Floortje is nogal lonly, ik ben dus opzoek naar een hond waarmee ze het goed kan vinden. Jammer voor haar, wordt dit nooit een echte vriend. Ze blijft haar hele leven lonly. Het kan een hond ik haar pack zijn (The Ancora pack) maar het zou ook kunnen dat het een hond buiten de roedel is, dan bezoekt ze die vaak (soms zelfs te vaak). Als zij en die hond elkaar een paar maanden kennen verdwijnt die plots, Floor weet zich geen raad en gaat zoeken. Na 4 dagen geeft ze de moed op en zoekt nog maar een dag verder, ze hoopt dat hij/zij alsnog uit de hemel komt zeggen. Na een eenzame week, waarbij ze alleen haar hol uitkwam om te eten, beseft ze dat ze in de steek is gelaten. Hierna vertrouwt ze niemand meer, ze doet nog aardig enzo, maar nooit ziet ze iemand als haar vriend.
Ik maak Floor lekker zielig, maar ik heb eens zin in een beetje drama. Ik zoek dus iemand die voor haar als een vriend is, het liefst nog uit een andere pack. Met een beetje een gemeen karakter, dat merkt Floor niet.
About Floor:
Aardig♥ Speels♥ Snel gekwetst♥ Eenzaam♥ Lief
Floor is al haar hele leven eenzaam, als pup is ze in de steek gelaten. Een oud vroutje haalde haar van straat en ging haar verzorden, ze kreeg een warm kussentje, plastic speeltjes, melk, en toen ze dat niet meer nodig had heerlijk eten. Maar iedereen komt aan zijn of haar einden, en ook het vroutje stierf (Floor was toen 10 maanden). Ze ontsnapte door een gaatje en zwierf twee jaar lang. Tot ze Lulu (nu leider van The Ancora Pack) ontmoette, ze zwierf met haar en een paar andere honden rond. Steeds ontmoette ze nieuwe honden, tot ze besloten een pack te vormen. Na ongeveer twee weken begon Floor met haar tochtjes, ze doorzacht heel boundless. Tot ze bij een meertje een andere hond ontmoette. Ze werden vrienden en gingen vaak bij elkaar op bezoek (Floor bij de hond). Floor zei dat ze een zwerfhond was, omdat iemand mocht weten.
Lijstje:
Ik wil wel een zogenaamde vriend van Floor worden!
Naam acc:
Leeftijd (moet wel rond haar leeftijd zijn):
Pack/roedel:
Karakter:
Waarom wil je Floor`s vriend worden?:
Extra:
Ik hoop dat er lekker veel aanmeldingen komen.