Boundless
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Diary of Isle of Wight.

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Lawrence
Moderator
ʙᴇᴀᴜᴛɪғᴜʟ ᴅɪsᴀsᴛᴇʀ
Lawrence


Diary of Isle of Wight. Av1ua1
Posts : 283
Ω : 115

Dog profile
Age: 4 yeαrѕ.
Lifestyle: loѕт ғorever.
Partner: ғorever αloɴe.

Diary of Isle of Wight. Empty
BerichtOnderwerp: Diary of Isle of Wight.   Diary of Isle of Wight. Emptyma 30 jul - 10:54

Eeeyh allemaal, hier een soort van blog topicje vanuit Engeland. Om precies te zijn begeef ik me op een eiland genaamd Isle of Wight, een super mooi eiland met weer rotsen en bergen en vooral belangrijk witte stranden =D Tot nu toe zit het weer niet echt mee, maar daar komt met de dagen verandering in, hoop ik.

Ik ben hier in dit topic in ieder geval van plan om iedere dag of om de paar dagen ligt aan de situatie wat dingen te plaatsen, zoals foto's en dingen te vertellen dit ik gedaan heb. Ik wil namelijk in de toekomst veel gaan reizien, en daarbij wil ik ook een blog bij houden. En ik vind het gewoon leuk om met jullie te delen wat er hier in Engeland gebeurt.

Vandaag heb ik na een redelijk lange reis na het eiland uit mogen slapen, waarna we met de auto zijn wezen rijden. Eigenlijk gewoon om de plek een beetje te verkennen, en een beetje te zien wat er in de buurt te doen viel. Zo zijn we uitgekomen bij de Needle Cliffen, grote witte rotsen, waarvan sommige van die puntige uitsteeksels hebben. Hieronder zal ik wat foto's laten zien van de reis naar de Neelde Cliffen.

Spoiler:

Spoiler:

Misschien komen er nog wat meer, want heb der heel veel.

Spoiler:

Er zullen dus met de dag wat verhaaltjes en foto's komen, zie het dus als een blog.
De foto's mag je als stock gebruiken via www.deviantart.com/dancingxwolf

Tips, commentaar en dergelijke zijn welkom en graag zelfs aangezien ik wil vorderen in het fotograferen.
Ik moet mijn camera nog een beetje doorkrijgen dus de foto's zijn niet van top kwaliteit.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.atherny.actieforum.com
Vegas
Admin
Vegas


Diary of Isle of Wight. 2upzi21
Posts : 1602
Ω : 385

Dog profile
Age: 4 years
Lifestyle: Guess I'm on my own again
Partner: Love. Naah, thanks.

Diary of Isle of Wight. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Diary of Isle of Wight.   Diary of Isle of Wight. Emptydi 31 jul - 7:44

Die bergen zijn echt awesome! Wat een prachtig landschap :3 En die tuinkabouters en tekstjes, die zijn echt geniaal XD
Terug naar boven Ga naar beneden
https://boundless.actieforum.com
 
Diary of Isle of Wight.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Boundless :: GENERAL :: HAVE A BREAK :: ART-
Ga naar: