Boundless
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Alle bosnegers in de puuuuuuut!

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Evelyn

Evelyn


Alle bosnegers in de puuuuuuut! 2upzi21
Posts : 79
Ω : 20

Dog profile
Age: σηє αη∂ α нαℓƒ уєαя ιη тнιѕ ωιcкє∂ ωσяℓ∂
Lifestyle: ℓσηєя
Partner: му нєαят ιѕ ѕcαттєяє∂ ιη ∂υѕт. ƒιη∂ тнє ριєcєѕ αη∂ ѕσмє gℓυє αη∂ уσυ мιgнт кєєρ ιт.

Alle bosnegers in de puuuuuuut! Empty
BerichtOnderwerp: Alle bosnegers in de puuuuuuut!   Alle bosnegers in de puuuuuuut! Emptyzo 20 mei - 0:27

Alle bosnegers in de puuuuuuut! Tumblr_lwxjydAQSo1qlyfrso1_r1_500

Well, hello (:

Nieuw persoontje, enough fandoms, praat half Engels, that's me (:

Hay!
Mijn naam is Quinty. Ik ben een geboren en getogen Maastrichtenaar. 17 jaar lang leef ik al op deze planeet, samen met mijn ouders en twee Perzen (:
Ik ben een HAVO 4 N&G doubleur, hoop dit jaar wel te kunnen halen zodat ik gewoon naar mijn HBO opleiding kan gaan <3 Ik wil later ICT Multimedia Designer worden, hier in Maastricht op het CMD [Kunstacademie]
Uhm... Ik sta bekend om mijn fandoms, dat eigenlijk best wel bekend is. De meest recente is Doctor Who, David Tennant, Sherlock & Torchwood etc. etc. :3 Maar daar naast vallen ook RDJ, Jude Law, Johnny Depp, PotC, Anime, Manga, Photoshop, Chillen met vrienden, Muziek luisteren, films kijken en lezen eronder (:
Ik ship way too much pairings, die zal ik hieronder wel eens neerzetten xD
Ik heb aardig wat Anime's gekeken, maar door een kud programma van mijn pa gaat het niet meer xD Dus ben ik overgestapt op BBC series, waaronder Doctor Who, Torchwood en Sherlock. Is goed voor mijn Engels, dus mijn ouders ook meteen tevreden xD

Uhm.. Ik ben een Dyslecticus, wat vele niet zullen weten, ik kan het aardig goed verborgen houden en gebruik Google Chrome om me te helpen (: Tevens schrijf ik verhalen, om mijn spelling en grammatica goed op orde te houden <3
Ik moet en zal later Japans leren, dus daar ga ik nog een hele kluif aan hebben ;D

Tevens heb ik hypermobiliteit, een begrip dat vele van jullie niet zullen kennen. Het betekend dat mijn gewrichten te los zitten, waardoor het kraakbeen ertussen sneller verslijt. Doet pijn in de winter, door de kou, en is vervelend in de zomer xD Daarom ben ik een forever alone mensje dat altijd in d'r kamer zit :3

Heb ik verder nog iets te melden?
Ik ben bekend van Ws, als Dwyer, de ex-mod, nu als Amelia, Quinty, Renji etc. xD Ik ben de trotse Admin van The Next Generation. Verder zit ik nog op Aw [Apollo & Davies] ], WC [Saxon, Lostvoice, Solarpaw etc. etc.] & SSA [Kid & Reinette]

Ik luister naar bijna alles, buiten Dubstep, Jazz en sommige Klassiek stukken xD Sonata Arctica, Chameleon Circuit en Simon Curtis staan op nummer 1. Maar ik hou ook van Nederlands en Musicals <3

Meer is er geloof ik niet xD Dus dan maar de spoilers maken :3

Pairings I ship:

Anime I have watched:

xQuinty <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Ib
ɪƅ // ƒɪʌɲƈє ơƒ ʛʌɾɾɣ
Ib


Alle bosnegers in de puuuuuuut! 2upzi21
Posts : 615
Ω : 0

Dog profile
Age: 0.5 years
Lifestyle: Loner
Partner: The sad tale of a witch and a prince

Alle bosnegers in de puuuuuuut! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alle bosnegers in de puuuuuuut!   Alle bosnegers in de puuuuuuut! Emptyzo 20 mei - 0:31

Ik zag serieus dat plaatje en was like: OMG, geniaal xD
Ik schoot meteen in de lach c:
Well, ik heb natuurlijk wel een paar vraagjes!

X Dit faalt heel hard.. Maar wat zijn pairings? xD Ik vraag het me al lang af, maar durf het steeds nii te vragen ;3
X Hou je van stenen?
X Heb je stenen?
X Ben je een steenninja?

XoXo Pen
Terug naar boven Ga naar beneden
Evelyn

Evelyn


Alle bosnegers in de puuuuuuut! 2upzi21
Posts : 79
Ω : 20

Dog profile
Age: σηє αη∂ α нαℓƒ уєαя ιη тнιѕ ωιcкє∂ ωσяℓ∂
Lifestyle: ℓσηєя
Partner: му нєαят ιѕ ѕcαттєяє∂ ιη ∂υѕт. ƒιη∂ тнє ριєcєѕ αη∂ ѕσмє gℓυє αη∂ уσυ мιgнт кєєρ ιт.

Alle bosnegers in de puuuuuuut! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alle bosnegers in de puuuuuuut!   Alle bosnegers in de puuuuuuut! Emptyzo 20 mei - 0:33

1) Pairings zijn bepaalde personen waarvan jíj vind dat ze een stelletje moeten worden :3 Je hebt ook OTP's, dat is dan je lievlings pairing :3
2) Jah
3) Een hele kast vol <3
4) Uhm.. Misschien *wbw*


xQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Carrion

Carrion


Alle bosnegers in de puuuuuuut! Av1ua1
Posts : 151
Ω : 6

Dog profile
Age: 4 whole years
Lifestyle: A loner
Partner: Love is like prey, i eat it.

Alle bosnegers in de puuuuuuut! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alle bosnegers in de puuuuuuut!   Alle bosnegers in de puuuuuuut! Emptyzo 20 mei - 0:49

GHehe, Hey quinty <3
Ik wist meteen dat jij het moest zijn toen ik dat plaatje zag..x3
Terug naar boven Ga naar beneden
Evelyn

Evelyn


Alle bosnegers in de puuuuuuut! 2upzi21
Posts : 79
Ω : 20

Dog profile
Age: σηє αη∂ α нαℓƒ уєαя ιη тнιѕ ωιcкє∂ ωσяℓ∂
Lifestyle: ℓσηєя
Partner: му нєαят ιѕ ѕcαттєяє∂ ιη ∂υѕт. ƒιη∂ тнє ριєcєѕ αη∂ ѕσмє gℓυє αη∂ уσυ мιgнт кєєρ ιт.

Alle bosnegers in de puuuuuuut! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alle bosnegers in de puuuuuuut!   Alle bosnegers in de puuuuuuut! Emptyzo 20 mei - 0:52

Moehahahah >D

Ik wilde eens wat anders dan dat "Hello" plaatje.
Dus ik had de keuze uit Allons-y of Brilliant xD Dan vind ik dit beter :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Vegas
Admin
Vegas


Alle bosnegers in de puuuuuuut! 2upzi21
Posts : 1602
Ω : 385

Dog profile
Age: 4 years
Lifestyle: Guess I'm on my own again
Partner: Love. Naah, thanks.

Alle bosnegers in de puuuuuuut! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alle bosnegers in de puuuuuuut!   Alle bosnegers in de puuuuuuut! Emptyzo 20 mei - 1:31

HA DIE QUINTY!
Dit is volgens mij al de zoveelste keer dat ik in een van je vele voorsteltopic reageer, maar het is zo leuk om te doen :')
Uhm, uhm.. Welkom op Boundless (:
En ik kijk geen Anime or whatsoever, ik heb geen flauw idee wie jij allemaal met wie ship, maar het is wel een hele lijst :p
Well, veel plezier, en ik hoop toch eindelijk eens een keer een topic met jou te krijgen :3
Terug naar boven Ga naar beneden
https://boundless.actieforum.com
Evelyn

Evelyn


Alle bosnegers in de puuuuuuut! 2upzi21
Posts : 79
Ω : 20

Dog profile
Age: σηє αη∂ α нαℓƒ уєαя ιη тнιѕ ωιcкє∂ ωσяℓ∂
Lifestyle: ℓσηєя
Partner: му нєαят ιѕ ѕcαттєяє∂ ιη ∂υѕт. ƒιη∂ тнє ριєcєѕ αη∂ ѕσмє gℓυє αη∂ уσυ мιgнт кєєρ ιт.

Alle bosnegers in de puuuuuuut! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alle bosnegers in de puuuuuuut!   Alle bosnegers in de puuuuuuut! Emptyzo 20 mei - 1:37

Whahahh xd Jah, ik ship echt veel te veel pairings. But I don't give a fck <3

Dank je voor het welkomswoord in ieder geval :3 <3

xQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Alle bosnegers in de puuuuuuut! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alle bosnegers in de puuuuuuut!   Alle bosnegers in de puuuuuuut! Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Alle bosnegers in de puuuuuuut!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Boundless :: GENERAL :: INTRODUCING-
Ga naar: