Dog profile Age: 0.5 years Lifestyle: Loner Partner: The sad tale of a witch and a prince
Onderwerp: Re: The Flood vr 7 sep - 7:45
Minimeeeet! Ik ben voor Artis omdat ik dan zeker weet dat ik mag >D
Enen, omg, ik ben zo facking trots op mezelf. Het is me werkelijk nog nooit gelukt vriendinnen te maken op school. Tenminste, geen normale. En vandaag wordt ik gewoon meegevraagd om met Fabienne, Amber, Megan (a), Anniek en Vivian bij Marijke The Hunger Games te kijken. Serieus, hoe is dat mogelijk? Het was zo gezellig :O We hebben dr ook gegeten en we gaan er ook zwemmen enzo omdat Marijke vet rijk is en een zembad in haar tuin heeft. En ik ben uitgenodigd om bij Amber of Anniek met iedereen te logeren en alle Twilight te kijken en.. Pf, ik ben zo trots op mezelf (:
Bentley
Dog profile Age: 3 years Lifestyle: Solitair Partner: I'd rather stay alive then lose my heart in love.
Onderwerp: Re: The Flood vr 7 sep - 8:05
You go girl!
MiepMiep. Een vriendin van mij was gisteren boos op mij, omdat ik anast iemand anders ging zitten, en dat vond ze niet leuk. En vandaag was ze me ana het negeren en zo, en heel bot ana het doen enzo, omdat ik zei dat ik ook een keer met iemand anders samen wou werken. Ik heb vorig jaar al bijna met alles samen gewerkt met haar, en samenwerken met ahar gaat niet zo geweldig goed. :/
Ach ja. *Bijna klaar met de uitleg. MiepMiep.
Vegas Admin
Dog profile Age: 4 years Lifestyle: Guess I'm on my own again Partner: Love. Naah, thanks.
Onderwerp: Re: The Flood za 8 sep - 0:33
/leest heel snel iets over een meeting.
WELKE ARTISMEETING?
@ Romy, I like Megan (a) Suuuupergezellig :D Echt fijn voor je dat je zoveel vriendinnen hebt, dat is al heel wat anders vergeleken met vorig jaar, right? :3 So happy for you <3
Ib ɪƅ // ƒɪʌɲƈє ơƒ ʛʌɾɾɣ
Dog profile Age: 0.5 years Lifestyle: Loner Partner: The sad tale of a witch and a prince
Onderwerp: Re: The Flood za 8 sep - 2:11
@Megan: Dat is aan u Megan-princess xD Wij zijn voor een artis meeting, maar aangezien u le admin bent: aan u de eer hem te organiseren (:
Haha, yeah. Ikr? Ik had dat helemaal niet verwacht :O Maar zoals het er nu uitziet wordt dit schooljaar top ^_^ Hoe gaat het bij jou btw?
@Char: Maar.. Maar.. Iedereen zit toch wel eens naast iemand anders? :O Wat een gezeik zeg.
Vegas Admin
Dog profile Age: 4 years Lifestyle: Guess I'm on my own again Partner: Love. Naah, thanks.
Onderwerp: Re: The Flood za 8 sep - 2:24
Megan-princess? Oh my god x3 Waaaaaaaaaaaaaait. Heb ik iets gemist? Heel veel wss, ik weet niets over een meeting hier xd SO. YA'LL WANT A MEETING? Idk, als ik wat centjes bij elkaar kan verzamelen, wil ik wel gaan kijken...
