Dog profile Age: 1.2 Years Lifestyle: The Ancora Pack [Lulu] Partner: Ain't no mountain high enough ~
Onderwerp: Re: The Flood wo 22 aug - 6:48
||Juud; Ahh, jezus D; Dat is echt onwijs kut. Gewoon echt niet leuk. Persoonlijk heb ik geen idee wat LO2 is aangezien ik pas naar de 2e ga en nog lang geen vakkenpakket uit hoef te kiezen ofzo, maar dat is gewoon echt kut! Echt niet leuk man ;o
Mitch
Dog profile Age: 3 years Lifestyle: Left behind and falling apart Partner: let's find love in a hopeless place
Onderwerp: Re: The Flood wo 22 aug - 7:19
Skye schreef:
Mitch schreef:
@Juud, I know the feeling bro, Mijn BSM klas (zelfde LO2) is ook echt kut. Ik ken iedereen, maar niet op een goede manier >< het zijn allemaal van die dudes die BSM kiezen omdat het "makelijker" is dan natuurkunde ofzo, en alle meisjes. Tja, ik mag ze niet :c nog geen BSM les gehad,though, maar ik weet nu al dat ik awkwardly overblijf als er tweetallen gevormd moeten worden >< your not alone «3
Menn, ik heb er gewoon buikpijn van. Vrijdag moeten we gaan douchen, nou mooi dat ik dat niet ga doen, ammahoela zeg. Daarbij zitten er ook 2 jongens in die mij in gr. 6,7 en 8 gepest hebben. damn, maar ik wil zo graag lo2 doen, omdat ik later met verstandelijk gehandicapten en mensen met een beperking wil werken in de sport. :( ik haat mij.
moeten jullie douchen met LO2? een vriendin op een andere school heeft ook LO2, en die hoeft dat allemaal niet.. Maar dat is echt onwijs klote idd! en die kerels die je gepest hebben, lekker negeren. Je moet hun niet de kans geven om je te kleineren of wat dan ook, en je moet je droom niet verpesten door een klote klas. I know, makkelijker gezegd dan gedaan, but je hebt mijn msn nu, dus als je wilt praten, gewoon gillen C:
Duvessa
Dog profile Age: Doet er niet toe ;O Lifestyle: Would be part of the pack who's a part of my dad. Partner: Uh no?
Onderwerp: Re: The Flood wo 22 aug - 10:04
@Juud; Wel ik mag na LO [De normale] niet eens douchen. Ivm met een bepaald exceem ofzo. Misschien kan je dat gebruiken. Want ik hoef het niet meer te doen. Al was dat zo op mijn vorige school. Daar gingen ze echt raar over doen. Maar op de school waar ik nu op zit mag je zelfs niet douchen? Dat ivm met te lang omtreuzelen in de lessen. Zijn ze bij ons blijkbaar goed in xD Waardoor het niet meer mag.
Vegas Admin
Dog profile Age: 4 years Lifestyle: Guess I'm on my own again Partner: Love. Naah, thanks.
Onderwerp: Re: The Flood wo 22 aug - 19:59
Hmm, ik bedenk me net dat het slim zou zijn als ik voor ik wegging een moderator had aangewezen... But okay. You'll survive, I hope ;d
@Juud; ik ken het -__- buitengesloten worden. Maarja meestal na een tijdje vind je je plek wel, zo niet laat ze lekker stikken, zulk soort mensen zijn het niet waard.. Maar moeten jullie douchen na LO2?? Gosh, dat lijkt me echt niet leuk.. ik zou het persoonlijk gewoon eerlijk uitleggen hoe het zit, of tja gewoon een smoes verzinnen, of trek een bikini aan, haha!! Naja, ook mijn pm staat open als je je hartje moet luchten <'3
Ib ɪƅ // ƒɪʌɲƈє ơƒ ʛʌɾɾɣ
Dog profile Age: 0.5 years Lifestyle: Loner Partner: The sad tale of a witch and a prince
Onderwerp: Re: The Flood wo 22 aug - 21:40
||Juud; Je vind wel de juiste mensen, die zijn er altijd (: Ik heb ze ook gevonden, dus ja. En douchen..? Wij moeten officieel douchen maar weigeren het. Niemand die het kan controleren, non?
||Megan; We redden het wel denk ik ;p Die paar vorige dagen zijn we ook doorgekomen, dus dit weekje lukt ook wel. We houden elkaar wel actief ;D
Duvessa
Dog profile Age: Doet er niet toe ;O Lifestyle: Would be part of the pack who's a part of my dad. Partner: Uh no?
Onderwerp: Re: The Flood wo 22 aug - 23:16
trololololol D;
ik word gek van mezelf, mijn zusje en de rest hier in huis. Mijn moeder word boos omdat ik niet mee wilde helpen, want ik wilde mijn kamer opruimen. Mijn zusje is panisch omdat mijn kat wss vlooien heeft O_O terwijl ze behoorlijk goed ontvlooit is. En ik word gek van hun allebei omdat het me op de zenuwenwerkt.
Cassy
Dog profile Age: 1 year Lifestyle: Alone Partner: Her one will come, when he comes.
Onderwerp: Re: The Flood do 23 aug - 6:28
Haaiix. :3
Leaf
Dog profile Age: 2 years Lifestyle: Outlanders, you better watch out. Partner: seriously -.-
Onderwerp: Re: The Flood do 23 aug - 6:42
is seriously iedereen offline -.-
Avalyn
Dog profile Age: 3 years Lifestyle: Solitair Partner: { I'm dead inside, bring me back to life }
Onderwerp: Re: The Flood do 23 aug - 8:50
Ik word gestalkt door muggen D:
Lulu
Dog profile Age: 2,5 Years 'ld Lifestyle: Packleader [ The Ancora Pack ] Partner: These words I never say.
Onderwerp: Re: The Flood do 23 aug - 8:52
FANGIRL MUGGEN c:
Avalyn
Dog profile Age: 3 years Lifestyle: Solitair Partner: { I'm dead inside, bring me back to life }
Onderwerp: Re: The Flood do 23 aug - 11:52
Haha xDD Ja, het schijnt wel zo te zijn dat alleen de vrouwtjesmuggen je prikken. Maar waarom zou iemand in hemelsnaam een fangirl zijn van mij? D:
Lulu
Dog profile Age: 2,5 Years 'ld Lifestyle: Packleader [ The Ancora Pack ] Partner: These words I never say.
Onderwerp: Re: The Flood do 23 aug - 18:59
Omdat je awesome bent met je awesomeness. Daarom c:
MEH. Ik wil naar huis D:
Dyggur
Dog profile Age: three months Lifestyle: You can talk as you please, I just don't listen Partner: Dogs ask me why it's so hard to trust others, and I ask them why it's so hard to keep a promise
Onderwerp: Re: The Flood do 23 aug - 19:10
*kruipt in hoekje* Ik heb vandaag twee herkansingen en ik wil niet...
Ik zal in ieder geval vandaag of morgen weer posten, aangezien ik daarna nog een weekje vakantie heb, al moet ik daarin wel een verslag verbeteren van vorig jaar :') ....
Ib ɪƅ // ƒɪʌɲƈє ơƒ ʛʌɾɾɣ
Dog profile Age: 0.5 years Lifestyle: Loner Partner: The sad tale of a witch and a prince
Onderwerp: Re: The Flood do 23 aug - 21:49
Ninja modus in mijn eigen huis -.-' Het leven is oneerlijk. Fck u mother nature
Mitch
Dog profile Age: 3 years Lifestyle: Left behind and falling apart Partner: let's find love in a hopeless place
Onderwerp: Re: The Flood do 23 aug - 22:41
Ik ben moe, maar ik moet me bed uit :c
Leaf
Dog profile Age: 2 years Lifestyle: Outlanders, you better watch out. Partner: seriously -.-
Onderwerp: Re: The Flood vr 24 aug - 0:49
Ik heb vandaah mn boeken opgehaald en gekaft. Heb nu echt het gevoel dat school weer gaat beginnen :C
Niall
Dog profile Age: 1.2 Years Lifestyle: The Ancora Pack [Lulu] Partner: Ain't no mountain high enough ~
Onderwerp: Re: The Flood vr 24 aug - 2:08
Pff, ik ben doodmoe :/ Ik ga maar eens wat gamen op de playstation.
Duvessa
Onderwerp: Re: The Flood vr 24 aug - 3:50
Ik ga even posten op CH en nog wat setjes veranderen. XD
Ib ɪƅ // ƒɪʌɲƈє ơƒ ʛʌɾɾɣ
Onderwerp: Re: The Flood vr 24 aug - 3:56
Sykes, wat is CH eigenlijk? ;p
Dyggur
Dog profile Age: three months Lifestyle: You can talk as you please, I just don't listen Partner: Dogs ask me why it's so hard to trust others, and I ask them why it's so hard to keep a promise
Onderwerp: Re: The Flood vr 24 aug - 19:13
Goedemorgen =D ! Ik ga posten :)
Ib ɪƅ // ƒɪʌɲƈє ơƒ ʛʌɾɾɣ
Onderwerp: Re: The Flood vr 24 aug - 19:53
Morgen Tedz ;D
Yay, de staart operatie van m'n oma is goedgegaan <3 Zo nog eventjes met haar mee voor controle.
Dyggur
Onderwerp: Re: The Flood vr 24 aug - 20:03
Haaaiii <3
Dat is goed om te horen Romy :) !
Ikke een topic met jou wille *kijkt met puppyoogjes*
Ib ɪƅ // ƒɪʌɲƈє ơƒ ʛʌɾɾɣ
Onderwerp: Re: The Flood vr 24 aug - 20:20
Jaja. (:
En tuuurlijk! Ik zit toch maar een beetje te klooien op Gaiaonline. Een topic zou me goed doen xd Maak jij? ;p
Baethan
Dog profile Age: 3,5 years Lifestyle: I'm not bad, i'm just drawn that way Partner: The quiet scares me cause it screams the truth
Onderwerp: Re: The Flood vr 24 aug - 20:22
Yeeeyy =D , Is goed! Eerst even de force van mijn nieuwe karakter uitwerken en dan zal ik een topic gaan maken :) !
Welkom op Boundless, een honden RPG waar je een hond met krachten (zogenoemde 'forces') of een realistische hond speelt. Laat je hond uitgroeien tot een machtige Packleader, maak vrienden en vijanden, vind een relatie of blijf dapper alleen. Alles is mogelijk, because you are boundless! (lees meer)
SEIZOEN
JAAR 1
De winter heeft zijn intocht gemaakt en blaast met een gure wind over de velden van Boundless. Prooi is schaars, warmte zelfs nog schaarser. Temperaturen liggen tussen de -10 en 5 °C, en een winterse bui is niet uit te sluiten.