IndexIndex  ZoekenZoeken  GebruikerslijstGebruikerslijst  GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

Afraid

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
Finnick

Ω : 9

Dog profile
Lifestyle: Perfectly lonely
Partner: Want a sugar cube?

BerichtOnderwerp: Afraid   di 19 jun - 3:49

Ja, een domme titel. xd
Maar ik heb jullie mening dus nodig. Ik heb vanmiddag bij de orthodontist te horen gekregen dat ik 5 kiezen en 2 hoektanden moet laten trekken. Daarbij wordt er ook nog eens een keer bij mijn hoektanden gesneden want er moet een of ander plakkertje erop voor de beugel. Ik moet dus naar de kaakchirurg om het te laten verrichten. Het liefst wil mijn ortho dat ik alles in een keer laat doen. Dan ben ik er vanaf, zegt ie. Mijn moeder zegt dat ik die vijf kiezen ook bij de tandarts kan laten trekken. Het idee alleen al spreekt me niet aan. Ik mag die vent gewoon niet! D:
Nu heb ik nog een andere keuze, of twee eigenlijk. Ik laat het dus bij de kaakchirurg doen. Maar dan moet ik kiezen uit onder narcose gaan of plaatselijke verdoving. Ik heb zelf het liefst dat ik onder narcose wordt gebracht. Alleen het idee staat mijn ouders niet echt aan. Aan narcose zit namelijk altijd een risico van overlijden. Maar die is minder dan 1 op 100.000. Dus dat vind ik eigenlijk een beetje overdreven.
Als ik plaatselijke verdoving zou kiezen, dan krijg ik rond de 17 tot 20 prikken in mijn mond en het grootste deel is in mijn gehemelte. *rilt van angst*
Ik ben een echte angsthaas, vooral voor prikken. Ik weet dus niet wat ik moet doen narcose of verdoving. Er zitten aan allebei risico's verbonden. Ik heb jullie hulp nodig! D:

xx Lisanne
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Anael

Ω : 30

Dog profile
Lifestyle: The Faithfull Prayers [Alcapone]
Partner: you can't handle me sweetie

BerichtOnderwerp: Re: Afraid   di 19 jun - 4:28

o.O dat is echt vreselijk
net als jij heb ik giga grote angst voor naalden ookal heb ik al verdoving erdoor gehad, maar dan nog ik blijf er bang voor
maar dat waren er maar twee maar ik zie dat dat voor jou dus 17 zijn of meer,
dan zal ik toch sneller geneigt zijn voor de narcose, maar ik zal er wel nog eens goed overna denken van dat overleidings kans.
maar ik zou voor narcose gaan want zo veel spijten in mijn mond hebben? Dan zie je me binnen vijf seconden al uit die kamer wegrennen

als sinds VEEEELLL succes ermee o;o
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Laika

Ω : 1

Dog profile
Lifestyle: Solitair
Partner: Eh, love. Nah, thats is nothing for me

BerichtOnderwerp: Re: Afraid   di 19 jun - 4:37

Oh,wat vervelend. Ik ben ook bang voor naalden. Een keer (vroeger) moest ik bloed prikken en ik was echt heel erg bang. Ik probeerde naar buiten te vluchten, maar de arts had mij vast. Ik zou voor narcose kiezen, maar je moet inderdaad goed nadenken over de overlijdings kans, maar probeer niet te vluchten, het helpt toch niet.

Heeeeeel veeeeel sterkte!!!!
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Etu

Ω : 15

Dog profile
Lifestyle: Solitair.
Partner: Egghead, look at the age.

BerichtOnderwerp: Re: Afraid   di 19 jun - 20:36

Nou, toevallig want mijn vriendin had hetzelfde gehad, een tijdje geleden al =3.

Zij deed het onder plaatselijke verdoving en idd kreeg veel prikken, (ze was daarna 2 dagen niet op school geweest vanwege de pijn) enzo, ik weet dat het niet hetzelfde is maar ik zou ook voor narcose kiezen.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Finnick

Ω : 9

Dog profile
Lifestyle: Perfectly lonely
Partner: Want a sugar cube?

BerichtOnderwerp: Re: Afraid   di 19 jun - 22:32

Ik kreeg vanmorgen super goed nieuws te horen van mijn ouders! 8D
Ik mag van hen toch voor narcose kiezen. Ik heb hen dit topic laten zien en dat gaf de doorslag. I am so happy =D
Nu kan ik dus met een gerust hart naar het ziekenhuis over een paar weken.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Anael

Ω : 30

Dog profile
Lifestyle: The Faithfull Prayers [Alcapone]
Partner: you can't handle me sweetie

BerichtOnderwerp: Re: Afraid   wo 20 jun - 3:30

geweldig ;D
ik ben blij dat we konden helpen ^^
veel succes ermee
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Vegas
Admin

Ω : 385

Dog profile
Lifestyle: Guess I'm on my own again
Partner: Love. Naah, thanks.

BerichtOnderwerp: Re: Afraid   do 21 jun - 3:15

/leest dit veel te laat/
Aïe, dat klinkt echt onwijs angstaanjagend, Liees!
Haha, je ouders wilden niet dat je onder narcose ging omdat er een kans is dat je het niet overleefd? Je moet toch ook elke dag naar school met de fiets, de kans dat je wordt aangereden is geloof ik groter. Maar gelukkig dat je nu wel onder narcose mag! Het lijkt me echt unbearable als je het met 20 prikken zou moeten doen...
Heel veel sterkte en ik hoop dat je er later een prachtig bekkie tanden aan over zal houden (;

Ω : 75

Dog profile
Lifestyle: Packleader; the Faithful Prayers
Partner: No. Do I need this in my life, no, so fck off

BerichtOnderwerp: Re: Afraid   do 21 jun - 7:45

LISANNE WE HEBBEN HETZELFDE D;

I mean, ik moet morgen naar de kaakchirurg. Ik moet die vervelende verstandskiezen (ofzo) misschien laten trekken.
Het is zo dat ik een paar weken geleden heel veel pijn had en ging daar met verwijsbrief van de tandarts heen D;
Toen gingen ze niet eruit halen, omdat ze de pijn te raar vonden D;
Maar nu moest ik terug komen en foto's laten maken als ze lager waren gaan zitten dan eerst moeten ze er waarschijnlijk uit.

MAAR IK WIL NIET MET VERDOVING D; I mean, ik wil niet weten wat ze boven mijn hoofd doen D; en ik wil dat mes niet zien D; Maar ik heb overmorgen een feestje dus dan wil al HELEMAAL niet D;
Ik wil ook ZOOOO graag onder narcose, want ik heb al eens eerder mee gemaakt dat bij mij de verdoving dus TOTAAL niet werkt en dat is echt een kut gevoel dat die niet werken D; En nou maakt mij die pijn op bijvoorbeeld mijn buik niet zo veel uit, maar in je mond is het gevoeliger D;

Okay ik leef dus echt heel erg met je mee, /gaat morgen die chirurg smeken om narcose als ze eruit moeten/

Oh trouwens, dafuq? Ik heb 11 maand geleden een operatie gehad voor het dichtbranden van wat aderen in mijn neus (ivm te vele en te lang aanhoudende bloedneuzen) ;O Bij ons zien ze dat gevaar dan niet eens?

Okay ik ben wel klaar met mijn verhaaltjes D;
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Afraid   

Terug naar boven Go down

Afraid
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» I'm not afraid! [Brat]