Boundless
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 "Vast weer zo'n persoontje die om aandacht komt vragen,"

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Oreo

Oreo


"Vast weer zo'n persoontje die om aandacht komt vragen," Av1ua1
Posts : 325
Ω : 82

Dog profile
Age: 3 years
Lifestyle: Let's party all night
Partner: My heart is letting go

"Vast weer zo'n persoontje die om aandacht komt vragen," Empty
BerichtOnderwerp: "Vast weer zo'n persoontje die om aandacht komt vragen,"   "Vast weer zo'n persoontje die om aandacht komt vragen," Emptydi 11 sep - 6:20

Let niet op die titel; het is totaal niet mijn bedoeling om hiermee aandacht te trekken.

Ik voel me de laatste paar weken echt k*t om het zo maar te zeggen. Sinds school weer is begonnen gaat het bergafwaarts met mij. Ik zit in een nieuwe klas en ik ken er bijna niemand op een paar jongens en een meisje na. Vanaf het begin werd ik al buitengesloten en het is er niet minder op geworden. Sterker nog; het is verergerd. Ik ben heel erg verlegen en durf zowat niks te zeggen in de klas. Zelfs de docenten spreken me er al op aan. "Waarom ben je zo stil in de klas, Lisanne?" vragen ze dan. Ik verzin dan een smoes van; "Ik probeer alleen goed op te letten in de klas, meneer/mevrouw." Ik durf hen dan niet te vertellen dat ik sociaal een minderwaardigheidscomplex, slechte sociale vaardigheden heb en dat ik heel erg verlegen ben. Dat laatste hebben ze vast al lang door. Vorig jaar was ik veel meer praatzaam in de klas, ik kende er iedereen en had ook gewoon vriendinnen waar ik veel mee omging. Ik kan hun vertrouwen, bij hen durf ik mezelf echt te zijn. Van de jongens in mijn nieuwe klas heb ik eigenlijk geen last. De meiden in mijn klas daarin tegen weer wel. Ik zit 's avonds soms jankend op de bank omdat ze me negeren. Net weer zoals vandaag; we zijn naar Rotterdam geweest met alle 3H en 3V klassen. In de bus begon het al, niemand wou naast mij zitten. Het gaf me een rotgevoel. Ik ga jullie het zeikverhaal besparen van die dag. In het kort: ik moest alle opdrachten alleen doen en heb alleen gelopen; de hele dag. Nu voel ik me ontzettend down en heb ik nergens meer zin in, ik wil alleen nog maar janken. En of het nog niet erg genoeg was gingen die k*tmeiden ook nog eens zeggen in de bus aan het eind: "Waarom negeer je ons?" Ik negeer hen helemaal niet. Ik mompel dan wat. "En waarom loop je altijd alleen? Zo maak je toch geen vrienden. We willen best vrienden met je worden, maar dan moet je wat meer praten en niet alleen altijd met 'ja' of 'nee' antwoorden." bla bla bla. Misschien hebben ze ook wel een beetje gelijk, maar als ik een keer uit mijn schulp durf te kruipen krijg ik ook alleen maar 'ja' en 'nee' antwoorden van hun. Het liefst wil ik hun nu in stukjes scheuren en daarna verbranden. Ik kan er gewoon echt niet tegen als anderen mij de schuld geven van mijn verlegenheid. Gelukkig heb ik nog vriendinnen daarbuiten. Ik ben dus niet helemaal forever alone.
Dit was mijn klaagtopic, negeer het maar gewoon.

xx Lisanne
Terug naar boven Ga naar beneden
http://crystallblues.tumblr.com
Vegas
Admin
Vegas


"Vast weer zo'n persoontje die om aandacht komt vragen," 2upzi21
Posts : 1602
Ω : 385

Dog profile
Age: 4 years
Lifestyle: Guess I'm on my own again
Partner: Love. Naah, thanks.

"Vast weer zo'n persoontje die om aandacht komt vragen," Empty
BerichtOnderwerp: Re: "Vast weer zo'n persoontje die om aandacht komt vragen,"   "Vast weer zo'n persoontje die om aandacht komt vragen," Emptydi 11 sep - 6:40

Lieeeesje toch <3
Tbh wist ik helemaal niet dat dit aan de hand was ;o Ik vind het echt heel erg kut voor je! Die meiden uit jouw klas hebben gewoon geen geduld met je, of zoiets. En als ze zulke dingen zeggen, dan schiet het ook niet echt op...
Ik wou dat ik je kon helpen, want ik kan het niet begrijpen dat zij niet sociaal doen tegenover jou ("hé Lisanne, zal ik naast je komen zitten?") en eerlijk gezegd voel ik me altijd zo machteloos als ik hoor dat dit gebeurd met vriendinnen waar ik niet bij kan :l Advies kan ik je niet geven - behalve inderdaad misschien wel tegen ze praten, maar tja, je moet maar net zien of ze dat goed opvangen als je 'ineens toch wel blijkt te kunnen praten' -, maar ik wil je wel zeggen dat wanneer je je rot voelt of iets dergelijks, je altijd bij mij aan kunt kloppen, yeah? Ik wil zoveel mogelijk proberen te helpen, en en en je kunt altijd uitzeuren bij mij ;D
Veel succes mi vida, het lukt je echt wel!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://boundless.actieforum.com
Oreo

Oreo


"Vast weer zo'n persoontje die om aandacht komt vragen," Av1ua1
Posts : 325
Ω : 82

Dog profile
Age: 3 years
Lifestyle: Let's party all night
Partner: My heart is letting go

"Vast weer zo'n persoontje die om aandacht komt vragen," Empty
BerichtOnderwerp: Re: "Vast weer zo'n persoontje die om aandacht komt vragen,"   "Vast weer zo'n persoontje die om aandacht komt vragen," Emptywo 12 sep - 3:35

Dankje Megz <3
Ik voel me nu iets beter. Ik ga het gewoon proberen en zie wel hoe het uitpakt.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://crystallblues.tumblr.com
Mitch

Mitch


"Vast weer zo'n persoontje die om aandacht komt vragen," Av1ua1
Posts : 533
Ω : 71

Dog profile
Age: 3 years
Lifestyle: Left behind and falling apart
Partner: let's find love in a hopeless place

"Vast weer zo'n persoontje die om aandacht komt vragen," Empty
BerichtOnderwerp: Re: "Vast weer zo'n persoontje die om aandacht komt vragen,"   "Vast weer zo'n persoontje die om aandacht komt vragen," Emptywo 12 sep - 4:46

djeez, dat is zwaar kut! ik snap volkomen dat je je nu zo derpi voeld want genegeerd worden is echt niet leuk.en nu kan ik wel zeggen van; ja je moet wat meer praten en mee doen. maar ik weet zelf ook hoe moeilijk dat is. echt tips kan ik je niet geven, behalve dat die meisjes uit je klas gewoon sukkels zijn. Dat is altijd zo; zodra er 3/4 van die "populaire" meisjes het met elkaar kunnen vinden en er is nog een andere meisje, mag dat laatste meisje bijna nooit mee doen met iets. en vervolgens zeggen ze dan van; ja je mag best mee doen maar dan moet je dat wel aan geven. dat vind ik zo'n onzin, ze zien toch zelf ook wel dat jij verlegen bent ?
je moet je niet zoveel van de dingen die ze zeggen geloven. Het zijn maar mensen die denken dat ze cool zijn omdat ze met meerdere zijn. Gewoon jezelf zijn en misschien wat meer omgaan met de jongens uit je klas? die zijn over het algemeen wat relaxter en ze zeuren niet zo veel, de eerste stap is altijd het moeilijkst, maar zodra je eenmaal contact hebt gaat het makkelijker (:

succes Lies, En mijn inbox staat voor je open C:

Terug naar boven Ga naar beneden
Floor

Floor


"Vast weer zo'n persoontje die om aandacht komt vragen," 2upzi21
Posts : 81
Ω : 30

Dog profile
Age: 2 jaar en 9 maanden
Lifestyle: Groepsdier [The ancora pack]
Partner: Love can not find me

"Vast weer zo'n persoontje die om aandacht komt vragen," Empty
BerichtOnderwerp: Re: "Vast weer zo'n persoontje die om aandacht komt vragen,"   "Vast weer zo'n persoontje die om aandacht komt vragen," Emptyza 15 sep - 6:06

Ik heb zo ies ook meegemaakt, vorig jaar. Ik was verhuisd en had daar echt heel veel moeite mee. Het duurde bij mij een half jaar voor ik echte vriendinnen gehad, mijn idee is om eens goed rond te kijken in de klas. Misschien zit er tussen die klote kinderen wel een verlegen kind in je klas, of iemand die je ook echt aardig lijkt. Probeer een praatje te maken, en vraag een keertje om b.v een ijsje te gaan eten (i know.. het is bijna herfst). Ik weet dat het heel moeilijk is, maar je wil niet ook een half jaar lonly zijn, je moet er iets voor over hebben.

Sterkte.


Laatst aangepast door Floor op wo 19 sep - 1:37; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Lawrence
Moderator
ʙᴇᴀᴜᴛɪғᴜʟ ᴅɪsᴀsᴛᴇʀ
Lawrence


"Vast weer zo'n persoontje die om aandacht komt vragen," Av1ua1
Posts : 283
Ω : 115

Dog profile
Age: 4 yeαrѕ.
Lifestyle: loѕт ғorever.
Partner: ғorever αloɴe.

"Vast weer zo'n persoontje die om aandacht komt vragen," Empty
BerichtOnderwerp: Re: "Vast weer zo'n persoontje die om aandacht komt vragen,"   "Vast weer zo'n persoontje die om aandacht komt vragen," Emptyza 15 sep - 23:27

Ik weet hoe je je voelt, geloof me dat weet ik echt. Heb het zelf namelijk ook gehad, maar om bij jou situatie te blijven... Ik vind het echt heel erg voor je omdat, ik weet hoe het voelt. Het is gewoon zwaar klote, sommige leeftijdsgenoten kunnen zo hard en gemeen zijn. Ze begrijpen vast wel dat je verlegen bent, maar denken hoogs waarschijnlijk alleen aan hun eigen plezier. Als ik jou was zou ik gewoon eens op iemand afstappen en gewoon te vragen hij zei de nieuwe klas vind blabla kan van alles zijn, praat gewoon met degene trek ermee op en dan kom je er wel. Betrek je erzelf bij, ik weet het dat is echt lastig. De eerste keer zal je doodeng vinden, maar doe het gewoon zet je verlegenheid aan de kant en heb schijt aan wat ze van je vinden. Je bent een geweldig persoon, en dat mag je best laten zien. Wees gewoon jezelf en betrek jezelf erbij, niet stalkerig maar gewoon normaal. Hopelijk heb je er wat aan, en hopelijk komt het goed met je!!

Gaat het niet? Pm me, ik stuur je me msn desnoods me nummer! Je mag altijd je eitje bij me kwijt als je je zwaar rot voelt, ik luister graag en wil je graag helpen als je niet weet wat te doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.atherny.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





"Vast weer zo'n persoontje die om aandacht komt vragen," Empty
BerichtOnderwerp: Re: "Vast weer zo'n persoontje die om aandacht komt vragen,"   "Vast weer zo'n persoontje die om aandacht komt vragen," Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
"Vast weer zo'n persoontje die om aandacht komt vragen,"
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Boundless :: GENERAL :: HAVE A BREAK :: FLOODING-
Ga naar: