Boundless
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 the big brain after Anael

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Anael

Anael


the big brain after Anael 2upzi21
Posts : 110
Ω : 30

Dog profile
Age: 3 years
Lifestyle: The Faithfull Prayers [Alcapone]
Partner: you can't handle me sweetie

the big brain after Anael Empty
BerichtOnderwerp: the big brain after Anael   the big brain after Anael Emptydo 14 jun - 8:06

Wel even zien....
oke ik heb besloten dat het eens tijd word om het grote brein achter Anael voor te stellen ^^
ik dus :D

wel, De naam is Noelani (ja het is een hawaiaanse naam, en nee ik kom daar dus niet vandaan >.<)
Maar vele noemen me op school Yuki omdat mijn rl naam te moeilijk is en omdat vele vrienden van mij fan zijn van anime, manga en dus japan gaven ze me dus de naam van de anime serie vampire Knight
Meh i know maar hé wat moet ik ermee
Ik ben dus 16 jaartjes ( ja ja van 1januari maar krijg jammer genoeg maar 1 cadeau voor de twee feestdagen)
HHmm wat valt er nog te zeggen over mij.
Ah ik ben neit het intersanste onderwerp van de wereld, maar velen vinden dat ik heel sociaal ingesteld ben ook al zou je in het begin wel merken dat ik wat verlegen kan zijn......*kuchkuch*

Mijn hobby's zijn dus lezen(ja HEEELLL veel lezen:boek van 400 paginas lees ik in een dag uit zoveel lees ik dus graag) ik schrijf ook eigen verhaaltjes, heb al eentje van de 400 pagina's maar daar is mijn inspi verloren gegaan fail.... Nu ben ik ook nog eentje bezig samen met een vriendin maar het gaat maar traagjes voort. En voor sport? nope.....maar geloof het of niet ik haal op school in de 90% voor mijn turnen ja ja. Ik doe dan wel geen sport maar ben wel super fit. (moet deels ook, omdat mijn ouders dat verwachten van mij: ze zitten beide in het leger ja ja)

later als beroep?
*tumtumtumtumtumtumtumtumtumtumtumt*
ik wil dus militair worden, of naar de marine gaan.
Ja hoor ^^ je leest het HEEL goed
het leger.
Komt deels doordat mijn beide ouders het zijn en ik naar hun werk opkijk. Daarom heb ik meegedaan met een selectie voor de marine
en ik ben geslaagt!!! dus in de grote vakantie ga ik dus twee weken op volle zee met de marine en volgend jaar schrijf ik me bij de paracommando's in( dat is uit een soort vliegtuig springen 300meter boven de grond: met parachute natuurlijk)
of ik wil politie worden

ik heb 7 lieve dieren in huis.
6 katten
en een franse bulldog die nu 8maanden oud is :D hij kwijlt, snurkt en laat vreselijke windjes maar hij is super schattig en attackt mensen als je het hem vraagt ;D

als er nog vragen zijn? Wees niet bang :D ik bijt niet in een goeie stemming ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Vegas
Admin
Vegas


the big brain after Anael 2upzi21
Posts : 1602
Ω : 385

Dog profile
Age: 4 years
Lifestyle: Guess I'm on my own again
Partner: Love. Naah, thanks.

the big brain after Anael Empty
BerichtOnderwerp: Re: the big brain after Anael   the big brain after Anael Emptydo 14 jun - 8:23

OHYEAH. Ga jij wel de lijst invullen? -a-
Spoiler:
Het leger, klinkt gaaf! Girl with balls, very nice ;d Ben je even goed nog bang van spinnen? (:
Gefeliciteerd met je geslaagdheid!
Uit vliegtuigen springen?! Dat klinkt echt onwijs eng õ_õ Maar ik ben dan ook echt een mietje...
Well, c'est ça, je crois.
Moet ik je nog welkom heten aangezien je hier al een tijdje zit? Naah, ik doe het toch (x WEEEEELKOOOOOM!
Ik zie je vast nog wel eens :3

xx Megan
Terug naar boven Ga naar beneden
https://boundless.actieforum.com
Anael

Anael


the big brain after Anael 2upzi21
Posts : 110
Ω : 30

Dog profile
Age: 3 years
Lifestyle: The Faithfull Prayers [Alcapone]
Partner: you can't handle me sweetie

the big brain after Anael Empty
BerichtOnderwerp: Re: the big brain after Anael   the big brain after Anael Emptydo 14 jun - 8:27

ja i know

*wegkijk* yep still scared for spiders

serieus vanochted zat er zo'n mini op mijn schoen T.T
vriendin zei zo" He Yuki er zit iets op je schoen"
me "ah gewoon een vlekje" toen kreeg het oppeens poten o.O ik gillen voor heel de school en mijn voet in de lucht smijten. die had geen parachute maar waarschijnlijk heeft die het wel overleefd ^^

wat moet ik met die lange lijst o.O
Terug naar boven Ga naar beneden
Mitch

Mitch


the big brain after Anael Av1ua1
Posts : 533
Ω : 71

Dog profile
Age: 3 years
Lifestyle: Left behind and falling apart
Partner: let's find love in a hopeless place

the big brain after Anael Empty
BerichtOnderwerp: Re: the big brain after Anael   the big brain after Anael Emptydo 14 jun - 9:53

welkomm, ik vind je naam echt gaaf! Ik heb hem serieus opgeslagen in mijn eenzame word document getiteld "mooie namen." ahahah, trieste ik :')

en yeah, welkom is niet nodig denk? want je huppelt hier al een tijdje rond,

en damn ik wil ook ooit nog eens parachute springen, alleen durf ik waarschijnlijk niet meer als dat vliegtuig eenmaal de lucht in is, daar zie ik mezelf wel voor aan c:

ENNNN, heb je een foto van je hondje? franse bulldogs zijn awesome >D
Terug naar boven Ga naar beneden
Anael

Anael


the big brain after Anael 2upzi21
Posts : 110
Ω : 30

Dog profile
Age: 3 years
Lifestyle: The Faithfull Prayers [Alcapone]
Partner: you can't handle me sweetie

the big brain after Anael Empty
BerichtOnderwerp: Re: the big brain after Anael   the big brain after Anael Emptydo 14 jun - 18:43

yep die komt eraan :D

morgen zal ik ze laten zien nu moet ik naar school >.<
Terug naar boven Ga naar beneden
Vegas
Admin
Vegas


the big brain after Anael 2upzi21
Posts : 1602
Ω : 385

Dog profile
Age: 4 years
Lifestyle: Guess I'm on my own again
Partner: Love. Naah, thanks.

the big brain after Anael Empty
BerichtOnderwerp: Re: the big brain after Anael   the big brain after Anael Emptydo 14 jun - 21:22

Die hele lange lijst moet je helemaal invullen, is voor de FBI ;d
Ahahaha, spinnen zijn ook zo onwijs creepy xp
Terug naar boven Ga naar beneden
https://boundless.actieforum.com
Anael

Anael


the big brain after Anael 2upzi21
Posts : 110
Ω : 30

Dog profile
Age: 3 years
Lifestyle: The Faithfull Prayers [Alcapone]
Partner: you can't handle me sweetie

the big brain after Anael Empty
BerichtOnderwerp: Re: the big brain after Anael   the big brain after Anael Emptydo 14 jun - 22:56

oke zoals beloofd hier is de franse bulldogg

toen we hem nog maar juist kregen.....ik denk iets van 2a3 maanden oud ( het was een grote rat toen)
the big brain after Anael Rfbd

en nu is hij al 8 maanden en is ie al zo groot
the big brain after Anael 2e5rsbc

wat zijn dat veel vragen
Spoiler:
hopenlijk was het geen grapje >.< want heb ze allemaal gedaan
wat een werk xd
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




the big brain after Anael Empty
BerichtOnderwerp: Re: the big brain after Anael   the big brain after Anael Emptyvr 15 jun - 0:02

WAUW! Echt zo gaaf dat je beide ouders in het leger zitten.Maar wel moeilijk, want ze zijn vast vaak weg?!
En jij zelf dat ook wil gaan doen. Je moet het wel kunnen, en er echt het hart voor hebben. Dan ook nog fisiek tegen heel wat dingen kunnen.Ik wou vroeger ook altijd bij het leger, maar ik denk niet dat ik het aankan ;p Naja wie weeet ooit, worden we misschien wel collega's haha!
Terug naar boven Ga naar beneden
Vegas
Admin
Vegas


the big brain after Anael 2upzi21
Posts : 1602
Ω : 385

Dog profile
Age: 4 years
Lifestyle: Guess I'm on my own again
Partner: Love. Naah, thanks.

the big brain after Anael Empty
BerichtOnderwerp: Re: the big brain after Anael   the big brain after Anael Emptyvr 15 jun - 2:00

Wieeeew, wat een onwijs sexy hondje heb jij :D
En nee, die vragenlijst was geen grap xd
Hmm, nog nooit een beest gedood? Ook geen insect ofzo! Kijk, dat je geen spinnen dood snap ik volkomen, dat is toch al doodeng xp
Terug naar boven Ga naar beneden
https://boundless.actieforum.com
Gast
Gast




the big brain after Anael Empty
BerichtOnderwerp: Re: the big brain after Anael   the big brain after Anael Emptyvr 15 jun - 2:09

