IndexIndex  ZoekenZoeken  GebruikerslijstGebruikerslijst  GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

Goedemorgen.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
Hatya

Ω : 2

Dog profile
Lifestyle: Alone
Partner:

BerichtOnderwerp: Goedemorgen.   di 14 aug - 10:50

Laat ik me maar even voorstellen voordat ik de RPG in kom. Gaat nu toch niet lukken want het is laat en ik heb morgen eerste werkdag s'ochtends vroeg. Bléh. :'D

Mijn naam is Kim, ik ben een meisje (de laatste keer dat ik het heb gecheckt in ieder geval) en ben net ruim een maand 17 jaar. Laat me wat vertellen over mezelf, al boeit dat jullie wss toch niets x'D

Ik heb altijd al een zwak voor dieren gehad, dat is al te zien op de foto's van toen ik 3/4 was. Ik heb altijd al iets met dieren willen doen, dat idee is nog nooit uit mijn hoofd geweest. Ik zit nu op het Clusius College in Alkmaar waar ik de opleiding dierverzorging doe. Ik ga dit jaar het 1e jaar overdoen, want ik heb een klas verkloot voor het eerst in mijn leven. Daar baal ik best van, maar omdat het een leuke school is, ik zo weer nieuwe mensen ontmoet en nóg langer en meer kan leren over dieren vind ik het niet heel erg. Naast school is stage ook interessant, ik heb al stage gelopen op een kinderboerderij en een dierenpark, dit jaar ga ik stagelopen in een dierenwinkel en een vogelopvang. (lekker gevarieerd xD)

Dan nu mijn hobby's. Ik hou van dieren fotograferen, dus als ik naar een dierentuin ga o.i.d dan móet ik van elk dier 20 foto's maken ofzo zodat er altijd een goeie tussen zit. I love eet. Als ik de jackpot win dan neem ik echt wel een dikke spiegelreflex =D (keep dreaming, Kim.)

Daarbij ben ik gek op tekenen, ik teken dan vooral Pokémon, mythologische/fantasiebeesten, zelf bedachte wezens en natuurlijk ook nog wel eens normale dieren. Alles behalve dingen en mensen.

Schrijven doe ik ook al ruim 4 jaar, in 2008 kwam ik voor het eerst in aanraking met een RPG door Wolfstory. Geen idee hoe ik er op kwam, via Google, geen idee waar ik naar zocht. o.o Vond het geweldig en heb er meteen vrienden op meegesleept die nu bijna allemaal nog steeds RPG'en. Heb ook zelf een RPG die het ook al 4 jaar doet, Inciala. Een RPG over wilde Pokémon. Ik beheer deze samen met Sarah. (die kennen jullie beter als Doos :P) Helaas heeft de site veel down-periodes waarop er bijna niemand on komt. Ook blijven nieuwe leden niet lang en verdwijnen leden die wél actief zijn ook ineens. Bad luck much? :c

Omdat ik verslaafd ben aan dieren heb ik er natuurlijk zelf ook wel wat. Sinds minder dan een jaar heb ik mijn bureau volgestampt met terrarium's & zo dus ik heb nu 4 soorten wandelende takken, 3 soorten bidsprinkhanen, Cranwelli hoornkikkers, en 2 hagedisjes. Verder heb ik nog 2 cavia's, 2 chinchilla's, een konijn en een Fries paard. Of ik al eens genoeg heb? NO. Nooit. XD

Ook heb ik wat obsessies, of course. Ik ben verslaafd aan House M.D. en satirische programma's op tv. Verder ben ik qua muziek verslaafd aan Coldplay, Muse, Linkin Park, en nog veel meer. Hyperdehyper. En je kan me helemaal gek krijgen met kip, cake en jelly beans. Omnomnom.

Nou, meer kan ik niet bedenken. Vraagjes stellen mag altijd, ik beantwoord ze graag. En hopelich zie ik jullie snel in de off-game/RPG =D
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken http://inciala.actieforum.com
Dylan

Ω : 49

Dog profile
Lifestyle: Free
Partner: I am not allowed to love.

BerichtOnderwerp: Re: Goedemorgen.   di 14 aug - 11:39

WHUT

WAT DOE JIJ HIER NOU

O:

Aherm.
Ik bedoel natuurlijk, welkom op Boundless Kimmah, en alvast super veel plezier toegewenst <3
Xx Je wijf ;D

Hellz yeah, Saluki sistahz >D /zit natuurlijk toevallig niet op Saluki account
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Hatya

Dog profile
Partner:

BerichtOnderwerp: Re: Goedemorgen.   di 14 aug - 18:57

HMMM

JOU STALKEN NATUURLIJK. ô.ô

Nope, ik werd toch nieuwsgierig van die reclame op Inciala.
Thanks Doosie <3

En ja ik zag net dat jij ook een Saluki acc had ff x'D Op school moesten we 100 hondenrassen leren en de Saluki vond ik gewoon de mooiste hnnghngg *3*

Ps: Je Duitse herder sparkled *3*
Terug naar boven Go down
Vegas
Admin

Ω : 385

Dog profile
Lifestyle: Guess I'm on my own again
Partner: Love. Naah, thanks.

BerichtOnderwerp: Re: Goedemorgen.   di 14 aug - 21:59

Welkom Kim :D
First: Wat heeft Hatya een sexy blingblingketting (i guess dat het een ketting is tenminste ;p) om!
Mijn hersens zijn net wakker, dus heb ik niet veel vragen... Lemme think...
Welke dieren zou je nog graag aan je collectie toe willen voegen? (a)
En chinchilla's zijn toch die beestjes die op kleine eekhoorntjes lijken? Ik wil er ook altijd nog zo eentje hebben, ze lijken me helemaal het einde ;D
Anyways, veel plezier en ik spreek je vast snel wel :3

xx

Ω : 0

Dog profile
Lifestyle: The Ancora Pack [Lulu]
Partner: Ain't no mountain high enough ~

BerichtOnderwerp: Re: Goedemorgen.   di 14 aug - 22:02

Heee!
Welkom op Boundless. c:
Nais dat je een vriendin bent van Doos <3
Enen, ik heb wel eens van Inciala gehoord.
Ik was één van de nieuwe leden die al snel weer foetsie was T^T
Maar dat was al ikweetniethoelang geleden. Toen was ik übernoobje.

Pff.. Ik hou van dingen vragen dus ga ik maar gewoon beginnen.
X Wat doe je voor werk? Of heb ik daar nou overheen gelezen? O_O
X Heeft u brothers or sistahs?
X Hoe heette je eerste account op Ws?
X Ben je nog steeds actief op Ws? Ik heb je daar nooit gezien namelijk
X Was de spamtijd leuk? (a)
X Wat is je kledingstijl?
X Welke deo gebruik je?
X Slaap je nog met een nachtlampje aan?

Ghe. Vragen bedenken is leuk. c:
Veel plezier hier op Boundless!

Xx Romy aka Ib/Niall
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Bentley

Dog profile
Lifestyle: Solitair
Partner: I'd rather stay alive then lose my heart in love.

BerichtOnderwerp: Re: Goedemorgen.   di 14 aug - 22:05

Welkom welkom mensding. (A)
Ik heb ook wat vragen.

Ben je een voorstander van stenen ::
Heb je stenen ::
Zo ja, hoeveel ::
Zo ja, hoe heten ze ::
Zo niet, waarom niet ::
Hou je van snorren ::
Vind je me raar dat ik deze vragen stel ::

JEEJHEID VOOR VAGE RARE VRAGEN.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Hatya

Dog profile
Partner:

BerichtOnderwerp: Re: Goedemorgen.   wo 15 aug - 0:33

Danke voor de verwelkomsten iedereen <3

En muhahaha. Het is een soort sjaal ding achtig iets van wol wat ze om heeft. ;D Het is ubah sexy en modieus, dáh >:D

Euhm.. welke dieren ik aan mijn collectie toe zou willen voegen.. ik wil al jaren een vogeltje want ik ben gék op vogels, maar dat vinden mijn ouders niet leuk. En daarbij stinkt het al erg genoeg op mijn kamer (a) En daarnaast nog heel graag een reptiel (ik heb sinds een paar dagen 2 hagedisjes omdat die zijn meegelift in mijn bagage van vakantie af O>O) en 1 zweepspin (die ze ook in Harry Potter hebben, yk >:D) of schorpioen, om in mensen hun bed te leggen. En ja, chinchilla's lijken op te dikke pluizige eekhoorns. Ze zijn like de meest zachte beesten van deze planeet en ze zijn super nieuwsgierig en lief hier <3

En yay, vragen. Ik hou van vragen beantwoorden. Muha.

X Wat doe je voor werk?
Je hebt er niet overheen gelezen, toevallig ben ik vandaag op eerste werkdag en ben ik nu in de pauze naar huis geglipt! Ik heb laatst ontslag genomen bij de MC en ben nu aangenomen bij de Zeeman. Dichter bij huis, leukere collega's, chiller werk, en ik krijg meer betaald. Win.

X Heeft u brothers or sistahs?
Ik heb één brother van 12 jaar. :U

X Hoe heette je eerste account op Ws?
Mijn eerste account daar heette Shakaila :'D Vlak daarna nog eentje die Lupolos heet, dat was echt mijn hoofdaccount voor een lange tijd. Laatste post gemaakt op Frostbite I guess.

X Ben je nog steeds actief op Ws? Ik heb je daar nooit gezien namelijk
Nope, niet meer. Ik vond de sfeer er absoluut niet meer leuk toen het er heel druk werd. Er word over je heen gepraat door de meer 'populaire' mensen en ik heb niet zo'n grote mond dus ik kom er gewoon niet bovenuit.

X Was de spamtijd leuk? (a)
Jazekers. 1 regel posts, geen leestekens, geen hoofdletters, héérlijk. xD

X Wat is je kledingstijl?
Oh girl. Als het maar lekker zit, ghehe. En als er maar een leuke print op een shirt staat/een dier, dan is het bij mij altijd goed. Lekker makkelijk dus. :3

X Welke deo gebruik je?
Dehh.. :I Ligt eraan wat ik het snelste vind I guess ;D Daarbij hoef ik het bijna nooit te gebruiken omdat ik ech heel weinig zweet.

X Slaap je nog met een nachtlampje aan?
NO. >:D /badass

Ben je een voorstander van stenen :: Zeker weten. Stenen voor de win!
Heb je stenen :: Tuurlijk >:C
Zo ja, hoeveel :: Veel, vooral fossielen of edelstenen though. Of stenen in mijn terrariums waar mijn beestjes op zonnen =D
Zo ja, hoe heten ze :: Geen naam, sorry :C
Zo niet, waarom niet :: Ik ben te lui om ze namen te geven D:
Hou je van snorren :: MUSTACHESSS. *slingert haar snorrenketting rond die Doos gemaakt heeft*
Vind je me raar dat ik deze vragen stel :: Raar? Nóóópe *3*
Terug naar boven Go down
Dylan

Ω : 49

Dog profile
Lifestyle: Free
Partner: I am not allowed to love.

BerichtOnderwerp: Re: Goedemorgen.   wo 15 aug - 2:46

Ik vond het helemaal niet stinken op jouw kamer hoor ;o Of had je speciaal voor mij luchtverfrisser opgehangen toen ik langs kwam? xD

Jouw chinchilla's zijn lieeef <3
En jij bent ook lieeeef <3
En ik heb geen vragen want ik ken je eigenlijk al D:
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Vegas
Admin

Dog profile

BerichtOnderwerp: Re: Goedemorgen.   wo 15 aug - 6:22

Hatya is gewoon een überfashionista :d

Ghehe, sneaky hagedisjes :') Een... spin? Op je kamer? Ik had geen flauw idee wat voor spin dat was ik heb nog nooit HP gezien, dus even gegoogled... En nu vrees ik dat ik nachtmerries ga krijgen vanacht ;o Hij zou maar ontsnappen en op je bed gaan zitten als goodmorningpresent. Ghehe, lekker trollen met je reptielen xd Awesomeawesomeawesome! Ik ga echt mijn ouders overhalen om ook mini-eekhoorntjes in huis te nemen =D

Dog profile
Partner:

BerichtOnderwerp: Re: Goedemorgen.   ma 20 aug - 7:00

Idk Doos, idk. Ik weet ook niet hoe je het hebt overleeft in mijn kamer. :'D
Misschien produceren mijn cavia's nu gewoon meer peop en plas.
En geen vragen? NOOOO. D':

En ja die hagedisjes zijn sneaky >.> Maar wel schattig. Af en toe liggen ze op elkaar te zonnen. Of zitten ze ergens achter verstopt en zie je alleen dat kopje uitsteken. D'aww momenten xD En ja die zweepspinnen zien er niet heel aardig uit nee xD Wil nog steeds een schorpioen, maar eerst een andere soort bidsprinkhaan die ik morgen ga halen, de creobroter apicalis. Mooiste soort ever ;-; Ik wou ze altijd al maar dacht dat ze moeilijk te houden waren. Blijkbaar dus niet dus.. squee :la:

En hurr, je moet ze ook nemen! Ze zijn zó lieflijk. Gisteren knuffelde ik er eentje, en meestal houden ze er niet zo van, maar af en toe gaan ze er echt voor zitten <3 En dan zie je ze genieten en.. cuteness overload XD

Terug naar boven Go down
Vegas
Admin

Dog profile

BerichtOnderwerp: Re: Goedemorgen.   di 21 aug - 2:23

Krijgt je sprinkhaantje ook een apart hokkie, of wordt ie bij de anderen gezet? Ik heb altijd het idee dat insecten de neiging hebben om elkaar op te eten :')

Oké, dan ga ik nu zeuren bij mijn ouders voor een mini-eekhoorn :3

Dog profile
Partner:

BerichtOnderwerp: Re: Goedemorgen.   di 21 aug - 5:14

Ik heb geen sprinkhanen :'D Maar m'n bidsprinkhanen zitten apart ja, je hebt het helemaal goed, ze zijn kannibalistisch! Evenals mijn kikkertjes :I Alleen m'n wandelende takken en hagedisjes killen elkaar niet. Gezellige beesten hé? XD

En gnifgnif, veel succes :D
Terug naar boven Go down
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Goedemorgen.   

Terug naar boven Go down

Goedemorgen.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Boundless :: GENERAL :: INTRODUCING-
Ga naar: