14 jul - 18:37
Ik moet straks naar mijn werk en vanavond ga ik samen met een vriendin naar de discotheek, dus ik post niet vandaag ;) .
Duvessa
Dog profile Age: Doet er niet toe ;O Lifestyle: Would be part of the pack who's a part of my dad. Partner: Uh no?
Onderwerp: Re: Het afwezigheidstopic za 14 jul - 20:25
Two Weeks Fun
Ik ga twee weken op vakantie. Maar wel op twee verschillende momenten.
1e week;; Brussel - 21 juli t/m 28 juli., Ik ga daar wel internet hebben, dus 's avonds ben ik wel online.
2e week;; Todtmoos [Duitsland] - 4 augustus t/m 11 augustus., Ik weet niet of ik hier internet heb, maar ik hoop van wel.
Geldt voor de accounts;; • Duvessa
Hopelijk blijf ik intermet houden in Todtmoos, daar zal ik dan net zoals im Brussel alleen 's avond online kunnen komen.
Sykes
Lulu
Dog profile Age: 2,5 Years 'ld Lifestyle: Packleader [ The Ancora Pack ] Partner: These words I never say.
Onderwerp: Re: Het afwezigheidstopic wo 18 jul - 1:15
Vanavond vertrek ik, samen met mijn familie ofcourse, naar het noorden om daar te overnachten bij een tante. Vanuit daar gaan we overmorgen naar Schiphol en vertrekken we met het vliegtuig richting Indonesië, we zullen daar zo twintig dagen blijven en dan komen we weer terug. Ik ben dus ongeveer drie weken weg. Wifi krijgen is op zich niet zo moeilijk, die mensen in de hotels geven met alle liefde het wachtwoord: echter heb ik gemerkt dat actieforum in dat soort landen niet werkt. In oost Turkije werkte het niet, in India ook niet en aangezien Indonesië nog verder weg is denk ik dat de kans klein is dat ik eventjes langs kan komen op Boundless (;
Ik zal als ik terugkom proberen alles weer een beetje op te pakken, ik hoop dat ik mijn inspiratie voor mijn hondjes weer terugkrijg door de reis ^^ Dit geldt voor al de accounts in mijn OS.
Dyggur
Dog profile Age: three months Lifestyle: You can talk as you please, I just don't listen Partner: Dogs ask me why it's so hard to trust others, and I ask them why it's so hard to keep a promise
Onderwerp: Re: Het afwezigheidstopic wo 18 jul - 23:19
Ik heb het de laatste dagen behoorlijk druk met allemaal dingen thuis en vandaag is de laatste dag dat ik op de zorgmanege ben... Daarna heb ik echt vakantie maar het is wel een beetje dubbel. Ik heb daar een hele fijne tijd gehad. Dus daar ben ik vandaag nog druk mee, ik zal dus waarschijnlijk pas morgen posten ;) .
Etu
Dog profile Age: 7 Months. Lifestyle: Solitair. Partner: Egghead, look at the age.
Onderwerp: Re: Het afwezigheidstopic vr 20 jul - 20:31
Ik heb een rood oog door een oogontsteking dus de komende dagen zal ik niet veel posten en/of online komen
maxime
Onderwerp: Re: Het afwezigheidstopic vr 20 jul - 21:13
ik ga vanaf ietsjes na 3 afwezig zijn voor 10 dagen
Dyggur
Onderwerp: Re: Het afwezigheidstopic di 24 jul - 20:32
Mijn vakantie loopt wat anders dan geplant. Vandaar dat ik echt heel langzaam post. Ik heb veel meer te doen dan dat ik eerst dacht. Mijn posten zullen de komende weken dus langzamer verschijnen als anders, sorry hiervoor ;) .
Dylan
Dog profile Age: 3,4 years Lifestyle: Free Partner: I am not allowed to love.
Onderwerp: Re: Het afwezigheidstopic wo 25 jul - 3:40
Ik ga een paar daagjes logeren bij mn oma, en die heeft geen internet. Dus ik zal de komende paar dagen niet kunnen posten. :3
Xx Doos (Avalyn & Dylan)
Vegas Admin
Dog profile Age: 4 years Lifestyle: Guess I'm on my own again Partner: Love. Naah, thanks.
Onderwerp: Re: Het afwezigheidstopic ma 30 jul - 8:11
Teddy (Julia) is van 31 juli tot 17 augustus op vakantie en zal waarschijnlijk niet online komen. Ze heeft thuis geen internet meer, dus heeft ze mij gesmst en gevraagd of ik het even wilde melden. Dit betekent dus dat Dyggur (ik geloof dat dat het enige account is dat ze speelt) voorlopig niet online komt!
Mitch
Dog profile Age: 3 years Lifestyle: Left behind and falling apart Partner: let's find love in a hopeless place
Onderwerp: Re: Het afwezigheidstopic do 2 aug - 10:51
Over een paar uur vertrek ik naar Schiphol , en dan zal ik voor een ruime 2 weken weg zijn c: gonna miss u all :<
xo's Puckk
Floor
Dog profile Age: 2 jaar en 9 maanden Lifestyle: Groepsdier [The ancora pack] Partner: Love can not find me
Onderwerp: Re: Het afwezigheidstopic vr 10 aug - 22:15
Vandaag en morgen kan ik niet meer online komen.
Vegas Admin
Dog profile Age: 4 years Lifestyle: Guess I'm on my own again Partner: Love. Naah, thanks.
Onderwerp: Re: Het afwezigheidstopic do 16 aug - 3:50
19 augustus tot 21 augustus zit ik spinnen te killen met haarlakop het strand te zonnen op een camping, dus dan kan ik niet online komen.
Penny
Dog profile Age: 4 Years. Lifestyle: Alone / lives with people Partner: None yet
Onderwerp: Re: Het afwezigheidstopic vr 17 aug - 2:05
Vanaf vanavond ben ik de volgende twee weken afwezig
Dit geld voor Penny Shadow Solairé
Avalyn
Dog profile Age: 3 years Lifestyle: Solitair Partner: { I'm dead inside, bring me back to life }
Onderwerp: Re: Het afwezigheidstopic vr 17 aug - 6:30
Ik ben dit weekend (alweer) bij mn internetloze oma ;D
Bentley
Dog profile Age: 3 years Lifestyle: Solitair Partner: I'd rather stay alive then lose my heart in love.
Onderwerp: Re: Het afwezigheidstopic vr 17 aug - 6:35
Ik ben van de 19de tot de 25ste op kamp, undercover als een stalksteenninja. >:D
Skye
Dog profile Age: »3 yrs 'nd 3 mnts Lifestyle: »Get the fuck off. Partner: »Daredevilɞ
Onderwerp: Re: Het afwezigheidstopic ma 20 aug - 6:49
Komende tijd minder actief wegens start op een nieuwe school ;c Ga jullie soort van missen guyz<3
Geld voor Skye en Jayson.
Oreo
Dog profile Age: 3 years Lifestyle: Let's party all night Partner: My heart is letting go
Onderwerp: Re: Het afwezigheidstopic ma 20 aug - 7:34
Ik zal de komende periode, dunno for how long, minder actief zijn ivm school en stuff. Zal dus not every day posten, sorry for it guys. Ik moet echt mijn best gaan doen dit jaar ander beland ik nog lager dan havo. En dat wil ik liever niet. D:
Geldt voor Oreo, Finnick, Sterre, Mason en al that shit.
Zeal
Dog profile Age: 12 moons Lifestyle: solitair Partner: Euh, no
Onderwerp: Re: Het afwezigheidstopic ma 20 aug - 21:35
Voor mij geldt hetzelfde. Als school weer begint zit ik hier een stuk minder op. Want ik moet goed aan de bak wil ik niet naar havo gaan en ik ben al lager gegaan dit jaar. Dat wordt dus avonden huiswerk maken en leren ipv Rpg'en... Dit geldt voor Zeal, Vinas, Leaf
Etu
Dog profile Age: 7 Months. Lifestyle: Solitair. Partner: Egghead, look at the age.
Onderwerp: Re: Het afwezigheidstopic di 21 aug - 9:41
School gaat maandag beginnen. Half zes uit de veren, school, vijf uur thuis. Eten, youknow. op school zou ik kunnen posten, maar dit is nieuw begin van jaar, ya'all know :3
Daarmee zit ik in een enorme post/inspi block *vooral op boundless :'D damn Etu* en het posten gaat moeizaam. Ik zal komende weken daarom afwezig zijn :3
Only Etu
Vegas Admin
Onderwerp: Re: Het afwezigheidstopic wo 22 aug - 3:23
Mijn ouders hebben besloten toch nog even op vakantie te gaan, naar Texel. Ook met dit rotweer ja. Als het goed is vertrekken we morgen, en blijven we daar tot volgende week donderdag. Ik verwacht dat we eerder terugkomen omdat het daar toch niets aan is zonder zon en met wind, maar ga er maar vanuit dat ik een week weg blijf. Dit geldt opnieuw alleen voor Vegas ;)
Ib ɪƅ // ƒɪʌɲƈє ơƒ ʛʌɾɾɣ
Dog profile Age: 0.5 years Lifestyle: Loner Partner: The sad tale of a witch and a prince
Onderwerp: Re: Het afwezigheidstopic vr 24 aug - 7:13
Vanaf maandag ben ik in Weert. We zijn een midweekje in een vakantiepark. Yay.. Ah, well. Ik ben er dus niet of amper tot vrijdag. Geld voor Nialler en Ibheid.
Dyggur
Onderwerp: Re: Het afwezigheidstopic zo 2 sep - 19:54
Vandaag is mijn eerste dag school weer. Ik ben al een aantal dagen druk met de voorbereidingen aangezien ik nog een groot verslag in moest leveren die ik onvoldoende had vorig jaar. Ik heb vandaag tot 5 uur les en daarna ga ik nog even leeuwarden in, dus ik denk dat ik er vandaag ook niet aan toe kom. Morgen ben ik vrij, dus waarschijnlijk werk ik dan alles bij!
Xx <3
Ib ɪƅ // ƒɪʌɲƈє ơƒ ʛʌɾɾɣ
Dog profile Age: 0.5 years Lifestyle: Loner Partner: The sad tale of a witch and a prince
Onderwerp: Re: Het afwezigheidstopic zo 2 sep - 20:11
Schoooool. Ik moet mijn leraren weer gaan treiteren, wat er voor kan zorgen dat ik weinig tijd over hou om te computeren. Ik wil dit jaar wat meer m'n best doen, dus ik weet niet hoeveel vrije tijd ik kan verwachten. Alvast sorry voor het ongemak! Geld voor Nialler en Ibheid. X
Cato
Dog profile Age: 3,5 years Old Lifestyle: Loner. Partner: Are you stoned or something?
Onderwerp: Re: Het afwezigheidstopic za 22 sep - 19:38
I don't like this, but Ik ben inactief door school ><
Veel leerwerk en geen inspiratie D; Vandaar dus niet echt actief.
Welkom op Boundless, een honden RPG waar je een hond met krachten (zogenoemde 'forces') of een realistische hond speelt. Laat je hond uitgroeien tot een machtige Packleader, maak vrienden en vijanden, vind een relatie of blijf dapper alleen. Alles is mogelijk, because you are boundless! (lees meer)
SEIZOEN
JAAR 1
De winter heeft zijn intocht gemaakt en blaast met een gure wind over de velden van Boundless. Prooi is schaars, warmte zelfs nog schaarser. Temperaturen liggen tussen de -10 en 5 °C, en een winterse bui is niet uit te sluiten.