Dog profile Age: 5,0 years Old Lifestyle: Packleader; the Faithful Prayers Partner: No. Do I need this in my life, no, so fck off
Onderwerp: POTM ma 4 jun - 22:09
Wel, ik dacht, nu er COTM, MOFM en ROTM was, dat het misschien ook leuk leek om "Pack of the month" te doen. En dan welk pack het actiefst is en het meest post. Zo om de packs te stimuleren om actief te blijven om POTM te worden.
Mij leek het namelijk stimulerend om een pack actief te houden, omdat je dan echt wil dat je die plek voor een maand verdiend. But that's up to you.
XX Sykes/Alcapone
Gast Gast
Onderwerp: Re: POTM ma 4 jun - 22:24
Ik vind het een super idee, misschien in plaats van POTM? Of erbij... naja in ieder geval. Ik stem erin mee ;D
Avalyn
Dog profile Age: 3 years Lifestyle: Solitair Partner: { I'm dead inside, bring me back to life }
Onderwerp: Re: POTM ma 4 jun - 22:29
Op zich geen slecht idee, maar ik denk dat daar te weinig roedels voor zijn. Natuurlijk gaan er roedels weg en komen er nieuwen bij en alles, maar dan nog.. Als alle roedels eens hebben gewonnen, wat momenteel in vier maanden al gebeurd zou zijn, wat doe je dan? Persoonlijk vind ik het te vroeg om dan een roedel die al eens heeft gewonnen weer te nomineren.
Ik ben er wel voor om de roedels een soort prijs te geven als ze actief zijn, maar of dat een maandelijkse prijs moet zijn is voor mij maar de vraag.
Alcapone
Dog profile Age: 5,0 years Old Lifestyle: Packleader; the Faithful Prayers Partner: No. Do I need this in my life, no, so fck off
Onderwerp: Re: POTM ma 4 jun - 22:35
Misschien dat er langer tussen zit? Dat je 2 maand die titel draagt? Of dat 1 maand er een POTM is en dan bijvoorbeeld 1 of 2 maand niet?
Vegas Admin
Dog profile Age: 4 years Lifestyle: Guess I'm on my own again Partner: Love. Naah, thanks.
Onderwerp: Re: POTM di 5 jun - 1:31
't Is geen slecht idee, maar inderdaad, er zijn nog veel te weinig packs om er een verkiezing over te houden. Dat een actieve pack een beloning moet krijgen, ben ik het wel mee eens, maar ik denk niet dat dat op de manier van een POTM zal gaan.
Welkom op Boundless, een honden RPG waar je een hond met krachten (zogenoemde 'forces') of een realistische hond speelt. Laat je hond uitgroeien tot een machtige Packleader, maak vrienden en vijanden, vind een relatie of blijf dapper alleen. Alles is mogelijk, because you are boundless! (lees meer)
SEIZOEN
JAAR 1
De winter heeft zijn intocht gemaakt en blaast met een gure wind over de velden van Boundless. Prooi is schaars, warmte zelfs nog schaarser. Temperaturen liggen tussen de -10 en 5 °C, en een winterse bui is niet uit te sluiten.