Roomijs moet echt online komen... wil weten wat ze van dr kadotje vind..
Is het niet te..raar? Ik vind het wel leuk, maar heb nu me twijfels ;p Verveelde me >.<
Vegas Admin
Dog profile Age: 4 years Lifestyle: Guess I'm on my own again Partner: Love. Naah, thanks.
Onderwerp: Re: The Flood do 25 okt - 23:46
Neeeh, je b-daymessage is echt vet awesome :3 Dat wilde ik nog zeggen; wat nou lelijke hasses? Niet zo onzeker zijn jij, je mag er heus wezen hoor ;d Vat dit niet verkeerd op xd
Gast Gast
Onderwerp: Re: The Flood vr 26 okt - 0:10
Aaawh Megan.. je bent te goed voor deze wereld ;3 Enja, daar ben ik vrij eerlijk in, ik ben heel erg onzeker over mezelf. Dus het doet me goed dat je dit tegen me zegt! Dankje <3
Michelle
Dog profile Age: Unknown Lifestyle: Solitair Partner: The birds fly out...
Onderwerp: Re: The Flood vr 26 okt - 6:31
I'm old news... ;)
Penny
Dog profile Age: 4 Years. Lifestyle: Alone / lives with people Partner: None yet
Onderwerp: Re: The Flood vr 26 okt - 7:00
Ik wil Penny in een andere hond veranderen maar ik weet niet welke, het moet wel een politiehond worden
Gast Gast
Onderwerp: Re: The Flood vr 26 okt - 8:26
Een labrador ;D
Penny
Dog profile Age: 4 Years. Lifestyle: Alone / lives with people Partner: None yet
Onderwerp: Re: The Flood vr 26 okt - 8:37
Hmmm, daar zat ik ook al aan te denken. Misschien kan ik daar wat mooie plaatjes van vinden :)
Etu
Dog profile Age: 7 Months. Lifestyle: Solitair. Partner: Egghead, look at the age.
Onderwerp: Re: The Flood vr 26 okt - 8:39
ik moet nog bij shadow posten ><
LAWRENCE'S NIEUWE SETJE GAAF 8D
Penny
Onderwerp: Re: The Flood vr 26 okt - 9:02
Dat had je goed gezien Etu ;D geeft niet als je wat laat reageert hoor, ik heb het een beetje druk.
Ik denk dat Penny een labrador gaat worden, maar ik weet het niet zeker...
Etu
Dog profile Age: 7 Months. Lifestyle: Solitair. Partner: Egghead, look at the age.
Onderwerp: Re: The Flood vr 26 okt - 9:17
School hea :c ik doe eigenlijk op alle fora niet zoveel meer, raak soms hele dagen mijn laptop na school niet meer aan. echt slecht 3:
Penny
Onderwerp: Re: The Flood vr 26 okt - 10:03
Ja, school is vervelend. Wie wil trouwens een nieuw setje voor Penny maken?
Gast Gast
Onderwerp: Re: The Flood vr 26 okt - 10:26
Ik wil wel wat maken.. ;3
Heb trouwens net even een manip voor iemand gemaakt.. ben dr best trots op xD
http://dancingxwolf.deviantart.com/#/d5j4o63
Penny
Onderwerp: Re: The Flood vr 26 okt - 10:42
Die manip is mooi, en ik stuur een PM voor de plaatjes :)
Etu
Onderwerp: Re: The Flood vr 26 okt - 23:36
LOOK MIJN NIEUWE PC ACHTERGROND 8D https://2img.net/r/ihimizer/img195/2955/schermafbeelding2012102n.png
Das me poooony <3
Gast Gast
Onderwerp: Re: The Flood za 27 okt - 0:31
Eindelijk mijn verhaallijn af ;3
Dylan
Dog profile Age: 3,4 years Lifestyle: Free Partner: I am not allowed to love.
Onderwerp: Re: The Flood za 27 okt - 5:51
Mijn achtergrond is dit plaatje: http://static1.fjcdn.com/comments/digging+minecraft+style+_d855003fc1cff3aa9a9cb1bb72c3db5f.png 8D
Mitch
Dog profile Age: 3 years Lifestyle: Left behind and falling apart Partner: let's find love in a hopeless place
Onderwerp: Re: The Flood za 27 okt - 9:06
omgomgomg sorry voor mijn inactiviteit! D: but i'm back en ik zie Bentos is mod en aaah gefeliciteerd mopp <3 damn ik heb best veel gemist of niet ? anyways ik ga weer spammen hiero!
Gast Gast
Onderwerp: Re: The Flood za 27 okt - 22:07
PUCKIECHICKIE ;3 ben blij dat je weer terug bent!!! En dankjedankje ^^
Uhm.. volgens mij valt het wel mee wat je gemist heb. Sommige hebben hun account verandert, zijn wat nieuwe bij gekomen but that's it ;D
Michelle
Dog profile Age: Unknown Lifestyle: Solitair Partner: The birds fly out...
Welkom op Boundless, een honden RPG waar je een hond met krachten (zogenoemde 'forces') of een realistische hond speelt. Laat je hond uitgroeien tot een machtige Packleader, maak vrienden en vijanden, vind een relatie of blijf dapper alleen. Alles is mogelijk, because you are boundless! (lees meer)
SEIZOEN
JAAR 1
De winter heeft zijn intocht gemaakt en blaast met een gure wind over de velden van Boundless. Prooi is schaars, warmte zelfs nog schaarser. Temperaturen liggen tussen de -10 en 5 °C, en een winterse bui is niet uit te sluiten.