Boundless
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Mini-meeting?

Ga naar beneden 
+13
Lawrence
Cato
Oreo
Skye
Ib
Shadow
Damon
Mitch
Dylan
Leaf
Nuri
Penny
Vegas
17 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Penny

Penny


Mini-meeting? - Pagina 2 2upzi21
Posts : 279
Ω : 79

Dog profile
Age: 4 Years.
Lifestyle: Alone / lives with people
Partner: None yet

Mini-meeting? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mini-meeting?   Mini-meeting? - Pagina 2 Emptydi 11 sep - 6:08

Ik zou het (nogmaals) fijn vinden als het in de buurt van Noord-Holland ligt ;)

Een logeerpartijtje lijkt me leuk, alleen bij wie zou dat kunnen, aangezien het waarschijnlijk niet bij iedereen kan :)
Terug naar boven Ga naar beneden
Mitch

Mitch


Mini-meeting? - Pagina 2 Av1ua1
Posts : 533
Ω : 71

Dog profile
Age: 3 years
Lifestyle: Left behind and falling apart
Partner: let's find love in a hopeless place

Mini-meeting? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mini-meeting?   Mini-meeting? - Pagina 2 Emptydi 11 sep - 6:10

Utrecht zou ook kunnen, alleen zijn daar niet echt parken voor zover ik weet, maar we zouden altijd kunnen gaan bowlen ergens, bowlingbanen zijn er overal dus dan hoef je alleen te kijken welke lokatie het handigst is


Het is maar een idee, want ik heb geen idee waar iedereen woond xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Vegas
Admin
Vegas


Mini-meeting? - Pagina 2 2upzi21
Posts : 1602
Ω : 385

Dog profile
Age: 4 years
Lifestyle: Guess I'm on my own again
Partner: Love. Naah, thanks.

Mini-meeting? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mini-meeting?   Mini-meeting? - Pagina 2 Emptydi 11 sep - 6:12

@ Puck,
Ik heb serieus geen flauw idee hoe je vanaf een station in A'dam naar een metro/tram/bus/idk kunt opstappen die naar Artis leidt. Ik kom echt nooit in A'dam x)

N-H hebben mijn ouders goedgekeurd qua in-mijn-uppie-reizen-voor-vreemde-mensen (ja ik ben 16 maar mijn ouders zijn panisch en vinden het al heel wat dat ze me zoiets laten organiseren :')) en anders zal ik gebracht moeten worden, wat em waarschijnlijk ook niet wordt. Of ik moet iemand vanuit hier vragen om mee te gaan, maar die moet dan wel in Hoorn of Obdam opstappen, en ik denk niet dat iemand daar langskomt :')

@ Lies,
Mij maakt het niet uit of je een vriendin meeneemt, alleen als zij het gezellig vindt natuurlijk ;p
En mijn huis is groot genoeg voor een overnachting, maar waarschijnlijk mag niemand dat toch, en ik lig nogal afgelegen :')

@ Sykes,
/doet hard haar best te bedenken waar Emmen ligt/
Heb jij dan niet zo'n OV van de overheid? Of verzin ik nu dat je student ben? Ik weet het niet meer zo goed x')
Terug naar boven Ga naar beneden
https://boundless.actieforum.com
Cato

Cato


Mini-meeting? - Pagina 2 Av1ua1
Posts : 7
Ω : 2

Dog profile
Age: 3,5 years Old
Lifestyle: Loner.
Partner: Are you stoned or something?

Mini-meeting? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mini-meeting?   Mini-meeting? - Pagina 2 Emptydi 11 sep - 6:14

@Megan, Emmen ligt in Zuid-Oost Drenthe aan de Duitse Grens,
Google het anders maar.
Nee ik ben nog geen 18, want anders kon ik wel gratis doordeweeks reizen, en of dat geld in de herfstvakantie weet ik niet.
Maar het is voor mij dus niet echt betaalbaar, ook het ov zoals chipdingetje is vanaf hier naar amsterdam erg duur. D;
Ik woon echt in het dodelijkste stuk van Nederland, tijd om te verhuizen...
Terug naar boven Ga naar beneden
Penny

Penny


Mini-meeting? - Pagina 2 2upzi21
Posts : 279
Ω : 79

Dog profile
Age: 4 Years.
Lifestyle: Alone / lives with people
Partner: None yet

Mini-meeting? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mini-meeting?   Mini-meeting? - Pagina 2 Emptydi 11 sep - 6:38

Ik hoop alleen wel dat het niet Zaterdag, zondag, maandag of dinsdag in de herfstvakantie is want dan ben ik sowieso in Parijs, de rest van die dagen kan ik wel
Terug naar boven Ga naar beneden
Vegas
Admin
Vegas


Mini-meeting? - Pagina 2 2upzi21
Posts : 1602
Ω : 385

Dog profile
Age: 4 years
Lifestyle: Guess I'm on my own again
Partner: Love. Naah, thanks.

Mini-meeting? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mini-meeting?   Mini-meeting? - Pagina 2 Emptydi 11 sep - 6:42

@ Sykes,
True, true, reizen is echt ontzettend duur... Hmm, kun je je ouders misschien niet overhalen om een dagje naar Amsterdam/Zaandam te gaan? Dat je met ze meereist ofzo?

@ Melissa,
Ik denk dat daar wel op gelet kan worden, aangezien ik meestal aan het begin van de vakantie ook niet beschikbaar ben ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
https://boundless.actieforum.com
Penny

Penny


Mini-meeting? - Pagina 2 2upzi21
Posts : 279
Ω : 79

Dog profile
Age: 4 Years.
Lifestyle: Alone / lives with people
Partner: None yet

Mini-meeting? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mini-meeting?   Mini-meeting? - Pagina 2 Emptydi 11 sep - 7:04

Gelukkig *haalt opgelucht heel diep adem* ik vind het heel aardig dat daar opgelet kan worden, bedankt :D
Terug naar boven Ga naar beneden
Ib
ɪƅ // ƒɪʌɲƈє ơƒ ʛʌɾɾɣ
Ib


Mini-meeting? - Pagina 2 2upzi21
Posts : 615
Ω : 0

Dog profile
Age: 0.5 years
Lifestyle: Loner
Partner: The sad tale of a witch and a prince

Mini-meeting? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mini-meeting?   Mini-meeting? - Pagina 2 Emptydi 11 sep - 8:18

Midden in het land is voor mij sowieso geen optie. Mijn ouders willen me namelijk brengen. Alleen met het openbaar vervoer mag ik niet. Tja, ik zie wel wat de locatie wordt en kijk dan of het in de buurt is.
En eventueel zou er één persoon bij mij mogen logeren denk ik wel. Ik woon in Haarlem en ben geen pedo xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Dylan

Dylan


Mini-meeting? - Pagina 2 Av1ua1
Posts : 104
Ω : 49

Dog profile
Age: 3,4 years
Lifestyle: Free
Partner: I am not allowed to love.

Mini-meeting? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mini-meeting?   Mini-meeting? - Pagina 2 Emptydi 11 sep - 11:11

Voor mensen die met het OV moeten reizen: Ik heb een treinabbonement waarmee ik 3 personen met 40% korting mee kan nemen. Aangezien ik uit Groningen kom, kom ik onder andere langs de stations Zwolle en Amersfoort, wat (voor zover ik weet) vrij centrale stations zijn waar meerdere mensen langs zullen komen. Als je je kaartje online bestelt, kan je die korting instellen, en zolang we samen reizen (als in, bij elkaar zitten) is dat geldig. Bij deze bied ik dit dus aan voor de mensen die anders de reis niet kunnen betalen. ;3


&&Megan; Kim (hier Hatya) komt uit Hoorn, ze stapt wel op bij Kersenboogerd maar komt sowieso langs station Hoorn. En ja, zij wil ook graag naar de meeting komen. C=
Terug naar boven Ga naar beneden
Lawrence
Moderator
ʙᴇᴀᴜᴛɪғᴜʟ ᴅɪsᴀsᴛᴇʀ
Lawrence


Mini-meeting? - Pagina 2 Av1ua1
Posts : 283
Ω : 115

Dog profile
Age: 4 yeαrѕ.
Lifestyle: loѕт ғorever.
Partner: ғorever αloɴe.

