Dog profile Age: 4 whole years Lifestyle: A loner Partner: Love is like prey, i eat it.
Onderwerp: · Een hond doden. za 19 mei - 21:27
Ja, dat viel me wel op. In de punten lijst staat; Een hond doden. Nu kunnen mensen dat opvatten dat ze ook gewoon een non-played hond kunnen doden (:
x Linn
Vegas Admin
Dog profile Age: 4 years Lifestyle: Guess I'm on my own again Partner: Love. Naah, thanks.
Onderwerp: Re: · Een hond doden. za 19 mei - 21:32
Denk je? Ik denk eigenlijk dat mensen wel begrijpen dat het gaat om een gespeelde hond. Maar dat kan ook aan mij liggen (; 't Is misschien wel handig om het erbij te zetten voor het geval dat. Slim opgemerkt :3
Carrion
Dog profile Age: 4 whole years Lifestyle: A loner Partner: Love is like prey, i eat it.
Onderwerp: Re: · Een hond doden. za 19 mei - 21:33
(: Ik denk niet echt dat mensen het verkeerd op kunnen vatten, maar je weet maar nooit, niet? (:
Vegas Admin
Dog profile Age: 4 years Lifestyle: Guess I'm on my own again Partner: Love. Naah, thanks.
Onderwerp: Re: · Een hond doden. za 19 mei - 21:36
Je hebt gelijk, voor de zekerheid maar even aangepast ^3^
Welkom op Boundless, een honden RPG waar je een hond met krachten (zogenoemde 'forces') of een realistische hond speelt. Laat je hond uitgroeien tot een machtige Packleader, maak vrienden en vijanden, vind een relatie of blijf dapper alleen. Alles is mogelijk, because you are boundless! (lees meer)
SEIZOEN
JAAR 1
De winter heeft zijn intocht gemaakt en blaast met een gure wind over de velden van Boundless. Prooi is schaars, warmte zelfs nog schaarser. Temperaturen liggen tussen de -10 en 5 °C, en een winterse bui is niet uit te sluiten.