Boundless
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 [GZ] Dingetjes voor Vinas

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Vinas

Vinas


[GZ] Dingetjes voor Vinas Av1ua1
Posts : 82
Ω : 14

Dog profile
Age: 3 years
Lifestyle: Solitair
Partner: Could you ever love a dog who can't see you?

[GZ] Dingetjes voor Vinas Empty
BerichtOnderwerp: [GZ] Dingetjes voor Vinas   [GZ] Dingetjes voor Vinas Emptyzo 26 aug - 3:21

Allooo :D
Ik zoek een paar dingetjes voor Vinas.
Zijn verleden enzo: Klikje
Da list:

Broer en/of zus
Ik zoek een broer/zus die hem hebben gepest omdat hij blind is. Je mag dan natuurlijk zelf beslissen of hij spijt heeft of hem nog steeds uitlacht. Het liefst zijn het husky's, of iets dat daar op lijkt. Hun hebben sowieso totdat ze een half jaar waren bij hun ouders in de bergen gewoond, maar wat ze daarna allemaal gedaan hebben mag je zelf invullen.

lijstje broer en zus:

Vrienden
Natuurlijk heeft Vinas ook wat mattie's nodig in de wereld :D Hier zijn geen regels voor, behalve dat je een beetje aardig moet doen tegen hem ;D

lijstje vriend:

(training)pup
Een pup voor Vinas lijkt me ook gewoon awesome, dus dat wil ik er ook nog wel bij xP
Het kan ook gewoon een trainingpup zijn, die hij helpt met leren eten vangen en vechten.

lijstje voor pup:

Dusss het zou me gewoon supervetawesome zijn als ik mensjes vind die bij Vinas horen xP

Aanmeldingen Familie:
-
-

Aanmeldingen pup:
- Cassy (met nieuw accountje)
-

Gekozen:
- Kai (vriend)
- Baethan (vriend)
-


Laatst aangepast door Vinas op zo 26 aug - 7:52; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Cassy

Cassy


[GZ] Dingetjes voor Vinas 2upzi21
Posts : 44
Ω : 20

Dog profile
Age: 1 year
Lifestyle: Alone
Partner: Her one will come, when he comes.

[GZ] Dingetjes voor Vinas Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Dingetjes voor Vinas   [GZ] Dingetjes voor Vinas Emptyzo 26 aug - 6:29

Ik wil een vriend zijn!
Naam account: Kai
Karakter: Kai is een super leuke hond. Hij is echt gek in zijn kop en doet de gekste dingen, maar op een leuke manier. Hij staat positief in het leven en kan het eigenlijk met iedere hond vinden, teminste als hun ook vriendelijk doen tegen hem. Kai zal nooit snel vechten, maar mocht het er op aan komen, heeft hij genoeg spieren om te vechten. Veder is het gewoon een spontane hond die van het leven een feest maakt.
Heb je al een open topic of moeten we er één aanmaken?: Heb er nog geen ;p

Ik wou een nieuw account maken, een pup, dus leek me dit we; leuk (;

Ik wil een trainingpup/pup zijn!
Naam account: Nog geen naamx.
leeftijd: 6 maanden
Karakter: Komt dan nog, maar het word een neutrale hond.
Extra: Eehh.. Wou een force aanvragen, weet alleen nog niet echt welke.
Terug naar boven Ga naar beneden
Baethan

Baethan


[GZ] Dingetjes voor Vinas Av1ua1
Posts : 12
Ω : 4

Dog profile
Age: 3,5 years
Lifestyle: I'm not bad, i'm just drawn that way
Partner: The quiet scares me cause it screams the truth

[GZ] Dingetjes voor Vinas Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Dingetjes voor Vinas   [GZ] Dingetjes voor Vinas Emptyzo 26 aug - 7:02

Naam account: Baethan
Karakter: Baethan heeft twee persoonlijkheden. Meer info staat bij force aanvraag. Hij kan dus heel vriendelijk en rustig zijn, maar ook afstandelijk en moordlustig. Hangt er van af in wat voor stemming hij is. Ik ben nu bezig met een karakter voorsteltopic voor hem, daar komt alles uitgebreidt in te staan.
Heb je al een open topic of moeten we er één aanmaken?: Moet aangemaakt worden ;)

Ik wil wel =D
Terug naar boven Ga naar beneden
Vinas

Vinas


[GZ] Dingetjes voor Vinas Av1ua1
Posts : 82
Ω : 14

Dog profile
Age: 3 years
Lifestyle: Solitair
Partner: Could you ever love a dog who can't see you?

[GZ] Dingetjes voor Vinas Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Dingetjes voor Vinas   [GZ] Dingetjes voor Vinas Emptyzo 26 aug - 7:51

oeww ja leuk, ik zal jullie bij aanmeldingen zetten :3
Vrienden worden altijd gelijk gekozen, dus dat wordt een topicje >D
Terug naar boven Ga naar beneden
Penny

Penny


[GZ] Dingetjes voor Vinas 2upzi21
Posts : 279
Ω : 79

Dog profile
Age: 4 Years.
Lifestyle: Alone / lives with people
Partner: None yet

[GZ] Dingetjes voor Vinas Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Dingetjes voor Vinas   [GZ] Dingetjes voor Vinas Emptyza 8 sep - 22:35

Ik wil een vriend zijn!
Naam account: Penny
Karakter: Penny heeft eigenlijk ook twee persoonlijkheden, dat komt voornamelijk door haar geschiedenis. Ze kan heel erg vriendelijk en rustig doen, maar ze kan ook gemeen doen en is dan ook absoluut niet bang om je te doden. Ze is ook heel erg beschermend en zal zich zelf durven opofferen waneer het nodig is. Voor meer info moet je bij karakters kijken ;)
Heb je al een open topic of moeten we er één aanmaken?: We moeten er een maken

Anders als dat niet kan wil ik wel halfbroer spelen, aangezien ze wel een ander ras is, maar Penny heeft hem dan niet echt gepest.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





[GZ] Dingetjes voor Vinas Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Dingetjes voor Vinas   [GZ] Dingetjes voor Vinas Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[GZ] Dingetjes voor Vinas
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Pleegma/pa en friends voor Mason gezocht.
» [GZ] Zus voor Damino!
» [GZ] Pleegmoeder voor Dani
» Family voor Lydia
» [Gezocht] Een [Pleeg]Mama/Papa voor Shin

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Boundless :: CREATION :: ADOPTION AND DONATION-
Ga naar: