Boundless
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Een soort onderdaan?

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Alcapone

Alcapone


Een soort onderdaan? Av1ua1
Posts : 385
Ω : 75

Dog profile
Age: 5,0 years Old
Lifestyle: Packleader; the Faithful Prayers
Partner: No. Do I need this in my life, no, so fck off

Een soort onderdaan? Empty
BerichtOnderwerp: Een soort onderdaan?   Een soort onderdaan? Emptyzo 20 mei - 0:25

Ik ben nu op moment bezig met mijn post en ik heb een deel van mijn karakter gebasseerd op mijn karakter op Anime Wolves; Kaneswaran.
Daarbij heeft de reu daar een soort onderdaan; Sabir [Is een soort kleine shapeshifter onderdaan van het geloof waar hij bij aan is gesloten]
Dus nu vroeg ik me af;
kan / mag dat hier ook of is dat weer iets anders voor de shop?
Terug naar boven Ga naar beneden
Vegas
Admin
Vegas


Een soort onderdaan? 2upzi21
Posts : 1602
Ω : 385

Dog profile
Age: 4 years
Lifestyle: Guess I'm on my own again
Partner: Love. Naah, thanks.

Een soort onderdaan? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een soort onderdaan?   Een soort onderdaan? Emptyzo 20 mei - 1:29

Is die Sabir gespeeld of is dat gewoon een verzonnen wezen die je alleen in je eigen post gebruikt? Als hij namelijk gespeeld is, zul je er een ander accountje voor moeten moeten, maar als het geen hondengedaante is, is ie niet toegestaan. Sowieso is shapeshiften verboden op Boundless (; Als hij niet gespeeld is, mag dat hier wel, maar het mag geen shapeshifter zijn en ook geen buitenaards wezen. Het moet dan een realistisch dier zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://boundless.actieforum.com
Alcapone

Alcapone


Een soort onderdaan? Av1ua1
Posts : 385
Ω : 75

Dog profile
Age: 5,0 years Old
Lifestyle: Packleader; the Faithful Prayers
Partner: No. Do I need this in my life, no, so fck off

Een soort onderdaan? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een soort onderdaan?   Een soort onderdaan? Emptyzo 20 mei - 1:40

Sabir is een personaliteit in mijn eigen posts.
Bijvoorbeeld dat hij komt storen als slang en dan boodschappen van "zijn god" door geeft.
Op een ander bepaald moment is het een gekko bijvoorbeeld.
Maar als ik 1 dier zou moeten kiezen, sta ik wel voor een slang of een vleermuis hihi xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Vegas
Admin
Vegas


Een soort onderdaan? 2upzi21
Posts : 1602
Ω : 385

Dog profile
Age: 4 years
Lifestyle: Guess I'm on my own again
Partner: Love. Naah, thanks.

Een soort onderdaan? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een soort onderdaan?   Een soort onderdaan? Emptyzo 20 mei - 1:45

Oké, als ie non-played is, dan kun je hem gewoon in je posts gebruiken. Oké, het is dus wel een shapeshiftend mormel, en dat is dan weer niet toegestaan (; Een dier, svp, maar daar kom je vast wel uit, toch? Dan doe ik hier een slotje op!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://boundless.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Een soort onderdaan? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een soort onderdaan?   Een soort onderdaan? Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Een soort onderdaan?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Boundless :: GENERAL :: NOTES :: QUESTIONS AND MORE-
Ga naar: