Dog profile Age: 1 year Lifestyle: Alone Partner: Her one will come, when he comes.
Onderwerp: Ewaa zo 19 aug - 9:33
Hallo ;3
Ik ben Yara. Ik ben 14 jaar oud en doe MAVO, ga naar de derde klas. Mijn huis staat ergens in Nederland tussen buurman en buurman ;p Mijn hobby's zijn; paardrijden, chillen met vrienden en rpg'en ;D Mijn karakter.. Tja.. Vraag maar aan Leaf ;p Ik zit ook nog op andere rpg's. Op Wolfstory, Portmanteau (ofzo ;$), Dream horse en horsetycoon. Als je wilt weten wie ik daar ben just ask ;p En ja, Romy.. Ik ben 1D fan ;D
xx.
Duvessa
Dog profile Age: Doet er niet toe ;O Lifestyle: Would be part of the pack who's a part of my dad. Partner: Uh no?
Onderwerp: Re: Ewaa zo 19 aug - 9:44
Hallo n.n
Welkom op Boundless.
1E VRAAG - VIND JIJ BELIEVE, HET NIEUWE ALBUM VAN JUSTIN BIEBER, OOK ZO GEWELDIG? 2e vraag - Ben jij gek op dieren? 3e vraag - Wat voor een huisdieren heb je? 4e vraag - Wat eet je graag. 5e vraag - Wat voor een kleur shirt heb je nu aan?
Cassy
Dog profile Age: 1 year Lifestyle: Alone Partner: Her one will come, when he comes.
Onderwerp: Re: Ewaa zo 19 aug - 9:48
1e ~ Nee, ik hou niet van JB, sorry ;p Wel van 1D ;D 2e ~ Ja, ik ben heel gek op dieren ;D 3e ~ Ik heb 2 honden, 3 katten en een pony :3 4e ~ Ik eet graag vis 5e ~ Een zwarte ;p
xx.
Duvessa
Dog profile Age: Doet er niet toe ;O Lifestyle: Would be part of the pack who's a part of my dad. Partner: Uh no?
Onderwerp: Re: Ewaa zo 19 aug - 9:55
1e - Damn... Dat is juist de band waar ik op moment het liefst tape op hun mondjes plak :$:X Al eens naar een concert geweest? 2e - NICE Me to, ik heb 6 rabbits en 1 kat (AA). leven ze buiten of binnen? 3e - Hoe heten ze *zoet gezichtje*? 4e - Serieus, lust je ook kibbelings? 5e - Met tekst of een plaatje erop?
XX
Cassy
Onderwerp: Re: Ewaa zo 19 aug - 10:00
1e ~ Haha ;p Wel eens naar een concert geweest, heel veel zelfs. Maar niet van 1D ;p 2e ~ Gaaf ;D ik had vroeger ook een konijntje ;p Mn paardje staat 's nachts in de stal overdag buiten, honden wisseld om en katten zitten overdag buiten of binnen en 's nachts buiten 3e ~ De honden heten Joes & Zepo, de katten Lizzy & Punkie & Lilo en de pony heet Beauty 4e ~ Nee.. Die dan weer net niet ;p 5e ~ Zonder iets er op ;p Het is eigenlijk een hempje ;p
Duvessa
Onderwerp: Re: Ewaa zo 19 aug - 10:08
1e - Van wie wel n.n 2e - Wauw, mijn kattie zit binnen ~ Ragdoll ~, wat voor een rassen heb jij als kat. 3e - Cool, wat zijn de rassen van je hondjes en paardje? 4e - Helaas D; maar je lust dan wel een haring of een lekkerbekje ofzo? 5e - Dat is ook met dit weer als enige eigenlijk uit te houden een topje?
XX
Cassy
Onderwerp: Re: Ewaa zo 19 aug - 10:14
1e ~ De meeste zul je niet kennen, echte achterhoekse muziek ahaha xd Jan Smit is de enige die je zult kennen, maar dat was toen ik nog klein was ;p 2e ~ Ik heb echt geen idee, Lizzy en Punkie zijn aan komen lopen en Lilo hadden we bijna dood als kitten gevonden in een schuur ;$ Cool, Ragdoll klikt gaaf ;D 3e ~ Joes is een Duiste herder x Rotweiller, Zepo is een Spaanse Mastin x Labrador en Beauty is een New Forest :3 4e ~ Jaaa ;D Do u lijke fish? 5e ~ Haha, denk het ;p Jups (;
xx
Duvessa
Onderwerp: Re: Ewaa zo 19 aug - 10:17
1e - Okay n.n 2e - Ja, ze is alleen nu bij de dekkater, dus hopelijk krijgt ze over 9 weken kittens. 3e - Me is jaloers xD Al wil ik een mechelse herder of een border collie blue merle. 4e - Enkel kibbeling. 5e - Idd, zelfs met het luchtigste shirtje heb het nog ultra heet D;
XX
Vegas Admin
Dog profile Age: 4 years Lifestyle: Guess I'm on my own again Partner: Love. Naah, thanks.
Onderwerp: Re: Ewaa di 21 aug - 2:27
WOON JIJ NAAST BUURMAN EN BUURMAN? Fucku, daar heb ik altijd al willen wonen :/ Anyways, een late "welkom op Boundless", en ik zie dat je al aardig wat vraagjes heb beantwoord, dus hoef ik niets meer te stellen (a) /fjoeew Muchos plezieros ;D
Xx
Cassy
Onderwerp: Re: Ewaa di 21 aug - 3:46
@duvessa; Hihi, okee (; Aahh, kittens zijn echt mega schattig ;D
Welkom op Boundless, een honden RPG waar je een hond met krachten (zogenoemde 'forces') of een realistische hond speelt. Laat je hond uitgroeien tot een machtige Packleader, maak vrienden en vijanden, vind een relatie of blijf dapper alleen. Alles is mogelijk, because you are boundless! (lees meer)
SEIZOEN
JAAR 1
De winter heeft zijn intocht gemaakt en blaast met een gure wind over de velden van Boundless. Prooi is schaars, warmte zelfs nog schaarser. Temperaturen liggen tussen de -10 en 5 °C, en een winterse bui is niet uit te sluiten.