Dog profile Age: 7 Months. Lifestyle: Solitair. Partner: Egghead, look at the age.
Onderwerp: Re: Setjes à la Megan ma 16 jul - 4:10
DANKUUUUUUUU <3
Shadow
Dog profile Age: 6,5 months old Lifestyle: Solitair Partner: it is too good to be true
Onderwerp: Re: Setjes à la Megan di 31 jul - 10:08
Postsheet Naam personage + wel of niet in de postsheet ja: Kyrana Karakter lief, onderdanig, schuw, speels en geeft niet snel op Link plaatjes deze met scroll balkje of deze met of zonder scroll balkje Of deze zonder scroll balkje Eventueel tekstje I will catch you in my dreams and never let you go Extra's fel licht blauwe ogen als het kan
Onderschrift Link plaatjes deze met Deze Of deze met Deze Eventueel tekstje I will catch you in my dreams and never let you go Soort randje Doorzichtig of wit Extra's Blauwe ogen
voorbeeld:
Ik weet het ik ben heel erg irritant maar ik wil weer een aanvraagje, sorry daarvoor
Vegas Admin
Dog profile Age: 4 years Lifestyle: Guess I'm on my own again Partner: Love. Naah, thanks.
Onderwerp: Re: Setjes à la Megan di 31 jul - 23:51
Dat is niet erg hoor, ik vind het leuk om te doen (: Ik zal ermee aan de slag gaan.
1 plekje vrij
Ib ɪƅ // ƒɪʌɲƈє ơƒ ʛʌɾɾɣ
Dog profile Age: 0.5 years Lifestyle: Loner Partner: The sad tale of a witch and a prince
Onderwerp: Re: Setjes à la Megan wo 1 aug - 7:19
Poef poef, ik heb dringend een Megan setje nodig xD Avatar Naam personage Catlynn Karakter Pff.. Stil, heeft een rare vorm van autisme, ongeïntereseerd, geen eigen wil Link plaatje Zie onderaan Soort randje Is het zelfde randje als bij deze ava mogelijk? Extra's Doe maar lekker Megan-ish :'D
Onderschrift Link plaatjes Zie onderaan Eventueel tekstje - Soort randje Zie bij avatar Extra's Maak er iets Megan-ish van ^^.
Ik heb mijn best gedaan met de oogkleur, maar het wil niet echt lukken. Heb je het heel toevallig met een filter op zo'n online bewerkingssite gedaan?
@ Romy, Pfff, mag ik ook weigeren om een setje voor jou te maken? Ik weet namelijk heel toevallig hoe awesome jouw setje is die je nu voor dat persoontje hebt of ik denk te weten welk. EN DIE IS WAY MORE SEXIER ALS EEN SETJE DIE IK ZOU MAKEN! /armpjes over elkaar en super-refuse-modues/
Ib ɪƅ // ƒɪʌɲƈє ơƒ ʛʌɾɾɣ
Dog profile Age: 0.5 years Lifestyle: Loner Partner: The sad tale of a witch and a prince
Onderwerp: Re: Setjes à la Megan wo 1 aug - 8:34
Nee, nee xD Het is niet voor dat karakter! Die zou ik nooit veranderen, lieve Juud heeft die voor me gemaakt (:
Deze is voor TNG.
Vegas Admin
Dog profile Age: 4 years Lifestyle: Guess I'm on my own again Partner: Love. Naah, thanks.
Onderwerp: Re: Setjes à la Megan wo 1 aug - 8:39
Waarom gebruik je Juuds pretty setje dan niet ook daarvoor? -a- Okeeee, 'tis dat ik me nu stiekem rot verveel ;p Ik zal hem gaan maken hoor, Rozz <3
Unos plekjos vrijos
Ib ɪƅ // ƒɪʌɲƈє ơƒ ʛʌɾɾɣ
Onderwerp: Re: Setjes à la Megan wo 1 aug - 8:43
Nou, omdat daar op Cats setje een le cat staat, maar op TNG ben je geen shapeshifter ;p Haha, thanks Megzzieh <3
Penny
Dog profile Age: 4 Years. Lifestyle: Alone / lives with people Partner: None yet
Ik heb mijn best gedaan met de oogkleur, maar het wil niet echt lukken. Heb je het heel toevallig met een filter op zo'n online bewerkingssite gedaan?