SPINNEN ZIJN NIET ENG!!! Ze zijn juist heel erg nuttig, en vogelspinnen vind ik zelfs mooi =)
Maarja kan me wel verplaatsen in mensen zoals Megan die eng vinden, HEAA BUURMEISJE.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anael

Anael


the big brain after Anael 2upzi21
Posts : 110
Ω : 30

Dog profile
Age: 3 years
Lifestyle: The Faithfull Prayers [Alcapone]
Partner: you can't handle me sweetie

the big brain after Anael Empty
BerichtOnderwerp: Re: the big brain after Anael   the big brain after Anael Emptyvr 15 jun - 3:30

judas: eigenlijk heb ik geluk. Mijn beide ouders gaan gewoon gaan werken en komen op de normaale tijdstippen terug (6 uur 's avonds)
toch is men pa wel eens een halfjaar naar het buiten land moeten gaan, maar gelukkig was ik toen nog te jong, nog desondanks niet lang geleden is men oom ook naar het buiten land moeten gaan voor een halfjaar(hij zit ook in het leger ^^)
en ja met de marine ga ik zelden thuis zijn maar gelukkig is het nog niet zo ver dus tijd heb ik genoeg om er nog over na te denken.

Vegas: hij is inderdaad sexy als je natuurlijk niet weet hoe vreselijk hij kan kwijlen hoe hij stinkt als hij zijn windjes laat(HEEL vaak) en als hij vreselijk snurkt ookal slaapt hij niet.
trouwens hij is een standvastige hond we hebben dus 6 katten thuis en Tokon krijgt zeker iedere dag wel een klauw tegen zijn gezicht of lichaam toch blijft hij de katten op stang jagen >.<
dat noem ik dus STANVASTIG ALS EEN STEEN *.*
Terug naar boven Ga naar beneden
Vegas
Admin
Vegas


the big brain after Anael 2upzi21
Posts : 1602
Ω : 385

Dog profile
Age: 4 years
Lifestyle: Guess I'm on my own again
Partner: Love. Naah, thanks.

the big brain after Anael Empty
BerichtOnderwerp: Re: the big brain after Anael   the big brain after Anael Emptyvr 15 jun - 3:35

Oooh, arm beest! Maar zelf ziet ie er wel een beetje uit als een vechtersbaasje met een dikke huid. Die kan die kittige kattenklauwtjes heus wel hebben ^3^
Terug naar boven Ga naar beneden
https://boundless.actieforum.com
Anael

Anael


the big brain after Anael 2upzi21
Posts : 110
Ω : 30

Dog profile
Age: 3 years
Lifestyle: The Faithfull Prayers [Alcapone]
Partner: you can't handle me sweetie

the big brain after Anael Empty
BerichtOnderwerp: Re: the big brain after Anael   the big brain after Anael Emptyvr 15 jun - 3:42

yep zeg dat wel
de dokter zei dat hij juist over de maximum gewicht is,
maar nogthans houden we hem aan een strikte dieet vanwege hij niet veel mag eten
en hij is nog een soort pup dus je zou hem moeten zien spelen in het zand.

ZZOOO CUTE
de volgende keer zal ik het filmen en hier opzette :D
Terug naar boven Ga naar beneden
Mitch

Mitch


the big brain after Anael Av1ua1
Posts : 533
Ω : 71

Dog profile
Age: 3 years
Lifestyle: Left behind and falling apart
Partner: let's find love in a hopeless place

the big brain after Anael Empty
BerichtOnderwerp: Re: the big brain after Anael   the big brain after Anael Emptyvr 15 jun - 6:51

aaaaaah, wat een gangster hondje >D
mn beste vriendin heeft ook zijn kwijlend beest en telkens als je "poesje" zegt word die hond helemaal gek c':
Terug naar boven Ga naar beneden
Anael

Anael


the big brain after Anael 2upzi21
Posts : 110
Ω : 30

Dog profile
Age: 3 years
Lifestyle: The Faithfull Prayers [Alcapone]
Partner: you can't handle me sweetie

the big brain after Anael Empty
BerichtOnderwerp: Re: the big brain after Anael   the big brain after Anael Emptyvr 15 jun - 7:07

lol
die van ons rent achter je aan en beid in je voeten als je super snel begin te lopen in het rond OF
als je naar iemand wijst en hem begint te kietelen of slaan en zegt ATTACK dan doet hij het ook echt en begint hij op die ene te springen, maar soms attackt hij dan ook mezelf wel ookal zeg ik dat hij men broertje moet attacken >.<
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





the big brain after Anael Empty
BerichtOnderwerp: Re: the big brain after Anael   the big brain after Anael Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
the big brain after Anael
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Boundless :: GENERAL :: INTRODUCING-
Ga naar: