Dog profile Age: 4 years Lifestyle: Guess I'm on my own again Partner: Love. Naah, thanks.
Onderwerp: Shop di 10 apr - 7:01
Member related » Rang - 25 Ω 'Insert semi-inspiring bullshit/nickname/awesome phrase here'. Oftewel: koop een tekstje voor onder je naam.
Character related » Revive - 25 Ω Wanneer je karakter gestorven is, kun je deze weer tot leven wekken met een 'Revive'. » Force switch - 150 Ω 'Ugh, ik ben dat bliksem schieten zat, ik wil een andere force.' Dan is het je geluksdag! Door middel van een Force switch kun je je hond een andere force geven. » Pack - 100 Ω Denk je dat jouw hond een geboren leider is, en het zware leiderschap van een Pack op zich kan nemen? Dan kun je besluiten om een Pack te kopen om een aanvraag te kunnen plaatsen bij 'Packs'. » Packleader gevecht - 20 Ω Meer uitleg hier. » Packgebied gevecht - 30 Ω Meer uitleg hier.
Various » Cat - 75 Ω Durf jij als kat deze hondenwereld binnen te treden?
Code:
[b]Artikel[/b] [b]Voor welk karakter?[/b]
Wanneer je een ander diersoort wilt kopen, moet je het volgende lijstje bij je aankoop voegen.
NOTE I: De lijst kan regelmatig worden geüpdatet, dus hou het een beetje in de gaten. NOTE II: Het zal een tijdje kunnen duren voor je aankoop afgerond is, aangezien Vegas geen superhond is en niet altijd even snel is met alles. Ja, ik heb ook nog een leven buiten Boundless (;
Bruce
Dog profile Age: 6 Lifestyle: Solitair, I'm a lone wolf. Partner: Don't think so.
Onderwerp: Re: Shop vr 1 jun - 10:52
Je mag niet liegen! Vegas is wel een superhond. [á]
Vegas Admin
Dog profile Age: 4 years Lifestyle: Guess I'm on my own again Partner: Love. Naah, thanks.
Onderwerp: Re: Shop vr 1 jun - 11:00
Ahahahah XD I like you :'3
Solar
Dog profile Age: 4 years old Lifestyle: Solitair Partner: I'm looking
Onderwerp: Re: Shop do 7 jun - 2:32
Ik heb een vraagje, er staat namelijk dat je een ander dier kan kopen. Maar betekend dat dan, dat je een wolf kan kopen voor het karakter van Solar en zij dus dan echt een wolf is?
Vegas Admin
Onderwerp: Re: Shop do 7 jun - 9:02
Je kan alleen de dingen kopen die in de shop te koop zijn, dus geen wolf (;
Solar
Dog profile Age: 4 years old Lifestyle: Solitair Partner: I'm looking
Onderwerp: Re: Shop vr 8 jun - 3:36
Het is niet erg, ik heb al een leuker plaatje gevonden!
Muck
Dog profile Age: 6 moons Lifestyle: I hope that i can live whit te Selonia pack.. Partner: X
Onderwerp: Re: Shop ma 9 jul - 3:21
Waar moet je iets kopen?
Vegas Admin
Onderwerp: Re: Shop ma 9 jul - 3:42
Hierzo ^^
Fade ʟσκı // ɢσɔ σғ мıƨcнıεғ
Dog profile Age: X 2 Y E A R S Lifestyle: X S E L I O N A P A C K Partner: X G A Y
Onderwerp: Re: Shop za 4 aug - 23:30
Artikel Rang - 25 Ω 'Insert semi-inspiring bullshit/nickname/awesome phrase here'. Oftewel: koop een tekstje voor onder je naam. Voor welk karakter? Fade
Het textje moet zijn; Loki'd Forever. met dit lettertype: ι'м coɴғυѕed
Afgehandeld
Vegas Admin
Onderwerp: Re: Shop zo 5 aug - 3:49
Kan voor mekaar komen, alleen waar moet ik die specifieke lettertype vandaan halen? :') Ik weet wel anderen, maar misschien is het handig als je het tekstje zelf even in die lettertype zet, dan plak ik em onder je naam (;
Dog profile Age: X 2 Y E A R S Lifestyle: X S E L I O N A P A C K Partner: X G A Y
Onderwerp: Re: Shop zo 5 aug - 3:51
ʟσκı // ɢσɔ σғ мıƨcнıεғ
Vegas Admin
Onderwerp: Re: Shop zo 5 aug - 3:56
Oh yeah, and now I'm confused Dat tekstje nu? Of was dit als voorbeeld voor de lettertype? :')
Onderwerp: Re: Shop zo 5 aug - 20:49
Nope dat textje ^^
Vegas Admin
Onderwerp: Re: Shop zo 5 aug - 21:11
Okee, ghehe >;p DAT KOMT VOOR DE BAKKER, MEVROUW!
Ib ɪƅ // ƒɪʌɲƈє ơƒ ʛʌɾɾɣ
Dog profile Age: 0.5 years Lifestyle: Loner Partner: The sad tale of a witch and a prince
Onderwerp: Re: Shop zo 5 aug - 23:28
Artikel[/b ] Rang - 25 Ω 'Insert semi-inspiring bullshit/nickname/awesome phrase here'. Oftewel: koop een tekstje voor onder je naam. [b]Voor welk karakter? Nien T^T
Zou er: Ib // fiance of Garry mogen staan? En weet jij een leuk lettertype? Ik ben inspiloos T^T
Afgehandeld
Vegas Admin
ArtikelRang - 25 Ω 'Insert semi-inspiring bullshit/nickname/awesome phrase here'. Oftewel: koop een tekstje voor onder je naam. Voor welk karakter?Deze voor bij Lawrence; ʙᴇᴀᴜᴛɪғᴜʟ ᴅɪsᴀsᴛᴇʀ En deze voor Judas; ᴅᴇᴀᴅʟʏ sɪɴ
en..en ik wil graag een kat.
Naam Solomon Leeftijd2 Years Uiterlijk (plaatjes)
Spoiler:
Waarschijnlijk een witte kat met een groen en een blauw oog. Maar misschien dat ik hem zwart doe, hopelijk maakt dat niet uit. Ik zal het nog wel even melden.
KarakterEen eigenaardige rustige kat. Hij wantrouwt andere, en is vaak negatief over van alles. Solomon is zeker niet bang voor honden, en zal zich ook zeker niet makkelijk aan de kant laten zetten.
Vegas Admin
Onderwerp: Re: Shop zo 12 aug - 7:01
Go ahead and make your cat! Ik haal dan 25 van Lawrence en 100 van Judas, right?
Welkom op Boundless, een honden RPG waar je een hond met krachten (zogenoemde 'forces') of een realistische hond speelt. Laat je hond uitgroeien tot een machtige Packleader, maak vrienden en vijanden, vind een relatie of blijf dapper alleen. Alles is mogelijk, because you are boundless! (lees meer)
SEIZOEN
JAAR 1
De winter heeft zijn intocht gemaakt en blaast met een gure wind over de velden van Boundless. Prooi is schaars, warmte zelfs nog schaarser. Temperaturen liggen tussen de -10 en 5 °C, en een winterse bui is niet uit te sluiten.