@ Romy, Pfff, mag ik ook weigeren om een setje voor jou te maken? Ik weet namelijk heel toevallig hoe awesome jouw setje is die je nu voor dat persoontje hebt of ik denk te weten welk. EN DIE IS WAY MORE SEXIER ALS EEN SETJE DIE IK ZOU MAKEN! /armpjes over elkaar en super-refuse-modues/
Opzicht is hij wel goed, misschien kan je hem opnieuw maken met het plaatje wat ik al had bewerkt. Ik denk dat dat wat handiger is, oké? Ik zal hem in iedergeval sturen :) voorderest vind ik hem prima
Jayson
Dog profile Age: ~16 Weeks. Lifestyle: ~Lonelyness. Partner: ~Be Kind, Aim For My Heart.
Onderwerp: Re: Setjes à la Megan wo 1 aug - 8:54
Oow oow w8 ik jump er ff door, Roomz, ik wil héél graag een postsheet voor jou maken hoowr :3
Edit: ow lolz, gaat heelmaal niet over een postsheet xD //shot
Ib ɪƅ // ƒɪʌɲƈє ơƒ ʛʌɾɾɣ
Onderwerp: Re: Setjes à la Megan wo 1 aug - 9:01
Noes, daar gaat het helemaal niet over Muis xD Het is voor op TNG (: Niet voor jeweetzelfwat
Vegas Admin
Onderwerp: Re: Setjes à la Megan wo 1 aug - 9:18
Ghehe, IK WEET LEKKER WAT JEWEETZELFWAS IS. /proud
Ketlin:
https://2img.net/h/oi45.tinypic.com/x0wmyo.png
https://2img.net/h/oi50.tinypic.com/2elxjy8.png
Et voila madame.
@ Melissa, Gheh, dan moet ik hem wel helemaal opnieuw maken... Uuhm, kun je het zelf ook niet weer doen net zoals hoe je die ene al hebt gedaan? En stuur anders de plaatjes maar op hoor (;
Ib ɪƅ // ƒɪʌɲƈє ơƒ ʛʌɾɾɣ
Onderwerp: Re: Setjes à la Megan wo 1 aug - 9:20
Omg, Megan, waarom is ie zo mooi? D: Jeez, ik hou zo van hem <3 Je weigerd waarschijnlijk een profiel plaatje te maken? xD
Vegas Admin
Onderwerp: Re: Setjes à la Megan wo 1 aug - 9:24
Ghehe, no lo se, mamacita (x Omdat ik het voor een zeer speciaal persoontje maak en my ass off bewerk om hem zo mooi mogelijk te krijgen Jaaa, ik weiger nog steeds profielplaatjes te maken, sawry ^^
Ib ɪƅ // ƒɪʌɲƈє ơƒ ʛʌɾɾɣ
Onderwerp: Re: Setjes à la Megan wo 1 aug - 9:25
Naaaw, dankje <33
En ghehe, het was te proberen x'3 Najah, alsnog zo vreselijk erg bedankt <33333
Vegas Admin
Onderwerp: Re: Setjes à la Megan wo 1 aug - 9:34
Zelfs voor jou bezwijk ik niet x'D De rien ;d
Ib ɪƅ // ƒɪʌɲƈє ơƒ ʛʌɾɾɣ
Onderwerp: Re: Setjes à la Megan wo 1 aug - 9:40
Damn ;p Dan zou ik eigenlijk nog wel een postsheet willen hebben voor hetzelfde forum <3 Postsheet Naam personage + wel of niet in de postsheet Catlynn + Juah Karakter Like this Link plaatjes Als ik het goed heb heb ik die eerder vandaag gestuurd :') Eventueel tekstje "For ever being born, I apologize." A phrase that for a while always comes to mind. As long as I remember I have always whined, Even if I'm not here, not a soul would mind. Extra's Be Megan-ish! <3
Vegas Admin
Onderwerp: Re: Setjes à la Megan wo 1 aug - 9:48
Jeuzes dudeee XD HE, btw, even heel off-topic, maar ik krijg nog een tekening van je tegoed :l En jij nog een brief van mij waar ik in Lille geen tijd voor had...
Gesloten
Ib ɪƅ // ƒɪʌɲƈє ơƒ ʛʌɾɾɣ
Onderwerp: Re: Setjes à la Megan wo 1 aug - 9:54
Whaha, I know, maar je bent echt de beste xD Jeez, serieus? Dat je zo erg off-topic gaat dudette xD Maargoed. Ja. Maar ik wil je geen tekening sturen ;o Ze valen. Me no gusta. En je hebt al een verjaardagskaart gekregen die ik geheel heb gekocht x'3 Ik stuur pas als ik jouw brief heb gekregen ;p
Penny
Dog profile Age: 4 Years. Lifestyle: Alone / lives with people Partner: None yet
Onderwerp: Re: Setjes à la Megan wo 1 aug - 22:21
Vegas schreef:
Ghehe, IK WEET LEKKER WAT JEWEETZELFWAS IS. /proud
Ketlin:
https://2img.net/h/oi45.tinypic.com/x0wmyo.png
https://2img.net/h/oi50.tinypic.com/2elxjy8.png
Et voila madame.
@ Melissa, Gheh, dan moet ik hem wel helemaal opnieuw maken... Uuhm, kun je het zelf ook niet weer doen net zoals hoe je die ene al hebt gedaan? En stuur anders de plaatjes maar op hoor (;
Ja, ik weet nog precies hoe dat moet dus dat zal geen probleem zijn :)
Vegas Admin
Onderwerp: Re: Setjes à la Megan wo 1 aug - 23:15
@ Romy, Nee, da's niet waar. En hoe vaak je het blijft zeggen, het blijft niet waar xD I know, ghehe, maar niemand kan mij op de vingers tikken (a) Ik maak er eerlijk gezegd ook geen probleem van als anderen het doen ;p Yesh, yesh, maar ik krijg nog steeds een tekening van je tegoed >:] Oké, hou die mailbox van je maar in de gaten, want die brief komt eraan!
@ Melissa, Oké, doe je dat dan? Dan hoeft het setje toch niet opnieuw te worden gemaakt? (;
Eén plekje vrij
Penny
Onderwerp: Re: Setjes à la Megan do 2 aug - 0:18
Vegas schreef:
@ Romy, Nee, da's niet waar. En hoe vaak je het blijft zeggen, het blijft niet waar xD I know, ghehe, maar niemand kan mij op de vingers tikken (a) Ik maak er eerlijk gezegd ook geen probleem van als anderen het doen ;p Yesh, yesh, maar ik krijg nog steeds een tekening van je tegoed >:] Oké, hou die mailbox van je maar in de gaten, want die brief komt eraan!
@ Melissa, Oké, doe je dat dan? Dan hoeft het setje toch niet opnieuw te worden gemaakt? (;
Eén plekje vrij
Het is me gelukt, https://2img.net/r/ihimizer/img577/666/wolfluent12fmay012.jpg
Ib ɪƅ // ƒɪʌɲƈє ơƒ ʛʌɾɾɣ
Onderwerp: Re: Setjes à la Megan do 2 aug - 3:51
Dus als ik zou willen zou ik van elk topic een onzin-topic mogen maken? x'3 En jawel. Je hebt ze nog nooit gezien en ze zijn echt niet goed :/ Maar als je er op staat.. Ik ben atm toch bezig met Miku, dus ik zal kijken hoe ie wordt en uiteindelijk MISSCHIEN opsturen dan xD Hell yeah. Ik pak mijn slaapzak en ga onder de brievenbus liggen, samen met mijn haarlak tegen de spinnen.
Vegas Admin
Onderwerp: Re: Setjes à la Megan do 2 aug - 5:06
@ Melissa, Okee, maar dat kan je dan dus ook nog doen op het setje? Want dat plaatje is niet eentje die ik gebruikt heb xd
@ Romy, Ohyeah, whatever, als jij dat wilt >;p Zolang je maar braaf niet dubbelpost (oeps) en niet mensjes gaat zitten pesten (dus mij). Ik heb geen idee wie/wat/hoe dat is, maar ik weet zeker dat ze niet zo mislukt zijn als mijn tekeningen. Omg, you're awesome <3
Welkom op Boundless, een honden RPG waar je een hond met krachten (zogenoemde 'forces') of een realistische hond speelt. Laat je hond uitgroeien tot een machtige Packleader, maak vrienden en vijanden, vind een relatie of blijf dapper alleen. Alles is mogelijk, because you are boundless! (lees meer)
SEIZOEN
JAAR 1
De winter heeft zijn intocht gemaakt en blaast met een gure wind over de velden van Boundless. Prooi is schaars, warmte zelfs nog schaarser. Temperaturen liggen tussen de -10 en 5 °C, en een winterse bui is niet uit te sluiten.