Dog profile Age: 1,5 Lifestyle: Solitair Partner: I'll bring you hell
Onderwerp: Le M'non zooi za 15 sep - 8:39
Ik bewerk al een tijdje en heb ook al een tijde setjes gemaakt, maar sinds kort (Maadje ofzo) heb ik een heel leuk programmaatje gedownload genaamd GIMP. Al die photoshop onzin haat mij T^T
Ik teken ook veel, maar heb nu nog niks wat ik kan laten zien dus ik show nu alleen manipjes :3 Btw, de manip plaatjes kunnen een beetje heel groot zijn c:
Terragon (Van WS):
Ja hier staat mijn DA overheen zodat people hem niet gaan gebruiken :') Ik zal hem ook nog wel uploaden zonder het tekstje
Silent killer:
Deze vind ik zelf niet zo heel erg mooi
Pas op! groot plaatje:
Stiekem trots op
Sucic (Karakter):
Weer dat leuke tekstje Zal deze ook wel uploaden zonder tekst
Mitch
Dog profile Age: 3 years Lifestyle: Left behind and falling apart Partner: let's find love in a hopeless place
Onderwerp: Re: Le M'non zooi zo 16 sep - 2:20
damnn its awesome! de eerste blijft de mooiste vind ik ^^ we want more >D
Ogani
Dog profile Age: 1,5 Yearz Lifestyle: Wanna join Partner: Noob.
Onderwerp: Re: Le M'non zooi zo 16 sep - 7:51
Omg 8D die zijn stuk voor stuk echt awesum ^^
Laika
Dog profile Age: 3 Months Lifestyle: Solitair Partner: Eh, love. Nah, thats is nothing for me
Onderwerp: Re: Le M'non zooi ma 17 sep - 5:21
Ik vind die van die sneeuwluipaard echt prachtig! De rest is ook heeel erg mooi!
Acnologia
Dog profile Age: 1,5 Lifestyle: Solitair Partner: I'll bring you hell
Onderwerp: Re: Le M'non zooi ma 17 sep - 5:32
Thanks, thanks and thanks ;D
Nog een sneeuwluipaard:
Sucic van WS:
Penny
Dog profile Age: 4 Years. Lifestyle: Alone / lives with people Partner: None yet
Onderwerp: Re: Le M'non zooi ma 17 sep - 6:45
OMG, die sneeuwluipaard is ook geweldig (ik ben ook Laika) die van Susic is ook heel erg goed.
Welkom op Boundless, een honden RPG waar je een hond met krachten (zogenoemde 'forces') of een realistische hond speelt. Laat je hond uitgroeien tot een machtige Packleader, maak vrienden en vijanden, vind een relatie of blijf dapper alleen. Alles is mogelijk, because you are boundless! (lees meer)
SEIZOEN
JAAR 1
De winter heeft zijn intocht gemaakt en blaast met een gure wind over de velden van Boundless. Prooi is schaars, warmte zelfs nog schaarser. Temperaturen liggen tussen de -10 en 5 °C, en een winterse bui is niet uit te sluiten.