Mini-meeting? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mini-meeting?   Mini-meeting? - Pagina 2 Emptywo 12 sep - 3:24

WALIBIBI, WALIBI.. MUST MEET IN WALIBI YAAAWWWK.

Ik wil heel graag jullie sweeterts meeten, datum maakt mij niet zo uit.. echt niet. Ik hoor de datum wel en dan zal ik zien of ik kan komen ;D En uh Walibi is niet zo duur als je met een groep van tien mensen gaat dan heb je groepskorting en dan betaal je intotaal maar negentien euro ofzo... Maar ik denk dat als het Artis word ik niet komt.. aangezien ik daar al heeeeel vaak ben geweest en toevallig vorige week nog. Al wil ik jullie heel graag ontmoeten heur ;D

edit; uh ik kom uit Den Helder maar word waarschijnlijk gebracht aangezien trein reizen heel duur voor mij zijn.. zijn er mensen in Noord Holland of Friesland die mee willen rijden dan kan dat ;D Er kunnen dan nog drie mensen meerijden ;p
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.atherny.actieforum.com
Oreo

Oreo


Mini-meeting? - Pagina 2 Av1ua1
Posts : 325
Ω : 82

Dog profile
Age: 3 years
Lifestyle: Let's party all night
Partner: My heart is letting go

Mini-meeting? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mini-meeting?   Mini-meeting? - Pagina 2 Emptywo 12 sep - 3:33

Ik ga straks wel een beetje googlen opzoek naar leuke stekkies waar we eventueel naar toe zouden kunnen gaan c:
Walibi is voor mij geen goed idee, ik durf zowat nergens in xD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://crystallblues.tumblr.com
Lawrence
Moderator
ʙᴇᴀᴜᴛɪғᴜʟ ᴅɪsᴀsᴛᴇʀ
Lawrence


Mini-meeting? - Pagina 2 Av1ua1
Posts : 283
Ω : 115

Dog profile
Age: 4 yeαrѕ.
Lifestyle: loѕт ғorever.
Partner: ғorever αloɴe.

Mini-meeting? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mini-meeting?   Mini-meeting? - Pagina 2 Emptywo 12 sep - 3:42

Oreo; oooeeh daar komt dan wel verandering in ;D Geloof me ik vond het doodeng, totdat ik gewoon één keer gewoon der in ben gegaan en sinds dien vind ik ik het GEWELDIG <'drie maarja ik wil niks afdwingen als mensen niet winnen oke ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.atherny.actieforum.com
Penny

Penny


Mini-meeting? - Pagina 2 2upzi21
Posts : 279
Ω : 79

Dog profile
Age: 4 Years.
Lifestyle: Alone / lives with people
Partner: None yet

Mini-meeting? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mini-meeting?   Mini-meeting? - Pagina 2 Emptywo 12 sep - 3:48

Ik durf ook nergens in :(
Terug naar boven Ga naar beneden
Vegas
Admin
Vegas


Mini-meeting? - Pagina 2 2upzi21
Posts : 1602
Ω : 385

Dog profile
Age: 4 years
Lifestyle: Guess I'm on my own again
Partner: Love. Naah, thanks.

Mini-meeting? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mini-meeting?   Mini-meeting? - Pagina 2 Emptywo 12 sep - 4:57

Pretparken zijn smerig, maar wel grappig :')

@ Doos,
Really, uit Hoorn? Awesome >:3 Hoe is zij van plan heen te gaan?

@ Bente,
Waarschijnlijk willen mijn ouders me ook brengen, en ik woon langs de snelweg zeg maar als je vanaf Den Helder komt, dus eventueel zouden jouw ouders je bij mij af kunnen zetten, en dan kun je bij ons in de auto komen eventueel. En dan zouden er ook nog... 4 anderen mee (plek voor 7 in de auto).

DUS we hebben Artis vs Walibi?

En he, als je naar Walibi zouden gaan, we hoeven niet constant in de attracties, right? Dan zouden we dat gewoon moeten verdelen tussen een tijdje wel attracties, een tijdje niet, en als je nergens in durft, ga ik gewoon mee in de draaimolen ofzo hoor ;3
Terug naar boven Ga naar beneden
https://boundless.actieforum.com
Shadow

Shadow


Mini-meeting? - Pagina 2 Av1ua1
Posts : 190
Ω : 46

Dog profile
Age: 6,5 months old
Lifestyle: Solitair
Partner: it is too good to be true

Mini-meeting? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mini-meeting?   Mini-meeting? - Pagina 2 Emptywo 12 sep - 5:10

Waar ligt walibi (ja ik ben te lui om het op te zoeken) en is het heel erg duur?

[edit=ik heb het opgezocht, en ik weet bijna zeker dat het te verweg is :( dus Artis is eigenlijk wel de enige optie voor mij]
Terug naar boven Ga naar beneden
Mitch

Mitch


Mini-meeting? - Pagina 2 Av1ua1
Posts : 533
Ω : 71

Dog profile
Age: 3 years
Lifestyle: Left behind and falling apart
Partner: let's find love in a hopeless place

Mini-meeting? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mini-meeting?   Mini-meeting? - Pagina 2 Emptywo 12 sep - 5:33

het maakt mij kwa lokatie niet veel uit, want ik woon zowat precies in het midden van Nederland, en of het nou artis of walibi is, we vermaken ons wel denk ik C:

toch stem ik stiekem op walibi >D

Terug naar boven Ga naar beneden
Dylan

Dylan


Mini-meeting? - Pagina 2 Av1ua1
Posts : 104
Ω : 49

Dog profile
Age: 3,4 years
Lifestyle: Free
Partner: I am not allowed to love.

Mini-meeting? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mini-meeting?   Mini-meeting? - Pagina 2 Emptywo 12 sep - 6:07

Vegas schreef:

@ Doos,
Really, uit Hoorn? Awesome >:3 Hoe is zij van plan heen te gaan?

OV. Denk dat ze ook wel met jou in de auto mee zou willen als dat idd kan. Maar ik ben haar niet, dus dat weet ik niet :')

&& ik stem Artis. Ik wil al langer daar een keertje heen en dit is in mijn geval de perfecte kans. Bovendien vind ik Walibi veel te duur voor iets waar ik toch maar half van ga genieten. ;x
Dus ja, ik reis liever een uur langer om 10 euro minder te betalen en een hoop meer plezier te hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lawrence
Moderator
ʙᴇᴀᴜᴛɪғᴜʟ ᴅɪsᴀsᴛᴇʀ
Lawrence


Mini-meeting? - Pagina 2 Av1ua1
Posts : 283
Ω : 115

Dog profile
Age: 4 yeαrѕ.
Lifestyle: loѕт ғorever.
Partner: ғorever αloɴe.

Mini-meeting? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mini-meeting?   Mini-meeting? - Pagina 2 Emptywo 12 sep - 6:15

Doos; als je als een groep van meer dan tien personen gaat heb je groepskorting en betaal voor de hele groep maar iets van negentien euro dat is echt niks.. Dusja ;p Als we die prijs verdelen betaal je bijna niks, alleen dan nog wat geld voor eventueel eten en drinken. Maar zoals ik al zei ik wil niet dwingerig overkomen, wil alleen heeeel graag naar Walibi ;D

Megan; jaa dat zouden we dan eventueel wel kunnen doen, als het zover is moeten we maar even nummers uitwisselen en dan regelen we wel hoe en wat.

En Walibi ligt om precies te zijn ergens in Flevoland, minder dan een uurtje rijden als je rond de omstreek Noord Holland komt, dat geld trouwens ook voor Friesland. Er gaat een trein vanuit Amsterdam naar Harderwijk en vanuit Harderwijk gaat er een bus rechtstreeks naar Walibi, aangezien het park een eigen buslijn heeft.

Nog meer informatie? Ik zoek het allemaal op ;D

edit; heb nog even gekeken voor een groep van tien t/m negentien personen betaal je zeventwintig is meer sorry had negentien in me hoofd. Maar als we dus met meer dan tien personen zijn betaalt iedereen maar één euro acht ik heb dan gerekend met ongeveer vijftien personen, dus maar één euro en acht cent per persoon, tfuuu dat is no money peeps.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.atherny.actieforum.com
Dylan

Dylan


Mini-meeting? - Pagina 2 Av1ua1
Posts : 104
Ω : 49

Dog profile
Age: 3,4 years
Lifestyle: Free
Partner: I am not allowed to love.

Mini-meeting? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mini-meeting?   Mini-meeting? - Pagina 2 Emptywo 12 sep - 7:03

@Bente; ik weet niet waar jij dat allemaal vindt, want als ik op de site van Walibi zelf kijk, is de groepskorting pas vanaf 20 personen en is het € 22,50 per persoon. :p Die groepstarieven zijn eigenlijk altijd per persoon, want anders is het idd no money en verdient het park niets meer. En zelfs als we die groepskorting voor elkaar krijgen, is het duurder dan Artis, waar ik nog steeds liever heen ga.

Nja, ik vind het best als het in Walibi is hoor.. maar reken er dan niet op dat ik kom. Als Boundless zo door gaat, komt er vast nog wel een tweede meet die dan wel wat meer naar mijn smaak is. :'}
Terug naar boven Ga naar beneden
Skye

Skye


Mini-meeting? - Pagina 2 2upzi21
Posts : 129
Ω : 15

Dog profile
Age: »3 yrs 'nd 3 mnts
Lifestyle: »Get the fuck off.
Partner: »Daredevilɞ

Mini-meeting? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mini-meeting?   Mini-meeting? - Pagina 2 Emptywo 12 sep - 8:03

Jullie gaan veel te snel D'= ik las iets over dat er iemand bij roomz mogt logeren eventueel ;P dan zou ik als het erfens noordelijkerwas een dag can te voren naar haar kunnen dus komen er weer mogelijkheden open voor mij ;3
Walibi lijkt mij wel heel cool ;D maaralles is zoduur ik kan ook gaan kijken naar parken in utrecht?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://judithplatte.deviantart.com/
Ib
ɪƅ // ƒɪʌɲƈє ơƒ ʛʌɾɾɣ
Ib


Mini-meeting? - Pagina 2 2upzi21
Posts : 615
Ω : 0

Dog profile
Age: 0.5 years
Lifestyle: Loner
Partner: The sad tale of a witch and a prince

Mini-meeting? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mini-meeting?   Mini-meeting? - Pagina 2 Emptywo 12 sep - 22:08

Juud, als we naar Artis of Walibi of whatever gaan mag je van mij blijven logeren hoor (: Kom je een dag van tevoren en rijd je gezellig mee ^_^ Dan heb jij ook wat meer kans om mee te gaan.
En eigenlijk denk ik dat Artis het beste zou zijn, aangezien ik niet denk dat er iemand bang is voor flamingo's.
Juud, moet ik le logeer plek voor jou reserven?
Terug naar boven Ga naar beneden
Lawrence
Moderator
ʙᴇᴀᴜᴛɪғᴜʟ ᴅɪsᴀsᴛᴇʀ
Lawrence


Mini-meeting? - Pagina 2 Av1ua1
Posts : 283
Ω : 115

Dog profile
Age: 4 yeαrѕ.
Lifestyle: loѕт ғorever.
Partner: ғorever αloɴe.

Mini-meeting? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mini-meeting?   Mini-meeting? - Pagina 2 Emptywo 12 sep - 23:58

Hier staat het aan de zijkant onder 'Online Tickets' staat de onderste; ticket groep tien t/m negentien personen en daarachter zeventwintig euro.

http://www.walibi.com/holland/nl-nl/pretpark/online-tickets

Moet je via internet bestellen en dan bij het park betalen, dat is zo geregeld aangezien ik dat al één keer eerder heb gedaan ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.atherny.actieforum.com
Vegas
Admin
Vegas


Mini-meeting? - Pagina 2 2upzi21
Posts : 1602
Ω : 385

Dog profile
Age: 4 years
Lifestyle: Guess I'm on my own again
Partner: Love. Naah, thanks.

Mini-meeting? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mini-meeting?   Mini-meeting? - Pagina 2 Emptydo 13 sep - 4:57

En dat is de naaistreek, Bente :') Als je ze gaat bestellen, zie je dat het €27 per stuk is. En dat is duur voor iemand die geen werk heeft. Ik besef nu dat Walibi voor mij niet helemaal mogelijk zal zijn, aangezien ik dan zeker €35 mee moet nemen wil ik daar een leuk dagje hebben, en tja, zelfs dat heb ik niet.
Als er meer mensen zijn die Artis boven Walibi op hun lijstje hebben, en ik wil hiermee niemand buitensluiten of zoiets, lijkt het me verstandiger om naar Artis te gaan ;o
Terug naar boven Ga naar beneden
https://boundless.actieforum.com
Penny

Penny


Mini-meeting? - Pagina 2 2upzi21
Posts : 279
Ω : 79

Dog profile
Age: 4 Years.
Lifestyle: Alone / lives with people
Partner: None yet

Mini-meeting? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mini-meeting?   Mini-meeting? - Pagina 2 Emptydo 13 sep - 5:04

Vegas schreef:
En dat is de naaistreek, Bente :') Als je ze gaat bestellen, zie je dat het €27 per stuk is. En dat is duur voor iemand die geen werk heeft. Ik besef nu dat Walibi voor mij niet helemaal mogelijk zal zijn, aangezien ik dan zeker €35 mee moet nemen wil ik daar een leuk dagje hebben, en tja, zelfs dat heb ik niet.
Als er meer mensen zijn die Artis boven Walibi op hun lijstje hebben, en ik wil hiermee niemand buitensluiten of zoiets, lijkt het me verstandiger om naar Artis te gaan ;o

Artis... Meen je dat? JAAAAAAA! Ik stem voor Artis want Walibi is te duur en veels te verweg, dus voor mij is Artis echt de enige optie (ja ik heb dit al honderd keer gezecht, maar ach, nu weet iedereen het geloof ik wel XD)
Terug naar boven Ga naar beneden
Dylan

Dylan


Mini-meeting? - Pagina 2 Av1ua1
Posts : 104
Ω : 49

Dog profile
Age: 3,4 years
Lifestyle: Free
Partner: I am not allowed to love.

Mini-meeting? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mini-meeting?   Mini-meeting? - Pagina 2 Emptydo 13 sep - 6:46

Is het misschien handig om even een lijstje te maken met wie waarvoor stemt, of gewoon de stemmen in het algemeen? Tis een beetje rommelig zo xD (Nouja, dat valt vast mee, maar ik ben een enorme perfectionist :I )

Misschien ook nog interessant.. Deze maand is het bij Artis kortingsmaand, dus kost het (voor mensen ouder dan 12) maar 14 euro, in plaats van 18,95 ofzo. Ik weet niet hoe makkelijk mensen hier 14 euro bij elkaar kunnen krijgen maar als dat een beetje snel lukt, kan de meeting op zich ook eind deze maand plaatsvinden? Al heb ik ook niks tegen de herfstvakantie. <:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Mini-meeting? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mini-meeting?   Mini-meeting? - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Mini-meeting?
Terug naar boven 
Pagina 2 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Boundless :: GENERAL :: INFORMATION :: MEETINGS-
Ga naar: