Dog profile Age: 2,5 Years 'ld Lifestyle: Packleader [ The Ancora Pack ] Partner: These words I never say.
Onderwerp: [ How to join ] zo 3 jun - 2:59
[ H O W T O J O I N ]
De Ancora heeft een andere regeling dan normale Packs. Willekeurige huilen naar de Capo's zullen genegeerd worden. Het is niet zo dat de Pack erg kieskeurig is, maar de regeling is gewoon iets anders. Je kunt in dit topic vragen of je erbij mag, of het vragen via een PB'tje. Meestal zul je bij beiden meer informatie krijgen via een PB van een Capo. Weet dat iedere hond welkom is in de Ancora. In iedere hond zit nog wel iets goeds en met dat motto maakt het dus niet uit of je goed of slecht bent. Zolang je maar durft toe te geven aan het goede.
Gelieve dit lijstje wel in te vullen voor een aanvraag:
Dog profile Age: 6,5 months old Lifestyle: Solitair Partner: it is too good to be true
Onderwerp: Re: [ How to join ] zo 3 jun - 3:11
Naam: Shadow Leeftijd: 6 maanden Gewenste rang: Allievi Kwaliteiten: zijn kracht gebruiken. Dit doet hij alleen in geval van nood (voor beschrijving kracht en karakter https://boundless.actieforum.com/t134-the-nice-shadow )
Laatst aangepast door Shadow op di 12 jun - 3:29; in totaal 1 keer bewerkt
Dog profile Age: ~16 Weeks. Lifestyle: ~Lonelyness. Partner: ~Be Kind, Aim For My Heart.
Onderwerp: Re: [ How to join ] vr 6 jul - 0:31
Naam: Jayson Leeftijd: 16 weken Gewenste rang: Corredi Kwaliteiten:Zie karakter. Kort samen gevat: Jayson houdt er van om anderen te helpen, het liefst helpt hij de hele wereld. Jammer genoeg weet hij dat dat onmogelijk is. Als pup moet hij nog veel leren over de wereld, maar toch is hij al vrij ervaren. Daarom is hij best serieus, ook wegens Leelou. Meestal blijft hij in de schaduwen, 'onzichtbaar voor anderen' maar wanneer hij een ander tegen komt wilt hij daar ook wel graag een praatje mee maken.
-Pleazeh maak deze roedel weer actief, hij is zo awesome en het is zonde om deze roedel -en deze site- uit te laten sterven :c
Honey
Dog profile Age: 1,2 Month(s) Lifestyle: The Ancora pack is my home, I will never leave them Partner: Love is closer than you think
Onderwerp: Re: [ How to join ] vr 6 jul - 3:27
Sorry, maar ik wil Honey ruilen voor Shadow, deze roedel is namelijk niets voor hem maar wel iets voor Honey
Naam: Honey Leeftijd: 1,3 maanden Gewenste rang: Corredi Kwaliteiten: Honey's karakter: Honey is stoer en zelfverzekert, ze is ook heel erg lief maar zal niet zomaar weg gaan voor slechte honden. Ze is slim, maar probeert het soms op te nemen tegen andere honden en komt daarom vaak in gevaar. Echter zou ze alles voor haar roedel doen en ze nooit veraden. Honey's kwaliteiten: Honey is slim en snel, ze durft eigenlijk alles en zal niet snel vluchten.
Dus voor de duidelijk heid, verweider Shadow en zet Honey erbij ;)
Lulu
Dog profile Age: 2,5 Years 'ld Lifestyle: Packleader [ The Ancora Pack ] Partner: These words I never say.
Onderwerp: Re: [ How to join ] vr 6 jul - 9:46
Ik zal jullie erbij zetten en dan kunnen jullie ook gelijk kijken in le secret chat (;
De reden dat ik niet zo actief ben is dat mijn inspiratie voor letterlijk al mijn personages, op ééntje na, helemaal weg is. En die ene is dan ook gewoon een mannelijke versie van mezelf dus dat verklaart genoeg x')
Floor
Dog profile Age: 2 jaar en 9 maanden Lifestyle: Groepsdier [The ancora pack] Partner: Love can not find me
Onderwerp: Re: [ How to join ] di 10 jul - 2:40
Ik had je dus een PB gestuurd, en nu heb ik dit ontdekt.. Naam: Floor Leeftijd: 2 jaar en 9 maanden Gewenste rang: Ayudante’s of Unisca Kwaliteiten: Floor is erg aardig, Maar ze kan wat wantrouwig overkomen.. Ook is ze erg behulpzaam, nieuwschierig en speels. Haar bijnaam is Floortje. Ze kan zich erg goed tussen de bloemen verstoppen, vanwegen haar geur ( zie force). Nooit wil ze veliefd worden, maar of dat lukt?.
Naam force: Beautyfull fl✿wer f✿rce Beschrijving force: Floor draagt de zoete geur van bloemen om zich heen, daardoor is ze erg aantrekkelijk. Maar ze kan ook met de bloemen praten. De bloemen doen wat ze van hun vraagt. Floor kan heel mooi zingen, maar dit doet ze amper ooit. Ze kan ook slechte dingen met haar force doen, dat wil niet zeggen dat ze dat ook doet, ze kan het alleen. Floor kan er voor zorgen dat de ander niks ziet, de bloemblaadjes versperren het zicht. Daardoor kan ze andere plots aanvallen. Ook kan ze andere laten stikken door een bloemblaadje in de keel te laten vliegen, dit heeft ze nog nooit gedaan. Floor is geen moordmachine.
Laatst aangepast door Floor op za 25 aug - 19:25; in totaal 2 keer bewerkt
Sterre
Dog profile Age: 8 months Lifestyle: The Ancora Pack {Corredi} Partner: No matter how far away from me you may be, you will be closer to me than you think, because you're always in my heart
Onderwerp: Re: [ How to join ] zo 12 aug - 1:56
Naam: Sterre Leeftijd: 6 maanden Gewenste rang: Corredi Kwaliteiten: Sterre is nogal een koppig type. Ze kan koud overkomen op andere honden. Dat heeft niks met haar verleden te maken, want die was gewoon goed. Door het uit het oog raken van een goede vriend is ze zo geworden. Ze vertrouwt niet snel iemand, bang om diegene dan weer kwijt te raken. Maar heel diep van binnen heeft Sterre een goed hart en vind ze het geweldig om met andere pups te spelen.
Is de roedel actief? Anders negeer mijn aanvraagdinges maar.
Lulu
Onderwerp: Re: [ How to join ] zo 12 aug - 1:58
Ik ben van plan om binnenkort een topic te maken waar iedereen in moet reageren, zijn er mensen die niet reageren dan zullen ze op inactief gezet worden en tijdelijk uit de lijst gehaald worden (; Daarbij wil ik ook eventjes de hele layout een update geven etc. Maar ik ben nu nog niet eens een week terug van mijn vakantie, was drie weken weg, dus het kan heel goed dat alles er nu inactief uitziet: dus kijk maar. Ik zal je erbij zetten als je wilt, zo niet dan meld je het maar c:
Sterre
Dog profile Age: 8 months Lifestyle: The Ancora Pack {Corredi} Partner: No matter how far away from me you may be, you will be closer to me than you think, because you're always in my heart
Onderwerp: Re: [ How to join ] zo 12 aug - 2:00
Ik begrijp het ;) Zet me er maar gewoon bij.
Lulu
Onderwerp: Re: [ How to join ] zo 12 aug - 2:02
Okay ~ Zal je gelijk eventjes toegang geven tot de geheime chat c:
Kane
Dog profile Age: Three Years Lifestyle: The Ancora Pack [Lulu] Partner: I'm not looking for love. Love will find me.
Onderwerp: Re: [ How to join ] zo 12 aug - 2:32
Naam: Kane Leeftijd: 3 Jaar Gewenste rang: Unisca [Later misschien Cavalieri of Erba’s] Kwaliteiten: Kane is een vriendelijk, behulpzame hond die altijd klaar staat voor andere. Door zijn Force kan hij dingen uit het verleden gebruiken voor zaken in het heden. Tevens heeft hij veel verstand van kruiden en planten, maar dan daar in tegen ook goed uitleggen en is een geduldig type.
Lulu
Onderwerp: Re: [ How to join ] zo 12 aug - 2:39
Ik zal je erbij zetten en toegang geven tot le secret chat ~ Uno momento por favor ^^
Niall
Dog profile Age: 1.2 Years Lifestyle: The Ancora Pack [Lulu] Partner: Ain't no mountain high enough ~
Onderwerp: Re: [ How to join ] di 14 aug - 1:29
Naam: Niall Leeftijd: 1.2 jaar Gewenste rang: Unisca Kwaliteiten: Niall is nogal een angsthaas. Snel bang, maar probeer altijd de zonnige kant van het leven te zien. Hij heeft één of andere bijzondere gave om iedereen om zich heen te irriteren met zijn vrolijke gedrag, maar dat weerhoudt hem er niet van om te proberen iedereen net zo vrolijk te laten zijn als hij is. Van nature is hij een beetje vrouwelijk omdat hij is opgegroeid met 3 zusjes. Redelijk onderdanig, maar zeker niet bang om iemand te helpen wanneer nodig. Hij is een trouwe hond en laat andere niet zo snel vallen, ondanks dat hij vrijwel niks serieus neemt.
Lulu
Onderwerp: Re: [ How to join ] di 14 aug - 1:58
Awesome een held op sokken x') Ik zal Niall in de lijst zetten en je toegang geven tot de geheime chat ~
Cassy
Dog profile Age: 1 year Lifestyle: Alone Partner: Her one will come, when he comes.
Onderwerp: Re: [ How to join ] di 21 aug - 4:51
Naam: Cassy Leeftijd: 1 Gewenste rang: Maakt me niet zo heel erg veel uit. Kwaliteiten: Cassy is een hele vlotte tante. Haar babbel is echt haar kwaliteit, die redt haar meestal overral uit. Ze is heel erg behulpzaam en een leuke hond. Ze is heel sociaal en echt een groepsdier. Hoewel ze niet de dapperste is, niet de stoerste en zeker niet de dominantste, zal ze er alles aan doen om haar vrienden en familie te helpen.
Lulu
Onderwerp: Re: [ How to join ] di 21 aug - 7:19
Had je haar niet ook al aangemeld bij TFP? Of haal ik dingen nu door de war?
Daarbij moet ik eventjes kijken, aangezien we ook wat dingen hebben opgezet etc. Niet dat je er niet bij mag, maar ik wil het liefste alles en iedereen erbij betrekken ^^
Cassy
Dog profile Age: 1 year Lifestyle: Alone Partner: Her one will come, when he comes.
Onderwerp: Re: [ How to join ] di 21 aug - 8:24
Ja dat klopt. Maar dat was een foutje, moest alleen nog even dat berichtje verwijderen :$
Lulu
Onderwerp: Re: [ How to join ] di 21 aug - 9:39
Oké, ik stuur je eventjes een pb etc. Uno momento por favor.
Vinas
Dog profile Age: 3 years Lifestyle: Solitair Partner: Could you ever love a dog who can't see you?
Onderwerp: Re: [ How to join ] vr 24 aug - 21:55
Naam: Vinas Leeftijd: 3 jaartjes Gewenste rang: Cavalien/Unisca Kwaliteiten: Vinas is een erg geduldige en aardige hond. De enige die hij haat zijn zijn familieleden, maar dat laat hij niet blijken. Hij is blind, maar kan wel wat zien door zijn Force Sensitive Paws. Hierdoor komt hij dus eigenlijk niks tekort qua uitzicht.
Naam force: Sensitive Paws Beschrijving force: Vinas is blind geboren. Normaal gesproken kan hij niks zien, maar door zijn Force kan hij dat wel. Zijn voetkussentjes worden extra gevoelig en hij kan alles in de omgeving 'voelen'. Hij voelt elke beweging en stap en kan hiermee inschatten hoe groot iemand is en hoe hij er ongeveer uitziet. Hiermee kan hij ook door dingen heen kijken, omdat hij de trillingen aan de andere kant van een muur kan voelen.
Lulu
Onderwerp: Re: [ How to join ] vr 24 aug - 23:14
Ik zal je een pb sturen over wat er gaande is. Ik kan je er momenteel nog niet bij zetten, maar dat is dus om bepaalde redens (;
Vinas
Dog profile Age: 3 years Lifestyle: Solitair Partner: Could you ever love a dog who can't see you?
Onderwerp: Re: [ How to join ] za 25 aug - 0:22
Ja, ik heb het gelezen. Ik wacht wel netjes mijn beurt af :3
Lydia
Onderwerp: Re: [ How to join ] vr 13 dec - 9:59
Naam: Lydia Leeftijd: unborn, word een topic voor aangemaakt Gewenste rang: Corredi Kwaliteiten: Lydia heeft een uitstekend gehoor en kan snel rennen, ze is erg vrolijk en wilt snel vrienden maken maar doordat ze soms nogal geïrriteerd over kan komen wilt niemand dus zijn. Ze heeft erg veel geduld en is ondanks ze soms geïrriteerd over is ze wel een aardig type.
Welkom op Boundless, een honden RPG waar je een hond met krachten (zogenoemde 'forces') of een realistische hond speelt. Laat je hond uitgroeien tot een machtige Packleader, maak vrienden en vijanden, vind een relatie of blijf dapper alleen. Alles is mogelijk, because you are boundless! (lees meer)
SEIZOEN
JAAR 1
De winter heeft zijn intocht gemaakt en blaast met een gure wind over de velden van Boundless. Prooi is schaars, warmte zelfs nog schaarser. Temperaturen liggen tussen de -10 en 5 °C, en een winterse bui is niet uit te sluiten.