Lekker hoor, madame :) Bij mij op school gaat het ook prima! Ik zit in de beste klas ever, op 2 sletten na. Maar die gaan toch alleen forever-duo-style met elkaar om, dus verder ook geen last daarvan. Alle mensjes zijn aardig =3
Btw, had laatst wel een soort van verontrustende sms gekregen van een vriend van me. Ik ga veel met hem om, en hij heeft me nu al een paar keer met zijn scoot opgehaald en me naar overal en nergens gereden :') Maar laatst (in de vakantie was dit btw nog) of ik mee wilde gaan met hem naar de kermis in de stad (dat is de verontrustende sms). Alleen met hem. Ik zeg zoiets van 'nou ja, heb eerlijk gezegd niet heel erg veel geld xd', een beetje als grapje bedoelt, want het idee om alleen met hem naar de kermis te gaan, vond ik nogal eng-ish. Daarna zei hij dat hij alles wel voor me zou betalen. Oké, ik ben meegegaan, maar niet voor het feit dat hij zou betalen, maar omdat ik hem niet af wilde bitchen. Hij drong er echt op aan dat ik een ijsje nam, dan weer een milkshake, dan weer een ritje in de botsauto's... Pretty scary xd Ik heb doodsangsten uitgestaan in de botsauto's. NUUUUUUU op school hangt hij ineens veel meer om me heen en biedt me dingen aan en alles, en dat vind ik ook nogal... idk. Apart? Ik ben het in ieder geval niet gewend. Mijn hoofdvraag; vindt hij me leuk? Dat vind ik zo stom om te denken, want hij kan gewoon heel aardig zijn, weet je wel? Maar dan toch; jongens doen nooit zo tegen me :')
Lol, dat was niet mijn bedoeling om te vertellen x3
Bentley
Dog profile Age: 3 years Lifestyle: Solitair Partner: I'd rather stay alive then lose my heart in love.
Onderwerp: Re: The Flood za 8 sep - 4:08
Knieën. Doen. Enorm. Veel. Pijn.
Nuri
Dog profile Age: 3 jaar Lifestyle: Loner Partner: If the one comes knocking, I will be there
Onderwerp: Re: The Flood za 8 sep - 5:11
@ Megan Ik ben niet echt een jongens expert xD maar ik denk eigenlijk wel dat hij je leuk vind :3 Tenminste dat hoop ik dan voor je, want dat is altijd leuk hehe. Want tja, jongens gaan niet zo maar in een keer super aardig doen tegen een meisje. Tenzij ze je leuk vinden ofzo -maar wat weet ik er nou van-
Vegas Admin
Onderwerp: Re: The Flood za 8 sep - 9:45
Well, als hij mij leuk zou vinden, voel ik me direct een stuk oncomfortabeler bij hem, vrees ik :') Oké, maaaaaar. Je kunt toch ook gewoon heel close doen zeg maar ook al vind hij me niet leuk? Of is dat meer een vriendin-vriendin relatie? (niet als in vriendinnetje-vriendinnetje, maar als in goede vriendinnen die aan elkaar hangen enzo. Yesh, ik ben er zo eentje) Dit is echt veel te verwarrend x3 Ik ga een vriendin inschakelen, bam.
Mitch
Dog profile Age: 3 years Lifestyle: Left behind and falling apart Partner: let's find love in a hopeless place
Onderwerp: Re: The Flood za 8 sep - 21:38
Haha yeahbuddie, een vriendin inschakelen, always the way to go (:
EN OMG MINIMEET FUCKYEAH serieus dat moeten we regelen =D
Cato
Dog profile Age: 3,5 years Old Lifestyle: Loner. Partner: Are you stoned or something?
Onderwerp: Re: The Flood zo 9 sep - 1:10
Hello everyone. n.n
Mitch
Dog profile Age: 3 years Lifestyle: Left behind and falling apart Partner: let's find love in a hopeless place
Onderwerp: Re: The Flood zo 9 sep - 1:15
hello =D Cato looks sexy C:
Cato
Dog profile Age: 3,5 years Old Lifestyle: Loner. Partner: Are you stoned or something?
Onderwerp: Re: The Flood zo 9 sep - 1:18
Thank you :3
Heb echt mega lang naar hem gezocht XD
Mitch
Onderwerp: Re: The Flood zo 9 sep - 1:32
aha had ik ook met Mitchos ;D ook super mooi setje, de stijl komt me bekend voor. Ken ik u ergens van misschien ?
Cato
Onderwerp: Re: The Flood zo 9 sep - 2:24
Jaa (AA)
Als goed is ken je me wel (AA)
Vegas Admin
Onderwerp: Re: The Flood zo 9 sep - 2:27
@ Puck, Ghehe, ja x3 Ook al is het best sneu om haar al zijn 'gevoelens' uit hem te krijgen, maar gelukkig heb ik bijna nooit last van een schuldgevoel...
Laat ik er eens een topic over openen :)
@ Cato, Ben jij Sykes? (a) En anders; welkom :D
Penny
Dog profile Age: 4 Years. Lifestyle: Alone / lives with people Partner: None yet
Onderwerp: Re: The Flood zo 9 sep - 2:30
Hey iedereen, ik verveel me een beetje ._.
Cato
Onderwerp: Re: The Flood zo 9 sep - 2:52
@Megan; U HEEFT DE HOOFDPRIJS GEWONNEN!!!
(AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA)
Vegas Admin
Onderwerp: Re: The Flood zo 9 sep - 3:25
@ Melissa, How come? Met zulk weer is er toch wel iets te doen? :3
@ Sykes, Ghehe, yeeeeew (h) Wat win ik? Zeg alsjeblieft geen koelkast; die heb ik al zo vaak gewonnen o.o
Penny
Dog profile Age: 4 Years. Lifestyle: Alone / lives with people Partner: None yet
Onderwerp: Re: The Flood zo 9 sep - 3:41
@Vegas, Nah, ik wil en ga straks even posten. Helaas is er een probleem, mijn moeder dwingt mij om nu te helpen met mijn boeken kaften en geloof me, het is een enorme stapel dus ik ben nog wel even bezig :(
Vegas Admin
Onderwerp: Re: The Flood zo 9 sep - 3:51
Boeken kaften is toch niet zo erg? :o Ik was met mijn boeken binnen anderhalf uur klaar (a) But yeah, boeken kaften met dit weer is echt kut :l Btw, Penny's setje is mooooi!
Penny
Onderwerp: Re: The Flood zo 9 sep - 3:57
Ik wil liever posten dan kaften, maar bedankt van dat setje, ik had een nieuw bewerk progamma gevonden en het gaat nu best wel goed, ik heb eindelijk weer veel inspiratie met haar 8D
Duvessa
Dog profile Age: Doet er niet toe ;O Lifestyle: Would be part of the pack who's a part of my dad. Partner: Uh no?
Onderwerp: Re: The Flood zo 9 sep - 6:47
Trolololol. Je wint uhm *denkt na*
Wat wil je? XD
Etu
Dog profile Age: 7 Months. Lifestyle: Solitair. Partner: Egghead, look at the age.
Onderwerp: Re: The Flood zo 9 sep - 6:54
Cato is übersmexy
En ik haat mezelf >.< Urgh, Penny wacht al eeuwen op een Etu post en dat haat ik T.T
Maar oke, genoeg gemiept. Penny is ook smexy 8D
Vegas Admin
Onderwerp: Re: The Flood zo 9 sep - 9:02
@ Melissa, Awesomee =3
@ Sykes, Dude, ik wil alles, yaeh? Of nee, ik wil... geen school meer. Kun je dat regelen? (A)
Mitch
Onderwerp: Re: The Flood zo 9 sep - 9:57
Ik ben ook weer thuis van werk, pff super warm met me zwarte lange broek en zwart schort tot op je enkels + een shirt voor in de winter =.='
Welkom op Boundless, een honden RPG waar je een hond met krachten (zogenoemde 'forces') of een realistische hond speelt. Laat je hond uitgroeien tot een machtige Packleader, maak vrienden en vijanden, vind een relatie of blijf dapper alleen. Alles is mogelijk, because you are boundless! (lees meer)
SEIZOEN
JAAR 1
De winter heeft zijn intocht gemaakt en blaast met een gure wind over de velden van Boundless. Prooi is schaars, warmte zelfs nog schaarser. Temperaturen liggen tussen de -10 en 5 °C, en een winterse bui is niet uit te sluiten.