Boundless
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 so hello little one

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Anael

Anael


so hello little one 2upzi21
Posts : 110
Ω : 30

Dog profile
Age: 3 years
Lifestyle: The Faithfull Prayers [Alcapone]
Partner: you can't handle me sweetie

so hello little one Empty
BerichtOnderwerp: so hello little one   so hello little one Emptyza 16 jun - 6:43

De teef stapte met sierlijke passen verder. Op dit moment kon het haar niet echt veel schelen waar ze naartoe ging. Haar staart zwiepte behendig heen en weer terwijl haar ijsblauwe ogen naar het gebied keek en alles goed inhaar opnam. Ze was hier nu al een tijdje, maar had de tijd niet genomen om al de gebieden te gaan ontdekken. En nu ze op dit moment toch niks te doen had kon ze dat even goed nu toch doen? Haar zwart witte vacht glansde in de zon. En op de delen waar haar vacht zwart was kreeg die af en toe een donker blauwe gloed erop. Haar grijns die op haar gezicht was sluw maar ook tegenlijk charmant waardoor haar vlijmscherpe tanden zichtbaar kwamen te liggen. Ze had nog niet zo lang geleden een konijn kunnen vangen dus zat ze nu de hele tijd met haar tong over haar tanden te glijden om de rest van het het eten en het bloed af te vegen. Anael keek verveeld rond en zuchtte toen. Het meer kwam tevoorschijnt. Maar het was niet iets dat zo intersant was dat Anael het meteen wou verkennen. Nee, daarom stapte ze heel sloompjes erop af. Alsof ze de tijd van haar leven had... Anael haar ijsblauwe ogen waren strak op het meer gericht en keek er op haar gemakjes naar. Maar omdat er niks speciaals te zien was verloor ze meteen al weer haar aandacht eraan en ging ze op gemakjes wat verder vooruit. Toch had Anael geen zin om nog meer te ontdekken. Ze was nogal lui op het moment dus ging ze maar gaan liggen. Haar staart schoof ze naast haar en legde haar kop op haar voorpoten. Zo keek ze even verveeld voor zich. Uit verveling sloot ze geeuwend haar ogen en ruste wat uit. Maar slapen was ze niet van plan ook al leek het erop dat ze sliep. En toen ze het gevoel had dat ze bijna echt ging indommelen kwam er langzaam de geur van een jonge reu haar neusgaten binnen. Ah dat was iets nieuws. Ze had alleen maar saaie zuurpieten tegen gekomen. Behalve Alcapone natuurlijk die telde daar vooral niet bij. Anael had veel interesse van hem. Die gelovige hond. Iets nieuws dat ervoor zorgde dat haar zintuigen prikkelden en de aandacht er van wouden, alles weten over die hond. Vluchtig schudde ze even met haar kop om de gedachten weg te krijgen. Toen ze geeuwend haar ogen weer open deed en alleen haar kop ophief zag ze meteen de schim al. Ze snoof de schaduw van de pup eens goed. Een heerlijke jonge schaduw had hij. Al al snel kwam de pup zelf tevoorschijnt.

-shadow-
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadow

Shadow


so hello little one Av1ua1
Posts : 190
Ω : 46

Dog profile
Age: 6,5 months old
Lifestyle: Solitair
Partner: it is too good to be true

so hello little one Empty
BerichtOnderwerp: Re: so hello little one   so hello little one Emptyzo 17 jun - 1:40


|| Shadow ||

Try not to chase me away
because before you know
I chase you away


Shadow draafde langs het mistige meer, zijn staart stak als een vlagge mast om hoog als teken dat hij niet bang was. De mist was diep, Shadow vond het moeilijk om de weg te vinden, maar hij liet dat niet zien. De zon scheen op zijn dikke vacht, het maakte deze plek was fijner, maar het bleef er eng uit zien. Hij hoopte op een ontmoeting met een andere hond. Misschien ook een husky of iemand die voor hem kon zorgen. Hij wist dat in de buurd een slechte roedel leefde, genaamd: The Faithful prayers. Shadow was niet bang voor deze roedel, hij was voor niemand bang. Shadow hief zijn hoog op, hij maakte zich zo groot mogelijk om te laten zien dat hij niet bang was. Een vreemde geur van een hond drong zijn neus binnen, een mysterieuse grijns verscheen op zijn gezicht. Hij wist dat dit ook een husky was, en waarschijnlijk en lid van die slechte roedel. Hij zag een Husky teef, ze lag op de grond. Shadow wist dat ze niet sliep en hij wist ook dat ze hem allang had op gemerkt. Shadow sprong uit de struiken, zijn staart stak nog steeds dominant in de lucht, net zoals zijn kop. Hij zag er nu groter uit dan dat hij was. 'Aah, kijk eens wie we hier hebben. Vast een teefje van een stechte roedel. Mijn naam is Shadow en waag het niet om mij weg te jagen. Het lukt je toch niet.' Zei Shadow grijnzend. Hij bedoelde dat laatste niet als grap, het was gewoon zo. Hij nging voor de teef zitten, in zijn houding was geen angst te bekennen. Hij keek de teef grijnzend aan en wachte geduldig op haar reactie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anael

Anael


so hello little one 2upzi21
Posts : 110
Ω : 30

Dog profile
Age: 3 years
Lifestyle: The Faithfull Prayers [Alcapone]
Partner: you can't handle me sweetie

so hello little one Empty
BerichtOnderwerp: Re: so hello little one   so hello little one Emptyzo 17 jun - 4:22

de husky pup sprong uit de struiken waardoor anael een wenkbrauw even optrok. Zijn staart stak dominant in de lucht waardoor een soort irritantie in Anael opwelde. Het mocht dan wel een pup zijn maar dat wil niet zeggen dat die een grote bek moest opzetten, en laten zien dat hij niet bang was. 'Aah, kijk eens wie we hier hebben. Vast een teefje van een stechte roedel. Mijn naam is Shadow en waag het niet om mij weg te jagen. Het lukt je toch niet.' Zei Shadow grijnzend. Geeuwend stond Anael recht waardoor ze boven hem uitstak, ze was zeker drie keer zo groot als de pup voor haar, misschien bijna een vier. Ze grijnsde sluw waardoor haar tanden zichtbaar kwamen."Ten eerste, de teef heeft een naam, pup" Sprak ze met haar ijzige melodieuze stem."Ten tweede, jou naam interseerd me niet zolang je zo dominant blijft doen alsof je boven iedereen staat." Gromde ze, maar het kwam er niet dreigend uit. Toch leek het daar sprekend op. Anael haatte zo'n honden die dat denken, alsof ze de baas waren over iedereen en iedereen aankon, en dat laatste was pas een echte grote leugen. Want ergens op de wereld is er wel iemand die je aan zou kunnen. En een pup was nog makkelijker te verslaan." En waarom zou ik je weg jagen" Bromde anael lichtjes."Zolang je me maar niet op de zenuwen werkt heb ik er geen reden voor." Ging ze brommend verder terwijl ze nog even genoot van de geur van de jonge schaduw die de pup had. Het was vers ja, maar het zou haar maag niet echt helemaal vullen. En op dit moment zat ze vol, had nog maar juist ontbeten proefde het vlees van het konijn nog tussen haar tanden zitten. het was een lekker ontbijt geweest, en daarna had ze er nog een kunnen vangen. Het was gewoon weg simpel het eerste konijn had ze ervoor gezorgt dat het dier verzwakt werd door zijn eigen schaduw en het tweede konijn had ze achterna gezeten want wat actie kon heus geen kwaad.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadow

Shadow


so hello little one Av1ua1
Posts : 190
Ω : 46

Dog profile
Age: 6,5 months old
Lifestyle: Solitair
Partner: it is too good to be true

so hello little one Empty
BerichtOnderwerp: Re: so hello little one   so hello little one Emptydi 19 jun - 5:01

Shadow keek naar de vreemde teef, zij stond geeuwend op. Shadow zag nu hoe groot ze was, hij kromp een beetje in elkaar, maar hield zijn staart nog steeds stijf omhoog. De teef grijnsde sluw waardoor haar tanden zichtbaar kwamen."Ten eerste, de teef heeft een naam, pup" Sprak ze met haar ijzige melodieuze stem."Ten tweede, jou naam interseerd me niet zolang je zo dominant blijft doen alsof je boven iedereen staat." Gromde ze, maar het kwam er niet dreigend uit. Shadow liet zijn staart meteen zakken, net zoals zijn oren en zijn kop. Hij maakte zich laag en keek de teef onderdanig aan.'Sorry, ik bedoelde het niet zo.' Shadow wist dat hij nu minder snel dominand zou zijn tegen vreemde honden. " En waarom zou ik je weg jagen" Bromde de teef lichtjes."Zolang je me maar niet op de zenuwen werkt heb ik er geen reden voor." Ging ze brommend verder. Shadow keek haar aan, hij moest daar veel moeite voor doen omdat hij nog klein was. 'Sorry, ik zei het alleen maar. Hoe heet je eigenlijk?' Vroeg hij met een klein glimlachje. Hij was iets minder bang. Shadow wist dat hij nog klein was en niet de hele wereld aan kon, maar zo was hij gewoon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anael

Anael


so hello little one 2upzi21
Posts : 110
Ω : 30

Dog profile
Age: 3 years
Lifestyle: The Faithfull Prayers [Alcapone]
Partner: you can't handle me sweetie

so hello little one Empty
BerichtOnderwerp: Re: so hello little one   so hello little one Emptydi 19 jun - 5:58

Anael keek de pup rustig aan terwijl ze toch naar beneden moest kijken. niet dat ze dat zo erg vond want ze liet het meer hangen zodat ze geen krampen zou krijgen. Hij kromp wel even in elkaar door haar gestalde maar hield zijn staart nog wel even stijfjes op. Ze begreep dat hij stoer wou overkomen. Zij was dat vroeger ook geweest. Maar toch, wat hij nu deed was wel heel gevaarlijk. de pup liet zijn staart meteen zakken, net zoals zijn oren en zijn kop. Hij maakte zich laag en keek de teef onderdanig aan.'Sorry, ik bedoelde het niet zo.' Anael keek de pup nog even onderzoekend aan en voelde via zijn schaduw dat hij het meende. Niet dat ze met schaduwen comminuceerd, dat was belachelijk maar ze voelt het gewoon. En als iemand zou zeggen dat ze gek is, dan zou ze zonder enige mini waarschuwing die zijn keel doorbijten en nog met plezier ook. Ze zou er van genieten hoe langzaam het leven uit zo'n dier gleed. Vluchtig schudde ze even met haar hoofd en ging toen op haar gemakjes weer gaan liggen zodat de pup niet de hele tijd omhoog moest kijken om haar aan te kijken."ah maakt niet uit." Reageerde ze koeltjes maar wel rustig."Ik was vroeger ook zo, laten zien dat ik geen zielige pup ben die over al hulp bij nodig heeft" Grinnikte ze, ja Anael herinnerd haar die jaren nog heel goed. Iedereen die haar wou helpen met het redden van haarzelf nadat haar ouders waren gestorven, niemand wist hoe en vooral door wie. Maar een hond wist dat wel. ja Anael had het gedaan, maar volledig onbewust want ze sliep. 'Sorry, ik zei het alleen maar. Hoe heet je eigenlijk?' hoorde ze de pup zeggen. "De naam is Anael, en ik weet dat het alleen maar is wat je zei maar neit meende, maar het is gevaarlijk om dat tegen honden te zeggen dat je helemaal niet kent. Ik ben nu in een nog goeie stemming dus je hebt geluk" Grinnikte ze en knipoogde even maar dat was maar van korte duur en voor je het besefte was ze al weer in haar emotieloze uitdrukking."En wat is jou naam, want ik denk dat je graag wilt dat ik je de hele tijd pup noem" Vroeg ze ijzig rustig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





so hello little one Empty
BerichtOnderwerp: Re: so hello little one   so hello little one Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
so hello little one
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Boundless :: I HAVE NO BOUNDARIES :: LAKE OF MYSTERIES-
Ga naar: