Dog profile Age: 4 years Lifestyle: Guess I'm on my own again Partner: Love. Naah, thanks.
Onderwerp: Nieuwe skin vr 31 aug - 1:37
Het zal jullie vast wel (hopelijk :')) zijn opgevallen dat Boundless een nieuwe lay-out heeft. Well, tadaaaam! Dit is de herfstskin van Boundless! Ik heb geprobeerd de lay-out zo te maken dat je zelf in de sfeer van de herfst komt :) Ook al hebben we natuurlijk allemaal veel liever zomer, want komaan, vallende blaadjes en rukwinden zijn echt oervervelend :l
Eventuele foutjes die je hebt gezien in de skin kunnen hieronder worden doorgegeven!
Ik had hem natuurlijk al eerder mogen bewonderen. Maar nu hij er eenmaal onstaat is ie nog mooier =D Wauw Megan, echt mijn complimenten voor de creatie ^^
Laat de herst maar komen.. Haha. Het gevoel is er.
Aiden
Dog profile Age: 2 yr. Lifestyle: Solitair. Partner: Nu-uh.
Onderwerp: Re: Nieuwe skin vr 31 aug - 2:49
Sweet mother of God.
HET IS ECHT ZOO MOOI! <3 Echt liefde voor deze lay-out .Je komt inderdaad zo in het herfstgevoel! <3
Wel één foutje: Bij mensen die online zijn etc, staat er nog een vierkant zwart randje zegmaar er omheen. <3
Laatst aangepast door Aiden op vr 31 aug - 3:00; in totaal 1 keer bewerkt
Mitch
Dog profile Age: 3 years Lifestyle: Left behind and falling apart Partner: let's find love in a hopeless place
Onderwerp: Re: Nieuwe skin vr 31 aug - 2:54
KJFGHSKDHJSGDHDKFJHFGHJFDKH so beautiful i haz to cry ;_; Megan, super super super. Ik was al verlieft op de test versie, maar dit slaat alles <3 Zit al helemaal in het herfst gevoel >D
loveeeeeeee it
Dylan
Dog profile Age: 3,4 years Lifestyle: Free Partner: I am not allowed to love.
Onderwerp: Re: Nieuwe skin vr 31 aug - 3:16
Het menu doet bij mij nog steeds raar, maar als het voor ieder ander normaal is maakt het mij niet zo veel uit. De skin is verder super nice. Moet er wel even aan wennen natuurlijk. :')
Fantastic job <3
Zeal
Dog profile Age: 12 moons Lifestyle: solitair Partner: Euh, no
Onderwerp: Re: Nieuwe skin vr 31 aug - 5:39
Oeww supersupersuper mooi <3_<3 ik vind het echt een hele leuke skin, vooral het menu vindt ik erg schattig :3 zo wordt de herfst toch al een stuk leuker xP
Ib ɪƅ // ƒɪʌɲƈє ơƒ ʛʌɾɾɣ
Dog profile Age: 0.5 years Lifestyle: Loner Partner: The sad tale of a witch and a prince
Onderwerp: Re: Nieuwe skin vr 31 aug - 7:53
N'aww, hij is echt om op te vreten :] Love it, serieusly. Het geeft echt helemaal die herfstsfeer. PWETTY!
Ogani
Dog profile Age: 1,5 Yearz Lifestyle: Wanna join Partner: Noob.
Onderwerp: Re: Nieuwe skin vr 31 aug - 8:19
Ja idd, de menu's staan wat raar :3
MAAR WIE LET DAAR NOU OP. OMG ZEG. JEZUSMINAWATEENGAVELAYOUT O_______O
Ik zit al helemaal in het herfstgevoel
Vegas Admin
Dog profile Age: 4 years Lifestyle: Guess I'm on my own again Partner: Love. Naah, thanks.
Onderwerp: Re: Nieuwe skin vr 31 aug - 10:05
@ Mensjes waar het menu raar staat, Waarschijnlijk komt dit óf door de browser die jullie gebruiken, óf door de grootte van het scherm van je computer/laptop ;d
And thank you all <3
Dylan
Dog profile Age: 3,4 years Lifestyle: Free Partner: I am not allowed to love.
Onderwerp: Re: Nieuwe skin vr 31 aug - 10:57
Ja, zoiets dacht ik idd ook al. Echt jammer dat het niet voor iedereen hetzelfde kan zijn. Silly actieforum. :C
Nog een dingetje wat gedeeltelijk met de grootte van mijn scherm te maken heeft: op de homepage rekken de gebiedplaatjes het forum een beetje uit. Is heel raar om van topic naar homepage te gaan en het forum opeens een stukje dunner te zien worden. xD Maarja, als je er niks aan doet, vind ik het ook niet erg (;
Floor
Dog profile Age: 2 jaar en 9 maanden Lifestyle: Groepsdier [The ancora pack] Partner: Love can not find me
Onderwerp: Re: Nieuwe skin vr 31 aug - 21:29
Prachtig! Ik vind het mooi bedacht, met dat stukje: Home, Index, Groepen etc.
Vegas Admin
Onderwerp: Re: Nieuwe skin za 1 sep - 1:57
@ Doos, Nou ja, volgens mij is het bij de meesten normaal, en als ik het forum breder zou maken, ziet dat er in mijn ogen weer heel lomp uit (ik ben niet zo van de brede forums :')), dus dat laat ik wel gewoon zo ;)
@ Teddybear, Merci :D
Bentley
Dog profile Age: 3 years Lifestyle: Solitair Partner: I'd rather stay alive then lose my heart in love.
Onderwerp: Re: Nieuwe skin za 1 sep - 2:12
Wowie, het ziet er echts uper uit!
Oreo
Dog profile Age: 3 years Lifestyle: Let's party all night Partner: My heart is letting go
Onderwerp: Re: Nieuwe skin zo 2 sep - 1:12
Ben weer eens lekker laat hiermee DWKFJWPWFKEJWJ 8D Ik vind de lay-out echt superfreakingepicawesomegaaf! <33 Super gedaan Megan <3
Vegas Admin
Welkom op Boundless, een honden RPG waar je een hond met krachten (zogenoemde 'forces') of een realistische hond speelt. Laat je hond uitgroeien tot een machtige Packleader, maak vrienden en vijanden, vind een relatie of blijf dapper alleen. Alles is mogelijk, because you are boundless! (lees meer)
SEIZOEN
JAAR 1
De winter heeft zijn intocht gemaakt en blaast met een gure wind over de velden van Boundless. Prooi is schaars, warmte zelfs nog schaarser. Temperaturen liggen tussen de -10 en 5 °C, en een winterse bui is niet uit te sluiten.